DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dilema motor, dilema motor

Paul88
post 30 Apr 2012, 20:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 25 April 12




Salut am si eu o intrebare teoretic doua.Nu stiu daca s-a mai discutat pe site dar as vrea sa mi se raspunda daca se poate....in legatura cu prima poza de ce furtunul ala care e insemnat cu punctul 1 nu e bagat in carburator(precizez ca asa am luat masina)...ca acolo e locul lui.....dar am vazut la multe dacii ca furtunul acela e scos de acolo si dat pe sub motor.
A doua dilema este in poza cu numarul 2 si la fel am vazut la mai multe dacii la fel la punctul 1 ar trebuii sa iese un furtun care intra in punctul 2.Daca m-ati putea lamurii va rog la aceste 2 intrebari va rog. De ce nu sunt acolo...Multumesc anticipat
Imi cer scuze dar nu ma lasa sa pun prima poza editata in paint cu furtunul dar se observa in prima poza ca iese un furtun de unde bagi uleiul si locul lui ar trebui sa fie in acea intrare in carburator sper sa va dati seama se poate observa si in poza 2


Attached thumbnail(s)
2012_04_30_13.57.08.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 215
2012_04_30_13.56.53.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 270


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - NT-88-COV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Apr 2012, 20:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




furtunul ala de la carburator la capacul de chiulasa are rolul de a baga din nou in circuitul de ardere gazele ce scapa pe linga segmenti + vapori de ulei pentru a reduce poluarea
alalalt furtun face legatura intre filtrul de aer si chestia aia de pe galerie , are rolul de a incalzi aerul , se foloseste iarna

This post has been edited by bygy007: 30 Apr 2012, 20:19


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Apr 2012, 21:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 4 Jun 2012, 14:49
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(PH-06-BOA @ 30 Apr 2012, 21:04)
Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui.
*


si eu am avut acea problema si daca bagam furunul acela de la capacul de la tacheti in carburator imi dadea uleiul afara pe la garnitura de la capacul de la tacheti si pe la busonul de la ulei .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 4 Jun 2012, 15:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Poti sa il lasi asa ca daca da vapori de ulei multi iti infunda carburatorul si nu mai merge masina cum trebuie sau chiar deloc stiu ca am pe masina un ulei slab si putina benzina in ulei(defectiuni tehnice)si am scos furtunu pentru a nu baga vapori de ulei in camera de ardere si in carburator.
Oare daca il prinzi cu un colier fara T-ul ce intra in carburator ,doar de acel furtun ce merge la galerie nu e mai bine?

This post has been edited by BN64FLO: 4 Jun 2012, 15:45


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:09
Forum Renault