DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

>  Disc ambreiaj+placa presiune+rulment presiune, Split de la dacia clasic

tony1234
post 22 Apr 2012, 21:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 12




Am si eu de schimbat discul de ambreiaj la dacia nova motor 1.6
Am decuplat tor
Am scos toate suruburile si cablurile dar nu imi iese cutia de acolo
Are o pozitie anume?
Omit eu ceva?
Trebue schimbata pozitia motorului?
Am scos toate suruburile dar nu am loc sa o scot de acolo tine intr/un surum pe partea din spate care vine prins cu o piulita de 17 si ramane pe cv


--------------------
dacia nova 2000 gti - nt-06-dnc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 22 Apr 2012, 21:35
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




cauta sa dai jos toate suruburile jos sau cel putin sa le desfaci.incearca cu un levier sa distantezi cutia de motor.si cu piulita de 17 presupun ca tine tampoanele la cutie.daca nova asta e ca dacia la prindere tampoanele le poti lasa pa masina si sa desfaci doar jugu ala din spatele de la cutie.uitete bine sa nu tina altceva nu forta trebuie sa iasa relativ usor.da si planetarele jos sa fi mai sigur.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony1234
post 22 Apr 2012, 21:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 12




Sa spun tot ce am facut, pe rand
Am desfacut planetarele, sunt scoase de pe cutie
Am decuplat cablul de ambreiaj si chilometraj
Mai era un fir cu o mufa care am scos/o
Am scos toate suruburile de la cutie de sus,de jos si laterale inclusiv cele care veneau prinse la suporti pe caroserie,am scos suporti de acolo
Se distanteaza cutia de motor dar nu este suficient spatiu sa iasa trasa in spate cutia,in spate insemnand spre roata din stanga fata


--------------------
dacia nova 2000 gti - nt-06-dnc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 22 Apr 2012, 22:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




off e pus motor invers ca la dacie13xx.totusi incearca sa bagi un cric sa salti cu el putin de partea opusa care trebuie sa iti iasa cutia.daca nu reusesti scoateo cu tot cu motor,cu toate ca e cam greu.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 23 Apr 2012, 09:42
Post #5


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




La nova nu merge sa scoti motorul fara cutie, nu este spatiu.
Acum o luna am schimbat eu kitul la nova si am dat motorul + cutia jos.
1. Dai capota jos.
2. Desfaci suruburile de jos de la amortizor, scoti stifturile de la planetare, scoti planetarele din cutie.
3. Scoti cablul de kilometraj, ambreiaj, bateria si suportul acesteia.
4. Scoti antigelul din masina si desfaci furtunul ala gros de sus de la termostat si mai sunt vreo 2 mai mici prin spate ( care se duc la caloriferul de incalzire).
5. Dai jos scutul motorului si desfaci tija de comanda de la schimbator.
6. Desfaci suruburile de la tampoane.
7. Desfaci furtunele de benzina + firele de la bobina de inductie, sonde de temperatura, elv, alternator.
Eu pentru mai mult spatiu am dat jos si alternatorul si vasul de expansiune.

Cu o sfoara groasa, o ranga zdravana si vreo 3-4 voinici scoti motorul de acolo.

Sper ca n-am uitat nimic

This post has been edited by G I M: 23 Apr 2012, 09:45


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 23 Apr 2012, 14:32
Post #6


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Am desfacut topicul de la discutia de la dacia clasic, se muta la nova.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony1234
post 23 Apr 2012, 20:37
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 12




Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar la cat de dezamagit am fost eu cu scosul cutiei,am vrut sa aflu un raspuns cat mai repede posibil
Nu am avut astazi timp ,dar maine daca reusesc am sa fac tot posibilul sa scot cutia
Am sa tin cont de toate aspectele si am sa posteza in detaliu operatiunea
Poate ajuta pe alti care vor face acest lucru
Va mutumesc.


--------------------
dacia nova 2000 gti - nt-06-dnc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Apr 2012, 15:26
Post #8


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu inteleg de ce te incapatanezi si te chinui de o saptamana sa scoti cutia cand puteai sa dai si motorul jos si in jumatate de zi rezolvai treaba.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BugaMarius
post 25 Apr 2012, 16:18
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 April 12




cutia o dai jos de pe motor doara daca demontezi cadru motor pe partea stanga si`l lasi cat mai jos posibil pe cric ... dar e riscant. la fel cum zic colegii de forum mai repede dai si motoru jos.

MARE ATENTIE LA CELE 4 suruburi DE LA "APARATOAREA" aceea dintre cutie si motor. foarte multi le omit si sparg cutiile.


--------------------
Dacia Berlina 1989 - B 19 MZK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Apr 2012, 21:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




GIM, esti sigur ca nu merge sa dai jos motorul, fara cutie? Eu n-as fi.
Toni, pentru a schimba ambreiajul, nu dai cutia jos, ci motorul, pentru ca ambreiajul e prins de motor, nu de cutie, iar motorul se da jos mult mai usor decat cutia.
Dupa ce ai desfacut toate suruburile de M10 (nu 17 cum spui tu), la cele doua prezoane din lateral (daca amandoua au ramas pe cutie si s-au desfacut doar piulitele), pui cate doua piulite si le strangi intre ele, apoi rotesti doar de una, ca sa scoti prezonul afara. Dai fulia de pe arbore jos, si asa iese perfect, cu putina indamanare si bunavointa. Iata si o poza. Daca aici s-a putut, si la tine se va putea, fara sa dai capota si parbrizul, jos. Daca dai cutia jos, ce faci, te bagi cu capul in jos si picioarel in sus ca sa lucrezi la ambreiaj? Am facut putin pe desteptu', ca sa pricepi ca, e mult mai usor ca pe langa suruburile de la cutie, care le desfaci oricum, sa mai desfaci doua de la tamponul motorului si fulia, pentru a da motorul jos (si radiatorul, care are si el doua suruburi), decat sa demontezi roti, pivoti, bielete, planetare...

This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Apr 2012, 21:46

Attached thumbnail(s)
2.jpg ( Size: 247.97k ) Number of downloads: 783


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony1234
post 4 Jun 2012, 23:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 12




Nu am mai revenit demult,am rezolvat problema,am dat motorul si cutia jos fintca era deja desfacuta cutia
Va multumesc pt. ajutor
Am rezolvat


--------------------
dacia nova 2000 gti - nt-06-dnc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:28
Forum Renault