DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sonda litrometrica, sonda sau consum de 20%

bostan22
post 18 Apr 2012, 14:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Hristos a Inviat! Dragi forumisti,am o problema cu dacia din semnatura si anume:Alimentez cu 10 L de benzina toate bune si frumoase indicatorul arata bine dar dupa 10 km deja e la gol si becul aprins.Am verificat la ochi de pierderi,avansul reglat corespunzator toate sunt in parametri dar aseara cred ca am umplut rezervorul deoarece s-a oprit pompa la 45 lei.Zilele astea cred ca am bagat benzina de 300 lei si am facut vreo 200km.Ce sa cred?Am sonda defecta sau pierd benzina.?Cum as putea sa scot benzina din rezervor sa vad intradevar cata benzina am ca asa stau cu frica de ,,pana prostului" si cum vad becul aprins fuga la statie sa alimentez.Mentionez ca sonda am schimbat-o acum vreo 2 ani si are plutitor de plastic.E posibil ca acesta sa se fi spart intr-un timp asa de scurt?
Rog moderatorii sa mute acest topic daca nu am postat unde trebuie,am cautat problema mea...si nu am gasit ceva care sa se potriveasca!
Cu mii de multumiri bostan22!

This post has been edited by bostan22: 18 Apr 2012, 14:20


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 18 Apr 2012, 14:26
Post #2


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Uita-te sa nu cumva sa ai conductele sparte si sa pierzi benzina pe acolo, sau chiar rezervorul spart.
Cat despre sonda litrometrica, saptamana trecuta am intampinat si eu probleme cu ea, imi indica mai mult decat aveam in rezervor. Rezolvarea: am indoit tija plutitorului in asa fel incat acum imi indica corect cantitatea de benzina din rezervor.
Spor si daca mai ai ceva nelamuriri posteaza.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 18 Apr 2012, 14:31
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Pai am verificat conductele de la rezervor pana la carburator si inapoi toate bune si frumoase...iar aseara cand alimentam s-a oprit pompa deci teoretic rezervor plin.Cineva mi-a spus ca plutitorul e spart si cand alimentez se ridica cat de cat apoi se duce la fund.(scuzati-mi modul de exprimare,care stiu ca e haios dar acum nu imi gasesc cuvintele)Ramane sa dau sonda jos...dar totusi eu in garaj nu gasesc pete de carburant,totul e ok.Doar ca dupa 10-20 km mers lejer 80-90 indicatorul meu arata gol si becul aprins!


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Apr 2012, 16:16
Post #4


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Scoate si tu busonul de la rezervor, ridici sonda si scuturi putin de plutitor, o sa-ti dai seama daca e fisurat si a luat benzina, se mai intampla.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 Apr 2012, 17:02
Post #5


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.226
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Mai mult ca sigur ii dus plutitorul ala minune.

In 5 minute ai dat sonda jos, si vezi cata benzina ai in rezervor. Mai ales ca am o presimtire ca-i plin ochi tongue.gif.

Ultima oara cand m-am uitat, parca era 2 lei un plutitor nou.

This post has been edited by bucatzel: 18 Apr 2012, 17:03


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 18 Apr 2012, 17:12
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Exact asta presimt si eu ca e plin ochi.De 2 saptamani tot pun benzina incontinuu si circul 20-30 km dar eu pun de 50 lei...S-a tot adunat dar nu am curaj sa dau sonda jos ca la noi ploua incontinuu,iar in garaj nu am loc sa ma desfasor:)


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 18 Apr 2012, 17:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




des e intalnita problema flotorului ca se fisureaza si nu indica in bord bine ceasul litrometric,furtunele le examinezi sau fisuri,dar atat timp cat nu este un miros intepator de benzina nu ar exista pierderi,nu cumva ai amestecul prea bogat in benzina si consuma de rupe


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 18 Apr 2012, 18:50
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Nu cred sa am amestecul bogat deoarece acum 2 saptamani i-am scos consum de 5.5% extraurban...
De mers merg babeste 80-90 viteza de croaziera,nu abuzez de acceleratie decat atunci cand intru intr-o depasire ma duc cu a-4-a pana pe la 100,dar asta se intampla foarte rar.Totusi dupa cum am calculat iese un consum de 32 la suta deci imposibil sa consume atat (man-ul pe care lucreaza tata consuma 40 incarcat cu 40 tone:)))
M-am convins am rezervorul full:X mai aveam intr-un bidon 5L din care am pus 2 in rezervor si deja curgea pe langa:)))

This post has been edited by bostan22: 18 Apr 2012, 19:11


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 23 Apr 2012, 22:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Ai grija ca la montarea noului plutitor sa slabesti putin strangerea inelului tijei de fixare. Acest este exagerat de strans pe plutitor si il fisureaza.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 18 Dec 2014, 10:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salut,

sonda litrometrica are o garnitura de cauciuc si peste ea vine un inel de metal. este vreo tehnica anume de pus a acelui inel de metal? ma tot chinui d ceva vreme sa-l pun corect si nu-mi iese. nu prinde pe toata suprafata si imi iese benzina

smile.gif

multumesc


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 18 Dec 2014, 11:30
Post #11


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 672
Joined: 1 September 13




dupa cum ai observat are o "catare" "cavitate" care trebuie introdusa in acel locas apoi vii cu garnitura uniform si cand pui acel inel,saiba sau cum vrei tu sa`i spui apesi uniform pe toata suprafata si invarti pana vezi ca ai intrat pe acel sant apoi iei un dorm si cu un ciocanel bati usor in acel inel/saiba in sens de rotatie pana se unesc acele doua degajari


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 18 Dec 2014, 12:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




o sa incerc, cred ca l-am cam indoit putin, poate gasesc unul nou de cumparat
multumesc de sfat


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 03:40
Forum Renault