DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare despre consum

forcrims
post 14 Jun 2012, 21:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am dacie pe injectie. Am facut cu 11 litri de benzina 120km. mers normal..schimbat viteza la 2-3000rpm. este un consum mixt..dar mi se pare cam maricel. Nu am stat la semafoare. Este normal un astfel de consum? Ma gandesc sa incerc ceva pt a-i reduce consumul, si anume, sa ii micsorez putin gaura de admisie a aerului din carcasa filtrului, apoi sa ii fac o resetare la ECU. Oare daca primeste mai putin aer , o sa primeasca si mai putina benzina pentru a fi un amestec echilibrat?


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 14 Jun 2012, 21:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




daca o sa primeasca mai putin aer o sa traga mai multa benzina.verifica intai ca filtru sa fie cat mai curat si sa nu fie nimic ce ar putea gatuii motoru pa tot traseu de admis(in filtru in special)


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 14 Jun 2012, 21:17
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




daca te referi la filtrul de aer..este nou si curat. Vreau sa mai spun ca nu am termostat..iar de obicei fac drumuri scurte, merg 5-10 min , ma opresc..iar pornesc..si tot asa. am inteles ca si pornirile dese maresc consumul.

This post has been edited by forcrims: 14 Jun 2012, 21:19


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
libarca
post 14 Jun 2012, 21:33
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 14 December 09




Da' la ceva probleme nu te-ai gandit?(desi nu cred ca e cazul)
Sunt atatea lucruri care le poti verifica,mai simple sau mai grave.Masina consuma mult pentru ca injecteaza benzina multa,si o pierzi pe esapament.Vezi cum stai cu fumul,se pot verifica returul,corpul injector,jdemii de senzori,sa nu traga aer fals,sunt atatea care pot avea ca rezultat un consum marit!
Dar pana la urma tu ai un consum de 9, un pic % si daca ai mers mult in oras + pornirile dese cu motorul rece,nu prea ai ce sa-i faci,cam asta e.Filtru sa-l ai curat,si catalizatorul sa nu fie infundat,in rest,totul tine de tine si de talpa ta cea dreapta!


--------------------
DACIA 1310 1998,berlina - OT 98 MMM
Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Jun 2012, 22:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




in conditiile de care spui stai excelent cu asa consum. Daca vrei sa faci un bine motorului si buzunarului tau pune rapid termostat vernet de 89 grade, ideal e sa-i pui si elv


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 14 Jun 2012, 22:18
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE
krapcarasu Posted Today, 22:12
  ideal e sa-i pui si elv


La ce te referi? electro ventilator..sau ce?

Termostat chiar vreau sa ii cumpar curand. Am masina de cateva luni..si am descoperit recent ca nu are termostat.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 15 Jun 2012, 06:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Si nu ti s-a aprins becul de injectie din bord fara termostat? Asa am cumparat-o si eu acu cativa ani, fara termostat, si nu stiam ce naiba se tot aprinde becul ala, pana am descoperit.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Jun 2012, 08:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




daca nu se aprinde trebuie verificat, poate e manarit, da, electroventilator e bine sa pui


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 15 Jun 2012, 08:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 23 May 10




QUOTE(forcrims @ 14 Jun 2012, 22:17)
Vreau sa mai spun ca nu am termostat..iar de obicei fac drumuri scurte, merg 5-10 min , ma opresc..iar pornesc..si tot asa.  am inteles ca si pornirile dese maresc consumul.
*




Pai daca faci opriri asa de dese ,fara termostat,motorul nu va functiona la temperatura optima. Se incalzeste greu, iar cand opresti temperatura scade si tot asa... Iar chestiile astea sigur influenteaza consumul,dar nu stiu daca in totalitate.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 15 Jun 2012, 10:28
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




QUOTE
krapcarasu Posted Today, 08:16
  daca nu se aprinde trebuie verificat, poate e manarit, da, electroventilator e bine sa pui


QUOTE
fullhouse Posted Today, 06:05
  Si nu ti s-a aprins becul de injectie din bord fara termostat? Asa am cumparat-o si eu acu cativa ani, fara termostat, si nu stiam ce naiba se tot aprinde becul ala, pana am descoperit.


La mine martorul din bord pentru injectie se aprinde doar cand pun contactul , sta 2-3 sec, cat trage pompa benzina , apoi se stinge.

Singurlul martor pe care il am aprins este cel cu semnul exclamarii: ((!)) ...franele sunt aerisite bine , de mine , imediat cum am luat masina, pentru ca am schimbat limitatorul de frana..si ma gandeam ca o sa se stinga acel martor..dar a ramas la fel. O sa schimb si placutele de frana in curand..si sa vad atunci , poate se stinge.


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 15 Jun 2012, 11:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Pentru semnul exclamarii aprins, ti-e pompa de frana in avarie, de la aerisirile pe care le-ai facut. Ca sa o scoti din avarie, scoti acea sonda ICP de pe corpul pompei de frana, faci niste pedale energice, remontezi sonda la loc si gata, ar trebui sa se stinga tongue.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 15 Jun 2012, 12:11
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Am incercat sa fac asta...tot intr-o postare de-a ta am citit parca ,dar nu am reusit sa desfac acea sonda, este foarte stransa si mi-e sa nu rup ceva, in plus am scos firul din capul acelei sonde..iar becul din bord tot aprins este. Sonda ICP este cea din poza unde am incercuit , nu ?



--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 15 Jun 2012, 13:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Aia e. Atunci ai vreo problema electrica pe undeva, becul trebuia sa se stinga de-i scoti mufa.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forcrims
post 17 Jun 2012, 12:57
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 May 12
From: ianca/ braila




Stiu ca nu are legatura cu topicul , dar este o intrebare simpla si vreau sa primesc un raspuns. Nu am postat in topicul pentru dacia pe injectie, pentru ca se raspunde destul de rar. Nu am inceput nici un alt topic..asa ca scriu aici:

In mers, de ex , la 60km/h cu viteza a 4..daca iau piciorul de pe acceleratie brusc imi da in nas apoi se decelereaza normal. La fel se intampla si la viteze mai mari in treapa a5-a. In rest motorul merge regulat. imi mai da in nas numai cand este la relanti si accelerez brusc, are un "delay" ceea ce am inteles ca este normal...nu ma deranjeaza.Vreau sa mai spun ca in treapta 1 si 2, masina isi mentine relantiul , nu moare motorul , merge regulat, probabil si in celelalte trepte , dar nu am incercat.
Singura problema este cand iau piciorul brusc de pe acceleratie..imi da in nas, si vroiam sa stiu daca este normal. Dacia pe injectie.

This post has been edited by forcrims: 17 Jun 2012, 12:59


--------------------
Dacia 1310 2000 li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 14:59
Forum Renault