Probleme instalatie racire motor, Furtune, coliere, radiatoare
![]() ![]() ![]() |
Probleme instalatie racire motor, Furtune, coliere, radiatoare
velceani |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|||
bogdanelkva |
![]()
Post
#2
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Nu stiu cat de execrabile sunt furtunele si colierele,am mai schimbat si eu(si la racire si la furtunul de alimentare rezervor) si nu am avut treaba cu ele.Nu le strangi tu prea tare?Nu prea am auzit pe cineva sa se planga de coliere...
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
velceani |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Ai vazut colierele, nu ai ce strange la ele... si daca nu il pui bine nu sta, se face presiune in circuit si sare..
in timp ori se slabesc, ori furtunul se largeste... E bine ca n-ai avut probleme pana acum |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
colierele respective sunt coliere,,elastice,,pentru a asigura o strangere eficienta a furtunului,daca se scoate colieru si nu se clipseaza bine sare din siguranta de blocare sau nu strange bine furtunu,furtunele tale sunt proaste sau au fost bagate insuficient,daia au sarit
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
velceani |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Corect,
sunt de acord cu tine, dar de ce s-au gaurit/spart? Colierele nu sar ci nu mai strang asta e problema... Pe de alta parte cred ca aceste coliere sunt ok, dar furtunul in timp fiind presat si supus presiunii, impreuna cu actiunea caldurii degajate de motor isi pierde din proprietati. Nu mi se pare normal ca un furtun pentru asa ceva sa se crape de la caldura degajata de motor, tinand cont ca este special... sau nu... This post has been edited by velceani: 25 May 2012, 12:44 |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
materialul din care sunt facute e de proasta calitate crezi ca masinile de mii de euroi sunt facute sa tine mii de km/ani,nu,sant facute sa mearga OK cat sunt in garantie,dupa aia incepi sa bagi bani/timp/nervi in ele
This post has been edited by nikuniku: 25 May 2012, 13:21 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
velceani |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Mai mult timp si nervi... la bani nu cine stie ce la solenza
|
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Nu cumva folosesti antigel cu concentratie prea mare si iti ataca furtunele? iar in legatura cu colierele, schimbale cu d-alea care se strang cu surub.
This post has been edited by Danut 88: 25 May 2012, 22:24 |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Pai zi-ne si tu cati km are masina.Daca ai 250, 300 de mii cred ca e normal sa se intample astfel de lucruri.Un prieten de-al meu are 150 de mii si nu are nici o scurgere, eu ma apropii de 70 de mii si nici pomeneala de asa ceva, ce-i drept nu am facut nici o expeditie pe munte si vede foarte rar 4500 de ture dar de mers merg aproape numai in oras si porneste ventilatorul de racire destul de des si totusi nu da semne de scurgeri!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
velceani |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Masina are 100000. Am specificat mai sus ca problemele au inceput dupa ce au fost date toate furtunele jos si repuse, deci daca nu s-a umblat la instalatie in nici un fel nu apar mult timp, ai dreptate...
Intradevar problemele sunt din cauza colierelor. Am schimbat furtunul gaurit cu unul ok si dupa schimbarea tuturor colierelor mari, cele de la radiator si inca doua la acel "T" pana azi e ok. Sper sa nu mai am probleme de acest gen... Concentratia lichidului nu are cum sa fie mare , de fiecare data nu am depasit concentratia de 50/50 % antigel/apa distilata. Eu am deschis acest topic mai mult pentru cei care au probleme.. daca nu exista e mai mult decat bine, inseamna ca la mine e un caz izolat DRUM BUN fara evenimente! |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
i96nds |
![]()
Post
#11
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate o fi fost mai demult la masina vreun defect si a fiert antigelul bine de tot.... peste 120 grade...
Esti singurul proprietar al masinii ? Mereu a fost pus antigel de calitate, si nu dintr-ala de 5 lei la CARREFOUR ? Ma gandesc doar la o actiune chimica ce a afectat furtunele - altfel nu imi explic, prea multe furtune cedeaza la tine. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
velceani |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
i96nds antigelul la mine nu a fiert niciodata.
La mine de cand e (4 ani) nu a vazut decat antigel Dacia si alt tip cred ca romanesc, pentru Logan, solenza etc, deci nu din ala ieftin. Nu stiu la anteriorul proprietar cum a fost intretinuta... Daca ma gandesc bine, se poate sa fie problema de la statul masinii. Si inainte sa o iau si la mine a stationat mult timp, ar putea fi si asta o cauza... zic eu. La mine a stat aproape un an. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina nu ai cumparat-o de noua , este posibil ca fostul sa o fi troznit pe fata si cand a schimbat radiatorul si furtunele , a luat de care a gasit si nu originale .
Mai este posibil sa fi folosit in ea antigel din ala de dacie veche , care nu este Glaceol . Si daca fierbea motorul , daca antigelul era cel normal , nu ataca nimic , nu imbatraneste prematur furtunele . Mai exista varianta sa fi spalat de multe ori motorul cu solutie degresanta , care sa fi atacat furtunele , ca sunt de cauciuc . Pe alte componente de cauciuc/plastic se vad urme de imbatranire ? In timp este posibil sa mai cedeze cate un furtun , dar nu deodata , ci paote pe la coliere , dar in nici un caz atatea cate spui tu . La Dacia veche , erau din 1989 furtunele si nu aveau nici pe naiba . Cand am pus radiator mare , de cupru , am schimbat toate colierele si furtunele erau ok . Mi-a mai spus un prieten o posibila cauza : pe vremuri , ca sa spele mizeria din circuit se baga soda caustica si alte substante care curatau instalatia , caloriferul si restul . Daca fostul proprietar a bagat ... atunci cam asta este de vina . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
velceani |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
marius80_eugen asa este, tot ce zici e plauzibil.
Dat faptul ca am luat masina de la un necunoscut nu stiu cum a intretinut si ce si cum a schimbat. Din cate am vazut colierele nu mai erau cele originale si erau ruginite si vai de ele, de aici deducandu-se foarte clar ca le-a schimbat furtunele si se poate sa fi fost din alea ieftine. momentan, vad ca tin si sunt ok, sper sa fi rezolvat problema.. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mi-ai bagat frica in oase cu furtunele tale si m-am uitat ieri cand mi-am facut distributia . Furtunele si colierele mele sunt impecabile , toate cele de la racire . Singurele furtune care dau semne de oboseala sunt cele de la servo-directie dar numai la capete.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
extasy_myhay |
![]()
Post
#16
|
![]() un pitic intr-o lume mare Group: Members Posts: 282 Joined: 11 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut vin si eu cu o problema legata de sistemul de racire.
Vrea sa stiu daca a mai patit cineva sa i se sparga carcasa de la termostat. mentionez ca am in jur de 150.000km si am schimbat 2 termostate insa cu multi km in urma (aproximaiv 10-15mii km) deci nu cred ca poate fi vorba de montaj necorespunzator al termostatului plus ca s-a spart pe la jumatatea distantei intre suruburi (spartura nu a plecat din dreptul vreunui surub) Iar pentru colegul velceani: pot spune ca e primul pe care il aud ca are probleme de genul asta la solenza (ma refer la faptul ca sunt prea dese probleme lui) |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort sporit chiar spre scala
- B XX HWO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:35 |