relantiu foarte mic, aproape da sa moara motorul
![]() ![]() ![]() |
relantiu foarte mic, aproape da sa moara motorul
fzoli |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|||
ionutfg |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 23 February 09 From: Tulcea ![]() |
Pai ca nu-ti tine ralantiul ar putea fi motorasul pas cu pas,trasee infundate pompa de benzina (dar banuiesc ca masina iti merge normal)sau ceva fire pe acolo slabe.Dale cu un spray de contacte sa le curete.Si cu incarcarea mai mult ca sigur ai vreo dioda arsa in alternator sau chiar releul din alternator(daca ai modelu ala de alternator).Sa ma corecteze altii daca am gresit
|
--------------------
Dacia
1410
2004
- TL 03 HRB
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
si eu am avut probleme cu incarcarea la dacie pe injectie dar am schimbat releul,cu unul mecanic luat de la dezmembrari si sunt foarte multumit de el,cu cel electronic daca aprindeam farurile abia daca se ducea un pic pe rosu acul de la incarcare,dar acum l-am reglat sa stea fix la jumatate.verifica si cureaua de la alternator sa fie stransa bine
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
fzoli |
![]()
Post
#4
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
cureaua este stransa
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
aa si nu mai zic,s-ar putea si de la releul de incarcare sa ai afectata turatia,iti recomand,macar de proba sa-l schimbi pe cel care il ai acum cu unul mecanic si sa ti-l reglezi sa-ti incarce cat iti trebuie,unul nou mecanic este 37 de lei,unul la mana a2a gasesti la dezmembrari pe lucru de nimic
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(ilieaxx @ 5 Apr 2012, 17:35) si eu am avut probleme cu incarcarea la dacie pe injectie dar am schimbat releul,cu unul mecanic luat de la dezmembrari si sunt foarte multumit de el,cu cel electronic daca aprindeam farurile abia daca se ducea un pic pe rosu acul de la incarcare,dar acum l-am reglat sa stea fix la jumatate.verifica si cureaua de la alternator sa fie stransa bine da un aparat de masura ai pus pe baterie? sa vezi cit este ca poate ai indicatorul decalibrat si daca incarca peste 15 intr-un an 2 arunci bateria |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
pai cred ca imi incarca mai putin decat ar fi trebuit,daca opream motorul ,cand porneam invartea un pic greu,bateria neavand curent destul,de cand l-am pus pasta,invarte bine
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
tynn |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Voltmetrul ala de bord nu prea indica bine. Eu am avut releul bulit si incarcarea era aiurea, cand 12 V, cand 15-16 V si acul din bord arata ca e bine. Cand am pus aparatul de masura, treaba era cu totul altfel... Am schimbat vechiul releu tot cu unul electronic si acum am 14 constant. Iar acul din bord arata la fel ca atunci cand era defect, mai precis se ridica pana aroape de jumatate.
Eu unul nu va recomand releele mecanice, sunt de generatie veche si nu tin constant curentul de incarcare. La fel cum nici nu va recomand sa va puneti dinam in loc de alternator. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ilieaxx |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 13 February 12 ![]() |
chestia cu dinamul nu am auzit inca de ea,dar in situatia mea,cu releul electronic fara nici un consumator acum se ridica foarte putin pe alb,daca aprindeam luminile,scadea de tot,pur si simplu nu facea fata,si nu e din cauza becurilor de la faruri,pentru ca am normale,cu aeroterma sau cd-playerul era la fel,dadeam drumu,scadea foarte mult...
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- ph 09 ara
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(ilieaxx @ 6 Apr 2012, 11:46) chestia cu dinamul nu am auzit inca de ea,dar in situatia mea,cu releul electronic fara nici un consumator acum se ridica foarte putin pe alb,daca aprindeam luminile,scadea de tot,pur si simplu nu facea fata,si nu e din cauza becurilor de la faruri,pentru ca am normale,cu aeroterma sau cd-playerul era la fel,dadeam drumu,scadea foarte mult... Eu cred ca ai avut ghinion cu releul ala electronic, mie imi merge bine, de 4 ani de cand am masina n-am avut nici o problema cu partea de alternator, releu, baterie. |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
fzoli |
![]()
Post
#11
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
buna seara
Am iara a ceasi problema cum am spus si mai sus si vreau sa iau motoras pas cu pas dar mai am o intrebare mie dimineata tine turatia la 1000 si dupa ce fac vro 3-4 km pana se incalzeste motorul mere turatia la 400 - 500 abea sta de la motoras poate fi? sau de la ce alceva , si cate odata imi arata la turometru ca se tureaza pana pe la 4000 da motorul nu se tureaza numa asa imi arata in bord mie si dapa aia imi revine ,ajutatima va rog mult , sa stiu ce sa fac sa nu iau numa asa motorasu am schimbat si releu de incarcare miam pus una electronica nou nouta am dat 45 de lei pe el multumesc anticipat. This post has been edited by fzoli: 11 Jun 2012, 18:49 |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
salut. si eu am problema asemanatoare la acelasi model de dacie. prob e ca la mine mia curatat cineva "carburatorul" sau cum ii spune ca camera aceea cu clapeta de subt capac si mia reglat si relantiul la 800 de ture. a mers perfect. a 2 a zi imi statea turata in 1800 cand am pornito fara sa accelerez si sia revenit dupa cativa km facuti, astazi imi sta in 1500 - 1800 si nusi mai revine am facut 60 de km azi si nu sia revenit. se poate fi?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
fzoli |
![]()
Post
#13
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
al tau e pe injectie sau pe carburator?
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
ionutz300992 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 June 12 From: Tarcau, Neamt ![]() |
injectie:) e acelasi model cu al tau. 1310 Li din 2002
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
- NT 89 LOH
|
|
fzoli |
![]()
Post
#15
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
daca nu iti revine atunci e motorasul pas cu pa cred
|
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 22:31 |