retur benzina, din pompa
![]() ![]() ![]() |
retur benzina, din pompa
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
iti faci prea multe probleme...
![]() Stutul ce iasa din pompa de benzina pe retur are eceasi grosime dintr-un capat in altul ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu stiu ca in capat la teava de retur este un orificiu calibrat. intre 1 si 2 mm dar singura problema care poate sa apara atunci cand ajungi spre turatia maxima a motorului s-ar putea sa ramai fara benzina in carburator
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
BMA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 18 Aug 2005, 15:01) Eu stiu ca in capat la teava de retur este un orificiu calibrat. intre 1 si 2 mm dar singura problema care poate sa apara atunci cand ajungi spre turatia maxima a motorului s-ar putea sa ramai fara benzina in carburator asa stiam si eu si de-aia am intrebat. la mine gaura cred ca are mult mai mult de 2 mm o sa incerc sa o masor. nu prea am cu ce. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
cristidb |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Gaura de retur din pompa are mai putin de 1mm si e (cat de cat) calibrata. Ai face bine sa cumperi un corp de pompa si sa-l inlocuiesti. Nu costa mult.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ma scuzati, dar pompa mea de benzen(necapsulata) are stutul de retur cu aceasi interior si intr-un capat si in altul, nu stiam ca sunt care au si orificiu calibrat..
Orificiul de la a mea s-a infundat iremediabil si am studiat amanuntit... MAi am o problema care nu merita deschiderea unui nou topic.. Am cumparat o platina frantuzeasca, si cand am montat-o am observat ca lamela e mult mai tare ca la platina de metalplast, in sensul ca se deformeaza mult mai greu ca aia romaneasca. In carte zice ca trebuie sa exercite 350-550 g forta.cum se poate masura? Care e buna? cea frantuzeasca e prea tare sau cea romaneasca e prea moale?? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BMA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
da. e adevarat. am fost la magazin sa vad un corp de pompa de benzina. chiar are la capat un orificiu mic si calibrat. imi voi lua si eu un corp ca era 100k lei. sper ca asta nu-mi va creste consumul.
tragedy, nu am idee cum se poate masura, dar din cate stiu eu platinile frantuzesti sunt printre cele mai bune. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
cata23 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 July 05 From: Tg-Jiu ![]() |
Nu are cum sa-ti creasca consumul, insa e foarte important si la turatii mici cand pompa (din cauza uzurii) nu face "fata sa impinga" benzina pana la carburator si mai usor o ia pe retur, mai departe intelegi ce se intampla, nivel mic in CNC .....
P.S. Stutul ala iasa fortat, eu am scos unul si poti sa-l inlocuiesti, daca ai de la o alta pompa, veche, defecta, etc |
--------------------
Dacia
Nova
- GJ-03
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:42 |