DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Circuitul de viteza Adancata, circuit in Romania

cosmin_2300
post 11 Jun 2012, 22:57
Post #31


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Știu că nu e ca-n NFS, dar mi-e greu să cred că e așa de greu să răcești un motor. blink.gif
Nu vorbim de motoare cu 2 turbine și 6l, vorbim de un motor "normal".


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 11 Jun 2012, 23:21
Post #32


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




mergi in vara asta prin jurul Casei Poporului cu turatia tinuta numai in 4000 - 4500... asa.. de curiozitate. Nu-ti dau mai mult de 4 ture.

Cu o masina pe carburatie zic... bine.. si pe injectie e cam acelasi rahat...


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Jun 2012, 23:24
Post #33


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Cu Dacia din semnătură nu am curaj, din simplul motiv că nu are ELV și sistemul de răcire e ... de Dacia smile.gif

Totuși, o să încerc cu Cielo happy.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 12 Jun 2012, 01:59
Post #34


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(bucatzel @ 11 Jun 2012, 22:56)
Tu n-ai mai mers demult cu o dacie, sa-nteleg.

Crede-ma, e multa presiune pe morcov, dupa ce te-ai dezobisnuit de ea.
*



De fo cateva zile. Mie imi place sa conduc Dacie (in mintile ei), dar cand stiu ca daca vreau sa iau un viraj mai tare incepe sa se incline si sa se torsioneze caroseria si sa urle cauciucurile alea de 155/165...cum spuneam, eu as prefera sa duc o masina la limita pe circuit la o viteza care sa nu-mi permita sa admir peisajul.

Edit: la Dracie fierbi usor apa. Eu am reusit sa urc temperatura la 100 de grade dupa ce am schimbat numai pe la 5k si n-am coborat niciodata sub 3k (Dacia 1300, vara, ventilatorul si radiatorul de fabrica).

This post has been edited by bmwh548: 12 Jun 2012, 02:02


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2012, 08:22
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Degeaba se face circuit, acolo nu te vede nimeni.
Cursele se fac pe bulevarde, strazi si alei, unde iti poti etala limuzina sau, dupa caz, atelajul. Acolo poti da drumul la muzica la maxim si tura motorul la limita, sa auda lumea si sa porneasca toate alarmele, sa te vada pitipoancele si sa "muara" dusmanii de ciuda. Eventual blochezi aleea sau stai pe banda a doua la o samanta cu avariile puse si mai turezi motorul din cand in cand, mai scartai cauciucurile etc.

L.E. Pe circuit nu poti face depasiri la limita si nu poti taia fata, apoi sa pui frana brusc, nu poti depasi masinile aflate la semafor, eventual urci si pe bordura pentru asta, ca sa iesi cat mai mult in evidenta si sa fii primul la semafor. Apoi cand se face verde lasi opincile pe asfalt.
Un aspect important este pretul. Daca trebuie sa dai bani si nu te vede nimeni, n-are nici un farmec.
Astea sunt situatiile pe care le intalnesc in fiecare zi in trafic. Eu mi-as dori sa apara circuite de felul asta in fiecare oras, unde pasionatii "sa se dea" linistiti. Eventual frustratii la care faceam referire mai sus sa-si rupa masinile si sa nu mai apara o perioada prin trafic. Dar sunt slabe sperante sa scapam de astia de pe strazi.

This post has been edited by cristio_79: 12 Jun 2012, 08:51


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 08:28
Post #36


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




mai bine... atunci or sa fie mai putini pe circuit. Ma dau singur! biggrin.gif

si contra-cost, iau copiloti de pe daciaclub si bag maxim! tongue.gif


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Jun 2012, 08:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ba baieti voi uitati ca vorbim de romanica. in afara de faptul ca va durs de doo ori mai mult, imi este teama sa nu arate ca si circuitul pe care top gear a testat o skoda yeti contra unui 328.

bsfta


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 12 Jun 2012, 09:42
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(skija @ 11 Jun 2012, 22:24)
daca iau un cotet de VTM - CNR dupa 3 ture pe circuit fierbe motorul iar franele ori raman blocate ori nu mai exista.

Voi nu stiti ce inseamna circuit? Racirea tinde spre zero.


Si banuiesc ca ti-e greu sa schimbi radiatorul/lichidul de racire, sa schimbi lichidul de frana si sa pui placute racing (exista Ferodo DS3000 de circuit); astea le faci in max. 2 ore, si te costa ~ 300 de oiro. La ce performante vrei sa ajungi, crede-ma ajung discurile de frana standard (ventilate) si etrierii standard.

Te-am sfatuit s-o iei deja facuta pentru ca nu e asa de usor s-o construiesti si o sa te oftici la un moment dat ca cotetzul e desfacut in garaj, cand ai fii putut sa te dai pe circuit.

Ps.: cand spun cotetz, ma refer la Peugeot 106, Seat Ibiza, Ford Focus, Megane Coupe, Saxo, Clio, etc..., adica masini destul de moderne, pe care le poti lua pe la 4500 oiro cu tot ce trebe pe ele (cauta pe http://autorally.ro/forum/ la sectiunea publicitate).


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 10:07
Post #39


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




caattt??? prietene... daca aveam atatia bani de investit intr-un hobby eram boier...

eu vreau maxim 2000 cu tot tot... si sa fie peste 100CP.

Auzi la el... 4500...


LE: vreau sa ma distrez, sa ma relaxez, nu sa fac performanta.

This post has been edited by skija: 12 Jun 2012, 10:07


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Jun 2012, 10:47
Post #40


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.227
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pai atunci, varianta propusa de bucatzel (kartul) e mult mai simpla.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 12 Jun 2012, 10:52
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(skija @ 12 Jun 2012, 10:07)
caattt??? prietene... daca aveam atatia bani de investit intr-un hobby eram boier...

eu vreau maxim 2000 cu tot tot... si sa fie peste 100CP.


Pai atunci iti urez succes sa-ti faci o masina omologata de circuit cu 2000 de euro smile.gif


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Jun 2012, 10:54
Post #42


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.482
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@maho. N-auzi ca ramai fara benzina in 3-4 ture?

Desi, cat de greu poa' sa fie sa-l treaca la GPL?

This post has been edited by bucatzel: 12 Jun 2012, 10:55


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Jun 2012, 11:00
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




mihai de ce trebuie a fie omologata pt competitie? daca e track days poti sa intri si cu loganu de strada.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 12 Jun 2012, 11:08
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Pai omu' a zis ca vrea si competitie, aici nu poti sa te duci fara rollbar/scaune/centuri/stingatoare/echipament pilot ne-omologate. Si pe circuit rollbar-ul nu-l recomand prins in suruburi de cotetz, ci sudat, ca vitezele sunt destul de mari(daca vrei sa-ti faci singur rollbarul dupa specificatiile FIA, numai tuburile de Cr-Mo/T45 te costa o caruta de bani)...

This post has been edited by MihaiD: 12 Jun 2012, 11:14


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Jun 2012, 11:51
Post #45


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Omu' a zis ca vrea sa-si faca si servis.


De facut, si-a facut doar tatoo.

This post has been edited by Markos: 12 Jun 2012, 11:51


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 12:13
Post #46


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




nu mai fac mah servis. A fugit omu' de baza in Frackfurth.

1. Competitiile de amatori pe circuit sunt destul de lejere in conditii. Rollcage, centuri in 5 puncte (sau cum sunt alea), intrerupator general si stingator cu spuma clasic. Plus echipament pentru sofer.

2. La nemti sau unguri mai sunt si competitii cu masini stock, in care pilotul e obligat doar sa poarte casca, sa aiba un stingator si sa nu aiba capace la jante.

3. vreau sa imi fac o masina care sa reziste mai mult de 15 ture/zi.

4. din cate am inteles din ceea ce au zis aia, nu or sa existe competitii de kart pe acel circuit (cica nu se preteaza pentru astfel de masinute)

5. La moto se pare ca nu vor fi acceptate decat motoare peste 600cm3. Nu inteleg de ce si nici nu cred ca e adevarat.


PS: eu cand vorbesc de competitii, vorbesc de acele organizari de curse pe diferite clase de putere/greutate. Nu or sa fie organizate in cadrut CNR. Alea sunt doar pe circuit si punct. Adica... vreau eu sa-mi fac masina si mai vrea si Markos, se mai baga si Cosmin, mai vrea si Marty si hop a iesit competitie. Ne inscriem ca si competitie, rezervam loc pentru cursa (antrenamente, calificari, cursa). Dam o saptamana intr-un sens, o saptamana in sens opus. Si ne dam de cat avem bani. O luna, doua, trei. La final se face clasamentul si vedem cine a castigat. Asta e competitia de care vorbesc. Dar ca sa te inscrii ca si competitie tre' sa indeplinesti niste reguli. Asa e in tarile cu apa calda...


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 12 Jun 2012, 12:29
Post #47


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(skija @ 12 Jun 2012, 13:13)
Dar ca sa te inscrii ca si competitie tre' sa indeplinesti niste reguli. Asa e in tarile cu apa calda...
*


Printre altele, să prezinți dovada plății la zi a locului la cimitir.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 12:33
Post #48


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Si sa ai CASCO pe persoana fizica.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 12:34
Post #49


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




nu.. a asigurarii medicale.

Avand in vedere ca circuitul nu e considerat drum public, cum or sa meaga martalogii in track day sa nu trozneasca carutele (mai ales aia cu masini scumpe)


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 12:37
Post #50


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La asta ma refeream cu casco, la persoana ta fizica. Ar fi un loc in care sa faci putina scoala pentru condusul mai catre limita. Oricit de putin ai invata, tot ti-at prinde bine. Nu tu, personal, oricine are chef.
Ai vazut circuitul, sau doar ai auzit de el?

This post has been edited by corbex: 12 Jun 2012, 12:38


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 12:55
Post #51


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




pai n-am inca ce sa vad. Au inceput lucrarile. Acum se decoperteaza si se cara pietrisul. Cineva care lucreaza acolo cica ar fi gata pana in septembrie (e vorba doar de pista).

Fiind particular, eu cred ca se va face la timp.

Attached thumbnail(s)
adancata1.jpg ( Size: 42.3k ) Number of downloads: 277


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Jun 2012, 13:02
Post #52


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.227
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(corbex @ 12 Jun 2012, 13:37)
Ar fi un loc in care sa faci putina scoala pentru condusul mai catre limita. Oricit de putin ai invata, tot ti-at prinde bine. Nu tu, personal, oricine are chef.
*


Parca si Titi Aur are (avea ?) asa ceva.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Jun 2012, 13:14
Post #53


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu stiu, probabil are, daca-mi vind masina o sa-mi ajunga sa ma inscriu la cursul de role.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 12 Jun 2012, 13:21
Post #54


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




500e - 2 zile de condus. MORI MAH! (lu' Titi ii zic asa)

Panarama. Pe vremea mea, se faceau 6 zile (12 ore) in care se puneau roti libere pe spate (ca alea de carucior de Kaufland), te dadeai pe iarba uda cu 4x4 si tractiune spate, te invata mecanica si se folosea expresia de condus defensiv. Ba mai mult te invata si cum sa nu tipi la sofer daca esti pasager si tre sa-i dai indicatii de traseu (gen copilot). Si costa 15 mil.

Vremuri... Acu' s-au jmecherit toti.


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 12 Jun 2012, 13:21
Post #55


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Circuit.png ( Size: 219.07k ) Number of downloads: 297

E mai fain decat drumul de centura.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 19 Jun 2012, 14:59
Post #56


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




dupa indelungi cautari si documentare profunda am ramas la 2 masini:

1. toyota MR2 - 2.0L 150CP, 1993, tractiune spate, motor spate (central)
2. toyota Celica - 2.0L Turbo, 190CP, 4X4, 1996, motor fata (versiune america)

are cineva experiente cu una dintre aceste 2 modele? pareri, ceva?


acuma... nu stiu la care voi ramane, avand in vedere ca ambele se invart la preturi cuprinse intre 600 si 2000 euro.

Port discutii pentru sponsorizare cu diverse persoane, iar targul este asa: eu particip in competitii de amatori, ei se dau cu masina in track day.

Ma gandesc sa fac si o asociatie sportiva, si sa conving lumea sa doneze cei 2% din impozit (cersesc pe DC). Dar tre sa ma afilizez la federatia de sporturi auto, si cica aia cer bani multi. Dracu' sa-i cante, ca nu m-am interesat prea tare pana acum.



--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 19 Jun 2012, 15:34
Post #57


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Vise, taica, vise...

Daca tu crezi ca asa vei atrage sponsorii, atunci automobilismul romanesc s-ar ridica la nivelul european.

This post has been edited by AR-18-MOS: 19 Jun 2012, 15:47


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 19 Jun 2012, 15:45
Post #58


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(skija @ 19 Jun 2012, 14:59)
dupa indelungi cautari si documentare profunda am ramas la 2 masini:

1. toyota MR2 - 2.0L 150CP, 1993, tractiune spate, motor spate (central)
2. toyota Celica - 2.0L Turbo, 190CP, 4X4, 1996, motor fata (versiune america)

are cineva experiente cu una dintre aceste 2 modele? pareri, ceva?
acuma... nu stiu la care voi ramane, avand in vedere ca ambele se invart la preturi cuprinse intre 600 si 2000 euro.

*



Mai bine iti iei motocicleta ...


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 19 Jun 2012, 15:50
Post #59


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ia-o pe cea mai grea. Mai recuperezi ceva cind o dai la fier vechi.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 19 Jun 2012, 15:53
Post #60


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




QUOTE(AR-18-MOS @ 19 Jun 2012, 15:34)
Vise, taica, vise...

Daca tu crezi ca asa vei atrage sponsorii, atunci automobilismul romanesc s-ar ridica la nivelul european.
*




prietene... sponsori sunt prieteni care nu au timp/experienta pentru a isi face masina lor de circuit. Si daca am 2 care dau cate 1000e atunci toata lumea e fericita.

@Shush - intai sa-mi iau permisul si apoi vine si Virago...

@Corbex - de ce mos? crezi ca pica repede?


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 11:22
Forum Renault