Fasait la accelerare si dupa oprire, SLZ 1.4, Va rog, un sfat, o parere, o aluna
![]() ![]() ![]() |
Fasait la accelerare si dupa oprire, SLZ 1.4, Va rog, un sfat, o parere, o aluna
irinel.onofrei |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|||
Mihai_DSN |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 19 April 12 ![]() |
verifica daca este etans corpul clapeta pe galeria de admisie,si eu am patit cv de genu ,numai ca la mine tiuia si i-am dat silicon si a disparut problema,mai ales daca spui ca ai relantiu putin mai mare asta ar putea fi,inseamna ca pe undeva trage aer fals.
![]() |
--------------------
Dacia
Super Nova
Super Nova 2001 1,4 cmc motor E7J
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si daca ai pus silicon la cutia de la aer nu mai da inapoi aer de la admisie ? Ce legatura are ? Aerul lui este dat inapoi din admisie probabil .
Ai putea incerca sa cureti corpul clapeta si sa vezi daca mai face chestia , sa nu fie de la clapeta de aer . Daca nu miroase a benzina sau nu iti da vre-un rateu , nu auto-aprinde ... eu nu cred ca este o problema . La mine un fasait puternic se aude in accelerare puternica de la filtrul de aer sport ... dar nu am nici o problema la masina . Poate tie chiar ti s-a desfundat ceva ... catalizator / admisie ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
irinel.onofrei |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Ieri am desfacut pentru prima oara cutia in care e filtrul de aer ca sa ajung la corpul clapeta. Un prieten mi-a spus ca e foarte curata clapeta, desi nu a fost curatat niciodata iar masina e vechiuta deja...probabil se tine curat pt ca merg numai cu benzina de 100 si foarte sportiv ?
![]() Am luat o creta alba, am spart-o cu ciocanul intre 2 servetele pt pudra si am pornit motorul, presarand creta peste zona cu suieratul. Pudra fiind usoara a inceput sa zboare spre mine, vedeam formandu-se un curent turbionar. Pentru cei care nu au creta se poate folosi faina de grau (neaparat cu 3 de zerooo de Titan) sau cocaina, dupa caz si posibilitati. ![]() Dupa ce am inceput sa trag de un furtun, suieratul si-a schimbat intensitatea. Furtunul este cel care pleaca din stanga motorului (cum te uiti din fata masinii), dintr-o cutie de plastic cu 2 stuturi, se continua pe sub cutia de admisie (cea cu Renault) si intra undeva sub corpul clapeta. La acea intrare, de sub corpul clapeta, furtunul intra intr-o piesa de plastic care este fisurata la mine. Acea piesa de plastic, relativ mare, este dintr-o bucata astfel incat, daca trag de furtun, e posibil sa rup acea piesa de legatura si sa nu mai pot monta furtunul la loc. Am izolat imbinarea dintre furtun si acea piesa cu banda izolatoare neagra si suieratul a disparut. Am pus si cateva poze cu furtunul si unde vine montat. Intrebari pentru dumneavoastra, domnilor : - Cum se numeste piesa in care intra furtunul, de sub corpul clapeta ? - Cat de greu o fi de schimbat ? - Ce rol are furtunul ala ? Multumesc Attached thumbnail(s) IMG_2083.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 866 IMG_2084.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 959 IMG_2086.JPG ( Size: 976.61k ) Number of downloads: 924 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(irinel.onofrei @ 10 Jul 2012, 22:16) Ieri am desfacut pentru prima oara cutia in care e filtrul de aer ca sa ajung la corpul clapeta. Un prieten mi-a spus ca e foarte curata clapeta, desi nu a fost curatat niciodata iar masina e vechiuta deja...probabil se tine curat pt ca merg numai cu benzina de 100 si foarte sportiv ? Da, sigur. Injectoarele alea sunt o tura distanta dupa corpul clapeta.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu are nici o legatura tipul de benzina folosit cu curatenia corpului clapeta . Mai vad si ca furtunul de recirculare al aerului ( cel care itnra in cutia filtrului ) este plin de ulei . Corpul clapeta se vede ca este curat DUPA ce-l desfaci , il cureti si pe o parte si alta si in dreptul clapetei , apoi verifici motorasul pas-cu-pas , iar eu vad ca toata zona este destul de mizerabila .
De unde mai gasesti tu benzina de CO100 ? Eu am vazut doar de 98 si 99 . Folosita in exces se pare ca iti cam uzeaza scaunele de la supare , pentru ca SLZ nu este o masina atat de sportiva , incat sa fie proiectata sa foloseasca numai benzina CO100 . Ca mai pui din cand in cand de 100 sa mai cureti instalatia si sa mergi sportiv e una , dar sa spui ca ai pus numai de 100 ... e altceva . E ca un om care bea numai RedBull in loc de apa . Prima data ai incercuit o mufa de la canistra de carbon , apoi nu mai inteleg ce ai incercuit . Fa o poza doar la piesa care spui tu ca e rupta/crapata , tine mana pe ea , ca din poza nu inteleg nimic . Nu inteleg daca vorbesti de furtunul de la canistra de carbon sau de la cel mic , curbat , de sub cutia filtrului de aer . Ironick oare ce ai rezolvat cu postul tau ? This post has been edited by marius80_eugen: 11 Jul 2012, 08:07 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 11 Jul 2012, 09:05) Mai vad si ca furtunul de recirculare al aerului ( cel care itnra in cutia filtrului ) este plin de ulei. Da, este curata pentru ca gazele arse nu ajung in admisie. Oare pe unde este aerul fals ...11 Jul 2012, 09:10: QUOTE(marius80_eugen @ 11 Jul 2012, 09:05) Ma intreb oare ce naiba este in capul tau cateodata.This post has been edited by IRONICK: 11 Jul 2012, 08:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
irinel.onofrei |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
@IRONICK - recitind comentariile tale, iti pot spune, cu mana pe inima, ca semnatura ta nu ti se potriveste...sau ti se potriveste, depinde de cum privesti lucrurile. Referitor la Marius, orice ar avea in cap, de-a lungul vremii, m-a ajutat infinit mai mult decat ai facut tu si pentru asta merita respectul meu si implicit al nostru. @Marius - De 1 an de zile merg numai cu benzina EVO de la MOL, de 99 sau de 100, am facut aprox 40.000 de KM si nu am patit nimic, sper ca "Slz nu e asa sportiva" sa fie doar un mit urban pt ca imi place cum trage cu benzina asta. Imi pare rau dar nu pot face o poza la piesa rupta pentru ca nu ajunge decat telefonul acolo... Piesa de care vorbesc eu este conectata la furtunul incercuit de mine. Deci din acea canistra de carbon pleaca furtunul incercuit. Acel furtun se continua pe sub cutia filtrului de aer si se conecteaza in piesa rupta. Te rog, urmareste acel furtun care pleaca din canistra de carbon si vezi unde ajunge. Acolo unde ajunge are o mufa, la mine acea mufa este rupta, nu o poti vedea dar o poti simti cu degetele. Multumesc |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#9
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Acel stut rupt il lipesti cu succes cu rasina epoxidica (Poxipol - 2 tuburi micute intr-o cutie maronie, unul cu gri, altul cu galben, restu' nu-s bune).
Lipirea o faci in felul urmator: dai cu rasina intre bucatile de plastic si bagi un surub de diametru similar prin acel stut, ca sa eviti obturarea gaurii. Lasi 2-3 ore sa se intareasca rasina, apoi aplici un cordon subtire de rasina de jur imprejur. Dupa ce aplici cordonul de rasina, lasi piesa minim 48 de ore, ca sa se intareasca rasina, chiar daca pe ambalaj scrie ca se intareste in 10 minute. Altfel, datorita temperaturii ridicate din compartimentul motor, se poate dezlipi si nu vrei bucati de rasina epoxidica plecate pe furtune. Succes. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
irinel.onofrei |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc CLUB, mai intai vreau sa vad ce piesa e si cat costa.
Partea super la masina asta este ca orice piesa costa vreo 50 de lei SH deci sunt pregatit sa iau piesa asta, daca o gasesc ![]() Daca nu gasesc , o sa folosesc metoda ta ! |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(irinel.onofrei @ 11 Jul 2012, 16:49) @Marius - De 1 an de zile merg numai cu benzina EVO de la MOL, de 99 sau de 100, am facut aprox 40.000 de KM si nu am patit nimic, sper ca "Slz nu e asa sportiva" sa fie doar un mit urban pt ca imi place cum trage cu benzina asta. Piesa de care vorbesc eu este conectata la furtunul incercuit de mine. Deci din acea canistra de carbon pleaca furtunul incercuit. Acel furtun se continua pe sub cutia filtrului de aer si se conecteaza in piesa rupta. Te rog, urmareste acel furtun care pleaca din canistra de carbon si vezi unde ajunge. Acolo unde ajunge are o mufa, la mine acea mufa este rupta, nu o poti vedea dar o poti simti cu degetele. Ba SLZ este sportiva si fara benzina de 99 - 100 mereu , eu nu am spus ca nu este sportiva , am spus doar ca trebuie sa o mai "indoiesti" si cu benzina normala . Si eu bag numai de la MOL , dar de 95 , altfel prefer sa bag banii in aditivi de calitate decat intr-o benzina vanduta ca 100 si ea sa nu aiba mai mult de 98 , iar cea de 99 nu mai mult de 97 . Diferenta o sesizezi , dar sincer nu am mai intalnit benzina care era la Shell prin 2004 CO100 Racing ( din Austria ) ... Aia scotea orice CP din orice jaf . Multe statii au sos aceste sortimente tocmai pentru ca nu puteau sa o pastreze la aceasta calitate din cauza manariilor care se fac la pompe si apoi daca erau dati in judecata sau controlati si-o furau cu amenzi . Piesa respectiva ar fi bine sa o cauti la dezmembrari , pentru ca lipita cu poxipol nu stiu cat va rezista si apoi pe acel furtun sunt vapori si benzina . Sa nu uitam ca nu e aer chior si nici macar apa pe acea conducta si in timp ... pot aparea probleme , benzina si chiar vaporii sunt corozivi . Cauta pe bursa si vei gasi cel putin 2-3 SLZ care se dezmembreaza , apoi acea conducta cu tot cu capete chiar nu este cautata de multi , deci ai sanse sa o gasesti . This post has been edited by marius80_eugen: 12 Jul 2012, 07:55 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
irinel.onofrei |
![]() ![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Cand spui conducta cu tot cu capete presupun ca te referi la furtunul negru.
Furtunul e bun dar, piesa in care el se conecteaza, la partea dinspre corpul clapeta, e rupta. Piesa are vreo 20 de cm latime deci nu e doar o mufa, e turnata toata. E ca un furtun bagat intr-o damigeana, gura damigenei e turnata de vas, nu se poate detasa. Nu poti cumpara doar gura damigenei. Pe mine nu ma intereseaza furtunul ci cum se numeste acea piesa, cum se numeste damigeana ![]() Post de boscau am mai scris.. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
velceani |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Sal din cate gasesc furtunul ar fi asta:
12 Jul 2012, 11:46: Asta cauti cred: This post has been edited by velceani: 12 Jul 2012, 11:46 Attached thumbnail(s) catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 5.48k ) Number of downloads: 710 catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 30.43k ) Number of downloads: 649 catalog_20piese_20de_20schimb_20SLZ.gif ( Size: 13.26k ) Number of downloads: 212 |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
irinel.onofrei |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(velceani @ 12 Jul 2012, 12:39) Sal din cate gasesc furtunul ar fi asta: <span class='edit'>12 Jul 2012, 11:46:</span> Asta cauti cred: Sa traiesti velceani ! Deci , daca piesele astea sunt separate (conducta de obturator), eu am nevoie numai de conducta pt capatul furtunului, daca ma uit bine in poza, are un fel de mufa. Mie acea mufa mi-ee rupta si nu mai intra bine in obturator. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
andreiask |
![]()
Post
#15
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne traiesti ! am si eu o solenza ce a suferit o rupere de distributie. Dupa 3 saptamani au reparat-o si a ramas cu acel fasait. Cand i-am zis sa o faca , a zis ca nu stie si nu are ce sa ii faca . A scos acel furtun din intrarea in admisie si de acolo fasaie. E buna metoda cu POWER TAPE ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
irinel.onofrei |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 June 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andreiask @ 16 Jul 2012, 19:34) Sa ne traiesti ! am si eu o solenza ce a suferit o rupere de distributie. Dupa 3 saptamani au reparat-o si a ramas cu acel fasait. Cand i-am zis sa o faca , a zis ca nu stie si nu are ce sa ii faca . A scos acel furtun din intrarea in admisie si de acolo fasaie. E buna metoda cu POWER TAPE ? Pana sa fi dat tu reply, am si uitat de problema ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 MPI Confort
|
|
velceani |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
bucuros de ajutor
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:28 |