Bucsi Powerflex, stut bar, admisii+evacuari diesel, a facut cineva pt. Logan Diesel?
![]() ![]() ![]() |
Bucsi Powerflex, stut bar, admisii+evacuari diesel, a facut cineva pt. Logan Diesel?
unEL |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Sincer nu cred ca de aici, s-a bagat careva sa-si modifice dCi-ul. Poate gasesti doar cateva MPI-uri cu imbunatatiri.
Daca ai nelamuriri la diesel, intreaba-l pe Felix, "doua strazi mai incolo". ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
TIulian |
![]()
Post
#3
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Salut !
Mi-am luat o turbina Garrett cu geometrie variabila (bineinteles, mai mare decat cea de logan), pe care urmeaza sa o montez pe masina. Controlul acesteia va fi extern (cu boost controller) si de aceea m-ar interesa daca cineva care a mai facut modificarea asta - eventual Felix sau Miker - imi poate spune cam cu ce presiune se poate merge in admisie cu injectia stock; turbina pe care o pun este capabila sa sustina si peste 2bar pana la 5000rpm, insa nu stiu daca injectia va da suficienta motorina pentru cat poate turbina sa sufle.. Pe de alta parte, fiind vorba de motoare commonrail, cred ca ar fi interesant de dezvoltat daca prin schimbarea diuzelor injectoarelor cu unele mai mari se poate ajunge la un debit mai mare al injectiei sau se gatuie pompa.. (de asemenea, daca cineva a facut asta si are aceasta experienta, e cu atat mai bine). De preferat, insa ar fi sa se evite discutiile gen "o sa-ti crape ambreiajul si cutia" sau "o sa-ti sara motoru in freza", pentru ca cine face aceste modificari (nu doar vorbeste de teorii) este foarte constient ca exista mari riscuri. Edit : pe masura ce experimentez pe pielea mea, promit ca o sa sustin acest topic sau topicuri asemanatoare. This post has been edited by TIulian: 21 Sep 2009, 12:19 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
unEL |
![]()
Post
#4
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
QUOTE(TIulian @ 21 Sep 2009, 13:16) Salut ! Mi-am luat o turbina Garrett cu geometrie variabila (bineinteles, mai mare decat cea de logan), pe care urmeaza sa o montez pe masina. Controlul acesteia va fi extern (cu boost controller) si de aceea m-ar interesa daca cineva care a mai facut modificarea asta - eventual Felix sau Miker - imi poate spune cam cu ce presiune se poate merge in admisie cu injectia stock; turbina pe care o pun este capabila sa sustina si peste 2bar pana la 5000rpm, insa nu stiu daca injectia va da suficienta motorina pentru cat poate turbina sa sufle.. Pe de alta parte, fiind vorba de motoare commonrail, cred ca ar fi interesant de dezvoltat daca prin schimbarea diuzelor injectoarelor cu unele mai mari se poate ajunge la un debit mai mare al injectiei sau se gatuie pompa.. (de asemenea, daca cineva a facut asta si are aceasta experienta, e cu atat mai bine). De preferat, insa ar fi sa se evite discutiile gen "o sa-ti crape ambreiajul si cutia" sau "o sa-ti sara motoru in freza", pentru ca cine face aceste modificari (nu doar vorbeste de teorii) este foarte constient ca exista mari riscuri. Edit : pe masura ce experimentez pe pielea mea, promit ca o sa sustin acest topic sau topicuri asemanatoare. Sal Iulian. Un garret 45 am si eu prin garaj si ma gandesc de multe ori pana sa-l pun. Despre ce duze vorbesti tu ? Pompa/duze sau common rail? Vezi ca sunt la bucuresti unii care fac flansele taiate cu apa. Eu recomand sa faci o schimbare majora. Deci intercooler/tubulatura intercoolrer/turbina/catalizator sport/evacuare si SOFT Spro la treaba |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
TIulian |
![]()
Post
#5
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
Salut !
Nu, m-am referit la capetele injectoarelor de pe masina, care am inteles ca se pot schimba cu unele cu gaurile mai mari, pentru debit marit; asta oricum, nu e in plan deocamdata. Acum o sa instalez turbina, o sa schimb bineinteles si tubulatura si probabil si intercoolerul (ca are capacele de plastic, prinse doar in cleme si sigur rasufla la presiuni mai mari) si vad cat pot sa ma duc cu puterea doar din modificarea asta.. Mai degraba, dupa asta o sa imi iau o chiulasa de la dezmembrari si o portez - eventual daca se pot pune supape mai mari pe admisie, ca pana la injectie, masina oricum o sa dea fum jos in ture, pana in turbo si as vrea sa nu storc toata puterea cu fum de 10m in spate ci mai degraba sa gasesc un echilibru.. O sa mai scriu dupa ce reusesc sa instalez turbina. Un impediment deocamdata este spatiul restrans si galeria de evacuare care este aproape imposibil de folosit, pentru ca e tare inghesuita si are o forma a flansei foarte ciudata.. |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
vladrehau |
![]()
Post
#6
|
![]() Instalator Group: Members Posts: 918 Joined: 22 January 07 From: middle moldova ![]() |
eu am 100 cp din soft si din westgate de la turbina.....deja miau cazut doua injectoare mi sa rupt pana pinionului de pe arborele cu came si a sarit distributia iar dupa ce am reparat totul mi a cedat racordul care baga gazele in admisia motorului aflat dupa turbo ....deja stau si ma gandesc ca am bagat vara asta 1500 euro numai in reparatii....o vand si imi iau un golf sau audi de 131 cp si il duc frumos in 160 fara nici o problema ... are fratemiu si nu i a cazut inca nimic, asa ca mai ganditi va cand mariti puterea ca aveti de schimbat muuuuulte ulterior ...mai avea unul un logan cu BFF la numar dci de 130 cp si la vandut...de ce oare ?
|
--------------------
logan
1.5 DCI
SUPERCHARGED
|
|
unEL |
![]()
Post
#7
|
![]() Loganist cu multi km. Group: Members Posts: 724 Joined: 5 August 07 From: in ultimul loc unde ai cautat ![]() |
Nu stiu d c ai patit tu toate astea, dar stiu si masini care merg fara probleme.
Am soft de 50.000 km Dau in ia fara probleme si nu a picat nimic. Masina are 87.000 km. Scoate fum in primele 2 trepte. Nu a picat nici un injector. Daca umblii doar la turbina, intercooler si evacuare eu zic ca e super safe. Daca desfaci motorul .... Oricum, eu la nivelul asta ma opresc. Altfel schimb motorul (cutie, planetare, ecu ...), pun ceva mai mare ... si asta e. Flansa de la turbina se face la taiere cu apa, ca sa nu bagi pilitura. Va salut |
--------------------
Dacia
LOGAN 1,5 DCI 85CP+
2008 Ambition
- CT 31 ___ Led & sound tuning.
|
|
TIulian |
![]()
Post
#8
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
@vladrehau
Din ce povestesti tu acolo, suna mai mult a ghinion; nu prea se leaga nimic de putere, decat poate injectoarele.. axa cu came (fulia axei sau ce zici ca s-a rupt la tine) n-are nici o treaba cu faptul ca motorul are cuplu mai mare - posibil sa fi fost un defect care ar fi aparut indiferent, iar la valva EGR voi renunta oricum (pe langa catalizator si tobe), pentru ca motorul o sa produca mai multa funingine, pe care nu prea o vad intrand in galeria mea de admisie si nici infundand un catalizator care oricum nu-si va mai face treaba dupa modificari. A ta a cedat tocmai pentru ca ai lasat componentele astea acolo - era de asteptat ca se vor umple de taciune ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(TIulian @ 5 Oct 2009, 14:09) la valva EGR voi renunta oricum (pe langa catalizator si tobe), pentru ca motorul o sa produca mai multa funingine, pe care nu prea o vad intrand in galeria mea de admisie si nici infundand un catalizator care oricum nu-si va mai face treaba dupa modificari. ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
TIulian |
![]()
Post
#10
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2009, 14:11) Funingine, care se poate atenua prin portarea chiulasei pentru flux de aer imbunatatit in zona de turatii in care turbina nu sufla suficient de mult aer (sau adaptarea unei variante de chiulasa cu 16 valve) si prin reglarea mai atenta a softului care comanda injectia - mai exact dozarea amestecului in functie de cat aer intra. Solutii exista pentru toate problemele - eu am ales sa ma limitez la ce pot realiza in acest moment. Probabil imi voi cumpara de la dezmembrari si o chiulasa pe care o voi porta - este si asta in plan - deocamdata sa ma vad cu turbina pe masina.. LE : probabil camioanele Roman Diesel sau autobuzele tip "rata" sunt mult mai ECO friendly decat un motor de 1,5L fara EGR si catalizator, dar imi asum intreaga responsabilitate pentru contributia la gaura din stratul de ozon.. This post has been edited by TIulian: 5 Oct 2009, 13:22 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:24 |