Consumul real al motoarelor turbo pe benzina, - generatia moderna, "downsized"
![]() ![]() ![]() |
Consumul real al motoarelor turbo pe benzina, - generatia moderna, "downsized"
PaulT |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
axabrt |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
un motor de 2.0 benzina aspirat de 116 CP pus pe mercedes W124 pe care l-am vazut eu la peste un milion si trei sute de mii de km. Mai am un prieten cu un seat cumparat de nou din Romania si are cam 500.000
Mai stiu o gagica cu un mitsubishi galant aspirat care are cam 800.000 km Bine inteles motoarele sunt cu reparatii, numa la mercedesu ala cred ca s-a schimbat motorul o data Dar... cand citesc cate probleme sunt la 1.2 tsi imi cam vine sa rad de motoarele astea moderne. Este totusi un motor mic. Un prieten si a luat skoda octavia 1.6 mpi desi avea bani de 1.8 tsi ... e din astia care nu vor turbo. Toate motoarele pe benzina consuma MULT. Dar eu optez pentru ceva aspirat. Si orice ati spune voi SUNETUL unui motor de 2.0 te face sa te simti fericit. N-am chef sa conduc drujbe sau masini de taiat iarba...ia sa mergeti cu un 1.2 tsi cu 180 km/h si mergeti si cu un 2.0 aspirat si stam de vorba. As prefera un V8 daca n-ar fi taxele astea nenorocite. Iar pentru cat merg eu in acest moment...cam 8000 km pe an . O sa raman la masina mea fabricata 2006 cu motor 1.4 aspirat inca vreo 5 ani, deocamdata n-am probleme, Doamne ajuta. Chiar n-am nevoie de minunile astea noi. Si inca o chestie. Mercedesu de sus e al unui doctor d-aci din Ploiesti, doctoru cu pricina a fost senator, etc...are case (mai multe, exact, p-aci si pe la munte, etc, etc) omul tine inca Merc... de ce oare ? N-are bani ? Ha ha...Sa i zic sa si ia un 1.2 tsi... Ha ha ha ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by axabrt: 19 Sep 2015, 13:33 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#63
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
La Loganul pe care l-am primit, 1.5dCi 90Cp fab. 2015, consumul extraurban dat de carte e 3,6l/100Km iar urban e 3,7l/100Km. Real, nu am putut scoate sub 5% urban si 4,8% extraurban. Cu functia ECO activa tot timpul.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
MuciX |
![]()
Post
#64
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
corbex |
![]()
Post
#65
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
axabrt |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
n-ar trebui sa te vaiti cu consumul ala de 5% urban. Unii dintre noi avem 12% urban si asta la mers economic. Multumim Skoda...
Skoda 1.6tdi 105 CP start stop, numai mers urban - central distante scurte, f aglomerat si semafoare are 12%. Tehnologie nemteasca. Poate nu s-a lasat motorul ?? Imi place ca de fiecare data cand pornesti motorul se reseteaza consumul mediu. Si de fiecare data cand ma dau jos o injur din toata inima. Totusi nu ma plang ca e masina de servici, barem nu platesc eu motorina Io nu mi-as lua in veci asa ceva. Aproape 20.000 euro. Mai bine o troaca de 2000 de euro. This post has been edited by axabrt: 19 Sep 2015, 15:02 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#67
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
corbex |
![]()
Post
#68
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Tu vrei sa zici ca Aradu-i oras si nu stii cum.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Ampt |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@AR-18-MOS: Încă nu te-ai obișnuit cu mașina.
![]() This post has been edited by Ampt: 19 Sep 2015, 17:08 Attached thumbnail(s) Fotografie1628.jpg ( Size: 969.56k ) Number of downloads: 339 Fotografie1630.jpg ( Size: 948.25k ) Number of downloads: 335 Fotografie1631.jpg ( Size: 963.39k ) Number of downloads: 325 Fotografie1632.jpg ( Size: 969.54k ) Number of downloads: 318 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
cdadan |
![]()
Post
#70
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(axabrt @ 19 Sep 2015, 15:55) Skoda 1.6tdi 105 CP start stop, numai mers urban - central distante scurte, f aglomerat si semafoare are 12%. Tehnologie nemteasca. Nope. Prostie romaneasca. Vorbim sa ne aflam in treaba. Lasa pe contorul 2 care se reseteaza dupa 100 de ore de functionare. Iar contorul 1 se reseteaza la fiecare pornire doar daca de la ultima oprire au trecut mai mult de doua ore. Zi cat haleste pe DN sau autostrada in limita normala, nu din bucatarie pana pe balcon. QUOTE(AR-18-MOS @ 19 Sep 2015, 16:59) Argoane, zi un instant la 150. De 170 nici nu intreb, ca acolo e de mult blana. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
neumann |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Tsi-urile sunt niște mizerii, e plin de pistoane zgâriate și blocuri motor crăpate.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
UXE |
![]()
Post
#72
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
axabrt |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Mie mi se pare ca consuma. Cu orice motor scot mai mult cu 50 % fata de ce zice producatorul. La cum folosesc masina e normal. Am avut logan 1.4 8v nou si imi lua 14 in oras. Poti spune ca e putin ?
Conduc un alt 1.4 16v si sub 12 nu scade. La fel aia diesel. Sunt constient ca regimul de mers nu i cel mai stralucit dar nu mergem toti pe autostrada sau dn This post has been edited by axabrt: 19 Sep 2015, 19:09 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Markos |
![]()
Post
#74
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
N-o mai ambala pe loc, la semafor.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
UXE |
![]()
Post
#75
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu cu clio-ul din dotare am reusit sa scot maxim 11% in oras in cele mai naspa conditii de trafic. In rodaj imi lua peste 12%. Cu 2.5-ul scot 14-15% in oras (mers un pic agresiv),, dar am putut pe de alta parte sa scot in afara intre 8.8% si 12% , iar in carte producatorul zice 8.4%.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
volint |
![]()
Post
#76
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
|
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Pai motoarele mici consuma mai mult. Daca io numad astea mici am ce sa zic. ... consuma mult pt ce ofera. Asta e.
Ia ziceti 09 tce e de oras ? Punem pariu ca scot 9 si cu asta ? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
zanzie |
![]()
Post
#78
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
axabrt |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
[attachmentid=1628007893]
Se poate si 22 %. in oras - puteti sa cititi pe forumul opel. ![]() Pentru colegu de mai sus....pentru mine consuma ! Poate tu ai benzinarie in curte. This post has been edited by axabrt: 19 Sep 2015, 19:53 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Markos |
![]()
Post
#80
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
GPL și se poate închide.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
yoncv |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 439 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Pai cu GPL consuma si mai mult.
Te costa mai putin, dar asta e alta treaba ![]() |
--------------------
VW
Jetta
2017
- dj-17-???
|
|
marksman |
![]()
Post
#82
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.700 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(cdadan @ 19 Sep 2015) Lasa pe contorul 2 care se reseteaza dupa 100 de ore de functionare. Iar contorul 1 se reseteaza la fiecare pornire doar daca de la ultima oprire au trecut mai mult de doua ore. [...] Dane, contorul 2 pentru consum mediu stiu ca se reseteaza la numar de km (9999), nu la ore de functionare. Contorul 2 de durata calatoriei se reseteaza dupa 99h59m. Contorul 1 pentru consum mediu se reseteaza asa cum zici. Fordul consuma in oras intre 11 si 13. 1.4 16v benzina, aspirat. This post has been edited by marksman: 19 Sep 2015, 20:43 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
cdadan |
![]()
Post
#83
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
volint |
![]()
Post
#84
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(axabrt @ 19 Sep 2015, 19:49) [attachmentid=1628007893] Se poate si 22 %. in oras - puteti sa cititi pe forumul opel. ![]() Pentru colegu de mai sus....pentru mine consuma ! Poate tu ai benzinarie in curte. Pai tu ziceai c-ai reusit 14% cu golanu' de 1.4 care are 1200kg cu rezervor plin si cu sofer... Undeva e o "buba"; ori la motor+cutie ori intre volan si scaun. La mine sigur e intre volan si scaun. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#85
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
radian |
![]()
Post
#86
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Bine mai, si cam cat ai vrea sa-ti consume la 150 - 160 km/h? Sau doar te lauzi ca pilotezi rachete ...
Asa am avut si eu consum instant de 18 - 19 %, dar a fost o conjunctura speciala. 4 oameni in masina, AC pornit, mers in rampa pronuntata in viteza I-a ca se mergea bara la bara? E relevant consumul acesta? |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
M.C. |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Am avut , onoarea ' de a conduce pentru ceva timp un folcsvagin d-ala turbat, nou nout,cu motor benzinar de 1,2 tsi.
![]() Ce pot sa spun,consum mare,13,2 la suta,asta in absolut aceleasi conditii de trafic, in care Mercury ala din semnatura,cu motor de 2,3 imi consuma maxim 11 la suta.Si asta e masina de 6 ani,cu vreo 170000 de km la bord,grea,1600 kg,nu din astea cu superconceptia actuala prin care pui motoare de mixer de bucatarie pe masini. ![]() In rest,zgomotoasa,incomoda,nu mi-a placut deloc minunea nemteasca..... ![]() This post has been edited by M.C.: 20 Sep 2015, 08:05 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
axabrt |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.023 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
radiane, vezi tu, consumul ala in conditii aiurea nu-i relevant, cel putin pt producator.
Pentru mine ca utilizator, daca asa exploatez masina zilnic "din bucatarie pana pe balcon", devine relevant. Sa iti spun de ce devine relevant. Am zis sa nu mai merg si vreo luna si am lasat-o in parcare. Apoi cand am pornit-o dupa atata timp ziceai ca am caruta. Scartiau franele, suspensiile sau dracu stie ce Dupa aia si-a revenit. plus ca mirosea ceva naspa inauntru a statut. Daca merg in fiecare zi, n-are nimic Si nu pot sa iau diesel fiindca merg f putin ( sub 10.000 pe an) ; si asa cum a mai zis cineva pe aici , nu renteaza nici GPL Eu offtopic vorbesc de consum mare pe motoare aspirate. Dar acelasi consum sau mai mare apare si pe alea turbo in conditii asemanatoare. Deci pe mine nu ma incalzeste cu nimic ca e turbo. Orice ar zice altii, turbina aia nu scade consumul pana la urma ce zice M.C este corect. This post has been edited by axabrt: 20 Sep 2015, 07:58 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#89
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Multe exagerari pe aici...
Turbina clar ca nu scade consumul, creste puterea. Consumul il scade cilindrea aia mica. Motoarele astea mici+turbo iti pot oferi consumuri mici daca mergi linistit (asemanator cu un 1.2 sau 1.4 aspirat) si puteri mari daca mergi in forta (datorita turbinei). Tocmai aici e smecheria, in functie de mers/nevoi ai consumul sau puterea. In rest exemple de genul "eu am scos x%" in nu stiu ce conditii nu isi au sensul. Sunt cazuri extreme. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
blackout |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 19 Sep 2015, 13:35) La Loganul pe care l-am primit, 1.5dCi 90Cp fab. 2015, consumul extraurban dat de carte e 3,6l/100Km iar urban e 3,7l/100Km. Real, nu am putut scoate sub 5% urban si 4,8% extraurban. Cu functia ECO activa tot timpul. Fara eco activat - 4,8l/100km consum mediu, Logan 1.5dCi 75cp, din 2013. Cred ca am mers cu eco maxim 1000km din 30.000 cat are acuma, cu eco activat am impresia ca se comporta ca loganu'meu lesinat de 1.4. La depasiri se simte...This post has been edited by blackout: 20 Sep 2015, 08:20 |
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 20:12 |