Oprire tarzie
![]() ![]() ![]() |
Oprire tarzie
rtulea |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#32
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai spus "nici o diferenta de temperatura", afirmatie gresita pentru daca ar fi fost asa nu ar fi existat transfer de caldura.
Aici este problema noastra... eu vorbesc mereu de diferente de temperatura care pot da socuri termice, iar tu vorbesti despre transfer de caldura care bineinteles, intr-un bilant energetic se echilibreaza (ceea ce intra este egal cu ceea ce iese conform legii conservarii energiei). Nu suntem chiar off-topic...discutia noastra are trimitere catre asa-numita cifra termica a bujiei care poate fi o cauza a postaprinderilor, un caz particular al autoaprinderilor amintite mai sus de unii colegi. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
rtulea |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Nu exista diferenta de temperatura intre ceramica si electrod la partea exterioara a bujiei. Diferenta de temperatura este intre mediul exterior si bujie astfel realizandu-se transferul termic intre bujie, ca tot unitar, si mediu.
Edit: Din fericire se termina programul la serviciu si pot sa plec acasa. Continuam discutia maine ca sa lamurim problema cu bujiile. Sa auzim numai de bine. This post has been edited by rtulea: 16 Aug 2005, 15:20 |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#34
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca prin "partea exterioara a bujiei" intelegi ceea ce se afla in afara camerei de ardere, iti repet: nu acolo este problema, ci la nivelul electrodului central si a portelanului cu perete subtire care intra in camera de ardere, acolo apare socul termic.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rtulea @ 16 Aug 2005, 14:28) Ptr "diaconuliviu": viteza de racire este aceeasi, dar difera cantitatea de caldura inmagazinata de obiectul respectiv, este imposibil ca in aceleasi conditii 1Kg de otel sa se raceasca in acelasi timp cu 1to de otel. Am specificat ca luam in considerare aceleasi materiale, adica n-am spus ca 1Kg de otel se raceste in acelasi timp cu 1Kg de plumb. Pai daca viteza de racire e aceeasi, adica si tabla si blumul se racesc cu 20grade/minut, ele se racesc identic.- dupa acea viteza de racire care iti apartine si nu depinde dupa unitatea de masura de forma, material, masa De aia spuneam ca marimea aia a ta trebuie sa fie de genul: 20 grade/(minut* KG) sau, in loc de "KG" altceva care sa faca diferenta de forma. Si nu, nu ma refeream niciunde la "materiale diferite" ci la prezentari si cantitati diferite. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Aug 2005, 07:00 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rtulea |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Pai cred ca este evident faptul ca am specificat ca aceasta racire chiar daca este de 20 grade/min depinde de cantitatea de caldura acumulata de corpul respectiv. Fa un experiment simplu: o sarma de 3mm grosime si o bucata de fier de 20 mm grosime, ambele din acelasi material. Amplaseaza-le pe foc si observa care se incalzeste primul la rosu. Evident ca sarma. Care se raceste mai greu? evident ca bucata de fier mai groasa.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai atunci ce reprezinta acea marime data de tine?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rtulea |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Cantitatea de caldura eliberata de corpul respectiv/unitatea de timp. Se masoara in grade celsius pentru ca ar suna complet aiurea si nu ar intelege toata lumea daca am spune ca acel corp pierde XJouli/min.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rtulea @ 17 Aug 2005, 08:52) Cantitatea de caldura eliberata de corpul respectiv/unitatea de timp. Se masoara in grade celsius pentru ca ar suna complet aiurea si nu ar intelege toata lumea daca am spune ca acel corp pierde XJouli/min. Cine lucreaza cu marimea aia tb sa fie in domeniu, deci va intelege. Probabil e grdC/(min*kg...)..altfel, sincer, e tare ambigura avea marime. O sa caut daca mai am cursul de studiul metalelor sa vad la ce se refera. Revenind la bujii, caut sa le pun cit mai la rece si nu datorita socului termic si din cauza materialului chiulasei care fiind cald e si mai "maleabil", distrugerea filetului fiind mai probabila. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#40
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
Vad ca toti au luat-o off-topic rau.
Din cate stiu eu, un motor poate sa mai mearga putin dupa ce ai luat contactul, din doua cauze: 1:Auto-aprindere.Benzina, daca este de calitate proasta, se auto-aprinde. Cum iti dai seama: Apar vibratii destul de mari in toata masina, vibratii neregulate. Aproape ca atunci cand pleci de pe loc si ridici piciorul de pe ambreiaj prea repede, fara sa o accelerezi putin. 2: Se poate ca atunci cand ai oprit motorul, el sa se mai roteasca putin. Uita-te la palele de la ventilator. In cazul asta, inseamna ca are avansul inainte prea mult. Insa, se recomanda sa aiba putin avansul inainte, pentru ca porneste mai usor cica. In mod obisnuit, cand tai contactul, daca avansul e reglat la fix, nu se mai misca motorul de loc. Depinde ce se intampla la tine. Daca ai autoaprindere, e de la benzina proasta. Autoapriderile pot dura ceva mai mult (cateva secunde). Treaba cu avansul nu dureaza decat foarte putin (se mai misca putin elicea, dar nu mult. Si mi se pare ca se misca inapoi, dupa ce l-ai oprit. NU mult, acolo..cativa cm cel mult) POATE e o problema la contacte, daca tu tai contactul si motorul merge mai departe, in voie, dar nu cred ca sunt sanse sa se intample asta. Ce fel de problema ai cu incalzirea motorului? Acum dau si eu cu presupusul: probabil pornesti motorul in parcare. Daca masina sta, e normal sa se incalzeasca mai mult (nu mai poti sa ti mana pe furtunul de la radiator) , pentru ca nu are ventilatia pe care o are atunci cand merge. Lamurit? This post has been edited by Marian_2004: 17 Aug 2005, 11:59 |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Marian_2004 @ 17 Aug 2005, 11:55) [...] 1:Auto-aprindere.Benzina, daca este de calitate proasta, se auto-aprinde. Cum iti dai seama: Apar vibratii destul de mari in toata masina, vibratii neregulate. Aproape ca atunci cand pleci de pe loc si ridici piciorul de pe ambreiaj prea repede, fara sa o accelerezi putin. Sau bujii prea calde - ori dupa cum spun multi ca Bosch-Turcia is proaste, pot avea si cifra termica mica. mai mica decit recomandarea pt dacia (225) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 23:49 |