CARBURATOR
![]() ![]() ![]() |
CARBURATOR
maho |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
Nom4K |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Club12TRS Nu sunt din bucuresti.
Si daca leg de la baterie la bobina un fir de ce trebuie impinsa? Pe unii care imi spun sa schimb carburator si sa verific cui pontou nu mai am ce sa le raspund pentru ca am spus de la inceput ca cuiul inhide perfect, nivelul e bun!!! Si am mai incarcat si cu alte carburatoare.... Nu vreau sa va jignesc dar nu pot sa accept pareri de genul ca asta e doar o dacia si ca se evapora benzina... etc. Din moment ce eu stiu cel putin o alta dacia care porneste fara sa ii se evapore benzina si merge bine desi e doar o dacia! Nu inteleg mie de ce nu mi-ar merge... Am schimbat iar pompa de benzina. si am incercat sa o accelerez odata inainte de pornire. si a pornit parca mai bine....dar nu sunt sigur ca asta a dat rezultat pentru ca uneori daca sta mai mult sau mai putin oprit porneste mai binisor...dar uneori foarte greu. Deci mai testez varianta cu acceleratia inainte de pornire! Va spun inca ceva. Poate are ceva legatura. uneori cand dau la automat nu se intampla nimic.... adica dau la automat si tin cheia asa.... si abia dupa vreo 3 - 4 secunde incepe sa invarta electromotorul. deci totul se desfasoara cu intarziere... dar asta doar uneori(mai rar) |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Nom4K @ 21 Jun 2012, 15:09) Nu vreau sa va jignesc dar nu pot sa accept pareri de genul ca asta e doar o dacia si ca se evapora benzina... etc. Din moment ce eu stiu cel putin o alta dacia care porneste fara sa ii se evapore benzina si merge bine desi e doar o dacia! Nu inteleg mie de ce nu mi-ar merge... Nu-i nici o jignire; accepti sau nu, asta-i situatia cu pornirea "la cald". Ar fi cel mai corect sa te uiti in "manualul lui Mondiru", care recomanda la fel, apasarea acceleratiei in cazul pornirii la cald. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
tu ne povestesti doar ca a ta e diferita si apoi dai exemple ca alta porneste bine, da, si a mea de ex porneste bine , unul din motive e ca mentin motorul la maxim 90, nu la 95 cat ajunge cu termocupla de 92-82. Pt a te convinge daca se evapora sau nu in momentul cand vezi ca nu porneste da jos capacul si uita-te
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Bun! Atunci sa va intreb ceva. Daca teoretic se evapora benzina din camera de nivel din cate am inveteles, atunci ce rost are sa dau acceleratie inainte de pornire? De unde o sa ajunda benzina in Galerie din moment ce camera de nivel e goala?
Si daca te rog spune-mi si mie cum sa mentin motorul la 90 grade? Daca pun un termostat de 73 grade si o termocupla mai rece decat am, atunci cand am sa circul prin oras, zici tu ca nu se va incalzi motorul peste 90 de grade de ex? |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
benzina evaporata din carb ramane in admisie, se recomanda sa apesi acceleratia pt a introduce aer sa compensezi vaporii astia. daca nu o ia direct, voporii astia sunt supti rapid, si in continuare carbul fiind aproape gol si pompa dezamorsata sau cu dop de vapori, va trebui sa dai la automat pana vine din nou benzina
21 Jun 2012, 22:50: termostatul stabileste temperatura minima , iar termocupla pe cea maxima, a ta de 92-82 deschide cand apa care e iesita din radiator are 92 grade, deci e imediat trasa inapoi in motor , temperatura motorului e defapt mai mare cu cateva grade, daca pui una care deschide la 85 de ex., motorul nu va trece de 90 daca restul sunt bune la racire This post has been edited by krapcarasu: 21 Jun 2012, 21:50 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#37
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Nom4K, o pornesti impinsa pt a constata daca este sau nu problema electrica. Si am facut o gresala: cand o pornesti impinsa, nu-i mai pui contact motor, pui cheia pe pozitia G (garaj), pt a se debloca volanul. Acel fir, pe care il legi de la baterie la bobina iti alimenteaza tot ce trebuie ca sa porneasca. Anulezi electrica masinii cu acel fir. Incearca si vezi cum se comporta. Deci: fir, cheia de contact pe pozitia G (unde se sting becurile), pornita impinsa.
Pt cei ce sustin ca se evapora benzina, am 2 intrebari: 1. avand in vedere ca nici o Dacia 1310 nu suporta temperaturi peste 98 grade, de ce lui Nom4K i se evapora benzina iar altora nu? 2. Oltcit - carburator - urcare spre Brasov, mers in forja, temperatura era de 115 grade cand am oprit motorul. Am oprit la benzinarie pt realimentare si (scuzati) pishu. A pornit la sfert. De ce nu s-a evaporat benzina din CNC? (ca sa nu scrieti tampenii, specific ca Oltcit-ul are motor racit cu AER, nu cu apa, si suporta temperaturi pana la 120 grade) |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
conteaza mult temperatura la care ajunge carburatorul , la dacie ai pata calda care ajuta mult iarna, dar vara mai ales daca nu sunt garniturile care trebuie si de grosimea corecta carbul ajunge cam incins, chiar mai fierbinte in cazul elv-ului.
<span class='edit'>21 Jun 2012, 23:36:</span> nu am spus ca nu poate fi si electric, faptul ca fura curent(slabeste scanteia) nu se manifesta decat dupa cele ~10 min cand intervin problemele de alimentare. This post has been edited by krapcarasu: 21 Jun 2012, 22:37 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Club12TRS Si daca procedez asa cum constat daca e problema electrica? Daca porneste ce inseamna? sau daca porneste greu? sau daca nu porneste deloc...etc?
Si vreau sa te intreb ce problema electrica poate fi avand in vedere ca am schimbat bobina de inductie (cea de golf pentru aprinderea aia electrica) Si in ultimul rand am pus delcou normal de dacia cu bobina de dacia! Si tot asa s-a purtat masina cu pornitu la cald. krapcarasu Spune-mi te rog si mie unde pot sa gasesc o termocupla de 85 grade? |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
pcostica |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
benzina nu se evapora ci curge in galerie pe langa clapeta de acceleratie(se poate vedea dupa oprirea motorului).
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
chiar asa sa fie sa curga, tot se evapora ca e firbinte galeria
eu de la unix am luat de 87 grade , cod 4495. 87, sau incearca daca este 4495. 85 pt 85 grade |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
pcostica Spune-mi te rog si mie pe unde se poate vedea cum CURGE benzina?
Intr-adevar aveam problema dupa oprirea motorului picura putina penzina pe clapeta de acceleratie.. si am schimbat cui pontou a 10-a oara am reglat nivelul sub jum. pl inclinat etc. etc. acum nu mai e nici urma de benzina pe clapeta cand opresc motorul. Poate nu vad eu bine si imi zici pe unde pot vedea cum curge. krapcarasu ms mult! o sa caut o termocupla ca oricum nu eram tare multumit ca se incalzeste destul de tare motorul. |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
imi cer scuze , codul 4495. 83 e pt termostat de 83 grade,termocula e 7.5007 citroen 126 14
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
maho |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Uite aici un topic asemanator, se pare ca tot fenomenul de vapor lock era de vina:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2973470 @Club12TRS: inertia termica nu se manifesta in 4-5 minute, iar motorul se "raceste" in mai bine de 1/2 ora...probabil (estimez eu) ca dupa vreo 15 minute de la oprire, (cand carburatorul e aprox. la temperatura maxima), nu prea mai gasesti benzina in cnc. Regula e ca pornirea la cald se face cu acceleratia apasata. Ca sunt cazuri care o iau "la sfert" fara acceleratie, alea-s exceptii. La mine (de ex.) merge dupa regula. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Kiraly |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Mai frate daca ai nevoie de ajutor de ce nu accepti cu ce te sfatuim? Dupa parerea mea e clar ca cu electrica ai probleme.ori cu contactul ori cu demarorul. Fa ce ti-a zis Oltcit sa elimini cauza.e cea mai buna metoda nimeni nu vrea sa-ti faca rau. Si inca ceva: de aia suntem aici pentru ca stim ca dacia e o masina buna, pentru ca m-am saturat ca totii spun ca "e dacie" si pentru ca unii de aici sunt indragostiti de masina lor..asta numai sa sti ca nu esti la piata
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@Nom4k amice, fa cum a zis Club12TRS, omu e fost mecanic de service, repara si acuma in particular masini
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Kiraly As accepta cu cea mai mare placere, dar nu pot sa aud paperi de genul ca Verifica cuiul pontou sau asa mai departe. Din moment ce am facut asta de 100 de ori si stiu ca e bine! Si din moment ce am Spus cand am inceput topicul ce am schimbat si ce am facut pana acum! Nu poti sa imi spui de ex. ca bobina de inductie e de vina. Din moment ce eu am schimbat deja 3 bobine si la fel era cu toate!!!
Am sa incerc maine ce a spus Oltcit. Dar sunt curios ce rezultat trebuie sa am sau de unde imi dau seama de problema!? maho Exceptiile alea de care zici tu, ce au diferit de o ia la sfert de cheie? As mai avea o intrebare pentru cei care zic ca se evapora benzina din CNC. Daca se evapora benzina din cnc cum este posibil ca dupa ce sta motorul oprit 1 ora de ex. (si masina sta la soare la 40 de grade) Cand dau la automat o ia la sfert! FARA PEDALE! FARA SOCUL TRAS! Daca nu ar fii benzina in cnc nu ar mai porni nici la rece nici la cald! din moment ce nu are benzina! Din cate stiu eu. This post has been edited by Nom4K: 24 Jun 2012, 09:48 |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai dupa o ora se duc si vaporii de benzina, si se egalizeaza presiunea, permitand alimentarea usoara de la pompa. Daca cauti ("probleme pornirea la cald dacia") chiar si pe gugle, gasesti (si aici) multe topicuri identice, toti au suspectat bobina sau alte componente electrice, le-au schimbat, fara nici un efect. Concluzia era aceeasi...serios, cauta manualul lui Mondiru (sau cartea masinii), acolo scrie clar ca pornirea la cald se face cu pedala de acceleratie apasata la maxim. De ce sunt exceptii...ma depaseste; daca-ti spun ca nu toate masinile sunt identice, n-o sa ma poti contrazice.
![]() This post has been edited by maho: 24 Jun 2012, 09:56 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
dude
benzina nu se evapora, se duce inapoi in rezervor dak pastilele de la pompa de benzina sunt duse ![]() ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
maho |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cre'ca s-a mai pus, dar unii n-au inteles:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vapor_lock Sau din manual, vezi M10: Motor_control1.jpg ( Size: 466.93k ) Number of downloads: 339 This post has been edited by maho: 24 Jun 2012, 10:10 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Nom4K |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Am incercat varianta sa dau o pedala inainte de pornire, si parca porneste mai bine!
Pana la urma nici nu as fi deranjat ca porneste putin mai greu la cald. Faza e ca am o problema care eu sunt sigur ca se leaga cu pornirea asta la cald! Problema e in felul urmator: Asta am patit si iarna si vara! DOAR LA DRUM LUNG inafara orasului! Sa zicem la un drum de cel putin 20 de km, merg cu masina si dintr-odata incepe sa imi scada turatia si sa scada si viteza! Si degeaba accelerez sau dau drumu la acceleratie, iar accelerez... fara rost! Turatia scade in continuu presupun ca pana la momentul cand moare motorul! Nu am incercat niciodata sa las pana ma opresc de tot. Si daca apas ambreiajul si scot din viteza sta la relanti fara probleme! O turez se tureaza fara probleme! totul pare a fi in regula! Cand plec de pe loc iar ma scutura putin si iar scade turatie orice fac! Scot la liber si sta la relanti! Daca stau cu masina 5 min, uneori nici atat! Isi revine! Si poate nu mai face 1 luna sau poate face iar dupa 5 sau 10 km! depinde cum il apuca! Asta doar la drum lung! Si problema asta o am de cand am problema cu pornirea la cald! Va rog sa luati in considerare ce am scris la inceputul topicului! ( Ca am schimbat carburatoare! Pompa de benzina! Bonina de inductie. etc si tot degeaba) |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@nom4k verifica tot traseul de alimentare, sa nu iti traga aer fals pe undeva
am fost patit cu o masina sh abia cumparata si nu stiam ce avea, acu ceva ani. Luat babeste, consultat Club12TRS, stabilit diagnosticu .. dupa aia schimbat toate panaramele, pus pe tur-retur furtun panzat dintr-o bucata, in loc de tevi si furtune,.. scapat de dureri de cap This post has been edited by total: 24 Jun 2012, 20:32 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#53
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Nom4k ia pune pe bobina mana cand se intampla fazele astea. Simptomul ala poate fi si de la bobina incinsa.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Lucian MC Apreciez foarte mult ca vrei sa ma ajuti! Si apreciez parerea tuturor si ca vreti sa ma ajutati! Dar daca citeai mai sus am scris ca am schimbat 3 bobine de inductie!!! Ma indoiesc ca fiecare avea aceasi problema. si cel de dacie si restul!
Am mai citit despre traseul de alimentare. Am sa il schimb pe tot pana la rezervor! asta nu cred ca ar avea legatura cu pornitu la cald, dar sper sa se rezolve macar problema la dum lung! |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
dude
ba chiar la cald are legatura cu pornitul bafta bafta |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
faza de care spui ca tinde sa iti moara in mers dar sta la ralanti pare a fi lipsa de benzina suficienta bagata de pompa. De curiozitate,ai filtru la benzina? daca ai,desfa capacul superior de la pompa de benzina si vezi daca nu ai mizerie in sita pompei. Ma gandesc ca iti trage mizerie si din cand in cand pastilele nu mai inchid corect,de-asta apare fenomenul aleatoriu. Daca nu-s astea,poate fi si aer fals,desi daca ar fi de-aia ar face mereu asa. O chestie ce am patit-o eu: nu circul pe benzina decat cand raman fara gpl. In timp,cele 2 bucati de furtun care leaga rezervorul de conducte s-au crapat si nu mai tragea benzina decat foarte greu,daca era mai multa,tragea mai bine,daca era mai putina(cand se aprindea becul in bord) nu tragea nici in ruptul capului. Le-am schimbat si si-a revenit. Deci inca o problema de verificat. Asta e frumusetea daciei,te face mecanic fara sa vrei,nu ca la astea noi la care iti pune laptop-ul si iti spune unde-i baiul,si asta parca strica uneori tot farmecul...
This post has been edited by sebymesteru: 25 Jun 2012, 10:28 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
Nu tinde sa moara! Pur si simplu nu mai trage, scade turatia si se reduce viteza orice fac... nu se mai accelereaza! Dar daca o scot la liber sta la relanti, daca o turez se tureaza! Am filtru de benzina si am patit asa si cand nu aveam. acum am filtru de benzina, Am schimbat bompa de benzina e CURATA fiecare sita tot! Ma gandesc ca poate trage aer pe undeva. Dar nu inteleg de ce doar la drum lung inafara orasului se intampla asta? SI de ce nu de fiecare data? Se intampla si vara si iarna, indiferent de temperatura de afara! M-am dus odata la un drum de 400 de km si nu am avut probleme decat dupa 300 km parcursi! Uneori apare fenomenul si dupa 20 de km!
|
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
atunci ori e posedata,ori ai undeva un contact electric prost,daca spui ca se manifesta asa aiurea... deobicei cand se tureaza in gol dar in sarcina nu trage e bobina pe duca,dar spui ca deja ai schimbat 3... e tare ciudata problema ta,dar daca din sistemul de alimentare nu e,e ceva electric,desi nu-mi dau seama ce poate fi...cu incarcarea cum stai? Nu ai oscilatii,ceva?sa-ti cada curentul pe bobina brusc si de-aia sa faca figuri?...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
sufla turul de benzina, verifica taseul si sorbul din rezervor
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Nom4K |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 29 August 11 ![]() |
E foarte ciudata problema! Chiar nu stiu ce sa ii mai fac!!! Motorul merge FOARTE BINE! nu pot sa inteleg ce ar putea fii! Mai exact cu bobinele de inductie am facut in felul urmator! Am bobina de wv golf cu care facea asa, am schimbato tot pe una de vw golf si facea la fel! Dupa care am pus delcou de dacie cu bobina de dacie! Cu asta e evident ca mergea mai prost motorul si pornea tot asa greu la cald! Deci cu bobina de dacie nu am mai testat daca face asa la drum lung! Am pus inapoi delcou de golf cu tot cu aprindere. Dar eu sunt convins ca nu aia e devina! din moment ce pornea tot asa greu la cald. si din moment ce cu cele 2 bobine de wv nu a mers! Daca cumva sunt unii care nu au citit de la inceput ce s-a discutat poate nu o sa ma inteleaga despre ce delcou de dacie si de golf tot vbesc! Am sa schimb conductele de benzina ca oricum am probleme cu ele, Intr-o noapte cineva mi-a taiat turul si returul sub masina! Si am pus o bucata de furtun dinala de guma intre cele 2 tevi unde era taiat ca sa pot circula, ca din bidon era cam aiurea sa tot umplu! Sper sa se rezolve!
In rest am sa mai incerc sa duc furtunul de la pompa la carb intr-un loc mai rece! Am sa mai schimb odata pompa de benzina! In cel mai rau caz schimb si electromotorul! Daca nici dupa toate astea nu o sa fie bine eu jur ca Nu mai circul cu masina asta! Deja chiar nu mai am ce schimba la ea, Daca va spun cati bani am bagat in ea nu o sa ma credeti! Dar asta e! Inca ceva vreau sa va intreb pe cei care stiti exact! Garniturile alea groase si cele subtiri dintr-e carburator si galerie cum se pun? Care e ordinea lor corecta? This post has been edited by Nom4K: 25 Jun 2012, 21:54 |
--------------------
Dacia
1400
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 18:26 |