DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fum negru

ghitza
post 18 May 2012, 11:11
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Mai poti verifica mufa de la bobina de aprindere ,posibil si bobina sa fie pe duca sau crapata carcasa si da la masa


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 18 May 2012, 11:21
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




mufele de la bobina sunt toate la locul lor, nimic nu este crapat.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 May 2012, 13:11
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ai doar una nu mai multe ,probabil ai un contact imperfect,verifica firele de la alternator ,cele de plus si masa de pe contraaripa stanga


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 18 May 2012, 13:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




si sigurantele de pe cotra aripa


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 18 May 2012, 14:20
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Am curatat o gramada de contacte/papuci..masa , am verificat toate sigurantele..nimic. M-am imbracat gros , am luat scuterul ~10km prin ploaie si vant biggrin.gif , am luat de la magazin o cheie de bujii...le-am desfacut acasa , erau negre..si depunerile nu erau vechi, pt ca nu era calamina uscata pe bujii...se cunostea ca era proaspata, pt ca s-a luat foarte usor cu peria de sarma si smirghel. Am bagat bujiile la loc si a luat-o la prima cheie. Am lasat-o sa mearga vreo 5 minute pe relanti apoi am inceput sa dau sprituri..mi-a scos ceva fum negru la inceput si sareau resturi de funingine de pe toba.Apoi a inceput sa picure un lichid pe toba..zic eu ca apa, de la condens..nu mirosea a benzina. Pana la urma am oprit motorul ..l-am lasat putin si l-am pornit iar..pare in regula. Sa vad cum se comporta mai tarziu, maine..sper sa nu mai faca probleme.


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 18 May 2012, 17:41
Post #36


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Sfat (si sper sa nu imi sariti in cap): Maine daca porneste bine, ca sa nu mai ai probleme, mergi undeva unde nu e circulat, sau pe un drum in afara localitatii si mergi de la treapta 1 pana la treapta 5 sportiv. Adica treapta 1 pana la 3000-3500, treapta 2 la fel...si ii dai tare. Asa se curata si mama funinginei de pe evacuare, si bujii si tot ce-o mai fi infundat.
Eu asa practic cand am probleme de genul...fac un drum Constanta-Valul lui Traian si ii trece biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 22 May 2012, 19:03
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Alte probleme...nu o sa mai deschid alt topic.

Cand am luat masina aveam plin vasul de expansiune..dar dupa vreo 3-400km am observat ca mai era apa doar pe fundul vasului. Am facut si schimbul de ulei+ filtru atunci , apoi am completat cu apa in vasul de exp.In timp apa tot a mai scazut , dar am observat ca pierdeam lichid pe la capac. asa ca zilele trecute am facut o garnitura de piele, am mai pus niste apa , ca sa fie la limita , apoi am strans bine capacul..si nu mai curge pe acolo. , Dar astazi am verificat iar..si zic eu ca a scazut apa cu ~1cm in vas. Si in plus am si vreo 2-3mm de ulei in plus pe joja...in doar 300km facuti de la schimb. Din ce am citit , ar putea sa imi bage apa in ulei din cauza garniturii de chiuloasa, dar nu am scapari de compresie in vasul cu lichid..apa sta linistita. Si uneori scoate si un abur sau fum pe toba...alb-albastru, nu este dens..si zic eu ca este abur.
Tot pe forum am citit ca in baia de ulei ar putea sa ajunga si benzina din cauza distantei prea mari intre electrozi la bujie..pt ca benzina nu arde complet si ajunge in baie printre piston si cilindru. Oare asa sa fie? Bujiile sunt bosh si au cam 1mm daca nu mai mult intre electrozi..dar motorul merge destul de fin. oare sa reglez distanta la 0,8mm ? Motorul are 93.000km . astept niste opinii.

This post has been edited by adriano2br: 22 May 2012, 19:34


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 22 May 2012, 19:20
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Schimba garnitura de chiulasa nu mai umbla asa cu masina,daca scapa compresie in baie este semn ca s-au dus segmentii nicidecum pe langa bujie cum ai citit tu(nush unde ca aici nu cred)


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 22 May 2012, 19:27
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




nu am zis ca scapa pe langa bujii, am zis asa, sau cel putin asa trebuia sa spun: din cauza ca benzina nu arde bine se duce in baia de ulei printre piston si cilindru.

This post has been edited by adriano2br: 22 May 2012, 19:35


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 22 May 2012, 19:52
Post #40


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




La fel am patit si eu,doar ca a mea ii carburatie,vasu de expansiune plin,nivel pe joja mai mare...sufla pe la pistonu'4...la garnitura,incearca sa o schimbi ca nu-i scumpa una.. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 22 May 2012, 20:04
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




vreau sa imi raspunda si mie cineva care are dacie pe injectie si a reglat culbutorii , ce distante se lasa intre culbutor si supapa ? si cum se aliniaza volanta? are vreun semn care se vede prin acea spartura din fata electromotorului ?



Later edit:

Am cumparat o garnitura de chiuloasa.."Fermit". Mai am nevoie de o lera..tre' sa caut pe la niste vecini , poate gasesc. Nu prea as vrea sa dau banii pe ea pt ca e mai scumpa decat garnitura biggrin.gif

This post has been edited by adriano2br: 23 May 2012, 11:57


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 24 May 2012, 16:38
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




A venit ziua cea mare...astazi m-am apucat sa schimb garnitura de chiuloasa, dar din pacate m-a trimis ploaia in casa x(. Mai am de demontat galeria de evacuare/admisie si pompa de apa , sa vad cum fac , cred ca ii dau cureaua jos si o las pe chiuloasa, apoi ma apuc de chiuloasa sa o dau jos..momentan am dat doar acel capac.Astept sa se opreasca ploaia...dar slabe sanse sa mai fac ceva azi, revin cu detalii.Cam in stadiul asta am ajuns ( am dat si injector jos , dar este poza facuta inainte)


abcd0001gf.jpg

This post has been edited by adriano2br: 24 May 2012, 16:39


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 24 May 2012, 16:47
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




tu cand pui lera vei regla gresit,pentru ca lera iti masoara distanta dintre talpa culbutorului si tija supapei,iar daca talpa culbutorului are uzura aceasta se va aduna cu marimea lerei.deci dupa ce ai relglat o sa fie mai slab decat vrei tu sa fie.verifica intai starea talpilor culbutorilor si daca vezi urme de uzura rectificale pa un smirger fin.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 24 May 2012, 17:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




cand o sa scot rampa culbutorilor o sa ii spal , si unde vad uzura, o sa ii rectific. Momentan nu am lera, cred ca o sa ii fac la mana. motorul imi mergea bine acum...si am pus mana pe culbutori, ca sa imi fac o idee despre joc..sa stiu cum trebuie sa fie. La scuter reglam culbutorii cu lama de ras la inceput..lama de ras are 0.05mm ..si era perfect pt scuter...aici ma gandesc sa suprapun niste lame , 4-5 ..ca sa imi dea grosimea dorita. Dar mai e de lucru pana la reglat culbutori..maine o sa fie chinuiala cu galeria, am vazut ca sunt cam ruginite suruburile/piulitele x(


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 26 May 2012, 11:29
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




In dimineata asta am terminat de asamblat totul..ieri m-am apucat cam tarziu , si m-am chinuit o gramada cu desfacutul galeriei. Astazi am asamblat totul...si spre final vine cineva la mine , care este nu stiu ce mecanic..si a inceput sa faca in tot felul cand i-am zis ca vreau sa o pornesc sa vad cum merge...El mi-a zis sa ii schimb uleiul si filtrul inainte sa o pornesc...(nu aveam de gand sa merg cu vechiul ulei, vroiam sa o pornesc doar de proba)in fine.. Cand am dat vechea garnitura jos..parea destul de solida , iar acele cercuri metalice din garnitura..zic eu ca erau in regula, deci nu cred ca imi baga apa pe la garnitura x(. Posibil sa fie problema mai grava.Totusi , ar avea ceva daca ii dau o cheie sa vad cum merge? uleiul este cu vreo 2-3mm crescut pe joja. Am incercat cu un furtun subtire si o seriga, sa mai trag din el pe gaura jojei, dar nu am reusit.

This post has been edited by adriano2br: 26 May 2012, 11:36


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 26 May 2012, 19:47
Post #46


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Daca uleiul nu are multa apa in el,nu s-a facut gri sau stiu eu ce culoare dubioasa o poti porni linistit,dar nu o lasa sa mearga prea mult si nu o tura aiurea. Apoi scoti uleiul vechi si filtrul si pui altele noi,oricum bataia de culbutori se aude cel mai bine la ralanti.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 26 May 2012, 20:56
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




Am rezolvat, am schimbat uleiul..nu am mers prea mult cu masina, doar 1-2km de proba(a pornit la prima cheie , nepornita de 3-4 zile biggrin.gif), maine trebuie sa ii mai strang putin culbutorii, am reglat 0.20 cu 0.25 si se aude putin tzacanit, care nu exista inainte.O sa reglez 0.15 cu 0.20 maine sa vad daca e vreo diferenta. Am observat ca imi picura apa pe toba..oare o fi ramas de inainte ? sau e condens ? Garnitura am pus-o bine , o sa stau cu ochii pe ulei acum , daca o sa creasca iar nivelul..e nasol.
Apa o sa mai scada probabil pt ca nu am aerisit bine, pe returul de la aeroterma , tot mai iese ceva aer...o sa rezolv maine...astazi m-a apucat noaptea din nou. O sa postez si 2 imagini cu vechea garnitura si cu metoda dupa care am reglat culbutorii.




Attached thumbnail(s)
veche.JPG ( Size: 307.26k ) Number of downloads: 875
Reglaj_culbutori.jpg ( Size: 92.97k ) Number of downloads: 950


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano2br
post 29 May 2012, 19:38
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 16 April 12
From: braila




este normal sa imi scoata apa pe toba ? dupa ce o pornesc...se vede ceva lichid pe toba..zic eu ca e apa, oare sa fie condens ? scuzati calitatea filmuletului..am filmat cu telefonul.

http://youtu.be/8cO1qQLtwp8

This post has been edited by adriano2br: 29 May 2012, 19:40


--------------------
ex dacia 1310 LI (2000)
Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 30 May 2012, 08:52
Post #49


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.227
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




E normal cand o pornesti, pe vremea asta, cu aerul foarte umed...incearca sa mergi cativa km cu ea, si te uiti dupa aia.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd June 2025 - 19:20
Forum Renault