DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> porneste la cheie, imedita dupa da motorul sa moara

klaus
post 18 Sep 2012, 21:10
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca motorul se tureaza singur (nu am prea inteles ce inseamna "masina se tureaza fff tare in schimb sta la relanti", daca se tureaza singura sau cand apesi acceleratia) atunci e vorba de aer fals sau, in unele cazuri, o problema pe partea electrica)
Daca motorul moare DOAR la relanti (de exemplu la semafor, cand nu se apasa acceleratia) problema e de la motorasul pas cu pas (nu de la senzorul de turatie). Problema de motoras este indicata si de faptul ca merge bine cu pedala apasata (se deschide clapeta). Poate motorasul nu a fost calibrat dupa montare (desi, dupa atatea porniri ar fi trebuit sa fie).
Surubul se poate desface cu un cleste papagal (desi pozitia e absolut infecta acolo la solenza, nu stiu daca intra cum trebuie) sau se poate incerca cu o cheie tubulara cu multe colturi (nu doar cu 6), si se baga fortat pe capul surubului. Sau se pileste surubul pe 2 laturi si se porneste cu o cheie mai mica bagata pe cele 2 laturi. Sau se face o crestatura in capul surubului si se incearca ceva cu un cap de surubelnita.
Oricum, se porneste cu multa zeama de deblocat suruburile data cu o zi-2 inainte si repetata operatiunea de 2 ori pe zi. Se poate si ciocani un pic pentru a mai slabi strangerea cu un ciocan si o dalta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_ra
post 19 Sep 2012, 19:36
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




salut ,am revenit.deci : am reglat tachetii(50 ron), am restetat din nou ambele centrale ( baiatul de la gaz imi zice ca sunt ok acum )(30 ron), am schimbat bujiile ( 72 ron ) , am curatat clapeta de aceleratie , motorasul pas cu pas, sezorul de pe volanta ( nu cred ca avea vreo treaba ) si surpriza !!! TOT NU MERGE !!! azi de dimineaza prin baile herculanr am dat de 6-7 ori la automat si abia abia a pornit ... o fi oare necesar sa schimb toata masina ?:-?.... au mai ramas 2 posibile cauze :
1. autosoclul ( nu sunt sigur ..dar se duce initial la 1500 de ture apoi bolboroseste.. deci exista posibilitatea sa nu fi acesta )
2. benzina . Am avut 3 linii de benzina de vreo 2 -3 luni ... am crezut ca am o problema cu afisajul dar m-am inselat ...am vrut sa o "evacuez " pe toata ..din Ramnicul valcea pana in Bcuresti am venit pe benzina si la intrare in Buc s-a aprins martorul ( deci e ok) cred ca maine dau rezervrul jos... presupun ca de la benzina sa fie ...eu totusi numai la Petrom bagam..oi fi prins eu o dimineatza in care au adaugat si apa ..acum nush ce sa zic de calitatea ei . o sa curat rezervorul si o sa bag numai de la OMW chiar daca este mai scumpa ..ramane de vazut ....


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 19 Sep 2012, 20:16
Post #33


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




QUOTE(Taka @ 18 Sep 2012, 14:20)
Am luat-o de  la capat si  am desfacut si curatat mpp-ul si corpul  clapeta,senzorul de  turatie
  Am  resetat cu calculatorul cu  contactul (5-6  ori pus-luat contactul)iam  dat  cheie  mergea perfect....
Pareri...
*


ok
sper ca ai facut o gluma......
fara suparare dar la asemenea ,,resetat,, parerile sunt de prisos


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Sep 2012, 20:19
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu totusi as suspecta in continuare motorasul pas cu pas.
As mai schimba releele de pompa de benzina si de injectoare din cutia de sigurante de la motor si as verifica pompa de benzina (desi ma indoiesc). Poate si masa ei care e undeva pe aripa spate.
De asemenea as verifica legaturile de masa din compartimentul motor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taka
post 20 Sep 2012, 06:25
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 17 November 09




Va multumesc,sa rezolvat se pare ca mpp astea chinezesti la 30-32lei buc pot fi defecte chiar si din fabrica sau poate nu chiar defecte ci doar nu sunt aduse la parametri corespunzatori,eu m-am intors la originalul vdo dupa ce a trecut printr-o curatare cu vreo 2-3 spray-uri si acum merge ok sa vedea cat va tine,senzorul de turatie doar ma dus in ereoare pt ca nu il puteam da jos...dar a mai ramas sa vad care e treaba cu alternatorul din cand in cand imi mai ramane aprins martorul baterie merg vreo 200m se stinge mai merg ceva se mai arinde si dupa ramane stins restul calatoriei(am curatat cele 2 borne ale sale)or fi carbuni impuscati sau trebuie schimbati dar aci trebuie sa caut pe cineva:D


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 20 Sep 2012, 08:27
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




Salut!
readuc in discutie problema intiala a mea! si a altora gpl-isti

la fiecare pornire dupa ce motorul a stat mai mult de 4-5h , motorul da sa moara, se balbaie, chiar moare daca e mai rece afara(in aceasta perioada, scade brusc acul turometrului, creste brusc sau gradat, mai scade usurel, apoi creste usurel pana se stabilizeaza la 900 ca apoi sa stea la 750. valorile unde oscileaza dupa scaderea brusca sunt 1500 si 900rpm).
dupa aceasta figura motorul merge ca la carte si in toate testele PC imi zice ca e ca nou!
masina are gpl tomasetto stag 200, problemele au aparut la 2000km dupa instalarea gpl(pe frigurile din februarie) si dupa ce bobina de inductie si-a dat duhul si a fost schimbata cu una Valeo.
de atunci s-au operat urmatoarele:
-curatat mpp, schimbat mpp cu unul chinezesc, schimbat tot corpul clapeta(sh de 20.000km)
-reglat culbutorii
-schimbat fisele
-schimbat bujiile
-fost in service dacia si unde am montat gpl pt resetare valori la calculatoare(pt 2 zile scurte parca si-ar fi revenit desi am simtit ca nu e asa cum m-am obisnuit eu)
-verificat pompa de benzina, pt un moment dat mi s-a spus ca de acoloa r fi, cum ca s-ar dezamorsa sau ceva de genul dar apoi au zis ca nue de acolo
-schimbat benzina, schimbat gaz, pus aditiv in benzina(parca balbaiala dureaza ceva mai putin, probabil de la cifra octanica crescuta)
-anulat instalatia gpl, trecut conexiunile electrice de la injectoare la ecu benzina(pt o scurta perioada) si parca s-o diminuat efectele insa tot s-o balbait la pornire

ultima recomandare din service dacia care m-a scutit de oprirea motorului la pornire e ca la pornire(simt ca electromotrul invarte de mai multe ori pana o ia) e ca sa ajut din pedala de acceleratie si sa tin eu motorul la 1500-2000rpm pt 20-30 sec


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 20 Sep 2012, 13:21
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(raoul. @ 20 Sep 2012, 08:27)
readuc in discutie problema intiala a mea! si a altora gpl-isti
ultima recomandare din service dacia care m-a scutit de oprirea motorului la pornire e ca la pornire(simt ca electromotrul invarte de mai multe ori pana o ia) e ca sa ajut din pedala de acceleratie si sa tin eu motorul la 1500-2000rpm pt 20-30 sec
*


parca ai fi la dacia 1300 radmasa.gif Tare rau

On Topic: cauta-l pe userul kti din Craiova pe privat si te poate ajuta el cu sfaturi/eventual sa mergi pana la el sa vada masina ...


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danimar
post 20 Sep 2012, 23:47
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 25 February 10




Faptul ca urca in turatii cand e rece motorul e ok, asa trebuie. Daca te uiti in filmuletul de la mine vezi cam la ce valori trebuie sa ajunga (cam pe la 1200, cu toate ca si la mine are obiceiul sa urce mai mult). Apoi scade treptat pana la valoarea normala de relanti. De aceasta urcare se ocupa mpp-ul, deci ala ar trebui banuit primul ca nu functioneaza corect (chiar daca l-ai inlocuit, am auzit multe povesti despre astea ieftine).
Ce nu-i normal e ca moare motorul. La tine moare cand e rece afara, la mine e fix invers, cand e cald. Acum ca a venit racoarea porneste de zici ca-i noua.
Eu inca nu i-am dat de cap, sunt la al treilea mpp (pe ala din fabrica cred ca l-am stricat degeaba incercand sa-l desfac)
Daca o pornesc direct pe gaz nu mai face problema asta, nu stiu ce sa mai cred. Dar acum nu-mi mai fac probleme, oi vedea eu la vara cum s-o comporta.


--------------------
Dacia SuperNova 2001/Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_ra
post 21 Sep 2012, 19:06
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




mai nou nu s pornit nici cand a fost cald afara (a fost coincidenta ca s-a racorit si nu a mai mers )... cred ca m-am prins de la ce este ...daca trece mult timp cand masina nu este pornita(7-8 ore ) pompa de pe benzina nu mai retine presiunea cand pun contactul si dau la cheie ...deci cam trebuie schimbat ansamblul ...alta posibilitate nu mai vad... cond o sa o schimb m-am interesat ca exista relee care se monteaza suplimentar la pompa sa se opreasca cand intra pe gaz sa nu mearga in gol aiurea si sa se uzeze (cum am patit eu)


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 21 Sep 2012, 19:25
Post #40


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




cu releu pe pompa va face mai rau se opreste la debreiere la rece.
nu cred ca porneste greu si la rece si la cald
ori una ori alta
NICIODATA amandoua
clar?
icon_mrgreen.gif


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_ra
post 27 Sep 2012, 18:25
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 June 12




Va salut din nou.Dupa cum am scris mai sus tot o problema cu pornirea am si eu .Cum am mentionat am schimbat bujii, reglat tacheti,curatat clapeta, mpp,senzor volanta, resetat de 3-4 ori calculatorul de benzina de 2 ori cel de gaz si tot degeaba.. bani dati aiurea ... Mi-am comandat bosch ansamblu pompa benzina ( inca 420 de roni - ma rog lucrez la o firma de piese si nu am achitat-o cred ca o sa o fac retur la furnizor ) si sta frumos la mine pe birou la serviciu(altceva pe masina nu am ce sa mai schimb sa rezolv problema pornirii) : de ce?? e simplu: am fost la un service din Bragadiru si un mecanic care a lucrat la Renault , actualmente la un service privat (artis omul), mi-a pus testerul pe masina si normal ca toate erau bune si frumoase.Mi-a zis : "mergi 2-3 zile numai pe benzina si daca nu se rezolva iti schimb pompa personal GRATIS , cu toate ca iti zic sigur ca nu e de la pompa ..ca aia merge ori nu merge si nu are ce sa se dezamorseze dupa 10 ore ,ea se amorseaza singura cand pui contactul si se si aude; PROBLEMA E DE LA CENTRALA DE GAZ AL CAREI SOFT NU E COMPATIBIL CU CEL DE ECU" .Zis si facut , ieri am mers 30 de km cu ea , azi de dimineaza a pornit din prima la sfert dar sa balbait foarte putin si nu s-a mai oprit , am mers la benzinarie ca eram pe rosu , m-am mai usurat de 1 mil ( am bagat cum a zis mecanicul 99+) doar 15 L...sad.gif.... am ajuns la serv . La 17:30 cand am plecat de la serviciu , pun contactul si la sfert de cheie ramane la 1500 de ture si scade usurel la 1000 frumos , fara balbaieli ... DECI: in concluzie decat sa aruncati banii pe geam ( k mine)mergeti intai la servicele unde s-a montat instalatia si sa ii luati pe sus pe expertii aia care afirma : " domne instalatia e ok merge , nu vad nici o problema de la noi , regleaza-ti culbutorii , schimba bujiile , fisele , bobina , senzorii "sau toata masina daca se poate nu????... numai meseriasi sunt peste tot in ziua de azi ..eu o sa am duc in wekend sa mi-o regleze iar ..ca daia am dat 23 de mil instalatia+ 7 mil ( mutarea de pe matiz pe logan a instalatiei) si acum merg pe benzina ...


--------------------
DACIA LOGAN LAUREAT 2005 - B-304-KNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 27 Sep 2012, 21:14
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




da, si eu am ajuns personal la concluzia ca buba e in centrala de gaz. oricum...voi tine sub observatie problema pana cand se duce masina.
ca fapt divers am urmat sfatul inginerului dacotec si:
dau cheie, cand porneste calc usor acc, o tin 20-30 sec intre 2000-1500 si dupa asta e parfum, nu are nici o greata.
acuma e amuzant, mie mi-au fortat usa si furat casetofonul(am anulat incuietorile , sper sa nu patesc ceva smile.gif ) si desi am alarma parca decand cu pornirea asta cu smen ma simt mai bine. si sotia o invatat smecheria asa ca... dacioata mea e numai pt mine


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 8 Oct 2012, 12:34
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




Vreo veste/solutie de alti posesori loviti de acceasi boala a loganului meu?


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 16 Oct 2012, 12:26
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




incet incet nici cu smecheria "pedala" nu vrea masina sa asculte. moare motorul si merge foarte aiurea(suturi) pana cand se stabilizeaza


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Oct 2012, 22:25
Post #45


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sa n-ai vreun aer fals pe undeva, care e apoi e compensat de reglajul dat de sonda lambda cand se incalzeste.
Sau bujii "calde", deficitare la rece


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 17 Oct 2012, 12:15
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




am avut bujii NGK dupa specificatii, le-am schimbat cu unele eyquyem originale.
am verificat pe la corp clapeta sa nu fie pe undeva aer fals dar nu am gasit


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bazil31
post 17 Oct 2012, 20:47
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 May 07
From: vulcan,hd




Aceiasi problema si la mine:porneste,urca la 1500,scade aproape de o,cateodata moare,apoi se stabilizeaza la 750 si merge normal.Cand e rece motorul,daca ma prinde in relanti la trecerea pe gaz,pa,a murit motoru.Acu e la `doctor`,la un meserias care se ambitioneaza sa ii dea de cap.Sper sa o rezolve,dar se pare ca are simptome de `asa face toate domnu sofer `ca zici ca am cumparat masini care merg pana expira garantia.


--------------------
dacia/dacia logan 1.4/supernova 2006/preference/2001-europa - hd 07 elc/hd 26 bmi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 18 Oct 2012, 20:00
Post #48


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




ok
AMBITIE ?
o sa fi cam dezamagit pt ca NIMENI nu a rezolvat concret aceasta problema.
cauza se stie insa rezolvarea NU
wacko.gif
bafta


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 19 Oct 2012, 06:25
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




@kti, nu te inteleg.
pe unde am umblat in Timisoara mi s-a spus ca e de la instalatia de gaz dar exact root cause nu au fost in stare sa-mi spuna. cica asa face toate(la service-urile Dacia). La service-urile GPL mi s-a spus ca nu e de la instalatie.
ba ca e de la injectoare, ba ca de la supape, ba ca de la bujii ,fise, corp clapeta, senzori lu peste, aer fals pe nush unde care comunica cu frana samd
te rog sa share-uiesti cu noi rootcause-ul ca poate poate o veni vreunul cu vreo solutie pe termen lung(stiu masini la care s-a schimbat si cablajul electric ca poate o fi de acolo)
multumesc


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 19 Oct 2012, 10:10
Post #50


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(raoul. @ 2 Aug 2012, 16:16)
intradevar pe benzina parca e mai lenesa dar pana acum am zis ca poate mi se pare mie. faza e ca merge impecabil masina exceptie la pornire si la pornire doar cand e cald afara(teoretic se dilata piesele deci ar trebui sa fie mai etanse).
mi-a mai facut o faza si anume la viteza mare cand am dat inapoi e benzina mi-a murit motorul in mers!
oricum ma seaca la culme faza si nu stie pe ce sa dau vina, gpl sau 68.000 km cu masina
*




QUOTE(raoul. @ 17 Sep 2012, 15:44)
eu tare cred ca eu un bug electric pe undeva! ce ma seaca e ca cei de la gpl ma trimit la service dacia si viceversa dar nimeni nu stie ce are ! enervant ca nimeni nu isi da seama
*



in electrovalva te-ai uitat?? ai pilitura acolo?
filtrul de aer cum se prezinta? este murdar?


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 19 Oct 2012, 10:28
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




electrovalva...te referi la mpp. e schimbat tot corpul e curat acolo.
filtrul de aer e schimbat


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 19 Oct 2012, 12:38
Post #52


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life






--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 19 Oct 2012, 13:06
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




@Orijinal- mie imi face figura la pornire, cand e pe benzina si nu pe GPL. dupa acel minut critic cand motorul merge alandala, totul se stabilizeaza, merge rotund frumos pe benzina sid upa ce ajunge apa la 40grade trece frumos pe GPL si totul e ok atat pe testul clip cat si pe testerul de GPL. la pornire e durere


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Oct 2012, 21:57
Post #54


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




raoul. cand opresti motoru dai pe benzina?? normal ca nu,luat contactu,oprit motor si gata,a doua zi toate injuraturile din lume,ca Loganu este cea mai proasta masina,Ia incearca urmatoarea faza,cand mai ai 2-3 km pana acasa treci pe benzina si opreste motoru tot pe benzina si spune aici pe forum cum porneste dimineata


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 20 Oct 2012, 12:49
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




Normal ca nu trec pe benzina ca doar porneste pe benzina, ca asa e setat compu de gaz.
Si..am facut chestia ce o recomanzi la inceputul telenovelei, dar ca sa nu exclud o posibila solutietemporara am sa mai incerc desi sunt sceptic



--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tybvaly
post 23 Oct 2012, 10:01
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 April 08
From: Iasi




Problema rezolvata..cel putin la mine.
Dupa multe experimente(unele luate de pe forum) am ajuns in service (reprezentanta) unde s-a reconfigurat(resetat, etc) calculatorul de benzina.
Orice pornire (rece, cald) se face acum la sfert de cheie.
Tot motorul functioneaza perfect ( injectoare(benzina, gaz), pompa benzina, bujii, fise, bobina, MPP, senzor turatie, etc). Singura problema a fost cu parametrii din calculatorul de benzina.
Din cate am inteles trebuie rulat pe benzina cate 100 de km dupa 1500-2000 de km parcursi, sau la oprire sa se parcurga ultimii 2 km pe benzina.
Configuratia mea este un 1.4 mpi cu gpl de uzina.




--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 GPL 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 23 Oct 2012, 18:09
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




QUOTE(tybvaly @ 23 Oct 2012, 10:01)
Problema rezolvata..cel putin la mine.
Dupa multe experimente(unele luate de pe forum) am ajuns in service (reprezentanta) unde s-a reconfigurat(resetat, etc) calculatorul de benzina.
Orice pornire (rece, cald) se face acum la sfert de cheie.
Tot motorul functioneaza perfect ( injectoare(benzina, gaz), pompa benzina, bujii, fise, bobina, MPP, senzor turatie, etc). Singura problema a fost cu parametrii din calculatorul de benzina.
Din cate am inteles trebuie rulat pe benzina cate 100 de km dupa 1500-2000 de km parcursi, sau la oprire sa se parcurga ultimii 2 km pe benzina.
Configuratia mea este un 1.4 mpi cu gpl de uzina.
*



dupa un mail de la kti am ajuns si eu la aceeasi concluzie, doar ca ultima oara cand am fost in service la resetat compu m-o tinut o saptamana.
momentan am mers pe benzina si pornirea e catusi de putin ok. mi-am propus ca saptamana viitoare sa merg in service pt resetare parametrii si apoi sa merg la GPL sa optimizeze setarile lor. is curios cat o tine


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 23 Oct 2012, 18:57
Post #58


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




nici tu n-ai vazut postul #16? huh.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul.
post 23 Oct 2012, 21:23
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 November 07




QUOTE(P-A-C-O @ 23 Oct 2012, 18:57)
nici tu n-ai vazut postul #16?  huh.gif
*


Acum 1 luna cand am facut distributia am intrebat de chestia aia si mi s-a spus ca as avea ultima versiune


--------------------
dacia logan abs plus 2008 - TM-12-BTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 24 Oct 2012, 06:34
Post #60


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




despre ce versiune e vorba?... sau nu ai vazut?

apropo, cum au vazut cei de la service ca ai ultima versiune? i-ai vazut cand s-au legat cu CLIP-u'?


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 20:44
Forum Renault