DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu zgomote pe spate

cbadescu
post 26 Jan 2004, 10:19
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 6 December 02
From: Timisoara




la mine e cel mai rau:

spate = gaz, fasaie, troncaie, rigida, dar totusi mashina joasa.
fata = ulei, bla, bla, e OK.

Spatele e asha jos, ca daca merg cu 5 oameni si fara bagaje(doar 2 genti cu haine) aud cum se lovesc capetele telescoapelor.
Am mai fost o data la teste de suspensii, dar n-am reusit sa le schimb ca cica a fost OK testul. O sa mai merg si acum, dupa ce-i trag un telefon si la VC, sa vad ce lamuresc cu ei.


--------------------
DSN Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Jan 2004, 23:16
Post #32


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Faza patita de mine cu break-ul. Mers la mare, masina incarcata cu 5 persoane extrem de bine facute plus portbagajul ochi de bagaje ca stateam doua saptamani (ahhh, ce vremuri....). Masina era atat de lasata incat se auzeau ceva zgomote pe spate ca si cum ceva s-ar freca. Can am ajuns acolo m-am lamurit. Rotile se frecat de partea din interior a aripii. Rezultatul a fost ca pe lateralele cauciucurilor (unde scrie marca, tipul etc) erau niste dare de toata frumusetea. Cand m-am intros acasa am schimbat cauciucurile ca ma gandeam sa nu faca explozie si am pus inaltatoare si niste arcuri mai tari pe spate. Vreo luna am mers cu o bordura in portbagaj sa se lase putin arcurile ca era prea saltata de spate dar dupa aia n-am mai avut probleme. Deci, grija mare la cat de lasata e masina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenis
post 26 Jan 2004, 23:17
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 January 04
From: Busteni




NU AMORTIZOARELE TIN MASINA SUS! Ci arcurile.
Sa stiti asta. Asa credeam si eu cand eram mai mic.


--------------------
Need for Speed!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenis
post 26 Jan 2004, 23:19
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 January 04
From: Busteni




Amortizoarele contracareaza balansul. Cele pe gaz sunt mai eficace mai line decat cele pe ulei. Dar arcurile tin masina mai sus sau mai jos. Daca arcurilr sunt moi normal ca se lasa cu 4 persoane si bagaje.(atunci sunt si mai predispuse la rupere)


--------------------
Need for Speed!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cezar
post 26 Jan 2004, 23:42
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 January 04
From: Slatina




Bilstein sunt pe gaz si ele sunt cele mai rigide si zgomotoase
Monroe sunt pe ulei si nu au nici o problema cu rigiditatea si cu zgomotele


--------------------
Dacia Duster 2011/Laureate - TR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbadescu
post 28 Jan 2004, 10:46
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 6 December 02
From: Timisoara




Si eu ce sa-i fac daca am telescoape pe gaz (care au iesit in parametri, deci sunt inca bune) si arcuri slabe ?
Exista vre-o conditie pe care trebuie sa o indeplineasca arcurile sa fie bune, alta decat testul sa pun oameni in spate in mashina, si sa le arat ca e prea joasa ?
Si ce-ar trebui sa fac sa le schimb in garantie, ba mai mult: daca le schimb, arcurile noi o sa fie mai tari ?


--------------------
DSN Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 13 Feb 2004, 16:34
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Datele problemei:
masina are un zgomot ciudat ce se aude din toba de esapament la ralanti, vibreaza, tot la ralanti si a pierdut din putere.
La investigatiile ulterioare am observat ca zgomotul ce se auzea din toba era insotit de absorbtia aerului prin toba .

Dupa deliberari intense aseara la locul intalnirii, precum si teste multiple sa-u determinat urmatoarele: motorul merge in 3. Fenomenul pare cauzat de faptul ca la una dintre bujii, puterea scanteii este mai mica si este sporadica, cam cand vrea ea. S-a incercat inlocuirea fisei de la bujia respectiva fara succes insa.
Astazi am sunat la magazinul Dacia, iar bobina de inductie costa 1 mil 300.
Ce se cere: rezolvarea problemei cu cost minim.

Mai are cineva vreo idee in afara faptului ca ar putea fi bobina de vina?


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 13 Feb 2004, 16:48
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Da: sa nu fie bobina de vina. Pentru asta, cel mai simplu ar fi sa dai jos o bobina de pe o masina care merge bine (cu voia proprietarului desigur!). Vezi daca merge cu aia sau nu. Daca nu, inseamna ca nu o fi de la bobina, daca da - concluzia rezulta. Avand in vedere ca se comanda scanteie pe doua bujii simultan, nu cred ca ar putea fi partea de comanda (ar merge in 2 motorul).


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Feb 2004, 17:05
Post #39


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Aaaaaaa....sper sa vorbesc timpenii!!! Cineva-mi spusese ca daca pui mina la toba si-ti lipeste mina pe gaura de evacuare, ai probleme la supape, nu mai inchid alea ca lumea. Inca o data, sper sa vorbesc timpenii....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 13 Feb 2004, 18:38
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




lucru care ar putea fi cauzat de?
Ar insemna sa fi sarit cativa dinti cureaua de distributie?


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Feb 2004, 20:31
Post #41


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Daca-ti sare 1 (un) dinte, masina merge aproape perfect (se simte o scadere de putere). Daca-ti sare 2 dinti, merge da' merge ca dracu' (motor dezechilibrat total). Dacati sare mai mult de 2-3 dinti, pistoanele au luat amprentele la supape si alea sunt impletite.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 16 Feb 2004, 18:42
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Update si incheiere a problemei

Lectia 1
Puterea scanteii variaza direct proportional cu lungimea fisei, astfel, cu cat fisa este mai lunga cu atat scanteia este mai slaba

Lectia 2
Injectoarele se infunda, asta , pur si simplu o fac. Iar cand asta se intampla masina merge rau.

Lectia 3
Desi motorul dvs cu injectie multipunct comandata de de un extrem de capabil calculator de injectie Siemens Sirius 32 se zgaltaie, pufneste si in mod vadit sufera, exista posibilitatea ca nea Siemens sa nu afisesze nici o eroare ceea ce ii va face pe mecanici sa spuna: " N-are nimic sefu' !"

Lectia 4
Dati mita mecanicilor pentru ca altfel vor incerca sa va omoare

Mai pe larg:
Mers in service, eu, presupunand ca am probleme cu aprinderea, am dus-o direct la calculator. Au pus oamenii mufa, au pus contactul, au dat click pe memoria de erori, aparemare pe ecran "0 errors in memory". Si aici s-a incheiat testul, spre surprinderea mea. cand am incercat sa comentez mi s-a spus ca asta e tot si ca electrica n-are nimic. Tot comentand eu pe acolo, mi-au oferit un test gratuit de injectoare. ( a, sa nu uit, testul prezentat mai sus a costat 550.000)
La testul de debit s-a demonstrat ca unul dintre injectoare baga jumate din cat bagau celelalte. AM zis, ok, le curatam. Injectorul buclucas a intrat in parametrii abia dupa a doua tentativa si dupa ce s-a folosit un spray "carburator cleaner" cumparat din Metro probabil.
Se pune totul pe masina si merge, bine. Ok, zic eu bine ca macar s-a rezolvat zic eu, platesc si plec.(2.200.000)

MA duc si imi fac treburile prin oras, dupa care ma duc sa ma vad cu Liviu, urmand el sa vada ce e cu aprinderea pt ca mie mi-e frica sa pun mana pe fise cand e motorul pornit. Vine omul, deschide capota, si ma intreaba de ce miroase asa tare a benzina la mine. Pun capul intr-o rana si vad cum de la rampa de injectie curge benzina in voie. Am sa va scutesc de detalii, bine ca a deschis Liviu capot si avea la el trusa magica si a putut sa puna la loc returul de la rampa de injectie.
Pareri ceva?


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Feb 2004, 19:12
Post #43


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Realizezi cam pe linga ce kkt ai trecut ? Stii ca erai cu un picior in groapa ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 17 Feb 2004, 00:43
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




QUOTE
MA duc si imi fac treburile prin oras, dupa care ma duc sa ma vad cu Liviu, urmand el sa vada ce e cu aprinderea pt ca mie mi-e frica sa pun mana pe fise cand e motorul pornit. Vine omul, deschide capota, si ma intreaba de ce miroase asa tare a benzina la mine. Pun capul intr-o rana si vad cum de la rampa de injectie curge benzina in voie. Am sa va scutesc de detalii, bine ca a deschis Liviu capot si avea la el trusa magica si a putut sa puna la loc returul de la rampa de injectie. 
Pareri ceva?


Sa nu uitam ca si Nicu s-a trezit cu rampa de injectoare (parca!) montata aiurea la service. Si acum pe bune. Si tu esti pretentios. Ce daca scapa benzina pe acolo? icon_evil.gif Iti apreciez calmul. La o faza din asta eu as fi fost calare pe aia. Nu l-as fi lasat pe Liviu sa remedieze, as fi riscat sa merg asa pina in service dupa care sa te tii nene!


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 17 Feb 2004, 07:16
Post #45


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Eu l-as fi trimis pe Liviu cu masina la service! laugh.gif


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Feb 2004, 09:11
Post #46


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Ce nu am inteles de la Andu este daca in urma desfundarii injectorului "buclucas" motorul si-a revenit la mersul normal sau nu!?... pentru ca totusi, toata lumea a vazut ca la respectiva bujie nu prea venea scanteie precum la restul bujiilor... coform teoriei, nici la ultima bujie, cu fisa cea mai lunga, nu ar trebui sa ajunga scanteie asa viguroasa ca la primele.... eu nu prea inteleg "Lectia" aia!... iar bujiile nu sunt comandate separat ....

Deci, pana la urma e totul OK acum?....


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 17 Feb 2004, 14:01
Post #47


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




totul e "back to normal" smile.gif ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Feb 2004, 14:32
Post #48


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si totusi care a fost problema cu scanteile?

Pt. viitor: Bobina dă scanteie concomitent la 1-4 si la 2-3.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 17 Feb 2004, 16:50
Post #49


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Cu scanteile nu e nici o problema .. doar ca scanteile pe fisele mai lungi sunt mai slabe .. am facut testul pe masina mea si scanteile aratau la fel ca la Andu smile.gif ... incearca si tu !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Feb 2004, 18:00
Post #50


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Liviu: daca ar fi asa cum zici tu, atunci cum iti explici ca atunci cand am inversat firele (2 cu 3), 2-ul fiind mult mai scurt decat 3-ul, tot la 3 s-a manifestat "fara scanteie vizibila"??????.... desi scurtasem firul.... iar la 2 cu firul lung avea scanteie.... in plus, cum iti explici "fenomenul" cu dependenta de lungime.... ca este conductor cu reziltivitate mica!!!!....special micsoarata cat mai mult pentru a nu exista caderi de tensiune... crezi ca 5 cm diferenta de lungime au asa mare influenta?.... eu cred ca nu! ...nu stau acum sa fac calcule dar daca ar fi asa, atunci nu ar afecta asta mersul motorului?... nu cred ca asa au fost proiectate!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 8 Apr 2004, 16:06
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Eu am avut pe fata amortizoare Monroe (masian facta in dec 2001) si s-au stricat detul de repede. Cred ca erau pe ulei. Sunt foarte moi si dipa vreo 20K km masina nu mai statea ca lumea pe drum. Acum le-am schimbat si am pus Bilstein (cred ca ambele sunt pe ulei) si masina e OK.
Doar ca sunt un pic zgomotoase (chitaie)


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosh
post 8 Apr 2004, 23:26
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 April 04
From: 121




pana la urma acel zgomot-scartait din spatele masinii (pe dreapata, mai nou si pe stg) de la ce este !!! zici ca merg cu o caruta!!! help!!!!! cum o rezolv???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosh
post 8 Apr 2004, 23:31
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 April 04
From: 121




salut e cineva pe aici sa ma ajut esi pe mine?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 9 Apr 2004, 01:15
Post #54


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




am si eu problema cu zgomotele in spate si garda la sol joasa
am schimbat arcurile in garantie de 2 ori=nimic
aceeasi gardala sol
o sa-mi pun arcuri de berlina ca am vazut p-aci pe forum ca se potrivesc


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 12 Apr 2004, 22:58
Post #55


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




si la mine se manifesta asemanator minunea asta de dsn si as fi bucuros sa dibui problema numai sa se mai incalzeasca vremea


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Apr 2004, 10:11
Post #56


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




dragosh, iti propun cu caldura o cautare pe forum (link rosu sus),
Cuvinte cheie: scartaie, scartiie, scartzait, scartiit.
Subiectul este tratat vast , sunt identificate cam toate cauzele de scartzait pe spate, date solutii de rezolvare, avand in vedere ca astea au fost principalele probleme studiate si dezbatute la infiintarea forumului - pe vremea cand exista forumul numai cu subiecte de DSN, nu si de SLZ, berlina etc.
Rezumat cauze posibile: distribuitor frana spate (pe dreapta), prindere bancheta, suruburi prindere bancheta, deplasare laterala hayon, roadere "varnish" arcuri.
Alte posibile zgomote ce par a veni din spate: scartzaieli de scaun, in special sofer - spatar.
Recomand inca o data linkul "Căutare"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ronnie
post 15 Apr 2004, 13:19
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 04
From: Bucuresti




PENTRU VESNICELE SCARTIETURI DIN SPATE(BANCHETA)
am rezolvat si e liniste in sfarsit....nu e vorba de glicerina...nici de prinderea banchetelor in suruburi etc. Se rezolva cu putina vaselina sau Spray Vaselina...se ung busoanele de cauciuc in care se proptesc banchetele...sunt 2 stanga&dreapta...shi gata!!! La mine e liniste de 3 luni smile.gif smile.gif Si incercati sa puneti banda izolier pe supraf de plastik care separa cele 2 banchete din spate..plasticu ala se freaca...shi scartz....sper sa va fie de ajutor!


--------------------
Dacia SuperNova - B68USD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova
post 15 Apr 2004, 15:50
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 6 February 04
From: CT




Eu am DSN din 15 ian 2001 (seria motor 01/2001) cu amortizoare pe gaz...la Service Dacia au confirmat ca sunt sunt pe gaz. Daca am spatele gol, toate denivelarile se aud pe spate. Daca am greutate pe spate totul e perfect, masina e stabila si zgomoturile nu se mai aud. Apropo spatele sta sus, dar si fata un pic fata de alte DSN.

Din cate stiu eu, din vara 2001, mai exact aug/sept 2001 au introdus amortizoare pe ulei Monroe pe DSN.

Prefer cele pe gaz ca tin mai mult.

Gropile si drumurile bune sunt la fel. De ce sa cumpar amortizoare slabe dar silentioase doar ca sa merg prin gropi :oops: .


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinbc
post 31 May 2005, 19:57
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 2 March 05




1.desurubat tampoane cauciuc de pe hayon
2.montat cui solentza
3. pus bucati mocheta la atingerea hayon/cauciuc suporti boxe spate
4.schimbat amortizoarele pe gaz cu monroe pe ulei
dupa toate astea nimic. zgomot de-mi venea sa innebunesc. pana intr-o zi cand m-am pus eu in spate si mi-am dat seama de unde vine zgomotul. de la suportii spatar bancheta spate. pe mabele parti. rezolvare: pus cauciuc pe suporti.
parca am alta masina.
toate astea pt cei care inca nu-si dau seama de unde vine zgomotul. bafta


--------------------
dacia super nova super nova - gj-03-ysd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 31 May 2005, 20:27
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Probabil s-a mai explicat. Pe urechile de plastic care intra in incuietoarele banchetei se da cu cateva randuri de banda izolatoare, din cate stiu mai sunt 2 tampane de cauciuc, mai trebuie reglata urechea acea de plastic astfel incat sa nu joace incuietoarea din bancheta pe ureche. Astea sunt din amintiri, asa am procedat la dsn.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 12:55
Forum Renault