DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia pleaca in desert, pareri impresii sfaturi

KIDROCK
post 5 Jul 2011, 12:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 July 11




Dragi colegi,in data de 15 Ianuarie,plec intr-o excursie pe cat de grea pe atat de inedita
Am obtinut apropare pentru participarea mea la raliul Budapesta-Bamako,cu a mea Dacie la categoria amatori
Ce astept eu de la voi ar fii cam urmatoarele,sa imi spuneti ce a-ti modifica voi la masina,cat de rezistente sunt piesele de papuc,cate din ele se potrivesc,ce piese a-ti lua dupa voi,si tot asa
mai mentionez ca grupa din care fac parte nu alearga la cronometru,oricine trece finishul este declarat invingator (asta ca sa excludem discutiile despre puterea motorului)
Va salut,cu respect


--------------------
Dacia 1310 1995 - B73EMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 5 Jul 2011, 12:30
Post #2


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Pai e sectiunea cu dacia raliu de unde te poti documenta cam ce sa modific/schimbi cu piese mai bune.

Se poate inscrie orcice acolo?


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 5 Jul 2011, 20:28
Post #3


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




O recomandare din partea mea. Incearca sa iti faci rost de un radiator MARE, care sa intre fic intre balamalele de la capota din fata, si pe el sa montezi un electroventilator pe linga traditionala elice pe fulie. Avind in vedere ca masina este din 95, daca este cea din semnatura, si dac este pe benzina, recomand ca piese de rezerva o pompa dse benzina de scornicesti+2-3 membrane, o bobina de inductie, o aprindere electronica, 2 capace delco, platina , bujii, fise bujii, si cu asta te-ai asigurat de aprox. 50% din problemeel care pot aparea la o Dacie. Inainte de plecare verifica bucsaria, tendoanele, directie, structura de rezistenta, lonjeroane, pod pedalier. In rest, apa paie si bataie.

L.e. mai verifica sa nu ai pierderi pe circuitul de racire si mai ia cu tine ulei si filtru de ulei&filtru de aer. Cred ca se va impune sa-l schimbi destul de repede


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KIDROCK
post 5 Jul 2011, 21:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 July 11




QUOTE(bv-08-fgm @ 5 Jul 2011, 12:30)
Pai e sectiunea cu dacia raliu de unde te poti documenta cam ce sa modific/schimbi cu piese mai bune.

Se poate inscrie orcice acolo?
*



nu am vazut ca avem si sectiunea rally,daca incurca aici sa il mute cineva
da,raspunsul este da,se poate inscrie orice cu o conditie,sa fie mai veche de 30 de ani,sa fie o masina funny gen ice truck,ambulanta,masina de pompieri,autobuz,sau ceva care pur si simplu nu este destinat unei astfel de calatorii
Altfel taxele de inscriere incep undeva de la 2300 de euro in sus daca nu detii o masina ca cele enumerate
QUOTE(STORMTROOPER @ 5 Jul 2011, 20:28)
O recomandare din partea mea. Incearca sa iti faci rost de un radiator MARE, care sa intre fic  intre balamalele de la capota din fata, si pe el sa montezi un electroventilator pe linga traditionala elice pe fulie. Avind in vedere ca masina este din 95, daca este cea din semnatura, si dac este pe benzina, recomand ca piese de rezerva o pompa dse benzina de scornicesti+2-3 membrane, o bobina de inductie, o aprindere electronica, 2 capace delco, platina , bujii, fise bujii, si cu asta te-ai asigurat de aprox. 50% din problemeel care pot aparea la o Dacie. Inainte de plecare verifica bucsaria, tendoanele, directie, structura de rezistenta, lonjeroane, pod pedalier. In rest, apa paie si bataie.

L.e. mai verifica sa nu ai pierderi pe circuitul de racire si mai ia cu tine ulei si filtru de ulei&filtru de aer. Cred ca se va impune sa-l schimbi destul de repede
*



ce ai punctat tu aici cam aveam si eu pe lista,numai ca articulatia as vrea sa o schimb inainte de plecare si sa iau si cateva elemente in portbagaj.ma intereseaza sa o inalt un pic eventual niste arcuri de fata de papuc,iar foarte important este radiatorul care trebuie facut,si evident restul
si da masina este 1995,deloc tanara,deloc menajata
multumesc frumos pentru raspunsuri drunksinging.gif cheers.gif


--------------------
Dacia 1310 1995 - B73EMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jul 2011, 08:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca mergi prin desert cu ea, ai grija la filtrul de aer, sa fie etans si de calitate. se infunda repede de la nisip. Carcasele de filtru de la dacie de regula sunt foarte proaste si motorul trage aer pe langa filtru la greu.

in plus, niste roti de diametru mai mare nu cred ca ar strica.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 6 Jul 2011, 09:13
Post #6


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Daca mergi prin desert cu ea sigurat o sa ai parte si placere de mult,mult,mult praf asa ca o antifonare nu ar strica smile.gif mai ales la usi.

Iti urez spor si bafta in pregatirea daciei biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 6 Jul 2011, 09:33
Post #7


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(KIDROCK @ 5 Jul 2011, 13:27)
Ce astept eu de la voi ar fii cam urmatoarele,sa imi spuneti ce a-ti modifica voi la masina,
*


În primul rând eu aș elimina elicea de la radiator și aș monta 2 (două) ELV. Unul în fața radiatorului (care să împingă aer) și altul care să tragă aer.
De asemenea, gândește-te serios la un sistem de răcire al uleiului + un sistem de ventilație al habitaclului (o să fie al naibii de cald acolo!).

Ai voie să muți traseul de admisie?
Dacă da, încearcă să-l pui undeva unde să nu tragă prea mult praf ..... ai putea să-l faci să tragă aer din habitaclu icon_mrgreen.gif


L.E.: pune te rog câteva poze cu mașina.

This post has been edited by cosmin_2300: 6 Jul 2011, 09:43


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 6 Jul 2011, 10:09
Post #8


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




ma gandesc c-ar trebui sa verifice de acasa axul delcoului, am dreptate sau nu?


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 6 Jul 2011, 11:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




http://www.daciaclub.ro/Dacia-Raliu-t23889.html

Uite aici topicul cu Dacia de raliu. Bafta cu masina. Gandeste-te foarte mult la admisia, sa iti iei cateva filtre de aer la tine, ulei, filtru de ulei, filtru de benzina, consumabile. Gandeste-te la niste cauciucuri 175/70R13. Daca vrei sa o faci bunicica, consumabilele suspensiei (bucse, bielete directie, antiruliu, bucse tirant, bucse bara antiruliu, tendoane, mosorelul de la puntea spate, repartitorul [se blocheaza des]) si cam astea ar fi consumabilele, a si cum s-a zis mai sus, o platina, niste bujii, un capac delco, o bobina, o membrana pompa de benzina si nu in ultimul rand scule la tine. Succes cu modificarile si sa ne tii la curent.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hormonelul
post 7 Jul 2011, 16:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Felicitari pentru aventura in care te-ai inscris.

Uite un link cu ceva similar Mondial Rally:

http://www.nomadenostress.com/page2.html

anul trecut a fost un domn care s-a inscris cu R12 lui preparat aici sunt detaliile modificarilor pentru excursie:

http://www.retro-meca.com/restaurations/r1...ar/12sinpar.htm

Cu toata pregatirea a avut si el probleme asteptand prin podisul Pamir dupa o pompa de apa.






--------------------
Dacia 1300, 1100 1972, 1968

Uleiul nu curge de la masina...isi marcheaza teritoriul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudop
post 29 Sep 2011, 12:41
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 March 06
From: Iasi




Ceva noutati? Am vazut in lista de inscrisi o Dacia 1300, sunteti voi?
Nu e cine stie ce pericol cu Dacia in vestul Africii, cel putin in Maroc sunt niste zone pline de R12 biggrin.gif Daca ai niste cash cu tine poti sa strici orice la masina si gasesti sa repari, dar ar fi bine sa ai cu tine ceva consumabile si elemente casabile de genul un far, o sticla de tripla si restul uzualitatilor mentionate mai sus. Daca nu ai nevoie de schimbat chestii le poti da pe drumul de intoarcere pe niste smochine sau curmale laugh.gif A, si in loc de 2x ELV vechi SH, mai bine unul cat mai nou de Logan, macar sa te bazezi pe el smile.gif)


--------------------
dacia sandero 1.4 - is
oltcit club trs
aro 244
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudop
post 12 Mar 2012, 12:45
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 10 March 06
From: Iasi




Pana la urma a fost cineva cu Dacia in desert, urmariti aici:
http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/f...-sahara-219418/

Mai stie cineva detalii ?


--------------------
dacia sandero 1.4 - is
oltcit club trs
aro 244
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicx
post 3 Dec 2012, 14:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 4 September 12




pentru cei 2 clujeni - respect
oricum cred ca aveau masina plina de piese si scule


--------------------
ford focus 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 07:14
Forum Renault