dilema motor, dilema motor
![]() ![]() ![]() |
dilema motor, dilema motor
Paul88 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 April 12 ![]() |
Attached thumbnail(s) 2012_04_30_13.57.08.jpg ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 215 2012_04_30_13.56.53.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 270 |
||
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- NT-88-COV
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
furtunul ala de la carburator la capacul de chiulasa are rolul de a baga din nou in circuitul de ardere gazele ce scapa pe linga segmenti + vapori de ulei pentru a reduce poluarea
alalalt furtun face legatura intre filtrul de aer si chestia aia de pe galerie , are rolul de a incalzi aerul , se foloseste iarna This post has been edited by bygy007: 30 Apr 2012, 20:19 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 30 Apr 2012, 21:04) Si in completare la ce a spus Bygy, furtunul a fost scos, pentru ca tot ce iese pe el din carterul motorului, fiind in cantitate mai mare (datorita uzurii segmentilor, poate si a camasilor), face sa mearga mai prost motorul, iar iarna chiar se face si gheata in carburator. Acum ai putea sa-l bagi la locul lui, pentru a evita necazurile (suspendare talon, amenda, intrare in RAR si numai dupa ce faci motorul). E cald afara, si nu mai poate creea mari probleme, montarea la locul lui. si eu am avut acea problema si daca bagam furunul acela de la capacul de la tacheti in carburator imi dadea uleiul afara pe la garnitura de la capacul de la tacheti si pe la busonul de la ulei . |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Poti sa il lasi asa ca daca da vapori de ulei multi iti infunda carburatorul si nu mai merge masina cum trebuie sau chiar deloc stiu ca am pe masina un ulei slab si putina benzina in ulei(defectiuni tehnice)si am scos furtunu pentru a nu baga vapori de ulei in camera de ardere si in carburator.
Oare daca il prinzi cu un colier fara T-ul ce intra in carburator ,doar de acel furtun ce merge la galerie nu e mai bine? This post has been edited by BN64FLO: 4 Jun 2012, 15:45 |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:09 |