BERLINA INCA BUNA VS SH STRAINA, se merita intretinerea in continuare?
![]() ![]() ![]() |
BERLINA INCA BUNA VS SH STRAINA, se merita intretinerea in continuare?
aditza579 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1610
- Under construction
RS '99 "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|||
IntensBurnE |
![]()
Post
#32
|
![]() low-ride member Group: Members Posts: 228 Joined: 12 April 10 From: Oradea ![]() |
@angeloaia ,de ce ai mai deschis topicul asta daca tu stii deja raspunsul.Cu un simplu search gaseai destule topicuri cu binecunoscuta polemica dacia berlina vs second hand.....sau esti in "cautare" de posturi ?
![]() |
--------------------
dacia
berlina **1310
1984
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
NU, sincer nu am deschis acest topic din vreun interes ascuns. Am gasit ceva topicuri asemanatoare dar nu erau chiar de actualitate. <Una este parerea despre acest subiect a cuiva de acum cativa ani si alta este acum.
Raspunsul la intrebare nu pot spune ca il cunosc. Il banuiam oarecum dar nu eram ferm convins. Si topicul nu e neaparat un ,,vs" ci in principal despre conservarea acestui model. |
--------------------
dacia
1410
- tr 17 evy
2000
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Poti sa-ti cumperi un second strain dar sa-ti pastrezi si Dacioara in acelasi timp.Cere de mancare daca o tii in curte?
|
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
1310CL |
![]()
Post
#35
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@angheloaia: Pe langa aia sh care o cumperi,mai pastrezi si daciuca asta,cine stie cand se iveste de mai cari ceva cu ea,sau ai de mers pe coclauri cu ea.
![]() ![]() @deceneu32: ![]() This post has been edited by 1310CL: 9 Jul 2012, 16:59 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
- AR06GKI
1990 CREM 427
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Depinde cati bani vrei sa investesti intr-o masina. Pana la 2000-2500 de euro , si in conditiile in care nu faci mai mult de 10-12000 km pe an m-as orienta spre gama Daewoo. Stiu ca o sa-mi sara toti in cap dar poti lua pana in 2500 de euro un Cielo din 2003-2004 sau o Nubira din 2001-2002 ambele in stare buna. Eu as merge spre Nubira care are un + in ce priveste siguranta si confortul. Avantajul la Daewoo este pretul foarte mic al pieselor ( la Cielo comparabil cu cel al Daciei berline) la Nubira ceva mai scumpe dar nu cu mult.
Eu cred ca daca aveai bani de masini mai scumpe nu mai aveai demult berlina. Eu am inlocuit in 2007 berlina cu un Cielo pentru ca la banii ce-i aveam imi permiteam o nemtoaica mai veche cu 5-6 ani decat Cielo si am fost foarte multumit.Mi-ar fi placut sa aiba si ABS si macar 2 airbag-uri. Berlina e clar depasita pentru vremurile in care traim. O mai tii chiar dac nu iti poti permite altceva. Nu inteleg fixul romanilor pe VW si Opel. This post has been edited by cielo99: 9 Jul 2012, 19:16 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
- de cluj
1999/gle 2003/break [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#37
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 8 Jul 2012, 14:04) TDI-u sh e mega teapa, dupa 150k arunca cu ulei pe la toate incheieturile,800 e turbina sau 400 reconditionarea, te bucuri de consumu mic 5% , a 2a zi arunci cu miile de euro . masina sh nu e afacere, a 2a oara zic. Treaba asta sa io spui lu mutu,daca nu ai avut diesel SH nu vorbi de ele.Multi zic si de logan ca e cea mai praf masina,si de gpl ca strica motoru si totusi nu e chiar asa. |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
cielo99 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
TDI-ul ala cu 150.000 de km ce arunca ulei are de fapt peste 500.000, dar nu-i vezi toti.
Masina SH fara probleme nu gasesti. Important e sa alegi una cu probleme mici. This post has been edited by cielo99: 9 Jul 2012, 21:21 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
- de cluj
1999/gle 2003/break [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#39
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 8 Jul 2012, 10:06) masina sh tot sh ramane, chiar daca ai alt confort, dar de reparat tot repari la ia daca e mai veche de 6-7 ani, tot repari la 1 luna cate ceva,. chestii marunte dar tot se strica, pe ce trece vremea cad piese din ce in ce mai importante, asa ca , masina nu e afacere! vrei masina platesti ! ba un plastic la geamurile electrice, ba un cheder, ba o sonda, ba o curea,ba pnm de reparat nu scapi ! ai sa injuri masina straina la fel ca pe cea veche, asculta la mine aici ![]() Depinde ce ei. Exemplul meu: Alfa 145 din '97, luata de la un fost coleg de munca, eu i-am fost mecanic. N-are gram de rugina, nu troncane, nu scoate fum. O am de 1 an si piesele care necesitau inlocuite au fost termostatul, racordurile etrierelor fata si sabotii spate. Ca am umplut-o de piese noi, a fost damblaua mea, desi masina nu avea alte probleme. Iar masina e de vis... QUOTE(TRK @ 8 Jul 2012, 11:48) In schimb ma gandesc ca daca iau una straina, si la prima vedere pare buna masina, dupa care incepe sa ma manance de bani, macar dacia o cunosc. Fac asa o comparatie, daca imi cade ambreajul la una staina, cu mai putin de 1000 de lei nu cred ca se repara... Depinde ce masina-ti iei. La Punto, m-a costat kit-ul ambreiaj (placa + disc + rulment) 297 lei. Manopera - zero. Adevarul este undeva la mijloc. Intotdeauna, achizitionarea unui obiect depinde de buget. Spre exemplu, Citroenul Saxo, care l-a luat cu 1450 euro pt ca i se pusese pata pe el prietenei mele, va inghiti lejer inca vreo 500 euro, pt ca are probleme ce tin de siguranta circulatiei. La bani putini, nu gasesti autoturism in stare buna. iar sa cumperi o masina praf si sa spui "las' c-o aranjez in timp", nu prea e sanatos, pt ca repari una si se strica alta. Nu mai spun ca mergi cu moartea-n buzunar daca sunt probleme grave... This post has been edited by Club12TRS: 12 Jul 2012, 00:56 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
- B xx xxx
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#40
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
alt aspect de care nu prea sa tine seama,sunt drumurile pe care circuli cu masina pe care o cumperi,
sunt multe de zis. This post has been edited by ct-03-tvy: 12 Jul 2012, 09:21 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#41
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(donlucyan @ 8 Jul 2012, 10:43) -Nu neaparat la toate repari cate ceva,spre exemplu eu am un opel vectra B din 2005 si nu am reparat absolut nimik la ia de cand am cumparato ,adica anult trecut si e sh.nici la supernova mea nu repar decat cand e nevoie sa i schimb ceva,o bucsa,o planetara s-au alt ceva deci nu crede ca daca cumperi ceva sh e si prost. Daca cumperi o vechitura daia din 93 ,un exemplu golf 3 la aia da poate repari in fiecare luna cate ceva .dar asta difera de la masina la masina.bafta! Asta cu vectra B din 2005 de unde ai scos-o ?In 2005 nu se mai fabrica This post has been edited by vallyyy: 12 Jul 2012, 09:55 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
opel vectra am gresit cu B ala.
Attached thumbnail(s) opel_vectra_19_cdti_2005_hatcback_de_vanzare_constanta_rev003.jpg ( Size: 81.3k ) Number of downloads: 889 |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
- PH-40-Secret
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#43
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Asa da,asta e Vectra C
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Axll |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
depinde de bugetul care il ai...o masina sh straina costa mai scump la intretinere...corect ai ceva inbunatatiri de confort...si poate siguranta...( apropo ABS-ul de care vb un coleg mai devreme e bun si nu prea...pe gheata, mocirla...mai bine nu il ai), asta in cazul daca iti permiti sa chimbi cam tot ce inseamna bucsi, pivoti, arcuri, amortizoare, discuri si placute de frana, rulmenti...daca facem un mic calcul cam cit poat sa coste toate astea la o dacie si la o masina straina...sa fim seriosi dacia iese mai ieftin. Apoi mai vine si partea cu cine conduce masina...daca tu, ca posesor de dacie, vrei sa te intreci mai mereu cu toate masinile straine pe care le vezi fiindca ai tu ceva de demonstrat, sau esti frustrat...atunci intretinerea bietei dacii ajunge la cea de ferrari...sa fim seriosi...dacia ramine o masina super ok pentru cei care se multumesc cu 110-120 km/h viteza de croaziera. restul de AC-uri, ABS-uri...sa fim seriosi am crescut in dacie si fara ele si nu am murit...am mai deschis un pic geamul...
oricum nu vad rostul acestui topic...e un pic aberant...vrei straina...ia-ti, inca noi suntem pe WWW.DACIACLUB.RO deci...?!? ce rost are ?!? rog un moderator sa inchida cu respect domnilor |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Axll,ai pus punctul pe "I".
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
- CV 15 REA
1988/1996/1999, 2007 Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
piston |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Eu am avut profesori buni in parcare,pe bune,de la ei am invat si mi-am dat Dacia noua cu ulei amestecat cu un pic de vaselina pe dedesubt,din 1995 n-are nici o gaura de la rugina,cei drept o dau cu ulei in fiecare toamna in special la aripi...nu dureaza mult,mai mult imi ia sa dau roata jos decit operatia in sine.
Caroseria este beton,pot sa pun pe ea 1000Kg ca si in ziua cind am luat-o,am ceva probleme cu vopseaua,nu a fost vopsita bine de prima data si decaparea a lasat de dorit,in rest ce-ar mai fi de reprosat ar fi incalzirea si dezaburirea pe iarna.I-am montat calorifer suplimentar sub bord cu ventilator de turatie mare si baga cald de nu poti sa stai in ea.Am pus termostat de Logan,sint mai precise la temperatura si pastreaza mai bine caldura,cel vechi deschidea pe la vreo 70C. Fise de silicon de la straineze modificate pentru Dacie,platina de la modele RDG-iste de 10mm diametru adaptata la Dacie,uiti ca o mai ai pina se toceste,furtune transparente de la diesel adaptate la benzina,le am de mai bine de 10 ani,nu curg,nu crapa,no problem. Ar mai fi la minusuri cutia de viteze doar in patru trepte,dar extrem de fiabila altfel si ceva belele pe la semeringurile de la grup,le-am dat si la alea de capat,cu straineze. Motor 1,4 carburator simplu corp. Nu pot depasii 90KM/h,asta-i viteza ei in treapta a 4-a si 3000rpm.Consumul bunicel,sub 10% cu masina goala,vreo 14% incarcata la refuz. Aaaa,sa nu uit,am mai avut belele cu arcurile pe fata,pe spate am lamelare si n-am avut probleme niciodata.Arcurile pe fata se tot lasau si trebuiau schimbate cam des. Le-am facut inaltatoare la amortizoare si gata.La amortizoare am renuntat la cele de noua genereratie,cele capsulate si am luat de la dezmebrari din cele vechi semiermetice,le-am inlocuit garnitura cu original si le-am schimbat uleiul hidrauluic cu altul nou.Mergi si azi la peste 10 ani de la inlocuire. Nu ma laud,nu-i ea prima la demaraj si la viteza,dar costurile de intretinere sint foarte reduse odata ce pui pe ea componente de calitate de la straineze.In plus o folosesc pe drum de tara,la nimeni din sat nu a tinut o straineza din 1995 si pina azi cum a tinut a mea.Mertane,jeep,BMW,ce vrei,la ce a tinut tablaria a picat electronica de la praful si gropile de pe drum si vice-versa.In plus gropile noastre nu intra la proiectarea masinilor lor si nici bani de Hummer nu avem. |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
ghitza |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Poti sa pui poze cu toate astea enumerate aici?tare ma tem ca ii ceva dric,mai ales cu acele arcuri lamelare pe spate
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
- Ar-07-GIB/BG
2003 Berlina
|
|
piston |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Cind mai am de lucru pe la ea si dau jos rotile o sa fac si poze...pe caldurile astea sper ca ma intelegi...
Nu stiu ce probleme ai avut cu arcurile alea foi de pe spate,la mine sint in stare buna si stau in „erectie” ca sa zic asa,in fiecare toamna am dat cu un pic de vaselina cu pensula printre lamele cind statea suspendata pe butuc si cu foile un pic distantate,astfel au un pic de ungere intre lamele si nu crapa. Stii ca pe vremuri la basculante fiecare foaie de arc era data cu vaselina si invelita separat in pinza de sac,apoi se dadea tot pachetul cu vaselina si se monta pe masina ? In cele mai grele conditii de lucru foile nu cedau,find lubrefiate se misca mai usor una peste cealalta si astfel preiau lejer orice denivelare a drumului nu se intepenesc si nu pot crapa.In plus devin si foarte silentioase. Chestia am invatat-o de la un mecanic batrin,50 de ani de mecanica si soferie pe vehicule grele.La papucel n-am invelit separat fiecare foaie de arc in pinza de sac,dar le mentin lubrefiate in fiecare an...in plus mai am si tampoanele limitatoare de cauciuc in perfecta stare,peste 600Kg sarcina sta cuminte pe tampoane.Lipsa tampoanelor sau a unuia dintre ele forteaza foile de arc neuniform si provoaca ruperea lamelelor. Nu traiesc eu cit pot duce foile alea de arc corect exploatate... ![]() |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
Alexio |
![]()
Post
#49
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Intre o straina sh si dacie care sa fie a mea de noua. prefer dacia. decat sa stau in "partzurile " altuia mai bine in ale mele. eu unu am mers cu dacia pana am strans bani sa-mi iau straina noua.
Scuzati scrisul, scriu de pe mobil. 24 Aug 2012, 21:06: Ps. : chiar acum acea dacie e intr-o mica renovare. multi ma intreaba de ce o tin cabd am alta, le raspund simplu: asa vreau eu. This post has been edited by Alexio: 24 Aug 2012, 21:06 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Nu trebuie neaparat o straineza, credema. Vei avea mult mai multe batai de cap si sa vezi ca piesele sunt destul de scumpe cand vor cadea. Eu am schimbat berlina cu o Solenza si inca si acum plang dupa ea, ca nici la asta nu sunt piesele destul de ieftine.Ce sa zic poate daca aveam una pe injectie nu o mai schimbam, dar e cu totul altceva decat carburatia. Am pe aceasta Solenza A/C, servodirecti si geamuri electrice. a/c-ul nu prea il folosesc ca racesc de la el, celelalte puteam sa merg si fara ele. Iti recomand un Logan. Straina SH cere bani.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
2007 /2003 Scala/1999 L
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#51
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Mai repede recomand o straineza decat un logan + ca sunt unele care au piese mai ieftine ca loganul.
Desii care au dacii bune puteti ramane la ele:) |
--------------------
Dacia
1310
- BV-91-FGM,1.4
1996 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
LVR-u |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 ![]() |
Acum va spun si eu patania mea cu o masina sh straina! Am o Dacia 1300 din 1978, in stare excelenta, reconditionata de mine, masina bunicului luata de el de noua! Anul trecut mi-am luat o alta dacie mai noua in ideea de a tine batrana in garaj si a o scoate ocazional, doar pe la intalniri! Dupa circa 2 luni cineva mi-a facut o oferta pentru Dacia mai noua si am vandut-o! La scurt timp mi-am gasit un Peugeot 106 la un cumnat, adus din Germania cu 80.000 de km, masina fara rugina, foarte ok estetic si tehnic (sunt vopsitor si tinichigiu si cred ca stiu si eu o masina buna cum trebuie sa fie)! Am achizitionat-o,inmatriculat-o, dupa circa 2 luni mi-a picat senzorul de pe volanta, la maxim o luna sonda lamba, carburatorul a trebuit sa il schimb...astea in max 5 luni! Acum am ajuns la concluzia ca mai bine tineam acea Dacie care avea 40.000 de km decat straineza...deci eu unul nu as mai lua masina chiar si straina mai veche de 5-6 ani, masinile acestea vechi straine sunt si ele batrane si tras pe ele...neamtul daca considera ca masina lui, chiar de 20 de ani e in stare buna nu o vinde...asta este parerea mea, decat o straina veche mai bine o Dacie buna...
This post has been edited by LVR-u: 26 Oct 2012, 12:37 |
--------------------
Dacia
1300
- DB-04-LVR
1978
|
|
Andyno |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
N E S |
![]()
Post
#54
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Andyno @ 26 Oct 2012, 15:50) Asta depinde la ce te arunci si cat de mult tii la masina. Eu spre exemplu am mers pe principiul "dau un ban da nu-mi fac griji". Fiecare piesa cumparata a fost fie echivalenta Renault, fie piese bune din import. Cumparat, montat, n-am mai avut probleme deloc cu respectivele piese. Si slava cerului masina merge de 4 ani (pe mainile mele) fara probleme. Cat despre tinichigerie, piese luate fie de la dezmembrari, fie de pe forum ca vorba aia suntem destui, fie luat material brut si facut dupa model piesa (tabla de 0,7 - 1mm sau chiar fibra de sticla dupa caz). Posibilitati sunt si mereu vor exista. This post has been edited by N E S: 26 Oct 2012, 19:26 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Pauloo |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 December 09 ![]() |
Desi pana anul trecut eram mare fan Dacia detinand un exemplar pe injectie din 2001 pe care-l divinizam ,au fost cateva aspecte ce m-au facut sa o vand fara niciun regret si sa-mi iau o nemtoaica.
Iata cateva din lucrurile ce m-au nemultumit: 1.Cu toate ca bagasem ulei si vaselina periodic peste tot si o dadeam cu ceara de 5-6 ori/an tot au aparut puncte de rugina . Uitandu-ma pe la TV la niste emisiuni de specialitate nu-mi venea sa cred cum reconditionau unii masini din anii '50 ce n-aveau pic de rugina. De aceea mi-am zis ca trebuie sa o vand pana mai are vopsea pe deasupra ruginii. 2.Sistemul de franare conceptie anii '60 si ceva mi-a creeat multe emotii de-a lungul anilor in care am schimbat 3 pompe de frana 1 etrier fata si 3 pistonase spate. 3.Sistemul de evacuare a gazelor (esapament) datorita materialelor slabe din care era conceput trebuia schimbat la 2 ani....cel putin in cazul meu... 4.Nici in anii 2000 dacia nu a imbunatatit cu nimic siguranta la volan,singurele sisteme de siguranta fiind centurile retractabile si tetierele. 5.Sistemul de" climatizare "rudimentar ce nu facea fata nici iarna nici vara si era lipsit de orice fel de filtru,toate mizeriile si praful de afara ajungandu-ti in ochi ,iar daca aveai ghinionul meu sa se strice motorul ventilatorului trebuia sa dai tot bordul jos sa ajungi acolo. 6.Motorul ce trebuia segmentat la 100-150k km. 7.Faptul ca nu gaseai piese originale si trebuia sa te multumesti cu tot felul de turcisme ce te tineau de 3 ori mai putin. Ar mai fi multe minusuri dar nu vreau sa plictisesc. La straineza mea din start am gasit f.multe plusuri cum ar fi :tabla galvanizata ,iar unde nu e tabla e plastic sau aluminiu,4 airbaguri,climatronic,geamuri ,si oglinzi electrice,faruri cu reglaj electric,diuze spalare parbriz incalzite,butuc iala sofer incalzita,ABS cu discuri si pe spate,volan si scaun reglabil in toate dimensiunile,motor ce cu siguranta nu va trebui segmentat pana la 500k km,anvelope mai mari,stabilitate si tinuta la drum mai buna,consum mai mic si faptul ca ma pot deplasa mai repede si mai confortabil. Exclud din start costul intretinerii masinii deoarece mi-l pot permite dar am constatat ca piesele rezista de 3 ori mai mult timp ca la dacie.Chiar daca as mai investi 2000E intr-un SH sa o aduc la starea de nou as face-o fara niciun regret. Si ca sa raspund initiatorului topicului consider ca NU merita sa mai intretii dacia ,eu personal imi doresc siguranta si confort pe care l-am obtinut adaugand 1500 E la banii obtinuti pe dacie. This post has been edited by Pauloo: 26 Oct 2012, 21:00 |
--------------------
Audi
A4
B5
|
|
ghitza |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Pompele alea 3 schimbate sigur erau petarde ,daca luai una de origine RENAULT(asta nu costa 90 roni ca si cele 3 luate de tine ci costa 350 roni )sigur nu mai schimbai si erai si multumit,sa ne mai scrii peste ceva vreme parerea despre straineza,vezi colegu de mai sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
- Ar-07-GIB/BG
2003 Berlina
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(LVR-u @ 26 Oct 2012, 13:36) Acum va spun si eu patania mea cu o masina sh straina! Am o Dacia 1300 din 1978, in stare excelenta, reconditionata de mine, masina bunicului luata de el de noua! Anul trecut mi-am luat o alta dacie mai noua in ideea de a tine batrana in garaj si a o scoate ocazional, doar pe la intalniri! Dupa circa 2 luni cineva mi-a facut o oferta pentru Dacia mai noua si am vandut-o! La scurt timp mi-am gasit un Peugeot 106 la un cumnat, adus din Germania cu 80.000 de km, masina fara rugina, foarte ok estetic si tehnic (sunt vopsitor si tinichigiu si cred ca stiu si eu o masina buna cum trebuie sa fie)! Am achizitionat-o,inmatriculat-o, dupa circa 2 luni mi-a picat senzorul de pe volanta, la maxim o luna sonda lamba, carburatorul a trebuit sa il schimb...astea in max 5 luni! Acum am ajuns la concluzia ca mai bine tineam acea Dacie care avea 40.000 de km decat straineza...deci eu unul nu as mai lua masina chiar si straina mai veche de 5-6 ani, masinile acestea vechi straine sunt si ele batrane si tras pe ele...neamtul daca considera ca masina lui, chiar de 20 de ani e in stare buna nu o vinde...asta este parerea mea, decat o straina veche mai bine o Dacie buna... Sonda Lambda la motor cu carburator? Cam suspect. Eu am avut Dacia 1300 din 1980, motor si cutie Renault, pentru export RDG, apoi Opel Rekord 1982, Ford Granada 1978, WV Passat 1978, WV Transporter 1982, acum masina din semnatura. Dacia era buna daca gaseai piese gen set Borgo, cele romanesti erau pocnitori. Strainezele insa au fost fara exceptie foarte bune la o exploatare corecta. Piesele erau in functie de unde le luai, mai scumpe ca Dacia dar nu se comparau cu aceasta. Dacia a fost buna noua, in 5 ani am schimbat doar bateria, comparativ a fost exact ca Renault. Cand am trecut pe piese romanesti s-a rupt filmul. Daciile de dupa 1985 au fost execrabile. Daca Renault nu lua fabrica, era acum ca Aro, alta marca auto ingropata de incompetenta si coruptia managementului romanesc. This post has been edited by D-Ice: 26 Oct 2012, 21:09 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
radu_ |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Cine nu si permite altceva sigur ii buna si dacia, da mai is si oameni care o tin tare ca ii mai buna ca una straina, dupa ce standarede? ca is si io curios ca deja ne lungim degeaba la vorba de parca ai fii prost sa iti iei una straina second hand decat sa tii o dacie, o tii daca nu ai bani de altceva...
Si io AM FOST mare fan al daciei pana intr-ozii cand m-am enervat si am vandut-o, fara nici un regret, bani n-am avut multi da incet incet a, progresat. Am avut un vw polo si acuma am mercedes c200 NICI IN VECI NU MI-AS MAI LUA DACIE Sigur o sa se strice si asta da decat sa am dacie mai bine dau bani pe piese mai scumpe da si de calitate |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
- /////AMG
1995
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
E normal ca la o masina veche sa se strice ceva.Orice ai zice timpu isi spune cuvantul. Dar daca sti ce masina second sa cumperi te costa intretinerea mai ieftina ca si la o dacie. La opel piesele sunt cele mai iefitine dintre masinile second. La opelu meu intr-un an si jumatate mi-a picat asa: sonda lambda-140 lei noua,egr-80 lei second,bloc lumini-70 lei nou,senzor abs-40 lei second.
Sonda lambda si egr-ul au picat din cauza mea ca schimbam vitezele la 2000 rotati/minut.Egr-ul se putea curata si nu mai trebuia sa dau 80 lei. E buna si dacia dar vine momentu cand trebuie sa ne mai modernizam. Tehnolgia avanseaza si noi circulam cu masini de conceptie aproximativ 60 ani. Fara nici un element de siguranta. Eu sunt pentru masina straina second. This post has been edited by paul-tm: 26 Oct 2012, 22:17 |
--------------------
opel
astra f-cc
- TM-23-GZV
1996
|
|
Andyno |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
si eu ma bag la un sh din 2002-2003...nu ca dacia numai merge. o am din 99 si a naibi numai rugineste...si nici nu are cum cat ulei am bagat prin ea.
rar mai vezi in oras o dacie, si esti mereu oprit de rar..eu nu ma duc cu dacia pana in corbeanca ca nu cumva sa nu raman fara talon. masina corespunde prea bine din toate punctele de vedere tehnic...etc..dar tot ramai fara talon. ce golf-uri 4, si astra din vectra din 99 pana in 2003 am vazut prin oras si targ, net de vanare de ramai mut. daca ai noroc si prinzi o astra sau un golf cu euro 4..dupa 2001..te poate duce 100 mil cu inscrisul pe romania. chiar daca sa zicem ca au 500 mii km masinile si in bord 100 mii..totul la ele merg ca noi si arata ca bine..am testat multe din vitan..chiar si de la samsari. This post has been edited by Andyno: 27 Oct 2012, 15:53 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 06:59 |