Pierdere lichid de frana, problema ciudata
![]() ![]() ![]() |
Pierdere lichid de frana, problema ciudata
Echo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 8 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Probabil ca ai spart vreo garnitura de la unul din pistoane, dar oricum e ciudat cum de nu pierzi mereu. Verifica si tu exact unde gasesti balta de lichid si vom putea da un sfat mai bun.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
pierzi mereu
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Edu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 6 May 07 ![]() |
Aceiasi problema si la mine, daca ma uit sub masina vad ca e umed mereu repartitorul de la puntea spate. M-am resemnat si astept sa fac rost de bani sa schimb repartitorul. O parchez mereu in acelasi loc si s-a facut o pata imensa sub masina, se agita vecinii, le e frica sa nu fie benzina.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1973
|
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Reinvii postul asta, cu o problema asemanatoare. Povestea e asa:
In noiembrie, am deblocat, curatit si gresat etrierii (se infierbantau jantele fata), ocazie cu care am schimbat si garniturile aferente. Dupa vreo 5 zile, mi s-a aprins martorul de frana - lichidul din bidonas era la minim. Am completat, am aerisit, frane ok. In decembrie, dupa un drum lung, aceeasi problema (bidonas aproape gol), iar sub roata fata -dr. umed. Am completat pana la nivelul max., am lasat-o asa in garaj la hibernare. Alaltaieri m-am dus s-o trezesc, nivelul asa cum l-am lasat (max.). Am miscat-o 3 metri - cat s-o scot din garaj si s-o sterg de praf. Azi am iesit cu ea s-o spal, nu m-am mai uitat sub capota, dupa vreo 10 km se aprinde martorul - bidonasul aproape gol, pe la roata dr. fata iar picura ! Ce parere aveti, garniturile etrier sunt de vina ? Pana sa le schimb n-am avut probleme...si daca da, atunci de ce din decembrie pana alaltaieri nu a curs nimic ? Mi-am mai adus aminte de o chestie, poate schimba datele problemei: Prin 15 aprilie imi expira itp-ul, ma gandesc sa-mi rezolv problema intr-un service care face si itp (chiar daca ma jumulesc de bani mai rau ca nevasta...), sa le cer garantie la lucrare, si, daca la itp am probleme cu franele, le pun garantia in brate...ce ziceti ? This post has been edited by maho: 26 Mar 2011, 19:20 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
garnitura de presiune de la etrier cand ai schimbat-o ai montat-o corect?ca nu se pune asa cum se vede are o pozitie,mai poate fi pe la aerisitor sa se fi dus filetu in corpu etrierului,sau pe furtunu adica sa nu mai ai jaoba de Cu intre furtun si etrier la imbinare
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Etrierii nu i-am "rezolvat" eu, i-a facut un nene care lucreaza in service, de peste 30 de ani face numai dacii, eu prefer sa nu ma bag la ceva, daca nu rezolv perfect si rapid, las pe altii cu mai multa practica la bord. Repet, de la sf. anului trecut, pana acum 4 zile, nu mai pierduse nimic...se pare ca atunci cand sta mai mult timp nu picura, doar cand circul.
This post has been edited by maho: 27 Mar 2011, 10:16 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Am rezolvat: m-am dus (doar in frana de motor, si aia de mana, ca ramasesem fara frane) cu ea in service-ul unde ulterior am facut si itp-ul, era garnitura etrier ciupita; au schimbat-o, + ambele furtune de frana, au probat-o pe stand, (doar fata, care o facusera), totul ok. La itp (prima tura), probleme "banale": ineficienta si dezechilibru de 67% pe spate (stg. fata de dr.), pierdere usoara de ulei c.v., joc bucsa fata dr. Iar cu ea in service, schimbat cilindru frana spate stg. (era de break, si se pare ca modelul "Comefin" e putin mai mare decat restul - constatat la magazin), (in timp, s-au umezit ferodourile si tamburul, cu lichid de frana, picurat din cilindru), completat, aerisit...o mica "atentie", si luat itp-ul la tura 2-a. Se pare ca la dacii doar daca vrei nu gasesti bube.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bundaionut |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
salut
se schimba greu un cilindru de frana? multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
r3d |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nu sa schimba greu.doar ca trebuie sa ai grija la conducta care intra in el.daca e ruginita ai grija sa nu ii strici hexagonu .
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
am inteles,
deci se desfac cele doua suruburi care il tin, desfac conducata (cu mare grija), si ar trebui sa iasa dintre saboti. mai desfac arcul care tine sabotii sau iese asa? multumesc de raspuns |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
In mod normal ar trebui scos, insa scoate cablul de la frana de mana si desfa clichetul de la autoreglarea sabotilor. Se vor departa destul cat sa scoti cilindrul. Inca un sfat.... dupa ce slabesti aerisitorul cilindrului apasa pedala de franala maxim cu un ciocan sprijinit in scaunul soferului si treci la inlocuire. Asta pentru economie de lichid de frana.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
maru |
![]()
Post
#13
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
si inca ceva: pana sa desfaci acele surubele de 6 (cheia de 10) slabeste putin conducta deoarece iti va fi greu pe urma sa o slabesti (se poate torsiona)
p.s: NU este nevoie sa umblii la cablu frana mana,arculete sau altceva de la saboti ci doar sa dai putin de de la reglaj ca sa indeparteze cat mai mult "pintenii" care apasa pe pistonasele cilindrului sa`l poti scoate lejer sau mai exista varianta sa nu umblii la absolut nimic ci doar sa misti stanga-dreapta de saboti cand scoti cilindrul |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
problema e ca nu pot sa desfac conducta, si nu imi trece prin cap cu as putea sa fac asta fara sa stric acel hexagon....ma gandesc sa schimb doar garniturile de la cel nou la cel vechi, dar problema e cu datul sabotilor la o parte
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
maru |
![]()
Post
#15
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
ai doua variante:
1.daca e distrus hexagonu` incerci sa desfaci conducta cu un cleste tip papagal sau daca vezi ca se rasuceste cu tot cu conducta tii fix cu clestele si rotesti cilindrul 2.cumperi alta conducta (nu e prea scumpa deoarece e scurta) si rezolvi treaba repede si nu mai stai cu grija pe urma ca poate cand o sa`l rasucesti pe cel nou (cilindrul) nu a strans suficient pe conducta veche p.s: NU trebuie sa demontezi sabotii pentru aceasta operatie,nici macar arculetele tip clopot |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
r3d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
o desfaci dupa repartitoru ala dupa punte,ca de acolo se va desface sigur,si o scoti cu tot cu conducta.apoi o prinzi in menghina si o desfaci.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
i-am pus garniturile din cilindru nou in cel vechi si vad ca pana acum se comporta cum trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:06 |