Ce zice EvenimentulZilei despre acest forum...
![]() ![]() ![]() |
Ce zice EvenimentulZilei despre acest forum...
oli_h |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- TM
|
|||
DigitalScribe |
![]()
Post
#32
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Chiar ca offtopic...
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
Lucian BLK |
![]()
Post
#33
|
![]() membru blue extreme Group: Members Posts: 621 Joined: 20 April 04 From: Pitesti - Bucuresti ![]() |
Propun "aricolul" respectiv la Bula daciotului undeva pe la categoria "din vazduhul gandirii". Sau ... mai bine intregul "ziar".
|
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16V
2007 Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#34
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Charlton @ 9 Aug 2005, 12:52) daca nu cumperi spatiu de publicitate la ziar , esti mancat Se pare ca daciaclub nu are nevoie sa cumpere publicitate. I-o fac ziarele, chiar... gratis ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Lol, pe linga faptul ca articolul respectiv este foarte departe de a fi o "sinteza" relevanta nu pot sa nu remarc ca imensa majoritate a celor "deranjati" de articol sint posesori de Logan... unii nici macar prezenti ci doar viitori
![]() Pe mine m-a socat comportamentul de barca pe care l-a avut loganul in testul francezilor (de altfel oscilatia laterala haotica a dus de fapt la atingerea jentii de asfalt si la desprinderea anvelopei). Nu pot sa nu ma gindesc la emisiunea Top Gear si la rubrica lor cu un star in Suzuki Liana, care se comporta fabulos pe linga ce am vazut la testul de logan, in conditiile in care masina respectiva intra pe tot soiul de miini care de care mai nepricepute, apar derapaje, iesiri in decor, tete a queue si tot tacimul. M-a deranjat atitudinea becali-like pe care a afisat-o Dacia-Renault in legatura cu toate aceste probleme ridicate de autoritati independente. In momentul in care l-am auzit la radio pe nu stiu care bou de la Dacia concluzionind ca "Loganul a inceput sa deranjeze..." am simtit ca fac spume. M-am simtit insultat pentru ca am ascultat respectiva bazaconie, iar voi ar trebui sa va simtiti de doua ori mai insultati pentru ca chiar ati dat bani pe masini. Dacia in loc sa iasa la interval cu teste efective care sa demonstreze contrariul sau exceptionalitatea accidentelor respective a preferat sa afiseze o idiotica ipostaza "dusmanii nostri e multi si ne vrea raul". Doh! Si retineti ca scandalul nu a inceput de la "Elan". A inceput tocmai de la scandalul cu numarul de usi blocate la impact frontal. Si pentru ca zicea cineva mai devreme, 3 stele la EuroNCAP e foarte putin ca sa te culci pe o ureche. 3 stele inseamna un rezultat mediocru in materie de securitate. Exista bineinteles multe masini cu 2 stele pe sosele, dar 2 stele deja inseamna ca ai sanse sa dai coltul sau sa fii ranit grav la un accident banal la 50-60 km la ora. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Sony |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Si cam cate stele crezi ca are Solenza? De ce nu sari la gatul lui Stroe pentru ca risti sa dai coltul in masina ta?
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
gheghe |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
QUOTE(Bihomoldoveanul @ 10 Aug 2005, 10:31) Lol, pe linga faptul ca articolul respectiv este foarte departe de a fi o "sinteza" relevanta nu pot sa nu remarc ca imensa majoritate a celor "deranjati" de articol sint posesori de Logan... unii nici macar prezenti ci doar viitori In multe privinte ai dreptate dar eu vad mai nuantata problema. ![]() 1. Exista fani/fanatici in orice domeniu. Ca si in statistica, parerile extreme se exclud intr-o analiza. SE EXCLUD nu SE GENERALIZEAZA. 2. Daca faci aceasta excludere a celor, zic eu nu asa multi, admiratori fanatici ai ZKR (ca sa folosesc o denumire la moda pe forum) ai sa vezi ca raman pareri destul de obiective. Acceptam realitatile, ca de exemplu descaltarea gentilor de aliaj si condamnam atitudinea Dacia, si refuzam minciunile si dezinformarile gen "loganul a picat testul elanului la 65 km/h" atat timp cat nu a fost un test standard. 3. Sunt curios daca avea SLZ "cinstea" de a fi atat de controversata care ar fi fost atitudinea ta. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Evitati sa cadeti in capcana "contraargumentului" infantil de gen "ce ba solenza ta e mai tare?!". Nu discutam despre solenza aici si in nici un caz nu discutam de masinile pe care am avut eu sansa sa le conduc. Solenza este o masina slaba si are extrem de multe probleme, pe care am avut ocazia sa le experimentez din plin. Din multe perspective loganul este net superior mai putin acolo unde s-a facut economie pentru a se incadra in pretul licitat. Nu va pacaliti singuri, Dacia v-a luat de pe masina, ca sa zic asa, o serie de elemente de siguranta costisitoare, care ar fi fost logic ca loganul sa le mosteneasca. Iar una dintre "economii" include si inegalitatea intre calitatea "mecanica" a sasiului si volumul oferit. Germanii spuneau ca inafara de Logan numai A classe s-a mai rasturant. Si stim foarte bine care este singurul factor comun intre logan si a classe. Pe total chiar zilele trecute discutam cu un strain despre subiect si cred ca el a tras cea mai buna si obiectiva concluzie: loganul e o masina perfecta pentru romania, acolo unde la o masina cu pretentii de performanta semisportiva schimbi telescoapele la 25 mii, dar din cauza faptului ca e facuta ca si pentru drumurile romanesti performantele dinamice sint sub ceea ce se asteapta in occident, si oricit de atrasi ar fi de oferta e absolut normal ca in momentul in care cineva o ia cu adevarat la bani marunti sa fie unii socati de problemele inerente pe care le descopera.
Si oricum problema mea nu avea de fapt decit tangential legatura cu masina ci mai degraba cu atitudinea de "ne-a furat la arbitraj!" pe care o afiseaza unii dintre dumneavoastra (incepind cu reprezentantii dacia insisi) fara sa remarce ca prestatia din teren a fost oricum mediocra. ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#39
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Cu nota particulara la textul articolului din EVZ:
Eu personal am fost deranjat de faptul ca a luat cineva fara nici o pricepere in domeniu niste numere de pe forum carora li s-a dat o interpretare voit si eronat negativa. Cititi ce-am trimis la EVZ ca am pus mai sus si vedeti ce vreau sa spun. Exista ceva (nu tot articolul !) complet eronat in ce e scris de EVZ si anume statisticile prezentate cu numere preluate de pe forum si interpretate total aberant. Chestia asta cred ca e cu adevarat de contestat si DOAR chestia asta am contestat-o personal prin scrisoarea trimisa catre EVZ. Reactia EVZ ? NIMIC. Asta e presa noastra... asta e calitatea ei, inertia si proprietatile de catar incapatanat care trage spre prapastie. Si acum ca o generalitate: La noi ce-i drept e moda sa cumperi ceva care e laudat sau ceva care sa rupa gura targului, dovada cat de lipsiti de repere sunt cumparatorii din Romania si probabil chiar in general. Foarte putini sunt cei care stiu ce vor si majoritatea se iau dupa "hype" cum zice americanul sau F.U.D. (Fear Uncertainty and Doubt; frica incertitudine si indoiala). Exemplul este chiar pe forumul nostru: Kalos e Daewoo sau Chevy ? Cine a citit forumul stie despre ce zic. Nu pricep fascinatia asta a unora dintre noi pentru circ. Din perspectiva asta cred ca ne asemanam mai tare cu americanii decat cu europenii ca acolo la stiri te uiti la filme de actiune live si ai etichete pe toate prostiile puse ca sa nu mori din cauza ca ti-ai bagat degetele in priza si nu stiai ce se va intampla. This post has been edited by DigitalScribe: 10 Aug 2005, 12:53 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Lasati mai, ca prestatie mediocra avut la bani mult mai multi si A-classe.
dar asta nu disculpa Dacia de prestatia cu jentile. Am fost in targ si am pipait ambele jenti (erau una langa alta): cea de solenza si cea de logan. Tactil eu nu am descoperit diferente, pareau identice ca profil de "umar de asezare" a anvelopei. Cine stie ce o putea si janta aia de solenza... Sau o fi de la renault direct si aia nu a suferit de "boli ale copilariei"? Oricum, parerea mea este ca de as avea janta de aliaj, m-as duce la o vulcanizare sa "reasez" anvelopa. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"Oricum, parerea mea este ca de as avea janta de aliaj, m-as duce la o vulcanizare sa "reasez" anvelopa" si eu as adauga pe alta janta sau una de tabla.
O re-asezi dar o re-asezi tot acolo, pe aceeasi janta. Pina se-ndura cineva sa vada ce-i cu ele mai bine pui doua jante de tabla pe fata. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
No offence dar ati dat exemplul perfect de canalizare a energiei in directia complet gresita, Automobile Dacia v-a prostit pe fata. Janta nu are nici o problema. In cel mai rau caz poti da vina pe lipsa de rezistenta si rigiditate a talonului cauciucului. Dar cel mai bine te concentrezi pe sistemul de suspensie. In viziunea mea loganul ar avea mai multe sanse la export daca acolo unde curge apa calda s-ar vinde un set diferit de suspensii, mai rigide care sa tina masina mai bine in curbe indiferent de natura acestora.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#43
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu neg, o fi de la suspensii...
Intrebarea este: de ce pe janta de tabla anvelopa sta si pe aia de aliaj nu? Aceeasi anvelopa... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
satori |
![]()
Post
#44
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca i s-a facut frica soferului si nu a mai bruscat masina la fel de rau?
|
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
costi |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca sintem doi.
Eu am tot spus-o dar toata lumea merge pe efect (s-a descaltat) deci janta. Cauza principala dupa mine este suspensia care descarca toata greutatea masinii pe roata de sprijin. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
vv |
![]()
Post
#46
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai costi atunci Dacia are dreptate sa zica "in RO nu e nici o problema". Nu de alta dar... in tarile cu apa calda suspensia e alta!
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
costi |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
cum suspensia este alta ?
n-am stiut ! atunci lucrurile se complica. pe mine m-a frapat poza facuta de ADAC inaintea rasturnarii cind toata masina statea pe roata de tabla in jurul careia s-a si rasturnat (e adevarat ca, chelemecii nici nu incarcasera masina la greutatea "nominala" cum au facut Auto Journal). in analiza dinamicii acelei poze cred eu ca sta explicatia problemei (fie ea suspensie, talon cauciuc sau janta) Klaus eu nu stiu sa fi fost facute teste identice cu jante de tabla si cu jante de aliaj incit de pe una sa iasa cauciucul si de pe alta nu. A fost un asa fel de test ? This post has been edited by costi: 10 Aug 2005, 14:55 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
vv |
![]()
Post
#48
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
pai bine mai costi, tocmai tu sa intrebi asa ceva? Da' aia de la autojurnal.fr ce au facut?
[later edit] din cate tin eu minte, si aia de la ADAC ziceau ca au vorbit cu Continental, care i-au asigurat ca nu e din vina cauciucului. Nu stiu de ce (s-ar putea sa ma insel), dar am eu un feeling ca efectul nedorit apare la combinatia anvelopa+janta.... ca vina e a jantei si nu a anvelopei, se poate, dar poate ca una cu peretii laterali mai tari nu se 'descalta'... sper si eu acum, nu dati cu paru' ![]() This post has been edited by vv: 10 Aug 2005, 15:07 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
costi |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
vv din cite stiu eu (n-am reusit sa vad filmuletul ala) autojournal a descaltat doar o janta de aliaj; atit
nu stiu sa fi repetat testul cu janta de tabla. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
vv |
![]()
Post
#50
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
stii prost
![]() Au facut '5 teste', in conditii diferite: 70km/h - nu se descalta 80km/h: aliaj se descalta 80km/h, rotile umflate mai tare: janta de aliaj se descalta 80km/h, roti umflate, tabla: nu se descalta. 80km/h, presiune recomandata de producator, tabla: nu se descalta. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
Sony |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
S-a repetat testul cu janta de tabla si nu s-a mai intamplat nimic.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
gheghe |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
QUOTE(costi @ 10 Aug 2005, 15:34) Cauza principala dupa mine este suspensia care descarca toata greutatea masinii pe roata de sprijin. Poate gresesc dar eu nu vad o legatura atat de directa intre suspensie si forta care actioneaza asupra cauciucului. Ea (forta centrifuga in cea mai mare parte, asta daca nu se actioneaza si frana) are ca directie linia imaginara care uneste centrul de greutate al masinii cu punctul de sprijin al rotii cu beleaua, daca o descumpunem are o componenta verticala care comprima cauciucul si una orizontala care il rasuceste, il deformeaza. Acum ma intreb, daca suspensia e prea moale si arcul e mai comprimat, ce ii pasa cauciucului? In esenta cam tot forta aia actioneaza asupra lui. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta principala dintre janta de tabla si cea de aliaj e ca prima este mai mica.
QUOTE(gheghe @ 10 Aug 2005, 18:32) Poate gresesc dar eu nu vad o legatura atat de directa intre suspensie si forta care actioneaza asupra cauciucului. Ea (forta centrifuga in cea mai mare parte, asta daca nu se actioneaza si frana) are ca directie linia imaginara care uneste centrul de greutate al masinii cu punctul de sprijin al rotii cu beleaua, daca o descumpunem are o componenta verticala care comprima cauciucul si una orizontala care il rasuceste, il deformeaza. Acum ma intreb, daca suspensia e prea moale si arcul e mai comprimat, ce ii pasa cauciucului? In esenta cam tot forta aia actioneaza asupra lui. Daca ai fi vazut filmuletul descaltarii jentii ai fi remarcat ca nu forta cetrifuga a descaltat masina (ceea ce in sine ar fi fost foarte grav) ci un balans "freak" in care a intrat masina in momentul in care a intrat in "ultima" curba si care a multiplicat de citeva ori forta exercitata oricum pe roata respectiva. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
vv |
![]()
Post
#54
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
deja e offtopic, ca nu mai e vorba de EvZ, dar: Logan nu avea bara anti-ruliu? Ca intr-adevar, are balans marisor, ce draq face bara aia?
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
klaus |
![]()
Post
#55
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bihomoldoveanul @ 10 Aug 2005, 17:12) Diferenta principala dintre janta de tabla si cea de aliaj e ca prima este mai mica. Mai mica ... unde? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Tutzigureanu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 3 August 05 ![]() |
M-am uitat la avatarurile celor care ati postat aici si am remarcat cu stupoare ca aproape toti aveti sau veti avea Logan, deci discutia nu este obiectiva deloc, este foarte subiectiva, ca prin natura lui omul isi lauda ce are in ograda
![]() Ar trebui sa se schimbe numele topicului in hai sa ne laudam Loganul. PS mie mi s-a parut exagerata faza cu 3 stele..la pretul Loganului 3 stele sunt super, a se vedea cea mai apropiata ruda a Tico-ului , Fiat seicento care a luat o minunata stea. Si se cumpara bine mersi. deci 3 stele sunt satisfacatoare, ca nu e Volvo, e Dacie, ce Dumnezeu This post has been edited by Tutzigureanu: 10 Aug 2005, 17:31 |
--------------------
Dacia Break '96
Seat Izbiza '88
- cenzurat Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
|
|
Lolek |
![]()
Post
#57
|
Ignorog Group: Members Posts: 93 Joined: 4 October 04 ![]() |
mai nene, chiar nu exista subiect care sa n-o ia in "frateasca" tranta cunoscuta? Parca era vorba de "parerea EvZ despre acest forum", cu niste date interpretare fix...de-a-ndoaselea...
care-i spilu' acuma? daca zic ca EvZ a scris un articol naspa de tot inseamna ca am Logan in ograda? si daca zic ca "EvZ a scris un articol obiectiv" inseamna ca-s ...pieton? nene...nu mai flameuiti inutil chestii din astea...ca unul care a lipsit 2 zile si gaseste intreg threadul colea-n fata, va zic eu ca nu se intelege mare lucru din el.A trebuit sa fac masaj neuronului si sa-l rog frumos sa ma ajute si de data asta (am ajuns la amenintari pan' la urma: "te las in pace daca-mi explici si mie"). On-topic: e suficient sa vezi "eroarea" cu numarul de utilizatori ca sa-ti dai seama ca articolul a fost facut "la fonfe", fara sa se chinuie cineva sa-si dea interesul, cat de cat. Nici macar de anti-reclama nu-i bun, sorry... - parerea mea. Da' de reclama la forum e bun articolul, chit ca-i varza. I'll drink to that. "zeci de mii de utilizatori" - he he. This post has been edited by Lolek: 10 Aug 2005, 20:01 |
--------------------
Dacia
Pobeda
- B-**-***
|
|
FLEX |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oli_h @ 10 Aug 2005, 02:46) ![]() In cel de-al doilea, undeva prin Ardeal, cinci persoane se aflau in masina si toate cinci si-au pierdut viata. ![]() despre ce accidene e vorba stie cineva? din cauza cui s-au produs? Tot offtopic, despre acest accident: ziua in amiaza mare, pe uscat si vizibilitate perfecta, nici o masina in fata sau in spate pe sensul lui de mers, intr-un viraj mai rapid la dreapta un Logan condus de un politist (cred ca de circulatie chiar) a iesit pe contrasens si s-a tamponat frontal de un camion; toti pasagerii Loganului (5 la numar) au murit; vazind reportajul nu am putut sa-mi dau seama daca pungile erau deschise sau nu, din cauza blur-ului de la montaj (stirea respectiva am vazut-o pe ProTV). Ca fapt divers, am remarcat ca in cuprinsul stirii nu s-a pomenit nici un moment despre marca si modelul masinii (stiti placerea cu care se spune despre " ... un BMW condus cu viteza mare a facut si a dres", de exemplu) si filmarea era facuta in cadre atit de strinse, incit am recunoscut Loganul doar dupa stopul suplimentar de frina. La vremea respectiva (acum 2-3 luni, parca) a fost un accident destul de faimos, dar n-a fost comentat in nici un fel pe acest forum. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
klaus |
![]()
Post
#59
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am mai zis, dar se pare ca nu am subliniat suficient de clar, cred ca pe undeva pe la inceputul acestui topic: Daca accidentul se dovedea ca a fost datorat masinii, atunci da, este foarte grav.
dar ca un logan a facut un accident asta inseamna sa avem prezumtia ca e un defect tehnic? Stiu eu cum era soferul ala, poate era obosit, poate era baut, poate ii distragea cineva atentia, poate a facut infarct, poate a facut atac cerebral etc. Cauze intr-un accident sunt multe si printre ele intr-adevar pot fi si cauze tehnice, dar asta nu inseamna ca alea tehnice sunt apriori... Sa fim seriosi, ca suntem multi soferi cu experienta. Pai daca voi, oameni cu experienta ganditi asa, ce sa mai zic de agaricii de la excrementul zilei... PS: l-am vazut pe unul cu ochii mei pe autostrada cu un 206 dus in balarii pe mijloc, si nu era in depasire sau altceva... pur si simplu a iesit in decor. Asta inseamna ca era defect tehnic neaparat? Soferul adormise la volan... Daca asta este defect tehnic... PS 2: cate accidente se comenteaza pe forumul daewoo? Paranoia musteste-n Romania! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
FLEX |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Destule, exista un topic dedicat; io unul scriu acolo la fiecare iesire din oras, m-am cam saturat sa fac asta ...; nu cred ca am insinuat ceva in postul meu precedent, dar sincer m-a mirat putin ca nu s-a comentat ACEL accident si aici (nus' cum sa spun, da' io in loc de hotnews prefer sa ma informez si sa savurez comentariile de pe DaciaClub, informatia e mult mai ampla si sint puncte de vedere mult mai interesante decit cele ale "formatorilor de opinie" din presa- vezi cazurile recente cu NCAP-ul si elanul, nota 10). In fine, accidentul a fost cam ciudat nu atit prin prisma cauzelor (poate fi orice, eroare umana sau defect tehnic- dar dintr-o masina trecuta prin clestii celor de la descarcerare ce sa mai alegi?) cit prin numarul victimelor - motiv pentru care a si fost pomenit in articolasul pe care-l comentam aici.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:49 |