Releu regulator tensiune cu probleme, probleme regulator tensiune
![]() ![]() ![]() |
Releu regulator tensiune cu probleme, probleme regulator tensiune
daTeach |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1975
|
|||
mircea.a |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Foloseste condensatori de deparazitare la alternator, releu si chiar la bobina de inductie. Candva se vindeau la set asemenea condensatori. Un electronist ar trebui sa stie asta.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
ceaki |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
normal ar trebui sa aibe cdplayeru in el condensatorii de deparazitare. si nu tre sa se auda cu intrerupere ci doar un zumzait in functie de cum accelerezi motorul. la ce valoare ti-e incarcarea acuma cu releul nou?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Vezi ca tebuie sa incarce la 14,3V. Mie la 14,4V nu au vrut sa-mi dea garantia la un acumulator.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
MECCA |
![]()
Post
#5
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
eu in cartea lu mondiru despre DACIA am citit ca la 2000 rpm fara consumatori tensiunea trebuie sa fie intre 14,7-14,9 iar cu consumatorii pusi (faruri, stergatoare, ventilator climatizare etc) nu trebuie sa scada sub 13,5.Asa zice in carte si asa mi-am reglat si eu releul (mecanic) nu am nici o problema, mai ales iarna cand e ff frig.se simte ca bateria are putere.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
nad |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
Releul de incarcare nu trebuie sa depaseasca in nici un caz 14,4volti(a se citi indicatiile producaturului acumulatorului).Zgomotele din aparatura audio de pe masina nu sunt din regulatorul de tensiune, mai degraba din sistemul de aprindere(fise) sau carbuni uzati la alternator daca nu sunt pornite alte motoare(aeroterma,etc.).La alternator era o tresa impletita(din cupru) intre borna de minus si masa care de obicei cand se umbla la alternator nu se mai pune inapoi.
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(nad @ 20 Jul 2007, 20:15) Releul de incarcare nu trebuie sa depaseasca in nici un caz 14,4volti(a se citi indicatiile producaturului acumulatorului).Zgomotele din aparatura audio de pe masina nu sunt din regulatorul de tensiune, mai degraba din sistemul de aprindere(fise) sau carbuni uzati la alternator daca nu sunt pornite alte motoare(aeroterma,etc.).La alternator era o tresa impletita(din cupru) intre borna de minus si masa care de obicei cand se umbla la alternator nu se mai pune inapoi. daca scoti tresa aia ai mari probleme cu incarcarea si poti sa strici si altceva pentru initiatorul topicului se pun niste condesatori cam astea sint valorile deparazitare.JPG ( Size: 97.97k ) Number of downloads: 1553 tensiunea de incarcare maxima 14,4V maxim recomandat 14,1- 14,2 cu si fara consumatori si se mai verifica si la turatia de 2000 - 2500 rpm sa fie aceleasi valori This post has been edited by bygy007: 20 Jul 2007, 21:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nad |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 24 February 06 From: Timisoara ![]() |
corect(ca la carte) ce se spune mai sus(bygy007)
|
--------------------
Renault
Laguna
Break 99
- TM-yy-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Omul afirma ca se aud intreruperi, le-as traduce "limitari" care se pot produce si de la o tensiune prea mare a alimentarii, cum afirma.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e . la tensiune prea mare apar zgomote de rupturi electrice ,clacheaza si mai si bubuie condensatorii de filtraj din aparat, care sunt de cativa micro la 16 V.(la unele).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
interlagos89 |
![]()
Post
#11
|
![]() Keep Walking Group: Members Posts: 300 Joined: 17 April 08 ![]() |
Va salut,reinvii acest topic cu o problema asemanatoare:aud in tweetere un tacanit(asemanator cu sunetul pe care il auzim cand scoatem o fisa cu motorul pornit),cablurile catre amplificator sunt corect trase,de calitate iar problema se manifesta cu mult dupa ce am montat amplificatorul si toate cele.
Eu banuiesc ca problema ar fi de la aprindere/alternator,am avut bujii brisk si facea mai ales cand mergem putin mai subturat in trapta 2-a,acum am pus bujii de origine si face mai des si mai ales la relanti,la drum lung se manifesta foarte rar. In concluzie:cum schimb bujiile se amplifica/diminueaza acel sunet,asta ar fi efectul dar cauza...? Am uitat sa precizez ca nu sunt probleme atunci cand motorul este oprit sau volumul playerului este 0. This post has been edited by interlagos89: 3 May 2012, 14:34 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:54 |