nu intra in a 1-a deseori
![]() ![]() ![]() |
nu intra in a 1-a deseori
f4nuu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 May 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2001 berlina
|
|||
tynn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Si la mine intra greu in a I-a si a II-a si kit-ul de ambreiaj este nou. Concluzia este ca sunt niste panarame cutiile astea cu 5 trepte. Nu se compara sincronizatoarele de la cutiile vechi de pe 1300 cu astea noi... cutiile alea mergeau snur, bagai in viteza cu un deget.
Intr-adevar si rapoartele de demultiplicare sunt scurte, mai ales a 5-a. La 90 km/h ajungi deja la 3000 de ture, degeaba ai 5 viteze... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verifica jocul la cablul de ambreiaj. Pe la motor apuci cablul si tragi de el. Ar trebui sa aiba un joc de ~5mm.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(f4nuu @ 24 May 2012, 20:56) am mai avut o dacie din 87 in 4 trepte si in a 4-a la 3000 de ture aveam 120 km/h dar cu asta din 2001 si in 5 trepte , in a 5-a la 3000 de ture abea 90 km/h...va multumesc anticipat ![]() Inseamna ca n-ai avut vitezometru bun niciodata. La cutia in 4, la 3000 ar trebui sa ai ~100, si 120 aproape de 4000. Iar cele in 5 sunt de doua feluri. una cu raport mic, care accelereaza iute si una cu un raport mai mare, care ar fi mai potrivita la un motor mai puternic. Ori o ai pe prima (desi parca si aia avea mai mult de 90 la 3000 rpm), ori si vitezometrul asta face glume cu tine. Ar mai fi posibil sa-ti fie ambreiajul pe duca si sa patineze, ceea ce ar explica si raportul viteza/turatie. Cauta si tu un pic, ca e plin de topic-uri legate de patinajul ambreiajului. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#5
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
f4nuu -- an fabricatie 2002 pana sa schimb catalizatoru max 110 dupa schimbare,140 la 3500 rpm cam greu da se duce,sa nu ai catalizatoru lovit sau partial infundat
nu recomand depasirea 110,face vartej in rezervor+ ca nu mai ai control asupra directiei |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
f4nuu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 May 12 ![]() |
intradevar e un pic strans cablul de ambreiaj, l-am mai strans sperand ca o sa ma ajute sa intre in a 1-a mai usor, o sa il slabesc inapoi, ...dar se simte diferenta dintre cea veche la 3000 si asta ca se misca mai incet la aceeasi turatie, ambreiajun nu cred ca patineaza pentru ca nu se mareste turatia deodata cum am vazut la un prieten cand i se duse-se ambreiajul...dar problema la a 1-a care poate fi? astept sfaturi
25 May 2012, 13:36: ps. la catalizator m-am uitat si am vazut ca e indoit un pic, dar mi s-a parutt ca e si un pic fisurat...nush sigur ![]() This post has been edited by f4nuu: 25 May 2012, 13:36 |
--------------------
Dacia
1310
2001 berlina
|
|
Filip |
![]()
Post
#7
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.012 Joined: 23 July 09 ![]() |
Daca nu-ti intra in 1-a din prima, baga in a 2-a si pe urma in 1-a. Ambreiaju` apasat evident.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
f4nuu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 May 12 ![]() |
tot degeaba...am incercat si varianta asta
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2001 berlina
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Deja ai doua post-uri pe care prima oara le-ai trimis ca si report. Textul ala mare si rosu de pe pagina de report banui ca nu l-ai observat.
Fii mai atent pe viitor. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
si la mine face cam tot asa,desi pe loc intra ok,din mers rareori intra fara sa fac dublu-ambreiaj. Nu prea ai ce-i face,probabil sincronul e cam pa,dar avand in vedere ca pentru a ajunge la el trebuie demolata toata cutia si toate pinioanele de pe ax ca sa ajungi la pinioanele de I-II-a,ma las pagubas. Oricum,cu I-a pleci de pe loc,dupa aia nu te mai deranjeaza. Invata sa faci dublu-ambreiaj si aia e.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
f4nuu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 8 May 12 ![]() |
pai da dar la mn problema e aceeai chiar daca se misca masina sau sta pe loc...cum adica sa fac dublu ambreiaj?
|
--------------------
Dacia
1310
2001 berlina
|
|
r3d |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
dublu ambreaj apesi de 2 ori ambreaju.verifica cum ti-au zis colegi mai sus jocul cablului la ambreaj.il slabesti de tot si te uiti pe fereastra de vizitarea sa verifici cand iti decupleaza ambreaju.incepi sa stragi cate putin si in acelasi timp sa ai pa cineva sa iti apese ambreaju,cand obti cursa maxima la ambreaj te opresti din strans.nici prea tare nui bine strans dar nici prea incet.sau incearca cand vrei sa o bagi pa 1 baga pe a 2 si apoi imediat 1.dar nu inteleg pentru ce iti trebuie 1 ca din mers viteza 1 o folosesti in special pentru plecarea dupa loc.
This post has been edited by r3d: 25 May 2012, 19:25 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
pune ulei bun si regleaza bine ambreiajul ala...cu T90 si mie intra mai greu
25 May 2012, 20:36: pune ulei bun si regleaza bine ambreiajul ala...cu T90 si mie intra mai greu This post has been edited by Kiraly: 25 May 2012, 20:36 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 25 May 2012, 12:26) Inseamna ca n-ai avut vitezometru bun niciodata. La cutia in 4, la 3000 ar trebui sa ai ~100, si 120 aproape de 4000. Iar cele in 5 sunt de doua feluri. una cu raport mic, care accelereaza iute si una cu un raport mai mare, care ar fi mai potrivita la un motor mai puternic. Ori o ai pe prima (desi parca si aia avea mai mult de 90 la 3000 rpm), ori si vitezometrul asta face glume cu tine. Ar mai fi posibil sa-ti fie ambreiajul pe duca si sa patineze, ceea ce ar explica si raportul viteza/turatie. Cauta si tu un pic, ca e plin de topic-uri legate de patinajul ambreiajului. si cutiile in 4 trepte si cele i 5 trepte au pinioanele identice ( inafara de cele din ani 70 ) , treaba cu raport mic si raport mare se datoreaza grupului ( existe doua tipuri de grupuri 8x33 si 9x34 parca ) si cutiile in 4 trepte si cele in 5 trepte au aceste 2 tipuri de grupuri , dacia din 87 avea vitezometrul bun , cutia in 4 trepte cu grup de viteza la 3000rpm are in jur de 120 ( depinde si de anvelope ), iar la 4000 rpm ai in jur de 140 km/h . iar dacia cealalta are cutie in 5 trepte dar are grup de tractiune ( potrivit pentru demaraje puternice ) . 6 Jun 2012, 22:08: QUOTE(tynn @ 25 May 2012, 11:16) Si la mine intra greu in a I-a si a II-a si kit-ul de ambreiaj este nou. Concluzia este ca sunt niste panarame cutiile astea cu 5 trepte. Nu se compara sincronizatoarele de la cutiile vechi de pe 1300 cu astea noi... cutiile alea mergeau snur, bagai in viteza cu un deget. Intr-adevar si rapoartele de demultiplicare sunt scurte, mai ales a 5-a. La 90 km/h ajungi deja la 3000 de ture, degeaba ai 5 viteze... schimbai sincroanele la cutie ( draciile alea de alama sau de ce dracu sunt facute de le ai doar la treptele inferioare ( a intaia si a doua ) . 6 Jun 2012, 22:13: QUOTE(sebymesteru @ 25 May 2012, 17:03) si la mine face cam tot asa,desi pe loc intra ok,din mers rareori intra fara sa fac dublu-ambreiaj. Nu prea ai ce-i face,probabil sincronul e cam pa,dar avand in vedere ca pentru a ajunge la el trebuie demolata toata cutia si toate pinioanele de pe ax ca sa ajungi la pinioanele de I-II-a,ma las pagubas. Oricum,cu I-a pleci de pe loc,dupa aia nu te mai deranjeaza. Invata sa faci dublu-ambreiaj si aia e. dar treaba cu dublu ambreiaj merge la incaput cand sincroanele sunt destul de uzate ( necesitand schimbarea lor ) dar dupa un timp nu a sa mai intre in viteza nici cu triplu ambreiaj ( boar cu motorul oprit ) This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 6 Jun 2012, 22:13 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 13:50 |