DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sistem 2+1 pe masina, intrebari

argon
post 23 Aug 2005, 15:22
Post #1


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am un sistem 2+1(subwoofer+2 sateliti) pentru casa, si as vrea sa-l pun pe masina.
In primul rand are intare RCA(cre ca asa ii zice), casetofonul avand printre altele tot iesire RCA, deci ramane problema alimentarii cu energie.

Sistemul e proiectat pentru 220v, are un transformator inauntru pe care scrie 2X12V.
Din el ies 2 perechi de fire a cate 12 v, care sunt conectate la placa de baza, ca sa-i spun asa.
Cea ce nu stiu este daca merge scos transformatorul si conectate direct cele 2 perechi de fire de 12 v la baterie.

Nu stiu ce tip de curent da transformatorul, alternativ de 12 v sau continuu de 12 v.
Ce ar trebui sa stiu cand conectez cablele de tensiune..exista incompatibilitati?

am pus si poze ca sa stiti despre ce 2+1 este vorba.

PS sistemul e de 30 w RMS.

This post has been edited by tragedy: 23 Aug 2005, 15:28


Attached thumbnail(s)
IMG_0882.JPG ( Size: 314.12k ) Number of downloads: 41
IMG_0883.JPG ( Size: 425.46k ) Number of downloads: 41
IMG_0886.JPG ( Size: 386.98k ) Number of downloads: 33


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakool21
post 23 Aug 2005, 15:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




pai....problema (dupa cum ai spus si tu) este alimentarea...uita-te pls pe transformator si undeva pe el trebuie sa scrie ori "AC Adaptor/Transformer", ori "AC/DC Converter/Transformer"...sau ceva asemanator...daca transformatorul este si convertor in curent continuu atunci poti sa-l folosesti la masina, daca e doar transformator de curent alternativ nu cred ca ai sanse...la electrica nu ma pricep foarte bine dar dupa logica mea cam asta ar fi...


--------------------
Dacia / SEAT 1310 / Ibiza - B-nn-XXX 1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
In Trance We Trust
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Aug 2005, 15:48
Post #3


-


Group: Members
Posts: 22.806
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cele doua tensiuni de 12V .... este posibil sa fie alimentare +,- , masa (Adica alimentare diferentiala). Sau sa fie alimentare cu doua secundare de 12ca si redresare cu doua diode. ( in loc de o singura infasurare si punte ).
In nici un caz sa nu alimentezi fara sa stii ce faca ca se arde foarte usor. Macar uitate ce scrie pe finali ca sa iti spunem cum se alimenteaza.

This post has been edited by ironickSQUAD: 23 Aug 2005, 15:56


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 23 Aug 2005, 15:49
Post #4


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Sunt 100% convins ca transformatorul transforma AC (de la reteaua electrinca) in AC. Pentru conversia la curent continuu exista pe placa o punte redresoare formata din 4 diode..
1. este ori o pastila rotunda, sau patrata, neagra de obicei, mai mare decat piesele inconjuratoare - pe care este scrisa un ~ (chiar semnul tilda) si -. ~ inseamna alternativ, - inseamna continuu.
2. sau sunt puse doar 4 diode una langa alta.

Daca ai putea sa faci poza cu piesele montate, si una clara (cu macro) ti-as arata care sunt.

O problema cu alimentarea de la masina este faptul ca tensiunea nu este de 12V stabila. Acolo pot aparea variatii mari de tensiune (de obicei sta pe la 13.8V sa zicem) dar cand opresti motorul, sau pornesti, etc, tensiunea poaste oscila la valori voarte mari. Iti trebuie siguranta si un etaj de filtrare a zgomotelor.. si ma indoiesc sa aibe asa ceva montajul tau.

ORICUM, poti cupla direct boxele la iesirea cassului cred, are suficienta putere sa le conduca (de obicei sistemele astea n-au mai mult de 20-30W).


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Aug 2005, 15:51
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai scrie in chinezeste..nu am inteles decat 2X12 v
Cum pot afla exact cum e? transformatorul de curent continuu nu difere de cel alternativ?
Oricum, convertor alternativ-continuu stiu ca este si e simplu de realizat din 4 diode, dar de convertor continuu-alternativ nu stiu sa fie..poate ma ajuta un electronist daca este pe aici..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Aug 2005, 15:53
Post #6


-


Group: Members
Posts: 22.806
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(viulian @ 23 Aug 2005, 16:49)
ORICUM, poti cupla direct boxele la iesirea cassului cred, are suficienta putere sa le conduca (de obicei sistemele astea n-au mai mult de 20-30W).
*




In sistemele n.1 difuzorele pentru sateliti sunt mai mult pentru medii-inalte. Nu obtine nimic pentru ca are nevoie si de bass.



Tu vrei sa te ajutam dar nu ne dai nici o informatie. Uitate pe integratele montate pe radiatoare si iti spunem ce alimentare ai.

PS. Uita de chestia cu convertoarele . . . nu este cazul in situatia de fata.

This post has been edited by ironickSQUAD: 23 Aug 2005, 15:57


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakool21
post 23 Aug 2005, 16:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




eu zic ca totusi n-are rost sa te incurci cu sistemu 2.1 pe masina...cel mai probabil o sa fi dezamagit de rezultate...mai bine il vinzi si iti iei niste difuzoare mai serioase pt masina...

This post has been edited by drakool21: 23 Aug 2005, 16:33


--------------------
Dacia / SEAT 1310 / Ibiza - B-nn-XXX 1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
In Trance We Trust
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Aug 2005, 16:18
Post #8


-


Group: Members
Posts: 22.806
Joined: 19 April 05
From: Romania




Se duc mai repede dif-urile (se descentreaza). Un difuzor pentru auto este un pic diferit de cel montat intr-o boxa pentru casa.

This post has been edited by ironickSQUAD: 23 Aug 2005, 16:19


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Aug 2005, 16:31
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




tragedy

NU rezista treaba. Difurile din 2+1 nu sunt facute sa reziste la -20/+60 grade cat sunt intr-o masina.

Ce mai urmeaza sa pui? CD-ROM 4x la care ne intrebi cum sa il comanzi ca nu are butoanele play si next?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Aug 2005, 16:35
Post #10


-


Group: Members
Posts: 22.806
Joined: 19 April 05
From: Romania




radmasa.gif Am eu documentatie daca il intereseaza . . . .


Vibratiile masinii le descentreaza. Cu diferentele de temperatura nu este problema.

This post has been edited by ironickSQUAD: 23 Aug 2005, 18:01


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Aug 2005, 17:57
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 23 Aug 2005, 16:31)
tragedy

NU rezista treaba. Difurile din 2+1 nu sunt facute sa reziste la -20/+60 grade cat sunt intr-o masina.

Ce mai urmeaza sa pui? CD-ROM 4x la care ne intrebi cum sa il comanzi ca nu are butoanele play si next?
*




laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ai dreptate driverx..nici eu nu cred ca rezista la temperaturi extreme...trebuia sa ma gandesc dinainte..mai bine ma las pagubas decat sa se strice in cateva zile..multumesc pentru intentie tuturor celor care au raspuns..data viitoare o sa gandesc de 3 ori inainte sa postez...


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Aug 2005, 18:14
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(tragedy @ 23 Aug 2005, 18:57)
laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif
Ai dreptate driverx..nici eu nu cred ca rezista la temperaturi extreme...trebuia sa ma gandesc dinainte..mai bine ma las pagubas decat sa se strice in cateva zile..multumesc pentru intentie tuturor celor care au raspuns..data viitoare o sa gandesc de 3 ori inainte sa postez...
*



La cate bombe vesele ai scos deja, ti-as recomanda sa gandesti si de 4-5-6 ori inainte. biggrin.gif smile.gif

Ia niste boxe ok de masina.

Topic closed.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 10:36
Forum Renault