jigloare, schimbat
jigloare, schimbat
harbulet |
19 Aug 2005, 11:47
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 |
|
||
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|||
cristidb |
19 Aug 2005, 12:43
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Cumpara un set de jicloare de 1300, dar de Pitesti.
Desfa complet carburatorul, spala-l, verifica tot, regleaza-l ca la carte. -verifica cuiul poantou; -verifica daca pompa de benzina baga suficient; -verifica daca trage aer fals pe la ax, servofrana sau pe la furtunul cu duza; -regleaza corect nivelul (se regleaza la 7mm cu capacul in pozitie verticala nu cu plutitorul in sus, si se masoara cu garnitura); -verifica pompa de sprit si jiclorul cu bila daca functioneaza corect; -verifica daca plutitorul e gaurit sau daca atinge de peretii CNC.Daca ai inlocuit plutitorul e posibil sa nu fie identic. In cazul asta afli daca e suficient nivelul mergand in treapta 3 la 5000rpm. Daca la un moment dat incepe sa tuseasca ai nivel mic, il mai maresti 1mm si testezi iar. (Nivelul e mic atunci cand distanta intre plutitor si capac e mare) -verifica gaurile de progresiune daca nu cumva sunt infundate. E cel mai simplu carburator posibil. Nu are cum sa nu mearga. Mai ales ca stii sigur ca e de la carburator. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
harbulet |
19 Aug 2005, 13:03
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 |
pana acum a facu tot ce ai zis tu inpost mai putinpartea cu gaurile de progresiune
duminica iar la curatat si vedem dupa |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
DodoBird |
19 Aug 2005, 16:02
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
QUOTE(harbulet @ 19 Aug 2005, 13:03) pana acum a facu tot ce ai zis tu inpost mai putinpartea cu gaurile de progresiune duminica iar la curatat si vedem dupa Bine zice cristidb ! Dar eu sunt si mai rau ca el eu mai intai as fi zis : Burta pe Carte ! invata bine, bine de tot carburatorul Carfil (sau care vrei sal pui) si cand ai inteles ce face fiecare gaurica, jigler, canalut, clapeta etc te apuci de treaba singur. Noi oricat am incerca sa te invatam asa pe forum in scris nu putem sa-ti dam decat sfaturi generice , una e teoria si mai ales cu totul altceva vei gasi inauntru astfel incat sunt sanse mari sa nu observi cauza reala a defectului si acesta sa persiste. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
harbulet |
22 Aug 2005, 08:20
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 |
am refacut tote reglajele ieri
am schimbat jigloarele de amestec si relantii cu cele de 1400 restul cele care erau pe masina am schimbat sistemul de recuperare a gazelor pe clasic, eu aveam cu economizor masina s-a comportat perfect dimineata, cred ca am reusit s-o reglez singura chestie care nu am rezolvat-o este vibrarea la relanti cand este rece mai sap, ori cum multumitor fata de cum mergea cartea "Autoturismul Dacia din 1978 am citito din scoata in scoarta. This post has been edited by harbulet: 22 Aug 2005, 08:22 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2024 - 20:13 |