DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bucsi Powerflex, stut bar, admisii+evacuari diesel, a facut cineva pt. Logan Diesel?

unEL
post 20 Jul 2009, 06:55
Post #1


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Ma gandeam sa urc si mai mult in accesorii la masina.

Powerflex:
-are cineva cotele de la toate bucsile de la logan
-a facut cineva rost de piese compatibile de pe alte masini?
-aveti coduri din catalogul powerflex pt. logan?

Stut bar:
-la diesel pe fata e o problema cu pompa de lichid care e pusa la marginea superioara (sper sa se poata muta)
-pe spate a pus cineva?
-in X pe lonjeroane?
-stie cineva o firma care face asa ceva dedicat pt logan?

Admisie:
-intercooler-ul la ce dimensiune maxima se poate pune pe turbina originala de 85 CP pt a nu avea turbolag.
-ati supradimensionat tubulatura de inox deja existenta la actualul traseu?

Evacuare:
-exista undeva flansa de la catalizator gata facuta?
-a umblat cineva la "serpisori"
-ce dimensiune ati pus evacuarea?
-ati pus catalizator sport sau nimic pana la tips ?

Down pipe:
-are cineva montat?

In motor/cutie a umblat cineva pt upgrade de CP ?

Ma adresez doar celor care stiu despre ce e vorba.
Poate ca pt. unii e complet aiurea ... dar unii sint interesati.
Va salut si va provoc la ceva dezbateri pe tema asta.


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 20 Jul 2009, 11:17
Post #2


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Sincer nu cred ca de aici, s-a bagat careva sa-si modifice dCi-ul. Poate gasesti doar cateva MPI-uri cu imbunatatiri.
Daca ai nelamuriri la diesel, intreaba-l pe Felix, "doua strazi mai incolo". wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 21 Sep 2009, 12:16
Post #3


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




Salut !

Mi-am luat o turbina Garrett cu geometrie variabila (bineinteles, mai mare decat cea de logan), pe care urmeaza sa o montez pe masina. Controlul acesteia va fi extern (cu boost controller) si de aceea m-ar interesa daca cineva care a mai facut modificarea asta - eventual Felix sau Miker - imi poate spune cam cu ce presiune se poate merge in admisie cu injectia stock; turbina pe care o pun este capabila sa sustina si peste 2bar pana la 5000rpm, insa nu stiu daca injectia va da suficienta motorina pentru cat poate turbina sa sufle.. Pe de alta parte, fiind vorba de motoare commonrail, cred ca ar fi interesant de dezvoltat daca prin schimbarea diuzelor injectoarelor cu unele mai mari se poate ajunge la un debit mai mare al injectiei sau se gatuie pompa.. (de asemenea, daca cineva a facut asta si are aceasta experienta, e cu atat mai bine). De preferat, insa ar fi sa se evite discutiile gen "o sa-ti crape ambreiajul si cutia" sau "o sa-ti sara motoru in freza", pentru ca cine face aceste modificari (nu doar vorbeste de teorii) este foarte constient ca exista mari riscuri.

Edit : pe masura ce experimentez pe pielea mea, promit ca o sa sustin acest topic sau topicuri asemanatoare.

This post has been edited by TIulian: 21 Sep 2009, 12:19


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 25 Sep 2009, 13:33
Post #4


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




QUOTE(TIulian @ 21 Sep 2009, 13:16)
Salut !

Mi-am luat o turbina Garrett cu geometrie variabila (bineinteles, mai mare decat cea de logan), pe care urmeaza sa o montez pe masina. Controlul acesteia va fi extern (cu boost controller) si de aceea m-ar interesa daca cineva care a mai facut modificarea asta - eventual Felix sau Miker - imi poate spune cam cu ce presiune se poate merge in admisie cu injectia stock; turbina pe care o pun este capabila sa sustina si peste 2bar pana la 5000rpm, insa nu stiu daca injectia va da suficienta motorina pentru cat poate turbina sa sufle.. Pe de alta parte, fiind vorba de motoare commonrail, cred ca ar fi interesant de dezvoltat daca prin schimbarea diuzelor injectoarelor cu unele mai mari se poate ajunge la un debit mai mare al injectiei sau se gatuie pompa.. (de asemenea, daca cineva a facut asta si are aceasta experienta, e cu atat mai bine). De preferat, insa ar fi sa se evite discutiile gen "o sa-ti crape ambreiajul si cutia" sau "o sa-ti sara motoru in freza", pentru ca cine face aceste modificari (nu doar vorbeste de teorii) este foarte constient ca exista mari riscuri.

Edit : pe masura ce experimentez pe pielea mea, promit ca o sa sustin acest topic sau topicuri asemanatoare.
*




Sal Iulian.
Un garret 45 am si eu prin garaj si ma gandesc de multe ori pana sa-l pun.
Despre ce duze vorbesti tu ? Pompa/duze sau common rail?
Vezi ca sunt la bucuresti unii care fac flansele taiate cu apa.
Eu recomand sa faci o schimbare majora.
Deci intercooler/tubulatura intercoolrer/turbina/catalizator sport/evacuare si SOFT
Spro la treaba


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 28 Sep 2009, 09:50
Post #5


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




Salut !

Nu, m-am referit la capetele injectoarelor de pe masina, care am inteles ca se pot schimba cu unele cu gaurile mai mari, pentru debit marit; asta oricum, nu e in plan deocamdata. Acum o sa instalez turbina, o sa schimb bineinteles si tubulatura si probabil si intercoolerul (ca are capacele de plastic, prinse doar in cleme si sigur rasufla la presiuni mai mari) si vad cat pot sa ma duc cu puterea doar din modificarea asta.. Mai degraba, dupa asta o sa imi iau o chiulasa de la dezmembrari si o portez - eventual daca se pot pune supape mai mari pe admisie, ca pana la injectie, masina oricum o sa dea fum jos in ture, pana in turbo si as vrea sa nu storc toata puterea cu fum de 10m in spate ci mai degraba sa gasesc un echilibru.. O sa mai scriu dupa ce reusesc sa instalez turbina. Un impediment deocamdata este spatiul restrans si galeria de evacuare care este aproape imposibil de folosit, pentru ca e tare inghesuita si are o forma a flansei foarte ciudata..


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladrehau
post 29 Sep 2009, 20:30
Post #6


Instalator


Group: Members
Posts: 918
Joined: 22 January 07
From: middle moldova




eu am 100 cp din soft si din westgate de la turbina.....deja miau cazut doua injectoare mi sa rupt pana pinionului de pe arborele cu came si a sarit distributia iar dupa ce am reparat totul mi a cedat racordul care baga gazele in admisia motorului aflat dupa turbo ....deja stau si ma gandesc ca am bagat vara asta 1500 euro numai in reparatii....o vand si imi iau un golf sau audi de 131 cp si il duc frumos in 160 fara nici o problema ... are fratemiu si nu i a cazut inca nimic, asa ca mai ganditi va cand mariti puterea ca aveti de schimbat muuuuulte ulterior ...mai avea unul un logan cu BFF la numar dci de 130 cp si la vandut...de ce oare ?


--------------------
logan 1.5 DCI SUPERCHARGED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 30 Sep 2009, 03:42
Post #7


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Nu stiu d c ai patit tu toate astea, dar stiu si masini care merg fara probleme.
Am soft de 50.000 km
Dau in ia fara probleme si nu a picat nimic.
Masina are 87.000 km.
Scoate fum in primele 2 trepte.
Nu a picat nici un injector.
Daca umblii doar la turbina, intercooler si evacuare eu zic ca e super safe.
Daca desfaci motorul ....
Oricum, eu la nivelul asta ma opresc.
Altfel schimb motorul (cutie, planetare, ecu ...), pun ceva mai mare ... si asta e.
Flansa de la turbina se face la taiere cu apa, ca sa nu bagi pilitura.
Va salut


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 5 Oct 2009, 13:09
Post #8


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




@vladrehau

Din ce povestesti tu acolo, suna mai mult a ghinion; nu prea se leaga nimic de putere, decat poate injectoarele.. axa cu came (fulia axei sau ce zici ca s-a rupt la tine) n-are nici o treaba cu faptul ca motorul are cuplu mai mare - posibil sa fi fost un defect care ar fi aparut indiferent, iar la valva EGR voi renunta oricum (pe langa catalizator si tobe), pentru ca motorul o sa produca mai multa funingine, pe care nu prea o vad intrand in galeria mea de admisie si nici infundand un catalizator care oricum nu-si va mai face treaba dupa modificari. A ta a cedat tocmai pentru ca ai lasat componentele astea acolo - era de asteptat ca se vor umple de taciune smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Oct 2009, 13:11
Post #9


-


Group: Members
Posts: 22.544
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(TIulian @ 5 Oct 2009, 14:09)
la valva EGR voi renunta oricum (pe langa catalizator si tobe), pentru ca motorul o sa produca mai multa funingine, pe care nu prea o vad intrand in galeria mea de admisie si nici infundand un catalizator care oricum nu-si va mai face treaba dupa modificari.
nedumerire.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 5 Oct 2009, 13:17
Post #10


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2009, 14:11)
nedumerire.gif
*


Funingine, care se poate atenua prin portarea chiulasei pentru flux de aer imbunatatit in zona de turatii in care turbina nu sufla suficient de mult aer (sau adaptarea unei variante de chiulasa cu 16 valve) si prin reglarea mai atenta a softului care comanda injectia - mai exact dozarea amestecului in functie de cat aer intra. Solutii exista pentru toate problemele - eu am ales sa ma limitez la ce pot realiza in acest moment. Probabil imi voi cumpara de la dezmembrari si o chiulasa pe care o voi porta - este si asta in plan - deocamdata sa ma vad cu turbina pe masina..

LE : probabil camioanele Roman Diesel sau autobuzele tip "rata" sunt mult mai ECO friendly decat un motor de 1,5L fara EGR si catalizator, dar imi asum intreaga responsabilitate pentru contributia la gaura din stratul de ozon..

This post has been edited by TIulian: 5 Oct 2009, 13:22


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:24
Forum Renault