vacum
![]() ![]() ![]() |
vacum
coolio |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
|
|||
cata23 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Pai in primul rand verifica ce are turometrul tau, ca poate este doar o simpla coincidenta, logic nu are nici o legatura turometrul cu furtunul de la vacuum.
Edit: Oscilatiile turometrului sunt in concordanta si cu cele ale motorului ? Sau motorul merge bine, numai turometrul indica eronat. Eu la asta ma gandesc. This post has been edited by cata23: 31 Aug 2005, 20:53 |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(coolio @ 31 Aug 2005, 21:45) salut.acum cateva saptamani a inceput dacia mea sa o ia razna.acul de la turometru osciala de la 800 pana la maxim ,murea motorul,am schimbat capsula vacumatica si totul a revenit la normal,in seara asta surpriza turometru iara sarea de nebun ,i-am scos furtunasul dela vacuum si merge perfect.daca il las fara sunt probleme? creste consumul mult? si cam de la ce ar putea fi problema ? pa Hai să ne înțelegem numai acul de la turometru oscila sau și turația motorului? în mod normal, când scoți furtunul de la avansul vacuumatic ar cam trbui să ți se deregleze funcționarea motorului, sau chiar să se oprească, pentru că pe acolo va trage aer fals Concluzia mea e că îți trage aer fals pe altundeva, probabil pe la capacul carburatorului, sau la garniturile dintre corpul carburatorului și galeria de admisie, iar când scoți furtunul de la vacuum se... dereglează defectul ![]() Verifică și mai vedem ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@ electromatic Daca ar trage aer fals si mai si scoti furtunul, inseamna inca ceva aer fals. Asta ar trebui sa faca motorul sa merga si mai prost. @coolio. Duza nu e infundata? Daca nu, incearca asta: scoti capac delco, distribuitorul (luleaua), protectorul - daca-l mai ai - dupa care scoti furtunul de vacuum din carburator si verifici cursa platoului la actiunea capsulei de vacuum (tragi aer pe furtun si observi cum "calca" platina.. Totusi, esti sigur ca nu e coincidenta? Ai aprindere Tg.Mures sau Malvina? Am mai scris, de la o Malvina care era montata cu mufa in sus si "primea" apa uneori, turometrul oscila brusc pina pe la 6-7000 rpm, evident, cu zguduiturile de rigoare, rateuri.. Daca esti in situatia asta, treci pe "clasic" si verifica o perioada. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florinutzu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt ![]() |
De ce merge motorul prost si cum faci sa iti rezolvi problema cu vacuumul nu stiu. Dar la mine turometrul era dat peste cap de catre fistele de la bujii care erau fara deparazitare si trimitea paraziti electrici in turometru care dupa cativa Km se dadea peste cap statea la 7000-8000de turatii de ziceai ca zbori daca te luai dupa el. Motorul nu se orienta dupa el ci mergea in legea lui, adica nu era influentat de turometru.
|
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|
coolio |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE Ai aprindere Tg.Mures sau Malvina? Am mai scris, de la o Malvina care era montata cu mufa in sus si "primea" apa uneori, turometrul oscila brusc pina pe la 6-7000 rpm, evident, cu zguduiturile de rigoare, rateuri.. habar nu am ce marca e aprinderea electronica,si nici chef sa merg pana jos sa ma uit ,nu am. ![]() |
--------------------
dacia 1310
berlina
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Exact, alea sint simptomele..de dat in nas..chiar de "inainte-inapoi"..apoi de orpit..
Mergi pe clasicsi vezi Malvina este cam 7x7x3 cm, neagra cu 4 (PATRU) fire; Tg.Mures e rosie cu TREI fire (adica parca un fir si 2 lamele?) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 1 Sep 2005, 07:47) @ electromatic Daca ar trage aer fals si mai si scoti furtunul, inseamna inca ceva aer fals. Asta ar trebui sa faca motorul sa merga si mai prost. nu te supara, dar la felul in care colegul nostru și-a expus problema, nu cred că se putea da un sfat care să aibă o oarecare logică Mai ales că nici nu are chef să meargă până jos la mașină să vadă ce fel de aprindere are. Probabil că trebuie să-l rugăm frumos Și treaba asta cu aerul fals și cu scosul furtunului eu am văzut-o cu ochii mei Știu că nu e logic, dar așa a fost. Era crăpat distanțierul acela de textolit dintre carburator și galerie și dacă scoteam furtunul de la avansul vacuumatic mergea mai bine (desigur, nu mult mai bine) Ce nu înțeleg eu e ce are aprinderea electronică cu avansul vacuumatic Vorbesc serios, nu fac mișto de nimeni, dar aprinderea electronică nu vine în contact în nici un fel cu vacuumul |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
coolio |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 October 04 ![]() |
tocmai venisem de la servici si de aia nu mai aveam chef de nimic,aprinderea e de tg.mures ,am mers pe clasic si la fel face deci pica aprinderea electronica.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sustin ideea lui electromatic, la mine tragea aer fals pe langa galeria si chiuloasa (prezon lipsa + suruburi nestranse) si cand scoteam fisa de la cilindrul 3 mergea mai rotund decat cu toate bujiile)
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
coolio |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 October 04 ![]() |
nu are cum sa traga aer fals pe undeva, logic ar trebui sa faca tot timpul asa daca ar trage aer fals,si la mine face doar cand are chef
|
--------------------
dacia 1310
berlina
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(electromatic @ 1 Sep 2005, 20:10) Nu au si nici nu afirmasem; acele "zgiltiieli" la mine fusesera de la Malvina; era posibil ca si la el sa fie coincidenta. Dupa ce spune insa, se pare ca "electronica" nu e. OK, "coolio", verifica totusi bine de tot delcoul; pe cursa capsulei si lantului cinematic de acolo, nu cumva atinge platina pe la masa? sau nu calca cum trebuie pe "nicolala"? Joc in ax? Contact parazit la masa pe traseul platinii? Poate bobina defecta? Ia-le pe rind |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
enemi |
![]()
Post
#13
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 132 Joined: 5 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut coolio!
aceeasi problema am avut-o si eu cu masina mea. avea momente cand mergea bine si apoi momente cand o lua razna turometrul, fara sa corespunda cu turatia motorului. problema era de la firul care lega bobina de inductie (aprinderea electronica) cu distribuitorul: piulita era slabita si contactul era imperfect... n-am reusit sa vad foarte mult timp defectiunea, pana nu am pus mana sa strang piulita respectiva. |
--------------------
Renault
Megane Bicorp
2007 Extreme 1.5dci 78kW "Don't steal! Goverment hates competition..."
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
curata jiclorul de ralanti
|
--------------------
-
-
-
|
|
coolio |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 October 04 ![]() |
Si eu banuiesc ca e din delcou (are joc axu' ,plus alte belele mai mici) ,o sa il schimb cat de curand , la jiglor nu am ce curata - am instalatie gpl .Deocamdata merg fara furtunasul de la vacuum , merge bine ,nu stiu la consum cum o sa fie.Mersi pentru raspunsuri.
|
--------------------
dacia 1310
berlina
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poti schimba numai axul, daca nu are uzuri in bucsele corpului; e mult mai ieftin un ax decit un delco. Dar, mai intii mai verifica si potentialele trasee de scapari parazite de semnal..mase nedorite |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:08 |