Reconditionare Dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1300
Tavianu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 1 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
daca instalatia e inca sub mansonul de izoler band ,e inca buna,daca firele au stat la actiunea factorilor externi sint copate si risti scurt circuit inclusv flacara,o examinezi cu atentie vezi ca nu aiba defecte mai mult de 25% din ea, daca are fisuri,inadituri cabluri coapte ,si mansoane mai mult de 25 % ori faci tu instalatie ori cumperi alta,daca are ici colo ciupituri si cablurile se prezinata ok faci reparatie la ea.
instalatia la 1300 e floare la ureche ceva cunostinte electrice, cabluri diverse culori lung metraj, papuci multi,patenti spit,sfic,,etc si niste tub termo izolator pt mansoane si izolatie,un aparat de masura si schema si imposibil de nu se rezolva,o bere la meserias si atentie a se servi din abundenta cu ceva tutun de calitate:)) This post has been edited by Magnum_Baracuda: 16 Jun 2012, 14:03 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#33
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
noutati ceva ce se mai aude cu masina a ajuns bine sau rau , ati reusit so faceti funcionala?
|
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
nikuniku |
![]()
Post
#34
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Dacia 1300=masina de epoca
Procedura acordarii ATESTATULUI DE VEHICUL ISTORIC este urmatoarea : O persoana fizica sau juridica care solicita pentru un vehicul atestat de vehicul istoric poate beneficia de consultanta gratuita din partea RETROMOBIL CLUB ROMANIA cu privire la eligibilitatea unui anumit vehicul inaintea achizitionarii acestuia. In acest caz solicitantul va transmite pe adresa de e-mail a RCR datele sale de contact, date cu privire la vehiculul pe care doreste sa il achizitioneze si cat mai multe fotografii ale acestuia in format digital. RCR va raspunde solicitantului cu privire la eligibilitatea respectivului vehicul. RCR organizeaza sesiuni de atestare pentru vehicule istorice. Posesorii de vehicule trebuie sa se prezinte cu vehiculele curate (spalate interior, exterior si motor si cu zonele in care se afla seriile de caroserie si motor curatate atent), la locul stabilit de comun acord cu reprezentantii RCR . Posesorii de vehicule vor completa o declaratie pe proprie raspundere cu privire la starea acestuia. Conditiile necesare pentru obtinerea „ATESTATULUI DE VEHICUL ISTORIC” : perioada trecuta de la data incetarii fabricatiei modelului respectiv trebuie sa fie mai mare de 30 de ani . Prin model se intelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice. Vehiculele nu trebuiesc destinate folosirii zilnice . Aceste vehicule sunt folosite ocazional la manifestari ale vehiculelor istorice sau pentru hobby , mentenanta, inspectii RAR . Vehiculele trebuie sa fie originale sau restaurate original , sunt in perfecta stare de functionare si au un aspect estetic si tehnic conform cu cerintele unui vehicul care sa faca parte din patrimoniul tehnic si cultural national . Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinatii speciale (ambulante , masini mortuare ,etc.) care sunt folosite uzual in acest scop . Culoarea autoturismului trebuie sa fie corespunzatoare paletei de culori originale . Aceeasi cerinta se impune si pentru partea interioara a vehiculului (tapiterii , mochete , capitonaje) . Nu se admite inscriptionarea respectivelor vehicule in scop comercial . La sedintele de atestare comisia tehnica a RCR va face observatii cu privire la operatiunile de restaurare care se impun pentru o eventuala atestare a respectivului vehicul . Observatiile si recomandarile comisiei tehnice a RCR trebuiesc urmate ca atare neputand sa fie atacate . Comisia tehnica va comunica respingerea sau admiterea dupa caz a cererii de atestare pentru vehiculul respectiv , decizia fiind irevocabila. Modificarea unui vehicul dupa atestare se face pe propria raspundere a posesorului si se poate considera ca fals in declaratii si uz de fals . Orice modificare descoperita duce automat la anularea Atestatului de Vehicul Istoric , la sesizarea Registrului Auto Roman si a organelor de abilitate. Doar dupa ce te afli in posesia atestatului beneficiezi de anumite beneficii cum ar fi: neplata taxei de prima inmatriculare, neplata impozitului anual,neplata TVA |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
claumob |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 October 13 From: Sibiu ![]() |
Cum pot sa dau de "Gerhard_1300" ?
|
--------------------
Dacia
1302
1975
- SB 73 PAC
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Ii trimiti un PM pe forum si astepti sa-ti raspunda.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cam greu de trimis PM, cand ai 6 posturi.
L-am anuntat eu. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 18:06 |