un simplu intrerupator
![]() ![]() ![]() |
un simplu intrerupator
BMA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
Korben_Dallas |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(BMA @ 11 Aug 2005, 16:19) cred ca am si scris mai sus...am alarma! ideea era sa tai tot curentul, mai putin alarma. asta ca sa fiu sigur ca nu am lasat nici un consumator pornit. Ah, scuze, mi-a scapat Pai atunci nu prea are rost sa despicam firul in patru Eu am vazut montat la un VW Transporter ceva intrerupator puternic, actionat cu mana si instalat foarte aproape de baterie, pentru a nu avea fire prea lungi Acesta intrerupea MASA nu plusul Interesant, nu? De regula cam toti cauta sa intrerupa plusul, dar neamtul a fost mai smecher Si avea si asta o maneta scurta care se lua, se baga in buzunar si la revedere Era facut in asa fel incat numai daca il stricai se putea conecta Desigur, alt smecher, de data asta roman, pur si simplu a suntat intrerupatorul si a anulat toata ingeniozitatea nemteasca P.S. Daca tai curentul precis tai si alimentarea alarmei (sau mi-a scapat din nou ceva?) ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
BMA |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
cezarb |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 June 05 ![]() |
Deci: cauta un intrerupator din cele mentionate mai sus pe la dezmembrari sau pe la piese auto (gasesti sigur), fa rost de 2 cabluri zdravene si leaga-le cum ti-am zis mai sus. Modelele cu cheie sunt mai bune, asigura suplimentar masina fata de alarma (cum mai zisei, un meserias iti poate aranja alarma, dar ma indoiesc ca umbla cu cabluri de baterie la el). Mare grija la asigurarea rezistentelor de contact cat mai mici. Daca ai nevoie iti pun si o schema simpla.
Aaa si fa modificarile pe borna - a bateriei, nu pe plus. Din mai multe motive (simplificarea montajului, siguranta in explatare). This post has been edited by cezarb: 12 Aug 2005, 08:25 |
--------------------
dacia
1310 L
- BZ02SBE
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
BMA poti sa folosesti un releu mare (cum era la LADA la elecmotor) care duce consum mai mare si te legi la imobilizarea alarmei (firul de la alarma care este legat la releul care taie electromotorul) eventual cu un alt releu mai mic sa nu se buleasca alarma, si asa nu este nevoie sa mei opresti vre-un buton dacet apesi pe telecomanda alarmei si curentul s-a oprit, (asta vreau sa fac eu de mult dar nu am cautat inca releul) Daca gasesti tu un releu anunta-ma ! numele este si adresa de mail la yah.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Daca vrei neaparat buton asa gasesti la orice aro 234 sau 244 dar am vazut si la tirg la vitan
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
aropo ora este 11:55 nu cit zice sus...
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
Liviu-Ioan |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 January 06 ![]() |
Nu mai vorbiti (bateti campii) despre intrerupatoare de putere,
caci ajunge un releu de faruri (pe + care intra in bord) actionat de un buton in bord,eventual cu lampa. Iar pt. el.-motor, exista contactul din bobina bendix (un capat actioneaza bendix si unul contact e.m). rel. are un contact normal deschis pe care legati + si un contact normal inchis pe care legati alarma |
--------------------
Dacia
Dacia Super Nova
2002 Clima
|
|
gti98 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Dragilor, daca pot da si eu o sugestie?
Printr-un Tehnium de prin 1975 (spre toamna) a aparut un articolas intitulat " Contact antifurt si antiincendiu". Piesa propusa acolo, e un surub mare care intrerupe contactul polului minus al bateriei spre masa. Pe saptamana viitoare caut in colectie si poate-l scanez (desenul) sa va faceti o idee. Dispozitivul e gandit ca o chestie de pus sub bord si mai putin ca un element tip cheie, dar daca desurubati numai cateva ture, contactul se intrerupe si e oarecum problematic sa te prinzi ca hot ca trebuie "strans surubul" ala de sub bord... Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
cezarb |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 June 05 ![]() |
QUOTE(Liviu-Ioan @ 14 Jan 2006, 19:08) Nu mai vorbiti (bateti campii) despre intrerupatoare de putere, caci ajunge un releu de faruri (pe + care intra in bord) actionat de un buton in bord,eventual cu lampa. Iar pt. el.-motor, exista contactul din bobina bendix (un capat actioneaza bendix si unul contact e.m). rel. are un contact normal deschis pe care legati + si un contact normal inchis pe care legati alarma In general, daca nu stii despre ce este vorba, este mai bine sa te abtii sa dai sfaturi altora. Sau sa afirmi ca "bat campii". ![]() Ce zici tu despre releu poate servi drept antifurt (am asa ceva pe masina), dar releul de faruri care suporta maxim 30 A va lua foc daca incerci sa treci prin contactele sale curentul de pornire solicitat de electromotor. ![]() In alta ordine de idei, un astfel de intrerupator de masa l-am avut montat ani de zile pe masina si a functionat perfect. Nu este scump, are cheie, si se poate monta cu usurinta. Asa cum am mai spus mai sus, se poate gasi la dezmembrari sau la magazinele care au si piese de Aro, la preturi rezonabile. ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
- BZ02SBE
|
|
Liviu-Ioan |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 January 06 ![]() |
Daca chiar vrei un intrerupator "TOTAL" cum spui tu poti folosi un thiristor
pe care daca vrei il poti comanda simplu sau prin telecomanda fara sa mai desfaci capote, borne si mai stiu eu ce relee sau altele. Oricum alarma trebuie alimentata.Nu?.Caci poate hotii vor doar o piesa nu toata masina, iar mese care aranjeaza o alarma nu se dedulcesc la Dacia (probabil!?). This post has been edited by Liviu-Ioan: 16 Jan 2006, 21:47 |
--------------------
Dacia
Dacia Super Nova
2002 Clima
|
|
Silviu_SLV |
![]()
Post
#42
|
![]() Inca Proprietar de Dacie Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 06 ![]() |
QUOTE(Tutzigureanu @ 9 Aug 2005, 09:33) permite-mi sa te contrazic ...nevastamea conduce in momentul asta un renault laguna1 din 1996 ..povestea este ca laguna nu porneste datorita faptului ca are in cheia de contact un emitator cu infrarosu care bate intr-un anumit loc....daca nu mai are cheia baterie ....masina nu mai porneste .....dar nu este vorba ca nu este buna cheia ....cheia daca o bagi in contact fara baterie se invarte si aprinde totul ...numai ca nu invarte demarorul ![]() |
--------------------
Nissan
Terrano I
1990 / 2,7 TD
- GL 07 PBC Pauzele lungi si dese , cheia marilor succese .
|
|
cezarb |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 16 June 05 ![]() |
QUOTE(Liviu-Ioan @ 16 Jan 2006, 17:40) Daca chiar vrei un intrerupator "TOTAL" cum spui tu poti folosi un thiristor pe care daca vrei il poti comanda simplu sau prin telecomanda fara sa mai desfaci capote, borne si mai stiu eu ce relee sau altele. Oricum alarma trebuie alimentata.Nu?.Caci poate hotii vor doar o piesa nu toata masina, iar mese care aranjeaza o alarma nu se dedulcesc la Dacia (probabil!?). Asa cum spuneam si mai sus, daca nu te pricepi nu are sens sa-ti dai cu parerea. Am sa-ti explic pe puncte: -un tiristor (asa se scrie in romana) se foloseste in principal pentru comanda circuitelor in curent alternativ, mai rar in curent continuu, datorita modului de functionare (tiristorul inclus intr-un circuit se deschide cu un impuls pe poarta si se inchide prin deschiderea circuitului anodic, si nu folosind poarta. Mai pe intelesul tau, ca sa se blocheze trebuie intrerupt circuitul . In curent alternativ acest lucru se intampla la trecerea prin zero a curentului anodic. In curent continuu, nu se intampla decat daca intrerupi circuitul). Pentru curent continuu se foloseste un tip special, GTO, cu blocare pe poarta. Oricum, propunerea ta nu are nici un suport real- tiristorii care ar suporta asemenea curenti (100-200A)sunt foarte scumpi si dificil de procurat, circuitele de comanda sunt complexe, iar-ghici!- , ca sa-l opresti ar trebui sa intrerupi circuitul -eventual, cu un intrerupator de putere sau un releu pe masura ![]() -ca sa folosesti intrerupatorul de care pomeneam, nu ai nevoie sa deschizi capota, sa insurubezi nu-stiu ce sau alte prostii. Deoarece mi-am dat seama ca nici nu stii cum arata , iti spun eu- se poate monta usor undeva in/sub bord, accesibil pentru propietar dar putin vizibil pentru un posibil hot. -alarma se monteaza direct de la bornele bateriei, printr-o siguranta- dupa intreruperea legaturii de masa, alarma va ramane unicul consumator care are "acces" la energia bateriei. Deci, nu te supara, dar mai pune mana pe carti de specialitate inainte sa dai sfaturi in domeniu. ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
- BZ02SBE
|
|
Liviu-Ioan |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 January 06 ![]() |
De acord tiristor in ro. care este o dioda comandata dar se foloseste
si in curent continuu cu predilectie si in alternativ, desi in alternativ sunt mai bune triacurile.Dar ma rog, daca vorbeste inginerul din tine sunt de acord.Cu toate ca sunt multe scheme de intrerupatoare statice cu tiristor simple si ieftine.Idea era sa modernizam.Oricum era o parere. Si te asigur ca stiu despre ce este vorba. Scuze pt. deranj. |
--------------------
Dacia
Dacia Super Nova
2002 Clima
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#45
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
de mult vreau sa postez,asta vara am gasit prin garaj un intrerupator general nou,made in ddr.foarte tare e ca o cheie si se poate lua.daca il vrea cineva sa zica.da si el acolo 1 red bull!:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kta |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Poate intereseaza pe cineva:
"Power-cutoff" la R12G: gordini This post has been edited by kta: 20 Jan 2006, 13:14 |
--------------------
=================
=================
==================
- --------- Seat Altea 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 22:24 |