DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chiulasa Dacia 1400, Grosimea chiulasei

Deaconescu
post 17 Sep 2006, 10:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 September 06




Grosimea chiulasei trebuie sa fie egala cu diametrul interior al camasilor de cilindri ?
Caz concret: diametrul interior al camasilor este 76 mm, grosimea chiulasei este 74 mm - mecanicul imi spune ca aceasta chiulasa a fost planata, desi eu stiu ca nu s-a umblat la ea, sau motorul a functionat supraincalzit (este adevarat, am avut termostatul defect acum doi ani) sau la service mi-a fost schimbata chiulasa.

Va multumesc.


--------------------
Dacia Dacia 1310 1995 / Berlina - B 50 NIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 17 Sep 2006, 11:35
Post #2


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Nu, inaltimea (nu grosimea) chiulasei nu are nici o legatura cu diametrul interior al cilindrului.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 17 Sep 2006, 20:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu are nici o legatura inaltimea chiulasei cu alezajul. Inaltimea normala pentru un motor de 1400 este 73.75 mm ( motor tip 102-13) sau 74.40 ( motor 102-14). Valorile sunt luate din cartea tehnica. Inaltimea minima admisibila pentru fiecare caz( cota de reparatie) este valoarea respectiva - 0.5mm

This post has been edited by payty: 17 Sep 2006, 20:22


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 23 Sep 2011, 19:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov




Salutare. Recent am schimbat si eu chiulasa. Din cauza coroziunii la pistonul nr 1 am fost nevoit sa iau alta. Acuma cel care mi-a pus chiulasa mi-a zis ca e ca cea originala, adica tot pentru injectie. Intrebarea mea este daca intre chiulasa de pe motorul pe carburator si cel pe injectie este vre-o diferenta? Pe exterior ne este nici una, poate camera de ardere. Stie cineva mai bine? Noxele nu mi-ai iesit la ITP, ininte imi ieseau, motorul merge ata, nu papa gram de ulei, porneste imediat, am catalizator nou, uleiul e texaco 15w40. Ce poate sa fie? wacko.gif Va rog un raspuns exact.
Multumesc anticipat

Vizualizati profilul meu si poate vedeti ceva util de descarcat.


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Sep 2011, 19:28
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Chiulasele sunt identice nu difera cu nimic cea de carburatie fata de cea de injectie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 23 Sep 2011, 19:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Difera forma camerei de ardere. La carburator este in forma de inima, iar la injectie are forma rotunda- ovala. wink.gif Vorbesc din experienta... nu din auzite.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea27D
post 23 Sep 2011, 19:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 September 10
From: Brasov




Multumesc in primul rand de raspunsuri. Chestia este ca masina merge foarte bine, nu sa zici ca nu are putere sau chestii de genul asta. Acuma sa ma apuc sa desfac chiulasa de pe masina.. nu am inebunit, desi ma inteapa inima, ca daca e de carburatie... ca pana mea sa fac.


--------------------
Dacia Break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 23 Sep 2011, 20:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Dar tot acelasi volum il are nu?poate sa fie si in forma de nuca


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 23 Sep 2011, 23:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Nu iti face griji. Volumul este acelasi. Eu am schimbat-o la mine cu una de pe carburator (ca pe ce originala a halit-o gazu'... ) si merge masina ceas. Nu are nici cea mai mica problema. Inainte sa o pui, schimba ce e de schimbat pe acolo, eventual supape... rectifica scaunele, slefuieste-o dupa noile supape, semeringuri.... etc.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Oct 2011, 21:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ce-a facut? Gazul? S-a mancat camera de ardere? Ca numai acolo intra gaz. Ia mai gandeste-te, si recunoaste ca datorita reglajelor proaste si intretinerii cu antigel din Vest, ti-a distrus-o. Ai fi convins, numai daca ai merge cu doua chiulase sau motoare de-odata, sau sa ai doua vieti, una de mers pe gaz si alta pe benzina. Vrei sa vezi cum arata o chiulasa dupa 5 ani de gaz? Luceste la interiorul camerei. Sau uleiul cand se schimba?E maro, nu negru de fum. Cilindrii sunt intacti, numai segmentii, prost facuti, s-au uzat. Nu mai speria lumea, ca modul in care stiti sa le reglati si intretine, distruge, impreuna cu cartile din care va documentati, daca sunt de dupa 90-95, si "specialistii" din servisuri. Iertati-mi indignarea, dar doare mult faptul ca, mergem numa-n jos.
O chilasa care merge pe gaz, se poate rectifica si cu mai mult de 3mm, nu doar 0,5 cum se spune p-aici. Daca are gauri in traseul de apa (nicidecum in cel de gaze arse), si nu se pot scoate la cele 6-7 rectificari (daca numai 3 ani ai merge cu o rectificare...), nici prin incarcare electrica, nu sunt destui 20 de ani ? Apoi una e cam 50 lei SH, adica cat 3-4 garnituri. Prea va imaginati ca mergeti cu nave extraterestre imprumutate, de care nu aveti habar, sau mai repede dezinformati, specific Romanesc.

18 Oct 2011, 21:40:


Faptul ca n-a iesit fumul, poate fi o excrocherie a celor ce baga furtunul, aparat prost exploatat, capete patrate... dar si chiulasa sa scape ulei pe la ghiduri, gazul reglat prost tot de ei, ca numai ei fac asa ceva, adica combustie proasta, data din reglajele motorului, fie benzina fie gaz.

This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Oct 2011, 21:40


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiaz
post 20 Oct 2011, 20:36
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 26 January 11




Salutare,

Deobicei noxele nu pea ies atunci cand ai sonda lambda colmatata sau motorul consuma ulei. Cum tu spui ca nu-ti mananca ulei nu-ti ramane decat varianta cu sonda sau bujii proaste.

Bafta


--------------------
Dacia 1310 1999 break - B 47 AJU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 04:04
Forum Renault