DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la pornire

VL88MFG
post 19 May 2012, 22:27
Post #1


GabiMF


Group: Members
Posts: 79
Joined: 17 February 10




acum 2 ore am vrut sa pornesc loganul meu (1.4mpi) si nu vrea sa porneasca. are benzina o liniutza....cam 5 litri deci asta nu ar fii problema, bateria merge, electromotorul roteste motorul....dak tin cheia in contact 2 min...se invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. banuiesc k e ceva electric....ma puteti ajuta careva cu o idee va rog?


--------------------
DACIA 13OO 1970 - VL 07 UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 20 May 2012, 19:40
Post #2


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




ledul immo se stinge la punerea contactului (cel rosu care licare)
da mai multe detalii wink.gif
senzorul de turatie de pe volanta - misca de mufa poate ai ,,damblaua,, de a spala motorul
bafta

This post has been edited by kti: 20 May 2012, 19:44


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 18 Jun 2012, 18:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Vin si eu cu o problema pe care o consider destul de maricica. De cca 2 saptamani de cand sunt caldurile astea imi porneste greoi masina. 1 din 5 porniri imi face urat, vorba aia "cheie lunga". Se invarte electromotorul mai mult decat e necesar dupa care motorul porneste greoi si urca in turatii incet. Parca s-ar ineca. Daca opresc motorul imediat si il pornesc iarasi, motorul porneste fara nicio problema. Sa fie de la electromotor?
O alta dilema....astazi am facut un drum in afara cca 100 km si am observat ceva dubios in bord. De la 100 km/h, cat arata acul, a facut o cadere brusca spre 80 intorcandu-se la fel de brusc la 100km/h, neluand piciorul de pe acceleratie. Ulterior, tot in mers, am zis sa mai arunc un ochi in bord, si acum acul de la turatie a coborat brusc de pe la 3500 sub 3000 rpm intorcandu-se inapoi la fel de repede.
WTF...e ceva in neregula??? Sa merg la service? Am zis ca e de la benzina. Am incetat sa mai pun de la OMV, insa la fel face. Are cineva vreo idee???
Mentionez ca aceasta pornire mai lunga se intampla numai cand motorul e cald. Dimineata cand plec porneste fara probleme, iar apoi cand plec de la gradinita baiatului porneste fara probleme. Daca mai am treaba in timpul zilei dupa ce o pornesc fara probleme si apoi ma intorc din locul unde am avut treaba porneste greoi. Numai cand e cald motorul imi apare problema.
Iar de scadere brusca a vitezometrului/turometrului chiar sunt uimit...nu mi s-a mai intamplat niciodata.

This post has been edited by Sir Andrew: 18 Jun 2012, 18:23


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Jun 2012, 19:45
Post #4


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




1. Canistra carbon
2. Tablou de bord defect


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilab
post 19 Jun 2012, 11:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 26 January 06




Pt a doua problema cred ca de vina este senzorul de viteza.


--------------------
logan logan - ab 30 dpd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Jun 2012, 11:08
Post #6


-


Group: Members
Posts: 21.898
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu pot sa cred, o masina noua sa faca asta? Oare au scazut cei de la Dacia calitatea? radmasa.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Jun 2012, 15:57
Post #7


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




pai nu vezi bre c-au oprit si banda datorita problemelor aparute la motoarele pe benzina?!... futuimamaei de bobina 251.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 20 Jun 2012, 09:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Ieri si azi nu am mai avut probleme cu pornirea. Am citit pe forumuri ca indicat ar fi sa schimb la peste 3000rpm vitezele. Eu am schimbat in marea majoritate a timpului sub 3000rpm exceptand a 4 si a 5 cand atunci chiar turez mai tare . Zilele aste numai peste 3000 chiar 3500, am schimbat. Vad ca problema pornitului nu o mai are. Mai urmaresc in urmatoarele zile/saptamani sa vedem daca mai face.
Iar despre scaderea vitezometrului, nu a mai facut dar o sa mai vad la un drum lung.

This post has been edited by Sir Andrew: 20 Jun 2012, 09:37


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2024 - 14:08
Forum Renault