Problema motor solenza !, motorizare 1.4 mpi
![]() ![]() ![]() |
Problema motor solenza !, motorizare 1.4 mpi
COSMIN* |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|||
COSMIN* |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
Nimeni, nimic ?
o parere, un sfat, ceva ? |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#3
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Adu-i un cumparator.
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
BluBear |
![]()
Post
#4
|
![]() nu... Group: Validating DaciaClub Posts: 662 Joined: 3 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Bobine fise bujii ai incercat?
Poate un filtru aer imbaxit? |
--------------------
Renault
Megane Coach
CP
|
|
COSMIN* |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
QUOTE(BluBear @ 3 Jun 2012, 13:17) Am schimbat si bujiile si fisele, tot asa face. filtrul de aer este si el schiombat cam acum 2000 de km cand am facut schimbul de ulei. Plus ca , la 2 saptamani cand merg la Giurgiu ii fac presiunea rotilor la compresor si tot atunci suflu si filtrul de aer. Mi-a sugerat cineva pe mesageria privata , ca ar putea fi de vina bobina de inductie, sau ca ar trage aer fals pe undeva . La salariu , depinde de ce bani voi dispune , as vrea sa cumpar o bobina de inductie noua ,o-ringuri pentru injectoare (sa vad pe unde gasesc) , o ringurile de la mufa conductei de benzina ( alea de unde se mufeaza conducta pe rampa injectoarelor) si garniturile corpului clapeta. Ceva sugestii in privinta bobinei de inductie ? Ce firma sa fie ? Ce firme fabrica? ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,cu catalizatorul cum stai?
|
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
ionik_e4 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 17 February 11 From: Constanta ![]() |
S-ar putea sa fie sonda lamda...si eu am un prieten care a patit acelasi lucru...dar dupa 2-3 testere a gasit unul serios care i-a dat si eroarea.A schimbat-o si e ca noua..
|
--------------------
Daewoo
Matiz
2006
- CT 11 KTC
|
|
uragan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Dacia Club ! Group: Members Posts: 327 Joined: 9 July 09 ![]() |
Ia de la vreun prieten bobina de inductie si mergi cu a lui o zi sa vezi daca mai face la fel , mai mult ca sigur banui bobina de inductie .
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005 E4 , Clima
- AG ** DYN Be the one , Not Anyone !
|
|
virgilvwu |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 January 09 ![]() |
Salut ,aceeasi problema ca a ta aveam si eu inainte cu vechile bujii ,cand se incalzea motorul in trafic,cand o calcam mai zdravan dadea in nas...,se ingatuia..facea ca toti dreacii!dupa ce o lasam o vreme revenea la normal,iar facea si iar o mai lasam o luam cu usurelu nu o calcam tare...si se ducea binisor..,acum de vreo juma de an i-am schimbat bujiile cu din alea cu doi electrozi,si nu se mai ingatuie,dar in schimb la turatie joasa tot nu are demaraj...zici ca se pune in unghii,nu i-am desfacut niciodata bobina de inductie...da ma gandesc sa ma uit si la aia,k in schimb am curatat injectoare,filtre,ulei,etc.si degeaba ,acum m-am obisuit cu ea,sa o calc usurel dupa ce schimb vitezele...dar uite o sa ma uit la bobina aia maine..sa vad daca e fisurata,ca mi s-a parut mie de mai multe ori ca atunci cand ploua afara merge mai prost ca de obicei...,si ma gandesc ca daca aia e fisurata....
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
COSMIN* |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
cristyjas si ionik_e4 : as elimina catalizatorul si sonda lambda de la probleme, deoarece s-a facut deja testare
![]() ![]() virgilvwu : bujiile si fisele sunt schimbate , nu au mai mult de 4-5000 de km , chiar daca am schimbat bujiile , nu am rezolvat problema. Astept sa-mi spui ce ai rezolvat tu cu bobina ! Totusi tind sa cred ca este bobina,din pacate nu am de unde sa iau alta bobina , dar cred ca voi lua una noua in curand, eventual si acele garnituri si o-ringuri de care am mentionat mai sus , asta asa, ca sa mai elimin o posibila cauza si un motiv de mesterit pe viitor. Totusi , am mai observat ceva , in ultimele 2-3 zile, la prima pornire, cu motorul rece, cateva secunde,suna de parca merge in 2 pistoane , porneste un pic mai greut , adica dau la automat cateva secunde si cand porneste parca-i 2 timpi ![]() Deci, tot inclin spre bobina de inductie... ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|
velceani |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Salut,
a mea facea la fel, am schimbat bobima si de la ea era ... |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
shake |
![]()
Post
#12
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
ce marca ai luat ?
Bremi sunt bune ? |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu. In oras mergea perfect, in exterior, dupa o anumita distanta, se oprea. Schimbat pompa de benzina (doar motorasul) si curatat sita. Se imbacsise sita cu pulbere fina din benzina si la drum lung nu mai tragea cum trebuia, se incingea pompa si se gripa. Daca o lasam putin, isi revenea mergeam iar putin si se oprea iar. Cand ajungeam in oras, isi revenea ca prin minune. Am facut testari peste testari si degeaba. Schimbat pompa si nu mai sunt probleme.
Poate la tine este de la altceva. This post has been edited by cristio_79: 5 Jun 2012, 19:49 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
velceani |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Eu am schimbat bobina cu una din dezmembrari, tot originala...
|
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
COSMIN* |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
Astazi mi-am facut timp si am demontat bobina. Este fisurata pe capetele mici,pe toata lungime laturii. fisura este destul de adanca,adica vad partea metalica din bobina, care este ruginita.
Are vre-un efect daca umplu crapaturile alea cu ceva care sa nu conduca curentul? adica,sa tina temporar, pana la salariu cand voi lua o bobina noua. |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|
velceani |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
Asa era si a mea,
era crapata adanc si era crapata si pe lateralele lungi dar mai putin. Nu stiu daca are vreo influenta, poti incerca cu lac de bobinaj, il dai o lasi la uscat ceva timp si apoi o pui. Mecanicul meu mi-a zis din start ca nu aia era problema ci se impuscase in bobinaj pe fisa 4 si nu am ce ii face, si asa am pus alta. Si asta e crapata pe laterale dar mult mai putin si a zis ca ma mai tine cateva zeci de mii de km fara probleme ... Plasticul carcasei nu e prea rezistent la caldura degajata de motor in acea zona, n-ai ce ii face, la fel e si la Logan, se crapa bobina cu timpul. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
Kr@veN |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 8 May 08 ![]() |
QUOTE(COSMIN* @ 4 Jun 2012, 23:06) Totusi , am mai observat ceva , in ultimele 2-3 zile, la prima pornire, cu motorul rece, cateva secunde,suna de parca merge in 2 pistoane , porneste un pic mai greut , adica dau la automat cateva secunde si cand porneste parca-i 2 timpi ![]() Deci, tot inclin spre bobina de inductie... ![]() asa facea si solenza mea , problema era cu corpul pompei de benzina care numai tinea presiunea in rampa de injectoare , poti verifica foarte simplu cu un manometru (este o sectiune pe site unde iti arata cum sa iti confectionezi tu unul si cum sa verifici), sau daca ai gaura de vizitare a pompei desfai capacul si scoate pompa afara , daca benzina care e in pompa curge atunci problema e clara ( sa ai macar vreo 10 litri benzina si sa ii dai o cheie inainte de a desface capacul de la pompa) sper sa iti fie de ajutor , Salut ! |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
|
|
COSMIN* |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 25 March 08 From: Bucuresti - Giurgiu ![]() |
Am cumparat bobina noua intre timp,am montat-o da-i cheie si pleaca...culmea...cand ajung in bucuresti iarasi da in nas....
Mai aveam putin si intra pe rosu indicatorul de benzina...am intrat in benzinarie, am alimentat cam jumatate de rezervor. Nu a mai facut nici o faza masina. Am mai testat de 2 ori ca sa fiu sigur. Si de acolo este problema. Cand am rezervorul aprozimativ jumatate merge fara problema, cum scade benzina si se apropie sa intre pe rosu , da in nas. Deci problema este de la pompa. Acum intrebarea este : Sa fie pompa de benzina sau tot ansamblul ? Luna viitoare o sa iau concediu, asa ca o sa dau jos rezervorul si o sa schimb pompa de benzina...dar macar sa stiu daca trebuie sa iau pompa sau tot ansamblul. Oricum, o sa verific dupa cum mi-a spus colegul Kr@veN sa vad daca imi curge benzina cand scot tot corpul pompei afara. |
--------------------
Dacia
Supernova
2002 Ultimul Cartus !
|
|
halogen |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 15 July 06 ![]() |
eu am schimbat de 3 ori pompa si nu am rezolvat o pina nu am schimbat tot ansamblu pompei,pompa se duce pentru ca mergem pe gol cu rezervorul si nu are cum sa isi fac racirea optim apare jocul si apoi se descentreaza etc ,eu ajunsesem la un moment dat ca mi se opre in mers masina se bloca pompa de benzina asa uzura avea
![]() Sfat: daca schimbi doar pompa nu o sa tina,e diferenta daca ei pompa cu tot cu ansmblu de filtru etc si daca o ei separat ,diferenta de calitate la mine nu au tinut mai mult de 30-40.000 pompele schimbate. Succes This post has been edited by halogen: 25 Jun 2012, 10:26 |
--------------------
dacia solenza 1.4mpi
dacia solenza
2004
|
|
Cipriirpic |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 July 12 ![]() |
Problema este ca ti se supra incalzeste motorul atunci incepe sa faca figuri am patit si eu o data cu solenza mea nu a pornit cupla sa incalzit foarte tare si a murit motorul....sa fiu mai sigur am pus intrerupator in masina pe direct tras frumos la electrician si cand se incalzeste tare nu o las pe pea sa cupleze normal ci ii dau eu drumu si o las sa mearga cateva minute sa raceasca mai mult ....merge brici nu mai schimbati si curatati nimic asta e singura problema a solenzelor....racirea motorului !!!!
|
--------------------
Dacia Solenza
Dacia Solenza
2004 comfort
- MS 13 CIP
|
|
shake |
![]()
Post
#21
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
n-am ajuns la demontat bobina...
dar am rezolvat momentan de 2 zile merge bine , cumparat silicon rosu > demontat MPP > (joc garla la garnitura de jos, cea de sus era rupta...) aplicat strat de silicon introdus mpp s-a prelins ![]() a 2 a zi mi-era drag sa merg cu ea... sper sa numai intrerupa deloc in cuplu ... deobicei cu a 2 a de la 1200 pana la 2500 era un chin ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
QUOTE(shake @ 3 Jul 2012, 14:31) n-am ajuns la demontat bobina... dar am rezolvat momentan de 2 zile merge bine , cumparat silicon rosu > demontat MPP > (joc garla la garnitura de jos, cea de sus era rupta...) aplicat strat de silicon introdus mpp s-a prelins ![]() a 2 a zi mi-era drag sa merg cu ea... sper sa numai intrerupa deloc in cuplu ... deobicei cu a 2 a de la 1200 pana la 2500 era un chin ![]() Garnitura respectiva se numeste Garnitura Fluture admisie. Costa cam 40 RON, se gaseste doar pt Logan...Eu am cumparat-o desi masina nu imi facea probleme. Aparent, vechea garnitura arata perfect, desi corpul clapeta iesea foarte usor (nu avea joc). Cand am pus garnitura noua a intrat putin fortat si iese greu corpul clapeta... |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:00 |