Pierd Curent
![]() ![]() ![]() |
Pierd Curent
zrk47 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi mai degraba sa nu fie un scurt , verifica a treia lampa de frina (aia de pe geamul din spate)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
Stopul de pe luneta e adaptat,de pe o dacie berlina,becul se aprinde,ma gandesc sa nu fie intrerupt firul dintre plafoniera si "acoperis" sau element al caroseriei ca nu-i gasesc cuvant,cum as putea verifica asta?
Firul de de sus stiu ca e + pt stop si masa se cupleaza prin surubul de prindere ,sugestii? |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
vezi concret cu cit scade fata de baterie , la nova nu stiu cum este circuitul de alimentare , dar ideea este sa verifici traseul baterie alternator contact si distributia curentului mai departe nu stiu ce sa zic
la plafoniera ai un plus permanent iar lampa are 2 pozitii una permanent , minusul il ia de la un surub , si minusul de la butonul de usa , care stinge becul cind inchizi usa daca zici ca apare cind pui frina sa nu atinga vre-un fir pe undeva poate fi si de la atingerea de pedala o izolatie de fir roasa ceva This post has been edited by bygy007: 2 Jun 2012, 22:42 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
Vesti noi ,"imbucuratoare" ,dupa toate problemele cu pierderile am descoperit ca si contactul fura curent si s-a defectat si releul de incarcare,m-am uitat azi in bord si am vazut cum intrase acul de la indicatorul bateriei pe Rosu dar de data asta pe Rosu din partea dreapta,am stat la un semafor cu piciorul in frana si s-a remediat problema
![]() |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#6
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
mda....si atunci de ce te mai chinui sa o repari daca oricum ai de gand sa o lasi pe dreapta si sa iei alta masina?
vad ca deja a inceput sa fie un obicei pe forumu asta...."baieti am si eu o masina din xx , are o problema xx....cine ma ajuta...." pe urma.,,"m-am hotarat sa o las asa ca oricum cumpar alta...." ..... de ce va mai faceti conturi aiurea daca oricum vreti sa scapati de ele? sa ne "delectam" noi cum tone de topicuri tampite? This post has been edited by Razvan_Ionut: 3 Jun 2012, 14:01 |
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
zrk47 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
asta e un plan de viitor, m-am gandit pana atunci sa inlocuiesc instalatia electrica ,de la stopuri din portbagaj cablurile vin pe partea stanga? si prin plafoniera?
@Razvan_Ionut : am schimbat radiatorul + electroventilator ,planetare + arcuri cu tot cu amortizoare pe fata de la remat Constanta ,masina se tine bine acum,nu mai bate in viraje,tinuta de drum e mult imbunatatita dar sa fim seriosi,avem nevoie de un upgrade dar, pana atunci nu strica sa-i repari micile defecte aparute de'a randul anilor . Inca ceva , ma certam cu mecanicul si-ii spuneam ca am dreptate.... in momentul in care apas pedala de frana si am de exemplu soclul tras,intensitatea becului din bord scade (3 stopuri 60W) ,daca fac flash-uri (faza lunga=100w din cate stiu,halogen) nu se modifica deloc ,mi-a mai zis cineva cv de o masa imperfecta,pareri? sugestii? |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
se poate sa nu ai masa buna.verifica in spate la stopuri,vezi ca trebuie sa fie un fir acolo prins de caroserie.
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
se poate prin masa imperfecta consumul de curent sa creasca?
|
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
apas frana si se aprinde semnalizarea laterala pe partea stanga a masinii doar semnalizarea de pe aripa?
O idee de unde ar putea fi? care ar putea fi sursa? |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
"frate", mergi la un service autorizat, vorbeste cu inginerul sef de acolo si rezolva-ti problema.
Nu este de joaca! http://www.libertatea.ro/detalii/articol/o...deo-400437.html |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
zrk47 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
Masina deabia mai face 500 euro,daca e sa arda...sa arda ,sunt alte probleme mai importante
Ma descurc destul de bine cu partea electrica,desi n-am urmat cursuri sau vrun liceu/scoala de specialitate doar ca nu ma pricep prea bine la schema electrica,eu o iau din aproape in aproape si vad fiecare fir unde duce si cam ce face,o sa incerc sa refac cam toata partea electrica de pe masina dar dupa ce trece Bac-ul ,sa speram ,cu bine ,dupa ma apuc de treaba si daca am neclaritati apelez la colegii de pe forum This post has been edited by zrk47: 23 Jun 2012, 23:35 |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
Am gasit multe topicuri deschise pe acelasi subiect,unii spun ca se poate,unii spun ca nu Moderator edit: Pai ia fa si tu un amar de bine si intreaba pe topicurile care sunt deja deschise pe subiectul in cauza. Ca aici se numeste off-topic. This post has been edited by bucatzel: 26 Jun 2012, 12:52 |
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
roberth |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
zrk47, ai rezolvat? Am si eu o problema la indigo cu a ta dar nu i-am dat de cap.
|
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
cristi_hard93 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 August 12 ![]() |
Salut! Am o Dacia nova GT din 99 e prima mea masina si nu prea stiu ce sa ii fac. Daca ii pun o baterie incarcata porneste fara probleme dar dupa cateva minute cu motorul pornit se descarca toatabateria incat nici martorii nu se mai aprind lafel. Ma gandesc ca e alternatorul de vina dar si asa stand cu masina pe loc fara nici un consumator puternic pornit in 3-4 minute nu ar trebui sa se descarce bateria. Stie cineva de unde ar putea fi problema si ce pot sa i fac? Mentionez ca masina a mers bine pana am ajuns acasa cu ea,nu a avut nici o problema pana am spalato si am ramas fara benzina.
This post has been edited by bucatzel: 2 Aug 2012, 16:58 |
--------------------
Dacia
Nova
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
singuru loc de unde poate fi , este de la puntea de diode din alternator
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cristi_hard93 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 August 12 ![]() |
Pai la alternator stiu ca am problema, ca nu imi incarca cand am motorul pornit, dar pierderea de curent asa de rapida tot din alternator sa fie? eu m-am gandit la un scurt ceva
![]() This post has been edited by bucatzel: 2 Aug 2012, 16:58 |
--------------------
Dacia
Nova
1999
|
|
Razvan_Ionut |
![]()
Post
#18
|
![]() Distrigaz Jr. Group: Members Posts: 1.497 Joined: 31 March 09 From: Bucuresti ![]() |
pai daca nu incarca alternatoru singuru lucru care alimenteaza cu curent circuitul e bateria , care daca nu se incarca cu alternatoru ... se descarca
|
--------------------
Dacia / Daewoo
Nova GT / Cielo Executive 8v
1999 / 2005
- B 62 MHL / B 989 XXX Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie." Respecta-ma si te voi respecta! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Fara faruri aprinse si alte minuni, bateria trebuie sa tina mult mai mult de 3-4 minute. Asta daca vorbim de o baterie cat de cat sanatoasa. Ca daca e o antichitate re-re-reincarcata, nu m-ar mira sa tina si numai atat.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
cristi_hard93 |
![]() ![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 August 12 ![]() |
Am rezolvat problema ...sper... aveam masa de la alternator desfacuta si cazuta pe caroserie.Am pus bateria pe un redresor si vad ca acum nu sa mai descarcat.Sper sa fie de aici. Ms orikum:X
|
--------------------
Dacia
Nova
1999
|
|
zrk47 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 9 February 12 ![]() |
Nu ,inca n-am rezolvat problema,masina e folosita zi de zi si nu am cand sa stau si s-o bibilesc ,poate spre primavara ,nu dispun nici de garaj,rezolvarea problemei parerea mea ar fi inlocuirea partii eletrice din spate...toate cablurile...nush dc am o proasta impresie ca de vina ar putea fi si instalatia GPL,am impresia ca se descarca mai repede decat cand e comutata pe benzina. Stiu ca sunt 2-3 electrovalve care nu cred ca ar consuma asa mult incat sa fie sesizata diferenta....dar nu stiu exact ,cine rezolva problema sa ma anunte si pe mine
|
--------------------
Dacia Nova
GT
1999
- CT 93 MIV
|
|
paul_p |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:50 |