Mers neregulat in sarcina, O parere?!
![]() ![]() ![]() |
Mers neregulat in sarcina, O parere?!
dumitrescu12 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|||
Lucian MC |
![]()
Post
#2
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Ia si incearca o alta bobina de inductie,asta pe care o ai posibil sa fie dusa,de asemenea uitate bine si la platina sa nu ai probleme.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
dumitrescu12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
De curiozitate ,si mie mi-a facut probleme bobina ,dar pe injectie, manifestarea neputintei sau uzarii ei era ca, smucea masina dar ,plapind de tot, se ineca,nu tragea ,se oprea ,era fara pic de putere,mergea trei metri ,doi smucea,din cauza ei am crezut ca erau culbutorii,bujiile, orice altceva.
Are doua infasurari de sirma de cupru probabil la sectiuni diferite la primar sau secundar ,continuitatea e buna ,se arde cumva acel lac de pe spirele infasurarii,sau ce?! Deci rezistenta conductorului este diminuata prin alipire/incingere/topire dintre spire? Multumesc ,pentru raspuns. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Se strapunge dielectricul (materialul izolator dintre spirele secundarului la cei cca. 10kV) si energia se disipa prin descarcarea intre spire. De aceea fenomenul este mai evident in sarcina cand, din cauza presiunii crescute in cilindru, creste tensiunea in secundar ca urmare a cresterii rezistentei intre electrozii bujiei. De aceea nu este indicat sa soliciti bobina "in gol" (adica pe o rezistenta - sa zicem - infinita).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Stabil,nu te supara,dar te framanta si pe tine niste probleme existentiale de numa'... Da,bobina are doua infasurari,primar si secundar,prima cu fir mai gros si a doua cu fir foarte subtire(0,08-0,06 nu stiu exact),bobinajele sunt scufundate in ulei de transformator care ii asigura racirea(cel putin la cele de Dacia clasica) si da,cand se buleste se pun in scurt spire din bobinaj fie din primar,fie din secundar. Simptomele sunt putin diferite,un tester cu osciloscop si un meserias care sa stie sa-l citeasca,iti poate spune unde e baiul.
Revenind la problema colegului dumitrescu: ai incercat sa o accelerezi in gol? Tot asa iti face? Eu tind sa cred ca e problema de alimentare,fie pompa nu are debit,fie sita ei sau a carburatorului e infundata ori daca da in nas si la accelerare in gol mai poate fi membrana de la pompa de acceleratie sparta,jiglerul din cnc prin care pompa de acceleratie trage benzina poate sa nu mai lucreze si refuleaza benzina inapoi in cnc in loc sa o scuipe in difuzor...pot fi multe chestii...spui ca tatal tau ti-a belit bujiile...in ce sens?ce s-a intamplat mai exact? This post has been edited by sebymesteru: 30 Aug 2012, 21:42 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
dumitrescu12 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 30 Aug 2012, 21:41) Stabil,nu te supara,dar te framanta si pe tine niste probleme existentiale de numa'... Da,bobina are doua infasurari,primar si secundar,prima cu fir mai gros si a doua cu fir foarte subtire(0,08-0,06 nu stiu exact),bobinajele sunt scufundate in ulei de transformator care ii asigura racirea(cel putin la cele de Dacia clasica) si da,cand se buleste se pun in scurt spire din bobinaj fie din primar,fie din secundar. Simptomele sunt putin diferite,un tester cu osciloscop si un meserias care sa stie sa-l citeasca,iti poate spune unde e baiul. Revenind la problema colegului dumitrescu: ai incercat sa o accelerezi in gol? Tot asa iti face? Eu tind sa cred ca e problema de alimentare,fie pompa nu are debit,fie sita ei sau a carburatorului e infundata ori daca da in nas si la accelerare in gol mai poate fi membrana de la pompa de acceleratie sparta,jiglerul din cnc prin care pompa de acceleratie trage benzina poate sa nu mai lucreze si refuleaza benzina inapoi in cnc in loc sa o scuipe in difuzor...pot fi multe chestii...spui ca tatal tau ti-a belit bujiile...in ce sens?ce s-a intamplat mai exact? Azi i-am curatat carburatorul, merge frumos in gol,da foarte putin in nas cand e rece(ceea ce cred ca e si normal). Tata a afumat bujiile ca sa zic asa,ca atunci cand le-am desfacut nu erau ude,una parca era putin jilava. Cand se incalzeste, nu ma mai zgaltaie asa rau, doar f.putin, chiar nu imi dau seama de la ce ar putea fi. This post has been edited by dumitrescu12: 2 Sep 2012, 01:31 |
--------------------
Dacia
1400
1999
|
|
GR 01 NVN |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 27 June 10 From: GIURGIU ![]() |
mai incearca si condensatorul de pe delcou...asa am patit eu cu a mea,in timpul mersului imi dadea niste socuri groaznice de mi-a rupt zgarciurile care tin filtrul de aer..e 5 lei unul,si o alta varianta ar fi sa nu alimentezi de la cine stie ce AF-uri de benzinarii daca faci asta
This post has been edited by GR 01 NVN: 9 Sep 2012, 19:05 |
--------------------
Dacia 1310
L
1999
- GR 27 CCD Dacia 1310 L 1995 - GR 01 NVN
|
|
Nextclub |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 March 11 ![]() |
Curata carburatorul bine! De la el e problema! Lasal in decarburor minimi 4-5 ore dupa suflal la o vulcanizare bine! Daca iti face doar in sarcina e clar ca sunt infundate cele 4 gaurele de progresiune care sunt pe "fundul" carburatorului! Spor la munca!
|
--------------------
Dacia
1310
1998 CN
- NT-05-JCV
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
am patiit si eu acum vreo 10 ani aceiasi problema. Defectul a fost le jiglerul de aer pe care atunci cand am vrut sa reglez aerul l-am strans prea tare si sa rupt varful obturand orificiul din carburator. In 70 Km am reusit sa consum aproape 17 l benzina. Scoate-l si daca este bun regleaza din nou aerul.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
s-a mai spus de multe ori: la carfil nu exista reglaj de aer ; tu spui fie de jiglerul de amestec de sus care nu se regleaza ci sta strans la maxim fara saibe,sau de surubul de reglaj amestec de jos din talpa;
la initiator banuiesc si eu gaurile de progresiune sau spritul |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
din poza reperul 30 sunt gaurile de progresiune, astea daca sunt infundate tremura la accelerare usoara,spritul daca e defect tremura la accelerare mai rapida
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:55 |