Galerie sparta, cum dau injectia jos?
![]() ![]() ![]() |
Galerie sparta, cum dau injectia jos?
stoica_mariush |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Stai linistit ca n-ai ce deregla la ea. Corpul clapeta se scoate cu totul de pe galerie, exact ca si un carburator, asa ca n-ai altceva de facut decat sa scoti toate mufele, furtunul de reaspirare a gazelor de ardere, deconectezi cablul de acceleratie. Corpul clapeta injector e prins de galerie cu 4 suruburi parca, cu locas hexagonal. Le desfaci pe alea si-l iei jos cu totul. Apoi te ocupi de galerie, o desfaci, pui alta, garnitura noua, pui corpul clapeta inapoi, eventual putin silicon pe la garnituri, sau garnituri noi. Iti dai tu seama din mers care-i smecheria, de dereglat n-ai ce deregla, bafta
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
ms ast rasp Da, dar e unul din alea 4 suruburi la care nu pot baga imbusul, pentru ca are deasupra ceva de plastic. E cel de sub acceleratie. La ala cum desfac? Multumesc, astept raspuns. Moderator edit: Incearca sa scrii mai frumos. Te rog si eu, te roaga si regulamentul. Apropo, tot regulamentul te roaga sa nu mai citezi integral fix mesajul anterior. This post has been edited by bucatzel: 4 May 2012, 12:14 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ceva-ul ala de plastic e actuatorul de relanti. El stabileste turatia de relanti in functie de informatiile primite de la calculator. Si el e prins de corpul clapeta cu niste surubele , tot vreo 4 buc. parca. Da-l jos si pe ala, si vei ajunge la acel surub, bafta
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ALOO.ce treaba are cu motorasu ????,dai capacu ala mare de plastic jos(ce duce la filtru de aer),pe urma decuplezi cele 3 mufe(injector,motoras relanti si potentiometru clapeta),pe urma cum te uiti in carburator vezi sus 4 suruburi cu cap imbus,desfaci cele 4 si ridici corpuclapeta si il pui unde vrei tu(ai grija la garnitura de sub el) doar ca partea de susu va fi legata de furtunele de alimenatre ,il pui in locu vasului de antigel,pe urma o sa vezi o flansa cu o tavita sub ea care iarasi e prinsa in 4 suruburi tot cu cap imbus,desfaci si gata treaba ai ramas cu galeria pe motor,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Asa tineam minte ca motorasul de relanti mascheaza unul dintre suruburi, si nu ai acces la el. Daca ma insel atunci scuze, n-am verificat pe masina, doar din memorie.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
Va mulumesc mult am rezolvat cu ajutorul dumneavoastra!
Dar acum am observat ca ca accelerare se gatuie intai si abia dupa se accelereaza!Dc ca nu am umblat nicaieri doar am dat jos si am remontat inapoi totul exact la fel +ca am schimbat si fitru de aer ca era plin d iarba!! PS am obs ca mi se incinge rau d tot capatul tobei dupa doar 5 km poti s gatesti la el fara probleme!! si inca ceva dimineata cand pornesc prima data nu are relanti stabil ci oscileaza scurt d cate va ori pana in 1500 rtm apoi dupa 1-2 min se stabilizeaza la 1000 rtm si scade usor la normal dupa cateva minute. 7 May 2012, 06:21: Chiar nimeni nu stie?? va rog mult cineva care stie s ma ajute.nultumesc mult. This post has been edited by stoica_mariush: 7 May 2012, 06:21 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
poate iti trage aer fals pe undeva...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#9
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
stoica_mariush, pe unde domiciliezi tu? Daca esti aproape de Bucuresti, imi faci o vizita cu jucaria si ceva-mi spune ca-i dam de cap.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
stoica_mariush |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
Club 12TRS eu sunt din Ilfov mai exact comuna Gradistea imediat dupa Moara Vlasiei cum vi de la DN1 incoace. Tu d unde esti?
|
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#11
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Bucuresti, langa statia de metrou Dristor. Iti dau pe mesagerie nr meu de telefon.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:41 |