DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> retur benzina, din pompa

BMA
post 18 Aug 2005, 13:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




cand am luat nova avea dublu corp pe ea cu retur din carburator. si returul din pompa era obturat cu cositor. cand am pus monocorp a trebuit sa desfund returul din pompa sa pun furtunul acolo. asa ca am taiat o bucata din stutul de la pompa. acum banuiesc ca nu mai are acelasi diametru gaura de retur. conteaza asta ? se duce prea mult pe retur ? ce parere aveti ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Aug 2005, 13:37
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




iti faci prea multe probleme... biggrin.gif
Stutul ce iasa din pompa de benzina pe retur are eceasi grosime dintr-un capat in altul wink.gif poti taia linistit, dar nu prea mult ca nu mai sta furtunul pe stut.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 18 Aug 2005, 14:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Eu stiu ca in capat la teava de retur este un orificiu calibrat. intre 1 si 2 mm dar singura problema care poate sa apara atunci cand ajungi spre turatia maxima a motorului s-ar putea sa ramai fara benzina in carburator


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 18 Aug 2005, 14:35
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(mihai1677 @ 18 Aug 2005, 15:01)
Eu stiu ca in capat la teava de retur este un orificiu calibrat. intre 1 si 2 mm dar singura problema care poate sa apara atunci cand ajungi spre turatia maxima a motorului s-ar putea sa ramai fara benzina in carburator
*




asa stiam si eu si de-aia am intrebat. la mine gaura cred ca are mult mai mult de 2 mm
o sa incerc sa o masor. nu prea am cu ce.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 18 Aug 2005, 15:13
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Gaura de retur din pompa are mai putin de 1mm si e (cat de cat) calibrata. Ai face bine sa cumperi un corp de pompa si sa-l inlocuiesti. Nu costa mult.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Aug 2005, 15:56
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ma scuzati, dar pompa mea de benzen(necapsulata) are stutul de retur cu aceasi interior si intr-un capat si in altul, nu stiam ca sunt care au si orificiu calibrat..
Orificiul de la a mea s-a infundat iremediabil si am studiat amanuntit...

MAi am o problema care nu merita deschiderea unui nou topic..
Am cumparat o platina frantuzeasca, si cand am montat-o am observat ca lamela e mult mai tare ca la platina de metalplast, in sensul ca se deformeaza mult mai greu ca aia romaneasca.
In carte zice ca trebuie sa exercite 350-550 g forta.cum se poate masura?
Care e buna? cea frantuzeasca e prea tare sau cea romaneasca e prea moale??


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 19 Aug 2005, 07:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




da. e adevarat. am fost la magazin sa vad un corp de pompa de benzina. chiar are la capat un orificiu mic si calibrat. imi voi lua si eu un corp ca era 100k lei. sper ca asta nu-mi va creste consumul.

tragedy, nu am idee cum se poate masura, dar din cate stiu eu platinile frantuzesti sunt printre cele mai bune.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 19 Aug 2005, 09:10
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




Nu are cum sa-ti creasca consumul, insa e foarte important si la turatii mici cand pompa (din cauza uzurii) nu face "fata sa impinga" benzina pana la carburator si mai usor o ia pe retur, mai departe intelegi ce se intampla, nivel mic in CNC .....

P.S. Stutul ala iasa fortat, eu am scos unul si poti sa-l inlocuiesti, daca ai de la o alta pompa, veche, defecta, etc


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:42
Forum Renault