DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> jigloare, schimbat

harbulet
post 19 Aug 2005, 11:47
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(DodoBird @ 19 Aug 2005, 10:26)
carbu meu este curatat de 3 in 4 luni de mecanici de la diferite "cicloape"
      - merge la fel -

He he he concluzie : la "ciocloape" poti sa mergi si din saptamana in saptamana tot aia e !
Bine ca au de lucru , da nu mai bine mergi tu la cineva care nu lucreaza  acolo , astfel incat stie si ce e ala un carburator ?
Caci scuza-ma ca te dezamagesc in sarcina trebuia si cu 1300 si cu 1400 sa se comporte firesc. Altceva e in neregula, din jurul jigloarelor, ori un reglaj haotic . La 1400 merge mai bine in sarcina (desi carbul e dereglat/suferind) ca bagi cu pedala benzen la greu , de unde si consumul  wink.gif .
*




ce propui tu ca rezolvare ?


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 19 Aug 2005, 12:43
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Cumpara un set de jicloare de 1300, dar de Pitesti.
Desfa complet carburatorul, spala-l, verifica tot, regleaza-l ca la carte.
-verifica cuiul poantou;
-verifica daca pompa de benzina baga suficient;
-verifica daca trage aer fals pe la ax, servofrana sau pe la furtunul cu duza;
-regleaza corect nivelul (se regleaza la 7mm cu capacul in pozitie verticala nu cu plutitorul in sus, si se masoara cu garnitura);
-verifica pompa de sprit si jiclorul cu bila daca functioneaza corect;
-verifica daca plutitorul e gaurit sau daca atinge de peretii CNC.Daca ai inlocuit plutitorul e posibil sa nu fie identic. In cazul asta afli daca e suficient nivelul mergand in treapta 3 la 5000rpm. Daca la un moment dat incepe sa tuseasca ai nivel mic, il mai maresti 1mm si testezi iar. (Nivelul e mic atunci cand distanta intre plutitor si capac e mare)
-verifica gaurile de progresiune daca nu cumva sunt infundate.

E cel mai simplu carburator posibil. Nu are cum sa nu mearga. Mai ales ca stii sigur ca e de la carburator.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 19 Aug 2005, 13:03
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




pana acum a facu tot ce ai zis tu inpost mai putinpartea cu gaurile de progresiune

duminica iar la curatat
si vedem dupa



--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 19 Aug 2005, 16:02
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(harbulet @ 19 Aug 2005, 13:03)
pana acum a facu tot ce ai zis tu inpost mai putinpartea cu gaurile de progresiune

duminica iar la curatat
si vedem dupa
*



Bine zice cristidb !
Dar eu sunt si mai rau ca el eu mai intai as fi zis : Burta pe Carte ! invata bine, bine de tot carburatorul Carfil (sau care vrei sal pui) si cand ai inteles ce face fiecare gaurica, jigler, canalut, clapeta etc te apuci de treaba singur. Noi oricat am incerca sa te invatam asa pe forum in scris nu putem sa-ti dam decat sfaturi generice , una e teoria si mai ales cu totul altceva vei gasi inauntru excl.gif astfel incat sunt sanse mari sa nu observi cauza reala a defectului si acesta sa persiste.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 22 Aug 2005, 08:20
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




am refacut tote reglajele ieri

am schimbat jigloarele de amestec si relantii cu cele de 1400 restul cele care erau pe masina
am schimbat sistemul de recuperare a gazelor pe clasic, eu aveam cu economizor


masina s-a comportat perfect dimineata, cred ca am reusit s-o reglez

singura chestie care nu am rezolvat-o este vibrarea la relanti cand este rece mai sap, ori cum multumitor fata de cum mergea

cartea "Autoturismul Dacia din 1978 am citito din scoata in scoarta.

This post has been edited by harbulet: 22 Aug 2005, 08:22


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2024 - 20:13
Forum Renault