Probleme chilometraj, Nu mrege vitezometrul
![]() ![]() ![]() |
Probleme chilometraj, Nu mrege vitezometrul
donlucyan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
- PH-40-Secret
|
|||
Iulikk |
![]()
Post
#32
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Wv a anunat la saptea generatie golf. Tu iti iei golf 3? Pai nici macar in prima jumatate nu esti. Aia e o caruta veche de 20 de ani. Ia-ti dracu ceva de prin 2000+ .
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Andyno |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
http://www.autovit.ro/opel-astra-C25800100.html prea frumoasa...(mai putin interiorul) si iti ramane bani si de taxa.
http://www.autovit.ro/opel-astra-C25623972.html ------2004 ! este doar un ex. cauta: opel, renault, peugeot... |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
cris06 |
![]()
Post
#34
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Fabia 1 benzina. Frantuzoaicele sunt scumpe la intretinere.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#35
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Absolut toate marcile sunt scumpe la intretinere,atata timp cat pui pe masina piese originale,indiferent ca vorbim de Opel,Skoda,VW,Peugeot,Bmw etc.........problema pentru Renault este ca ei nu au mai dat licenta altor producatori,multe repere la ei vin doar pe original si e normal sa coste,la celelalte marci sunt o gramada de producatori aftermarket pentru toate buzunarele
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
4x4 |
![]()
Post
#36
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
http://www.autovit.ro/renault-clio-C25786787.html
http://www.autovit.ro/skoda-fabia-C25719584.html http://www.autovit.ro/citroen-c3-C25653759.html http://www.autovit.ro/nissan-micra-C25606663.html http://www.autovit.ro/ford-fiesta-C25766840.html http://www.autovit.ro/renault-symbol-C25793699.html http://www.autovit.ro/skoda-fabia-C25717566.html http://www.autovit.ro/renault-megane-C25777474.html Toate cu aer conditionat si abs. This post has been edited by 4x4: 2 Sep 2012, 10:32 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(cris06 @ 2 Sep 2012, 10:25) Sunt pe naiba. Vorbesti din auzite. Eu am doua si nu mi s-a parut sa ma rupa la intretinere. Intervalele de revizii sunt mult mai bune ca la orice masina germana, piese sunt aftermaket de la firme de renume, deci nu trebuie sa merg in reprezentanta sa cumpar ca sa fiu linistit ca nu iau panarame. Ca sa pun niste preturi: placute frana C3 TRW 150 lei, set filtre Knecht/Mahle 3 bucati (fara filtru motorina) cu filtru de aer pentru medii cu mult praf si filtru de habitaclu cu carbon activ 150 lei, bieleta antiruliu TRW 60 de lei. Mie mi se par niste preturi accesibile in conditiile in care piesele sunt calitative si tin destul de mult in timp, nu stau sa le schimb la 10.000 de kilometri sau dupa fiecare iarna. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
shade4free |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
Daca o luam pe princilul costurilor de intretinere,toate masinile sunt curve,toate cer bani.
Toti sariti cu marcile,dar un lucru va spun,daca omul nu are bulan,adica este ghinionist,poate sa-si cumpere orice,tot se va intepa. Spun asta ca este o masina la mana a doua sau mai mult. Sunt masini noi chemate in service pentru probleme,dar un sh Hai sa va spun o istorie cu opel Am unul astra de 2.0 DTI elgance din 2003 cred ca acum are 432k ,nu stiu sigur ca nu o mai conduc eu,o conduce baiatul,,,Nu am umblat la motor nu am schimbat nimic important la ea,,doar un pivot si pe la 350k discurile pe fata,pe spate sunt inca originale Un prieten si-a cumparat unul cu motor de 1,7 cdti NOU ..ba se aude nu stiu ce,,,ba plesnete furtunul x de la apa..ba la frana are nu stiu ce,ba la o anumita turatie are zornaieli,,,,si de masina noua Eu nu am cumparat opelul nou,,l-am luat din belgia la un an si 4 luni parca,,si avea deja 120k Cumparat din reprezentata opel cu garantie fara nr de km 6 luni Cand am vazut km masinii i-am spus aluia ca sunt cam multi..ala a ras si a spus ca sunt putini de aceea este masina acolo,altfel era in parc masluita,,asa ca... grija si cu masinile aduse cu 145k km din 2000+ Bafta si multi km |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
cris06 |
![]()
Post
#39
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Deci, piata fara monopol la piese. Oferta e larga!
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Eu as merge pe un Logan1.6 cu cel putin Servodirectie si A/C, avand in vedere vremurile in care traim. Pe langa aia 3500 trebuie sa o si inmatriculezi, sa-i schimbi consumablele, oricum cand trebuie sa vezi o masina, ia un prieten care cunoaste cu tine, ca altfel... stralucirea vopselei, bordul siliconat, anvelopele stralucitoare si motorul spalat iti vor lua ochii, cand ea peste o luna da cu ulei peste tot. Ai mare grija la masina straina si nu te lua dupa kilometrii la bord; vor fi cu multi peste ce are masina. Crede-ma. Bafta.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
abc |
![]()
Post
#41
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Lupo,1,7 ,Te doare la bascheti si te plimbi cat vrei
![]() This post has been edited by abc: 6 Sep 2012, 19:57 |
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#42
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Ti se scoala p...a, nu mai poti sa iesi din Lupo...
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
abc |
![]()
Post
#43
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu merge si cu p##a in mana si cu sufletu-n rai
![]() |
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 1 Sep 2012, 19:42) Detin una bucata solenza europa cu aer din septembrie 2010 si una bucata astra G din octombrie 2010,solenza e luata evident pentru bunicami-o, dar ocazional o utilizez si eu,asa ca nu vorbesc in necunostiinta de cauza,la 3500 de euro isi ia un logan care da clasa unei solenza la multe ,mi s-a luat de greierii solenzei,de plasticele de tot rahatul,de reglajul farurilor,de rotita de la grupul de caldura care are o buba,de diferite zgomote ba de la haion,ba de la polita,de bucsaraie proasta,de rugina la oale,de sistemul tampit al pompei de benzina pentru care trebuie sa dai rezervorul jos,de sistemul absolut cretin care face ca usile sa se blocheze(daca cel din exterior si cel din interior trag in acelasi timp de manere) etc.,am schimbat la achizitie tot ce s-a putut la ea pe bucsaraie,acum iarasi trebuie schimbata,tot ce s-a pus,s-a pus de uzina.Cat dai atata face,dar sa ai 3500 de euro si sa te gandesti la solenza eu zic ca nu e bine,am un tovaras a dat 2600 de euro pe hyundai accent din 2005 si e cu mult altceva fata de solenza,sunt constient ca doare,dar asta e adevarul Nu am absolut nimic cu marca Dacia,loganul e altceva,deci mai bine un logan decat o solenza Detii un cct. La Solenza nu caraie, scartaie niciun plastic, niciun bord, nicio portiera, in afara de problema hayonului. La Logan is mult mai multi greieri/scartaieli, mai ales la modelele mai vechi. Iar daca treci cu 100 km/h peste linii de tren si tramvai, santuri, si la BMW paraie bordul/portiere cand treci peste. This post has been edited by Sir Andrew: 7 Sep 2012, 08:50 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
abc |
![]()
Post
#45
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
^ facem schimb? dar vreau o diferenta
![]() |
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
jaaL |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru psihic instabil Group: Members Posts: 493 Joined: 21 November 11 From: Bucureºti ![]() |
2011 . 1,6 16v ... Ma bag si eu la schimb !
@ valyy , daca o lasi in balta normal ca o sa faca la fel ca toti dracii... This post has been edited by jaaL: 7 Sep 2012, 10:22 |
--------------------
Dacia / Skoda .
Solenza / Octavia .
2003 / 2007 . -----------------
"Prefer sa fiu prostu' dintr'un grup de destepti decat invers " -Cheloo ____________ |
|
crick |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Mai incet baieti! S-a referit la modele mai vechi,nu la ala din semnatura...
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
4x4 |
![]()
Post
#48
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Inca nu sa produs o masina care sa intreaca solenza la raportul pret calitate.
Desi a intrat in productie acuma 9 ani drept o supernova remodelata, care la randul ei era o varianta imbunatatita a daciei nova, o masina 100% romaneasca si invechita inca de cand a parasit poarta uzinei in 1995. Solenza este mai bine construita decat orice straineza, mai bine proiectata, mai rapida, mai economica si mai sigura decat orice masina din lume. Si e si foarte ieftina. Standard vine cu dotari cum ar fi scaune, volan, oglinzi. Servodirectie, aer conditionat si abs sunt pentru fandositi. La fel e si izolarea fata de precipitatii. Poti achizitiona multe piese la un pret bun din dezmembrari, de la asam sau de la dealerii renault. E bine ca anual sa verifici starea caroseriei, uneori aceasta se transforma in rugina. Dar e doar de ordin cosmetic. In concluzie ia o solenza, chiar si cu aparitia noului logan sunt sigur ca la anul isi va pastra valoarea de vanzare, tot pe la 3000, 3500 euro, fiind lipsita de concurenta pe acest sector de piata. This post has been edited by 4x4: 7 Sep 2012, 14:29 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
abc |
![]()
Post
#49
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
tu vorbesti serios cu 3000 / 3500 pe o Solenza sau o dai in braila ?
La 3800 am gasit un Logan 2008/Ambition 1.6 ~30.000km. |
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
4x4 |
![]()
Post
#50
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Atat cer samsarii si atat sunt dispusi sa dea fraierii. Normal ca daca iti cere unu 3000 de euro pe o cutie ruginita iti vine sa ii dai un sut in ooa. La banii astia poti sa iti iei logan.
sau skoda sau orice altceva. Multi tiuneri autohtoni vad potentialul din solenza si o aleg ca o masina buna de baza pe care sa aplice modificarile lor. Rezultate exceptionale vedem pe strazi, pe topicuri de pe aici si pe cocalari.com Trebuie sa recunosti ca o masina cu plafon drept, geamuri laterale drepte si in general un aspect colturos gen noptiera sa preteaza la bodykituri, spoilere si alte ajutoare aerodinamice. dacia-solenza-by-valy.jpg This post has been edited by 4x4: 7 Sep 2012, 14:38 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
abc |
![]()
Post
#51
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Iar o dam in maimute ? Las-o dracu de masina asa cum e facuta.
Uite,ii fac reclama, ce mi-as lua. Problema e ca eu am bagat bani in Solenza si nu prea-mi vine sa o dau . http://www.auto.ro/dacia-logan/1505645.html Uite cum arata ,cred ca 100/200 de euro ii poti scoate usor. |
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
4x4 |
![]()
Post
#52
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#53
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Sir Andrew @ 7 Sep 2012, 08:46) Detii un cct. La Solenza nu caraie, scartaie niciun plastic, niciun bord, nicio portiera, in afara de problema hayonului. La Logan is mult mai multi greieri/scartaieli, mai ales la modelele mai vechi. Iar daca treci cu 100 km/h peste linii de tren si tramvai, santuri, si la BMW paraie bordul/portiere cand treci peste. Vezi sa nu-l detii tu - daca iti pare atat de buna si de silentioasa solenza de ce nu dai loganul sa revii la cea mai buna masina produsa de Dacia -cum cred unii......Greieri in bord la BMW chiar daca sunt cu 100 la ora nu prea am auzit daca nici alea nu mai sunt masini inchegate atunci nu stiu care sunt,imi pare rau ca nu suntem din aceeasi localitate sa dam o tura cu solenza pe un drum de 5 km cu piatra cubica sa vedem daca ne mai auzim om cu om in ea de la scartaielile stalpilor laterali fata,zgomotele haionului si antifonarea care lipseste cu desavarsire Pentru mine solenza are 2 plusuri mari si late : - fiabilitate motor-cutie (desi o buna vreme m-a disperat amaratul ala de fir de la electromotor care nu facea contact cum trebuia) - intretinere ieftina In rest lipsesc multe,incepand cu fiabilitate bucsilor,super casetele de directie ( cele servo au scurgeri,cele fara servo prind " oleaca" de joc dar merg si asa vorba aia ) si super sistemele amintite mai sus - in special cel de blocare a usilor cand ambii trag de manere ( exterior-interior),etrierii aia geniali in care ti se rup aerisitoarele in prostie,doar sunt mostenire de la dacia 1310,lista poate continua........ This post has been edited by vallyyy: 7 Sep 2012, 16:01 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
abc |
![]()
Post
#54
|
old school kid Group: Members Posts: 651 Joined: 28 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Vali,iti place sa dramatizezi intr-un hal. Tu cand ai cumparat Dacia Solenza n-ai testat-o ? Nu ai intrebat pe cineva care are o astfel de masina,care sunt bubele ? Si daca nu e a ta ,de ce o conduci ?
|
--------------------
solenza
scala
2003
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#55
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(abc @ 7 Sep 2012, 16:11) Vali,iti place sa dramatizezi intr-un hal. Tu cand ai cumparat Dacia Solenza n-ai testat-o ? Nu ai intrebat pe cineva care are o astfel de masina,care sunt bubele ? Si daca nu e a ta ,de ce o conduci ? Solenza e proprietatea bunicului meu,intial am avut de ales dintre matiz si cielo,dar nu prea am gasit ceva sa-mi placa si pentru ce-mi placea mie mai trebuiau bani.Am ales solenza din cateva motive: pe aici sunt multi posesori subiectivi si am ajuns sa-i cred ca solenza e o masina ok,desi nu prea e asa si in 2010 eu am dat fix 75 de milioane (lei vechi) pe solenza europa cu aer,ceea ce era un super pret - desi imediat in primele 2 luni au fost bagate 15 milioane in ea-toata bucsaraia fata, distributie,pompa de apa,ulei,antigel,filtre Solenza in prima luna a stat la mine,acum o conduc cam o data pe luna cand vine mosul cu ea in vizita la oras,daca are treaba cu mine sa mergem undeva nu mai conduce el,ma lasa pe mine si d-aia o conduc,am avut ocazia sa merg cu ea pana la tara de mai multe ori,cand dau de piatra cubica imi vine sa-i dau foc nu te mai auzi om cu om in ea,ma dispera stalpii laterali,torpedoul si haionul,masina este absolut stock nu are modificari cu bureti la haion sau mai stiu eu ce nebunii,e lasata cum a dat-o iubita noastra fabrica Dacia.Singurul noroc este ca mosul meu nu e pretentios,el inca sta cu carpa intre scaune,nu are nevoie de alta masina,e ok pentru el asta,pentru mine nu prea e |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
4x4 |
![]()
Post
#56
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Daca tot discutam asa de mult despre solenza (am putea analiza si alternativele cum ar fi loganu, opel, skoda, etc) as putea sa impart si eu scurta mea experienta.
La fel ca in cazul lui vallyyy dupa cativa ani de citit delirul posesorilor de solenza pe acest forum am fost grav dezamagit prima data cand m-am urcat in una. Nu am fost la fel de oripilat cum am fost de Supernova, unde nici macar chinezii nu au deprins arta de a produce un interior din plasticuri mai ieftine sau mai penibile dar cu siguranta nu era naveta spatiala descrisa pe forum. Rugina era ca la orice dacie, spatiul pentru ocupanti era limitat si departe de a fi un nou standard in ergonomie, nu am fost dat pe spate nici de directie, nici de frane, iar acele demaraje si forte g descrise pe forum cred ca sunt prezente doar in mintea proprietarului. Sunt sigur ca se poate mai bine. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#57
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Mai bine s-a putut - a aparut Loganul...............fie ca vor sa recunoasca posesorii,fie ca nu,loganul este pe solenza la multe capitole,chiar daca are si el hibele lui,acum iarasi o sa-mi sara posesorii in cap ca nu se tine loganul pe curbe precum solenza, ca mai stiu eu ce nu face loganul si face solenza etc. .........ca tot ma intreba Abc de ce nu am intrebat un posesor cum e solenza ca masina,pai uite omul asta care a deschis topicul asta ne intreaba pe noi posesorii : cum e solenza ? Eu unul zic ca mai bine ia altceva de banii solenzei si isi vede de treaba si restul dintre voi care sunt subiectivi ii vor recomanda solenza.
This post has been edited by vallyyy: 7 Sep 2012, 16:50 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:23 |