schimbare sistem de fanare ..., inlocuirea pompei de frana ....
schimbare sistem de fanare ..., inlocuirea pompei de frana ....
markko |
4 Jul 2012, 13:36
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|||
Iuli |
4 Jul 2012, 19:11
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
Returul dintre pompa si repartitor
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
freddybb |
4 Jul 2012, 19:32
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 22 February 06 |
mai de inlocuit si repartitorul cu unul cu o singura intrare!!
|
--------------------
dacia
1300
- AB 01 HXS
|
|
Iuli |
5 Jul 2012, 16:02
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 |
Nu trebue inlocuit repartitorul se pune un nit de aluminiu sau cupru
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
deceneu32 |
9 Jul 2012, 15:34
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 |
De ce vrei s-o schimbi?E mai performanta asta cu ICP.
Bine,sa fie de calitate..... |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
s(p)am |
13 Jul 2012, 17:06
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 6 July 11 |
Aia cu ICP cam poti sa o arunci cand pica ICP-ul. Si eu urmeaza sa fac conversia.
Conducta la care tre sa renunti e aia mai mare...iti spune ca nu e de acolo. |
--------------------
Dacia
cu 4 roti
de ceva vreme
|
|
tunderbird |
13 Jul 2012, 17:14
Post
#7
|
tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti |
Daca faci schimbarea asta este foarte posibil sa ai probleme la ITP.
Am un cunoscut care pe o dacie care avea bydefault dublu circuit, a pus simplu circuit din motive de fiabilitate si cand a mers la ITP, inspectorul i-a spus ca legea il obliga sa nu-l lase sa plece cu masina pana nu remonteaza pompa originala. Chipurile ar fi facut modificari artizanale la sistemul de franare si masina nu are voie sa circule. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
maho |
13 Jul 2012, 18:06
Post
#8
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.103 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Normal, ala a facut "downgrade"; daca "by default" ar fi avut simplu circuit, si ar fi pus cu dublu, n-ar fi zis nimeni nimic.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
radu_ |
15 Jul 2012, 13:35
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD |
ma baieti nu va mai prostiti, cu o mica atentie se rezolva, cand aveam dacia la itp am facut testu de frane cu pompa simpla, franele au iesit bine fara nici o problema si la poza am pus aia dublu circuit numa de forma pana o facut poza, ce ii asa mare lucru?
si nimeni nu imi poate comenta ca am modificat artizanal/ca is pericol public/downgrade...etc din moment ce franele au iesit EXCEPTIONAL! Problema la pompele cu icp ii ca is si de toata jena componentele si nici oamenii nu stiu cum functioneaza icp-u sau macar cum se aeriseste instalatia si care stiu nu au chef sa se streseze cu un harb de dacie This post has been edited by radu_: 15 Jul 2012, 13:36 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2024 - 10:57 |