DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1.4 interpretare erori, putin ajutor din partea voastra

adezgo
post 9 Jul 2012, 21:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 July 12




Salutare ! Sunt nou pe forum pe aici. De curand un apropiat de-al meau a achizitionat un logan 1.4 MPI si am incercat sa-l ajut cu o punere pe tester mai exact cu DDT2000. Am mai facut testare pe un Renault Megane 2 din 2003. Problema e ca pe Megane imi da coduri de eroare gen P0141 , P0XX iar pe Logan imi da erorile in franceza. Pentru mine e un pic mai greu cu DDT2000 pt ca eu detin un BMW si sunt obijnuit cu IMPA . Am sa atasez un xml cu ele Attached File  LOGAN_Failures_2012_07_07T16_58.xml ( 38.95k ) Number of downloads: 305
si un printscreen ScreenShot049.jpg ( Size: 25.87k ) Number of downloads: 1155


10 Jul 2012, 14:58:
nimeni?

This post has been edited by adezgo: 10 Jul 2012, 14:58


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Jul 2012, 15:14
Post #2


-


Group: Members
Posts: 21.905
Joined: 19 April 05
From: Romania




Exporta in html, mi-e greu sa vad asa. Dar selecteza all, sa vedem ce sunt memorate si ce active. Vad ca sunt multe pe acolo, masina aia a suferit un accident cumva?

Ca idee:

chauffage sonde amont - incalzire sonda amont
purge canister - canistra carbon
MIL - nu cred ca mai este nevoie de explicatie


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adezgo
post 10 Jul 2012, 18:42
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 July 12




Cred ca a avut un accident, din cate mi-am dat seama la prima vedere a cam fost taxi si are schimbat faru de pe dreata cam pe unde cred ca se afla si canistra de purjare.

exact cum ai spus si tu de sonda si de valava recirculare gaze rezervor mi-am dat si eu seama.
Tocmai MIL nu stiu ce este smile.gif)

aici erorile in format html Attached File  all_devices_10.07.2012_19_51_09.htm ( 110.93k ) Number of downloads: 381


This post has been edited by adezgo: 10 Jul 2012, 18:51


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Jul 2012, 20:17
Post #4


-


Group: Members
Posts: 21.905
Joined: 19 April 05
From: Romania




MIL - malfunction indicator lamp - adica ledul ala din bord cu motorul

ECU

Panne présente sortie chauffage sonde aval
Panne présente purge Canister
Panne présente voyant MIL - asta este aprins din cauza circuitului de incalzire sonda aval (sonda oxigen indica tensiune 400.16 mV). Posibil sa fie de conectica, trebuie verificat si inainte daca ajunge tensiune la sonda pentru incalzire. Daca becul din bord nu este aprins, atunci a fost intrerupt firul pentru a nu mai indica problema (Sortie voyant MIL en CC à la masse, Sortie voyant MIL en circuit ouvert, Panne présente voyant MIL à la MsT).


UCH

Clignotant - semnalizarea
Liaison verlog moteur - posibil ca sa fie scoasa din ecu partea de autorizare chei (asta se verifica usor, muti insertul metalic pe alta cheie si vezi daca porneste)
Rescrierea ecu se gaseste in history si nu mai stiu cum. Am si uitat de cand nu am mai pornitu un ddt. smile.gif

This post has been edited by IRONICK: 10 Jul 2012, 20:35


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adezgo
post 10 Jul 2012, 20:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 July 12




QUOTE(IRONICK @ 10 Jul 2012, 20:17)
MIL - malfunction indicator lamp - adica ledul ala din bord cu motorul

ECU

Panne présente sortie chauffage sonde aval
Panne présente purge Canister
Panne présente voyant MIL - asta este aprins din cauza circuitului de incalzire sonda aval (sonda oxigen indica tensiune 400.16 mV). Posibil sa fie de conectica, trebuie verificat si inainte daca ajunge tensiune la sonda pentru incalzire. Daca becul din bord nu este aprins, atunci a fost intrerupt firul pentru a nu mai indica problema (Sortie voyant MIL en CC à la masse, Sortie voyant MIL en circuit ouvert, Panne présente voyant MIL à la MsT).


UCH

Clignotant - semnalizarea
Liaison verlog moteur - posibil ca sa fie scoasa din ecu partea de autorizare chei (asta se verifica usor, muti insertul metalic pe alta cheie si vezi daca porneste)
Rescrierea ecu se gaseste in history si nu mai stiu cum. Am si uitat de cand nu am mai pornitu un ddt. smile.gif
*



Mda.....asta explica de ce nu era aprin MIL ( eu al stiu de check engine )
Din cate am inteles unul dintre firele de la sonda lambda de diagnoza este intrerupt. Cred ca unul din cele albe care are rolul de preincalzire. Inca nu am apucat sa ma bag sub masina sa vad care dintre ele. Cum verific daca este intrerupt intentionat firul de la MIL
La masina mea cunosc aprope 90 % dar cu loganu e prima intalnire smile.gif
Oricum mi-ai fos de mare ajutor
O sa te mai sacai cu intrebari daca nu te superi
Merci mult

Aprpou UCH =? biggrin.gif

This post has been edited by adezgo: 10 Jul 2012, 20:51


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Jul 2012, 20:51
Post #6


-


Group: Members
Posts: 21.905
Joined: 19 April 05
From: Romania




Aici gasesti schema electrica. Daca imi amintesc bine comenzile sunt pe minus pentru leduri. Adica firul de mil pus la masa aprinde ledul. Dar verifica inainte pe schema.

10 Jul 2012, 21:53:
QUOTE(adezgo @ 10 Jul 2012, 21:44)
Aprpou UCH =?  biggrin.gif
*
calculatorul de habitaclu, il gasesti langa pedala de abreiaj


10 Jul 2012, 22:04:
Mi-am mai amintit ceva. Vezi ca poti sa pilotezi aprinderea MIL din ddt.

This post has been edited by IRONICK: 10 Jul 2012, 21:04


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adezgo
post 10 Jul 2012, 21:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 July 12




QUOTE(IRONICK @ 10 Jul 2012, 20:51)
Aici gasesti schema electrica. Daca imi amintesc bine comenzile sunt pe minus pentru leduri. Adica firul de mil pus la masa aprinde ledul. Dar verifica inainte pe schema.

<span class='edit'>10 Jul 2012, 21:53:</span>
calculatorul de habitaclu, il gasesti langa pedala de abreiaj
<span class='edit'>10 Jul 2012, 22:04:</span>
Mi-am mai amintit ceva. Vezi ca poti sa pilotezi aprinderea MIL din ddt.
*



DDT asta e complet diferit de INPA , sincer nu prea ma descurc .Am reusit sa fac retrofit si alte la BMW cu cu SSS si DIS dar DDT imi cam da dureri de cap

Ma tot uit pe schemele alea dar nu o gasesc pe cea potrivita


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Jul 2012, 21:09
Post #8


-


Group: Members
Posts: 21.905
Joined: 19 April 05
From: Romania






--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adezgo
post 11 Jul 2012, 13:51
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 July 12




Daca stie cineva unde sa caut firu fizic .............?
Mai pe romansete mura in gura ca la prost smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 21:27
Forum Renault