Reparatie bloc lumini Solenza, How to..
![]() ![]() ![]() |
Reparatie bloc lumini Solenza, How to..
psychoo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#32
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asculta ce zice psychoo si vei ramane si cu bani de bere de baut cu prietenii.
Intr-adevar mai e de verificat si UCE/UCH -- vezi pe undeva pe sub volan, in partea dinspre usa. Tot pe sub volan mai sunt cateva relee, parca 4, de scos fiecare si de verificat sa nu fi ajuns apa in ele. La fel si la UCE - sa fie uscat. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Maiorul |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
....si daca tot umbli la uce/uch bagal intr-o punga ptr eventuale scurgeri de apa pe la cheder parbriz.
|
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
e din 2004 si e cu UCH, dar unde mai exact sint releele alea?
firul de masa e schimbat pe caroserie, iar pe motor masa este This post has been edited by IgorChisinau: 8 Sep 2016, 00:05 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
psychoo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Versiunea cu UCH nu are acele relee (printre care si cel pt semnalizare) deoarece functiile lor sunt incluse in UCH.
Raman la varianta firului de masa, mai ales daca zici ca s-a umblat pe acolo. Verifica sa fie stranse bine suruburile, da si cu spray de contacte si urmareste-i traseul cu mana ca sa te asiguri ca nu e rupt. Trebuie sa existe legatura electrica intre caroserie, motor si baterie pe borna -. Bafta. This post has been edited by psychoo: 8 Sep 2016, 17:17 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
klaus |
![]()
Post
#36
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
releele sunt, dar in uch.
Am impresia insa ca nu toate |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
psychoo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Cel de stergatoare cred ca e in UCH, pentru semnalizari stiu ca s-a inlocuit cu mosfet, restul de 1-2 nu mai stiu pentru ce erau folosite...
Stiu ca aveam documentatie pdf de la masina cu UCE si cautasem acele relee de am capiat si nu am gasit deoc acea placa. Ulterior am gasit si pdf cu UCH si acolo nu mai erau prezentate releele. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Salut, am facut cum ai zis am verificat firul de masa am scos borna - si am dat cu smirgel acolo, dar inainte uitasem contactul pus cu luminile faza scurta aprinse numai ca dupa cum am zis anterior, nu se aprindeau si surpriza dupa ce am dat cu smirghel am probat de citeva ori pe borna si dupa vreo 5 probe de astea scurte cu un pic de scintei pe borna si se auzeau si in cutia ceea linga baterie releele cum fac contact, s-a aprins faza scurta.
acum nush poate o fi de la aceea ca nu facea bine contactul pe borna, cert este ca in astea 2 saptamini de citeva ori isi revenise cind porneam masina dar dura foarte putin dupa citeva semnalizari iar revenea, acum sper ca de data asta va tine. O sa vin cu detaliii in citeva zile. Multumesc psychoo. This post has been edited by IgorChisinau: 9 Sep 2016, 01:16 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand am desfacut eu primele UCH-uri (prin 2005) alea aveau cam 4 relee in ele. Mie asa mi s-a parut.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
psychoo |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu nu am contrazis existenta releelor din UCH, doar ziceam ca eu aveam un manual pt solenza cu UCE in care era poza atasata mai jos si cautam fizic in masina acele relee din poza si nu le gaseam.
Ulterior am facut rost de manual pentru solenza cu UCH, iar in acel manual nu mai erau releele din poza atasata, ulterior afland ca sunt in interiorul UCH This post has been edited by psychoo: 14 Sep 2016, 06:58 Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 59.73k ) Number of downloads: 337 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Revin cu precizari, dupa citeva primblari cu masina, a facut la fel. Acelasi simptome luminile semanlizari ramin aprinse in bord foarte incet si stergatoarele incep sa se ridice foarte lent, faza scurta si lunga nu aprinde nimic si in bord este aprinsa faza lunga dar foarte incet aproape insesizabil. Ventilatorul aerotermei invirte foarte incet chiar la treapta a 4. Am mers la si la un electrician a scos firul borna masa si a mai curatit contactele in blocul de lumini a mai pus nishte vaselina pe acolo a mai tras de fire, si cind a pus borna mergea, numai am plecat de la el am facut citiva km si cind semnalizam stergatoarele faceau un tur apoi iarasi s-a inceput vechea poveste. Acum urmeaza sa merg iar la el dar oricum atunci a durat vreo jumate de ora pina a intrat in masina ca nu stia pe ce parte se intra in solenza dupa cum am zis la noi sint rare solenzele.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
Ming |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
Salut,
In mod normal cand ai farurile oprite poti da doar blituri pt ca maneta parcurge doar jumatate din cursa, dar cand le ponesti, maneta merge pe toata cursa blocand contactul fazei lungi. Intrebarea mea este urmatoarea Cum pot sa fac sa mearga maneta pe toata cursa sa ramana lunga aprinsa si cand nu aprind farurile (scurta) |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
Ming |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Irlandez Group: Members Posts: 445 Joined: 2 July 10 From: Alba Iulia ![]() |
nu mai trebuie, am rezolvat singur.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Avantage
- B-40-FJB I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by a inch because someone built it for me.
|
|
danygaro |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Cum aveam ceva probleme cu blocul de lumini (nu mai semnaliza dreapta), am decis sa vad ce pot face. Electricianul la care am mers in doua randuri, il desfacea, curata un pic pe acolo, mai dadea cu spray, monta la loc, 40 lei operatiunea.
Cum un bloc nou de lumini era in jur de 400 lei (10% din valoarea masinii) am zis ... pas, iar unul aftermarket nu imi inspira incrdere, m-am decis sa o fac singur. Cautat un pic pe net, si am gasit acest tutorial http://www.tutorialexxx/2013/11/curat...-de-lumini.html Bun tutorialul, priceput baiatul. Cel mai greu a fost desfacerea/deschiderea/declipsarea blocului de lumini. Sunt acele sase clipsuri care nu cedeaza chiar usor. Din pacate unul din ele a a vut un pic de suferit. Dar clipul face mai mult decat cuvintele mele. Asa ca ...merita incercat. Eu zic ca am facut lucrul bine si temeinic, adica am curata cu simt de raspundere contactele, dat cu spray de contacte, curatat bine de tot si apoi aplicat un strat consistent de vaselina siliconica. Pana acum merge ok, sper ca si de acum incolo... , sa mai tina macar cateva luni bune, cat mai multe de preferabil ... ![]() This post has been edited by danygaro: 18 Apr 2017, 09:32 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Iulikk |
![]()
Post
#45
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cam cat a durat toata operatia?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
danygaro |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 18 Apr 2017, 09:49) Iulika, nu dureaza mult. Trebuie doar sa ai la indemana si ce iti trebuie. Adica: O surubelnita lunga, cap torx, pentru cele 3 suruburi din cochilia volanului si o lanterna sa le dibuiesti. O alta surubelnita in cruce pentru cele doua suruburi in care este fixat blocul de lumini. Vreo 3-4 surubelnite mici si drepte, pentru declipsarea blocului (cea mai naspa operatiune) Smirghel supefin, vaselina siliconica, spray contacte, carpe curate si ...mult calm si rabdare. Operatiunea a durat maxim 15-20 minute, dar mai umblasem prin acele locuri si stiam despre ce ...e vorba in propozitie. Pentru prima oara, pana se dumireste omul si dibuieste ce e pe acolo, cred ca dureaza ceva mai mult. Foarte important (zic eu) este ca cei ce vor sa faca singuri acesta operatiune, este sa urmareasca clipul de vreo 2-3 ori inainte, pana sa se apuce de demontat. Sa nu sara vreun arculet de pe acolo (si sunt cateva) si in cazul in care la demontare cade ceva (obligatoriu a se lucra pe o masa, nu din picioare) sa pice pe un ziar/hartie, de unde sa poata fi recuparat. Cam asta. In concluzie, timp de lucru, cca. 20 minute, satisafactie la final ...netarmurita ... ![]() Mare atentie la montaj, acel pinten care comuta intre faza scurta si faza lunga, trebuie sa intre intr-o degajare, altfel inelul de comanda de pe maneta ramane blocat. Eu am patit-o, si a trebuit sa desfac blocul din nou. Acum sunt ...expert... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
i96nds |
![]()
Post
#47
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa faceti niste poze la stadiile intermediare - ca sa va uitati dupa aceea la poze, in cazul in care va zapaciti la montaj....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#48
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Eu intrebam asa, de amorul artei
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
danygaro |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Si eu tot de ...amorul artei, ti-am raspuns direct si la obiect.
Consider ca nu se justfica o ...sesiune de shooting cu blocul de luimini si etapele prin care trece. Dar, tot de amorul artei, cu prima ocazie cand am timp si chef, voi face si acest lucru. Oricum tutorialul este mai mult decat clar si elocvent. Asa de ...amorul artei... ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
danygaro |
![]() ![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Am intrat in posesia unui bloc de lumini (dezmembrari) - arata cam jalnic. Supermurdar, dar original (de Logan cu proiectoare). Nu se umblase la el. L-am probat inainte de achizitie. Agata un pic la semnalizare si claxonul mergea cand voia el. In rest relativ OK.
AM incercat resuscitarea lui. AM dat cu el de pamant dupa vreo 7-8 incercari. ![]() Contactele de la semnalizare erau destul de uzate (lamelele erau starmbe) cred ca a avut mana grea respectivul, iar motivul pentru care claxonul nu functiona, era acelasi ...cred ca ala/aia dinainte mergeau claxonand ca ambulanta. Stiu ce am gasit in blocul de lumini de pe masina mea, si cum arata asta. Contacte coclite, topite. Daca nu ma enervam sa dau cu el de pamant ma duceam inapoi cu el. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(danygaro @ 21 May 2017, 08:17) AM incercat resuscitarea lui. AM dat cu el de pamant dupa vreo 7-8 incercari. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hai mai,pentru o bucata de plastic sa te enervezi asa?! Apropo,oare blocul de logan ph2 o fi la fel ca si mecanism cu cel de solnitza?M-a lasat butonul de claxon.... ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
danygaro |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 21 May 2017, 23:33) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hai mai,pentru o bucata de plastic sa te enervezi asa?! Apropo,oare blocul de logan ph2 o fi la fel ca si mecanism cu cel de solnitza?M-a lasat butonul de claxon.... ![]() Fii atent. Daca problema este doar la claxon, il poti repara. Un bloc de lumini nou original este in jur de 400 lei, iar unul aftermarket, in jur de 90-100 lei. In mod sigur s-a departat lamela de contact a claxonului. Desfa blocul de lumini, si cu el desfacut actioneaza butonul de claxon. Vei vedea ca acea tija a claxonului, nu impinge suficient o lamela, care trebuie sa faca contact cu o alta lamela, pentru a se inchide circuitul. Concret, trebuie sa mai aproprii cele doua lamele. Asta e tot. SI baga si putin vaselina siliconica pe acolo, daca tot desfaci blocul de lumini. Eu , asa pentru amorul artei, o sa imi cumpar un bloc de lumini (aftermarket), si-l montez. Sa vad cat duce. Nu-mi fac mari sperante, dar daca ar tine macar la fel cat este raportul de pret dintre cel original/aftermarket, ar fi OK. Succes la mesterit !!! This post has been edited by danygaro: 22 May 2017, 11:25 Attached thumbnail(s) 270620122505.jpg ( Size: 661.05k ) Number of downloads: 219 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
psychoo |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Maneta de logan are un fir care se intrerupe din cauza invartirii pentru aprinderea fazei scurte. Acest fir iese dintr-un buton aflat in interiorul manetei de plastic.
Maneta de solenza are ce ai aratat in poza de mai sus, iar butonul de claxon e doar o parghie de plastic care apasa pe acel contact. Cea de solenza e facuta mai cu cap decat cea de logan... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
@danygaro&psychoo-mulțam fain,sper să reușesc ceva!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
danygaro |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Ca fapt divers ...
Am incercat doua blocuri de lumini noi (aftermarket) producatori diferiti, pentru Logan cu proiectoare. Nu merg la SLZ fara proiectoarte. Partea (blocul) care se fixeaza in zona volanului nu intra/culiseaza in acel locas. Este un pic mai mare. In schimb, mufa se potrivste, si ambele blocuri functionau (lumini, claxon) dar degeaba. Asa ca solutia ramane ...la dezmembrari, pentru eventualii doritori. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Iulikk |
![]()
Post
#56
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Mai bine SH si original decat nou si china
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bion |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Breckner Jermanica
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Iulikk |
![]()
Post
#58
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu bion. Breckner Germany se numste comania. Piesele-s facute in china.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bion |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Stiu puiu,faceam mijto.Au avut alt nume dar lumea fugea de ei acu se ascund sub nume nemtesc.Cele mai proaste piese ever.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Iulikk |
![]()
Post
#60
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
E bine daca stii. Multi chiar cred ca acele c@caturi sunt din jermanea.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:35 |