DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> o mica rugaminte

sharkky
post 10 Aug 2005, 19:42
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




in primu rand sper sa nu fi gresit sectiunea unde am pornit acest topic ... daca am gresit imi cer scuze de pe acuma ...

poate cineva sa ma ajute cu ceva poze reale cu motorul, in special cu carburatorul montat de la o dacie 1310 din 1984?
ma intereseaza cum vin furtunasele alea de pe langa furtunul prin care vine benzina in carburator pentru ca zilele trecute am constatat ca daca porneam motorul se auzea un zgomot suplimentar fata de cel obisnuit masinii mele si anume ca de aer iesid printr-un furtun sau orificiu cu o presiune destul de mare (incat sa faca zgomot), si am vazut ca unul din acele furtune a iesit de pe undeva si nu prea mai stiu pe unde sa-l bag ... si ma gandesc sa nu mai fi pierdut ceva in timpul mersului ...

multumesc anticipat


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 10 Aug 2005, 22:45
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




Poate te ajuta asta (am luat-o tot de pe forum) dar s-ar putea sa nu ai toate furtunele care se vad aici, le verifici pe cellalte.

Attached thumbnail(s)
Eono2.jpg ( Size: 740.86k ) Number of downloads: 213


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 11 Aug 2005, 06:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Dl "sharkky"

In carburator intra 2 furtune. Unul este recuperatorul de vapori de ulei din capacul chiuloasei iar celalalt este recuperatorul de gaze.
Primul are rolul de a recupera vaporii de ulei si de ai include in amestecul de ardere avand rol de undere. Acesta vine de pe capacul chiuloasei si intra in "T-ul" din carburator.
Al doilea are rolul de a recupera o parte din gazele arse si de a le reintroduce in amestecul de combustie. Acesta vine din galeria de evacuare si are o duza pe el ce are rolul de a limita cantitatea de gaze arse ce intra in amestec.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 11 Aug 2005, 10:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(sharkky @ 10 Aug 2005, 19:42)
in primu rand sper sa nu fi gresit sectiunea unde am pornit acest topic ... daca am gresit imi cer scuze de pe acuma ...

poate cineva sa ma ajute cu ceva poze reale cu  motorul, in special cu carburatorul montat de la o dacie 1310 din 1984?
ma intereseaza cum vin furtunasele alea de pe langa furtunul prin care vine benzina in carburator pentru ca zilele trecute am constatat ca daca porneam motorul se auzea un zgomot suplimentar fata de cel obisnuit masinii mele si anume ca de aer iesid printr-un furtun sau orificiu cu o presiune destul de mare (incat sa faca zgomot), si am vazut ca unul din acele furtune a iesit de pe undeva si nu prea mai stiu pe unde sa-l bag ... si ma gandesc sa nu mai fi pierdut ceva in timpul mersului ...

multumesc anticipat
*



Atentie ! poza lui cata este luata de la masina mea . Dar la mine atentie acele furtune nu sunt puse chiar in stilui clasic !
Asta deoarece eu in primul rand am scos furtunul recuperator de gaze (am motorul uzat).
Deci cum te uiti la poza partea de teu din carb din partea dreapta trebuie racordata la capacul de la chiulasa !
partea din dreapta (daca ai , si teoretic sar putea) teu economizor este bine !
iar iesirea din teul economizor trebuie sa o duci la stutul de pe galerie.
E de banuit ca acest furtun tia iesit deoarece celelate se vede clar unde ar trebui puse.
stutul respectiv insa nu se vede deoarece este sub tabla carburatorului , te apleci putin si il vezi .
Sper ca ai inteles !
Spor la treaba !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 11 Aug 2005, 10:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 11 Aug 2005, 10:23)
Atentie ! poza lui cata este luata de la masina mea . Dar la mine atentie acele furtune nu sunt puse chiar in stilui clasic !
Asta deoarece eu in primul rand am scos furtunul recuperator de gaze (am motorul uzat).
Deci cum te uiti la poza partea de teu din carb din partea dreapta trebuie racordata la capacul de la chiulasa !
partea din dreapta (daca ai , si teoretic sar putea) teu economizor este bine !
iar iesirea din teul economizor trebuie sa o duci la stutul de pe galerie.
E de banuit ca acest furtun tia iesit deoarece celelate se vede clar unde ar trebui puse.
stutul respectiv insa nu se vede deoarece este sub tabla carburatorului , te apleci putin si il vezi .
Sper ca ai inteles !
Spor la treaba !
*



Mi-am dat seama cum sta treaba cu furtunasele alea ...
Eu am cagula din aceea cu stut lateral dar nu vad sa am acel teu economizor ...
Cred ca o sa ma duc in vitan sa cumpar unu ... Ceva pret pentru el ai idee DodoBird?
Si daca acel furtun care duce spre galerie nu statea bine la loc e posibil sa fi consumat in acel timp ulei saubenzina mai multa?
Din cate am citit in ultimele posturi la PREMIERA ABSOLUTA daca se monteaza acel teu, se reduce un pic consumul de benzina?

Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Aug 2005, 13:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(sharkky @ 11 Aug 2005, 10:50)
[...]
Din cate am citit in ultimele posturi la PREMIERA ABSOLUTA daca se monteaza acel teu, se reduce un pic consumul de benzina?
[...]
*


Da, ar trebui sa scada consumul.
Tot pe premiera absoluta a dat dodo preturile; e vreo 15000 vechi.

This post has been edited by diaconuliviu: 11 Aug 2005, 13:48


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 11 Aug 2005, 14:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(sharkky @ 11 Aug 2005, 10:50)
Mi-am dat seama cum sta treaba cu furtunasele alea ...
Eu am cagula din aceea cu stut lateral dar nu vad sa am acel teu economizor ...
Cred ca o sa ma duc in vitan sa cumpar unu ... Ceva pret pentru el ai idee DodoBird?
Si daca acel furtun care duce spre galerie nu statea bine la loc e posibil sa fi consumat in acel timp ulei saubenzina mai multa?
Din cate am citit in ultimele posturi la PREMIERA ABSOLUTA daca se monteaza acel teu, se reduce un pic consumul de benzina?

Multumesc anticipat.
*



Da un lucru nu pricep , cum adica nu ai teul economizor ? Atunci ce intra in stutul de pe cagula ? E obturat sau cum ?



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 11 Aug 2005, 14:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 11 Aug 2005, 14:45)
Da un lucru nu pricep , cum adica nu ai teul economizor ? Atunci ce intra in stutul de pe cagula ? E obturat sau cum ?
*




nu intra nimic ... si nu e obturat ... arata de parca ar fi vrut sa fie acel teu acolo dar nu este ..

ai un id de messenger te rog?


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 11 Aug 2005, 15:29
Post #9


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




taticule, verifica daca nu cumva e furtunasu de la avansu vacuumatic! e cel care "traverseaza" motorul si se duce la delcou. se baga exact vis a vis de delcou. nu ai cum sa ratezi

This post has been edited by Uncle-Sam: 11 Aug 2005, 15:52


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 11 Aug 2005, 15:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 11 Aug 2005, 15:29)
taticule, verifica daca nu cumva e furtunasu de la avansu vacuumatic! e cel care "traverseaza motorul si se duce la delcou. se baga exact vis a vis de delcou. nu ai cum sa ratezi
*



ala e la locul lui ... unu subttirel, nu?


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 11 Aug 2005, 15:52
Post #11


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




da


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 11 Aug 2005, 16:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




am coborat pe la masina ...
in afara faptului ca din pura curiozitate am demontat acea sticluta unde este un filtru care vine de la pompaa de benzina care filtreaza benzina catre carburator am descoperit si ceva ciudat ... in afara de cateva mici gunoaie am vazut si ceva ce "zacea" pe fundul sticlutei ... si anume o pata sau mai bine zis o "bucatzica"de apa cred ... exact cum e cand se combina apa cu uieu' ... banuiesc ca altceva in afara de apa nu poate fi, nu?

asa, in alta ordine de idei am bagat si cateva poze (scuze de calitate dar aparatu foto nu il am home) ...
cam asa arata al meu carburator cu ale lui furtunashe ...


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 11 Aug 2005, 16:55
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




in poza a doua se vede clar in cotul de plastic un stiut liber astupa-l cu ceva si vezi se mai aude.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Aug 2005, 11:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mihai1677 @ 11 Aug 2005, 16:55)
in poza a doua se vede clar in cotul de plastic un stiut liber astupa-l cu ceva si vezi se mai aude.
*


Si daca in stutul ala chiar nu intra furtunul de la supapa pt ca nu ai, etanseaza-l cu ceva, e sursa sigura de praf.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 12 Aug 2005, 12:19
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




am fost si am cumparat un racord si un teu economizor din ala ca sa fac instalatia completa acolo ... sa vad acuma ce retusuri trebuie sa-i mai aduc acelui teu


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 22:42
Forum Renault