porneste la cheie, imedita dupa da motorul sa moara
![]() ![]() ![]() |
porneste la cheie, imedita dupa da motorul sa moara
klaus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
cristian_ra |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 12 ![]() |
salut ,am revenit.deci : am reglat tachetii(50 ron), am restetat din nou ambele centrale ( baiatul de la gaz imi zice ca sunt ok acum )(30 ron), am schimbat bujiile ( 72 ron ) , am curatat clapeta de aceleratie , motorasul pas cu pas, sezorul de pe volanta ( nu cred ca avea vreo treaba ) si surpriza !!! TOT NU MERGE !!! azi de dimineaza prin baile herculanr am dat de 6-7 ori la automat si abia abia a pornit ... o fi oare necesar sa schimb toata masina ?:-?.... au mai ramas 2 posibile cauze :
1. autosoclul ( nu sunt sigur ..dar se duce initial la 1500 de ture apoi bolboroseste.. deci exista posibilitatea sa nu fi acesta ) 2. benzina . Am avut 3 linii de benzina de vreo 2 -3 luni ... am crezut ca am o problema cu afisajul dar m-am inselat ...am vrut sa o "evacuez " pe toata ..din Ramnicul valcea pana in Bcuresti am venit pe benzina si la intrare in Buc s-a aprins martorul ( deci e ok) cred ca maine dau rezervrul jos... presupun ca de la benzina sa fie ...eu totusi numai la Petrom bagam..oi fi prins eu o dimineatza in care au adaugat si apa ..acum nush ce sa zic de calitatea ei . o sa curat rezervorul si o sa bag numai de la OMW chiar daca este mai scumpa ..ramane de vazut .... |
--------------------
DACIA
LOGAN
LAUREAT 2005
- B-304-KNO
|
|
kti |
![]() ![]()
Post
#33
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
QUOTE(Taka @ 18 Sep 2012, 14:20) Am luat-o de la capat si am desfacut si curatat mpp-ul si corpul clapeta,senzorul de turatie Am resetat cu calculatorul cu contactul (5-6 ori pus-luat contactul)iam dat cheie mergea perfect.... Pareri... ok sper ca ai facut o gluma...... fara suparare dar la asemenea ,,resetat,, parerile sunt de prisos |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#34
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu totusi as suspecta in continuare motorasul pas cu pas.
As mai schimba releele de pompa de benzina si de injectoare din cutia de sigurante de la motor si as verifica pompa de benzina (desi ma indoiesc). Poate si masa ei care e undeva pe aripa spate. De asemenea as verifica legaturile de masa din compartimentul motor. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Taka |
![]() ![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 November 09 ![]() |
Va multumesc,sa rezolvat se pare ca mpp astea chinezesti la 30-32lei buc pot fi defecte chiar si din fabrica sau poate nu chiar defecte ci doar nu sunt aduse la parametri corespunzatori,eu m-am intors la originalul vdo dupa ce a trecut printr-o curatare cu vreo 2-3 spray-uri si acum merge ok sa vedea cat va tine,senzorul de turatie doar ma dus in ereoare pt ca nu il puteam da jos...dar a mai ramas sa vad care e treaba cu alternatorul din cand in cand imi mai ramane aprins martorul baterie merg vreo 200m se stinge mai merg ceva se mai arinde si dupa ramane stins restul calatoriei(am curatat cele 2 borne ale sale)or fi carbuni impuscati sau trebuie schimbati dar aci trebuie sa caut pe cineva:D
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
raoul. |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
Salut!
readuc in discutie problema intiala a mea! si a altora gpl-isti la fiecare pornire dupa ce motorul a stat mai mult de 4-5h , motorul da sa moara, se balbaie, chiar moare daca e mai rece afara(in aceasta perioada, scade brusc acul turometrului, creste brusc sau gradat, mai scade usurel, apoi creste usurel pana se stabilizeaza la 900 ca apoi sa stea la 750. valorile unde oscileaza dupa scaderea brusca sunt 1500 si 900rpm). dupa aceasta figura motorul merge ca la carte si in toate testele PC imi zice ca e ca nou! masina are gpl tomasetto stag 200, problemele au aparut la 2000km dupa instalarea gpl(pe frigurile din februarie) si dupa ce bobina de inductie si-a dat duhul si a fost schimbata cu una Valeo. de atunci s-au operat urmatoarele: -curatat mpp, schimbat mpp cu unul chinezesc, schimbat tot corpul clapeta(sh de 20.000km) -reglat culbutorii -schimbat fisele -schimbat bujiile -fost in service dacia si unde am montat gpl pt resetare valori la calculatoare(pt 2 zile scurte parca si-ar fi revenit desi am simtit ca nu e asa cum m-am obisnuit eu) -verificat pompa de benzina, pt un moment dat mi s-a spus ca de acoloa r fi, cum ca s-ar dezamorsa sau ceva de genul dar apoi au zis ca nue de acolo -schimbat benzina, schimbat gaz, pus aditiv in benzina(parca balbaiala dureaza ceva mai putin, probabil de la cifra octanica crescuta) -anulat instalatia gpl, trecut conexiunile electrice de la injectoare la ecu benzina(pt o scurta perioada) si parca s-o diminuat efectele insa tot s-o balbait la pornire ultima recomandare din service dacia care m-a scutit de oprirea motorului la pornire e ca la pornire(simt ca electromotrul invarte de mai multe ori pana o ia) e ca sa ajut din pedala de acceleratie si sa tin eu motorul la 1500-2000rpm pt 20-30 sec |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(raoul. @ 20 Sep 2012, 08:27) readuc in discutie problema intiala a mea! si a altora gpl-isti ultima recomandare din service dacia care m-a scutit de oprirea motorului la pornire e ca la pornire(simt ca electromotrul invarte de mai multe ori pana o ia) e ca sa ajut din pedala de acceleratie si sa tin eu motorul la 1500-2000rpm pt 20-30 sec parca ai fi la dacia 1300 ![]() On Topic: cauta-l pe userul kti din Craiova pe privat si te poate ajuta el cu sfaturi/eventual sa mergi pana la el sa vada masina ... |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
danimar |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
Faptul ca urca in turatii cand e rece motorul e ok, asa trebuie. Daca te uiti in filmuletul de la mine vezi cam la ce valori trebuie sa ajunga (cam pe la 1200, cu toate ca si la mine are obiceiul sa urce mai mult). Apoi scade treptat pana la valoarea normala de relanti. De aceasta urcare se ocupa mpp-ul, deci ala ar trebui banuit primul ca nu functioneaza corect (chiar daca l-ai inlocuit, am auzit multe povesti despre astea ieftine).
Ce nu-i normal e ca moare motorul. La tine moare cand e rece afara, la mine e fix invers, cand e cald. Acum ca a venit racoarea porneste de zici ca-i noua. Eu inca nu i-am dat de cap, sunt la al treilea mpp (pe ala din fabrica cred ca l-am stricat degeaba incercand sa-l desfac) Daca o pornesc direct pe gaz nu mai face problema asta, nu stiu ce sa mai cred. Dar acum nu-mi mai fac probleme, oi vedea eu la vara cum s-o comporta. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
cristian_ra |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 12 ![]() |
mai nou nu s pornit nici cand a fost cald afara (a fost coincidenta ca s-a racorit si nu a mai mers )... cred ca m-am prins de la ce este ...daca trece mult timp cand masina nu este pornita(7-8 ore ) pompa de pe benzina nu mai retine presiunea cand pun contactul si dau la cheie ...deci cam trebuie schimbat ansamblul ...alta posibilitate nu mai vad... cond o sa o schimb m-am interesat ca exista relee care se monteaza suplimentar la pompa sa se opreasca cand intra pe gaz sa nu mearga in gol aiurea si sa se uzeze (cum am patit eu)
|
--------------------
DACIA
LOGAN
LAUREAT 2005
- B-304-KNO
|
|
kti |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
cu releu pe pompa va face mai rau se opreste la debreiere la rece.
nu cred ca porneste greu si la rece si la cald ori una ori alta NICIODATA amandoua clar? ![]() |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
cristian_ra |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 12 ![]() |
Va salut din nou.Dupa cum am scris mai sus tot o problema cu pornirea am si eu .Cum am mentionat am schimbat bujii, reglat tacheti,curatat clapeta, mpp,senzor volanta, resetat de 3-4 ori calculatorul de benzina de 2 ori cel de gaz si tot degeaba.. bani dati aiurea ... Mi-am comandat bosch ansamblu pompa benzina ( inca 420 de roni - ma rog lucrez la o firma de piese si nu am achitat-o cred ca o sa o fac retur la furnizor ) si sta frumos la mine pe birou la serviciu(altceva pe masina nu am ce sa mai schimb sa rezolv problema pornirii) : de ce?? e simplu: am fost la un service din Bragadiru si un mecanic care a lucrat la Renault , actualmente la un service privat (artis omul), mi-a pus testerul pe masina si normal ca toate erau bune si frumoase.Mi-a zis : "mergi 2-3 zile numai pe benzina si daca nu se rezolva iti schimb pompa personal GRATIS , cu toate ca iti zic sigur ca nu e de la pompa ..ca aia merge ori nu merge si nu are ce sa se dezamorseze dupa 10 ore ,ea se amorseaza singura cand pui contactul si se si aude; PROBLEMA E DE LA CENTRALA DE GAZ AL CAREI SOFT NU E COMPATIBIL CU CEL DE ECU" .Zis si facut , ieri am mers 30 de km cu ea , azi de dimineaza a pornit din prima la sfert dar sa balbait foarte putin si nu s-a mai oprit , am mers la benzinarie ca eram pe rosu , m-am mai usurat de 1 mil ( am bagat cum a zis mecanicul 99+) doar 15 L...
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
LAUREAT 2005
- B-304-KNO
|
|
raoul. |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
da, si eu am ajuns personal la concluzia ca buba e in centrala de gaz. oricum...voi tine sub observatie problema pana cand se duce masina.
ca fapt divers am urmat sfatul inginerului dacotec si: dau cheie, cand porneste calc usor acc, o tin 20-30 sec intre 2000-1500 si dupa asta e parfum, nu are nici o greata. acuma e amuzant, mie mi-au fortat usa si furat casetofonul(am anulat incuietorile , sper sa nu patesc ceva ![]() |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
raoul. |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
Vreo veste/solutie de alti posesori loviti de acceasi boala a loganului meu?
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
raoul. |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
incet incet nici cu smecheria "pedala" nu vrea masina sa asculte. moare motorul si merge foarte aiurea(suturi) pana cand se stabilizeaza
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
klaus |
![]()
Post
#45
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
sa n-ai vreun aer fals pe undeva, care e apoi e compensat de reglajul dat de sonda lambda cand se incalzeste.
Sau bujii "calde", deficitare la rece |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
raoul. |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
am avut bujii NGK dupa specificatii, le-am schimbat cu unele eyquyem originale.
am verificat pe la corp clapeta sa nu fie pe undeva aer fals dar nu am gasit |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
bazil31 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 5 May 07 From: vulcan,hd ![]() |
Aceiasi problema si la mine:porneste,urca la 1500,scade aproape de o,cateodata moare,apoi se stabilizeaza la 750 si merge normal.Cand e rece motorul,daca ma prinde in relanti la trecerea pe gaz,pa,a murit motoru.Acu e la `doctor`,la un meserias care se ambitioneaza sa ii dea de cap.Sper sa o rezolve,dar se pare ca are simptome de `asa face toate domnu sofer `ca zici ca am cumparat masini care merg pana expira garantia.
|
--------------------
dacia/dacia
logan 1.4/supernova
2006/preference/2001-europa
- hd 07 elc/hd 26 bmi
|
|
kti |
![]()
Post
#48
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
ok
AMBITIE ? o sa fi cam dezamagit pt ca NIMENI nu a rezolvat concret aceasta problema. cauza se stie insa rezolvarea NU ![]() bafta |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
raoul. |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
@kti, nu te inteleg.
pe unde am umblat in Timisoara mi s-a spus ca e de la instalatia de gaz dar exact root cause nu au fost in stare sa-mi spuna. cica asa face toate(la service-urile Dacia). La service-urile GPL mi s-a spus ca nu e de la instalatie. ba ca e de la injectoare, ba ca de la supape, ba ca de la bujii ,fise, corp clapeta, senzori lu peste, aer fals pe nush unde care comunica cu frana samd te rog sa share-uiesti cu noi rootcause-ul ca poate poate o veni vreunul cu vreo solutie pe termen lung(stiu masini la care s-a schimbat si cablajul electric ca poate o fi de acolo) multumesc |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(raoul. @ 2 Aug 2012, 16:16) intradevar pe benzina parca e mai lenesa dar pana acum am zis ca poate mi se pare mie. faza e ca merge impecabil masina exceptie la pornire si la pornire doar cand e cald afara(teoretic se dilata piesele deci ar trebui sa fie mai etanse). mi-a mai facut o faza si anume la viteza mare cand am dat inapoi e benzina mi-a murit motorul in mers! oricum ma seaca la culme faza si nu stie pe ce sa dau vina, gpl sau 68.000 km cu masina QUOTE(raoul. @ 17 Sep 2012, 15:44) eu tare cred ca eu un bug electric pe undeva! ce ma seaca e ca cei de la gpl ma trimit la service dacia si viceversa dar nimeni nu stie ce are ! enervant ca nimeni nu isi da seama in electrovalva te-ai uitat?? ai pilitura acolo? filtrul de aer cum se prezinta? este murdar? |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
raoul. |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
electrovalva...te referi la mpp. e schimbat tot corpul e curat acolo.
filtrul de aer e schimbat |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
raoul. |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
@Orijinal- mie imi face figura la pornire, cand e pe benzina si nu pe GPL. dupa acel minut critic cand motorul merge alandala, totul se stabilizeaza, merge rotund frumos pe benzina sid upa ce ajunge apa la 40grade trece frumos pe GPL si totul e ok atat pe testul clip cat si pe testerul de GPL. la pornire e durere
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#54
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
raoul. cand opresti motoru dai pe benzina?? normal ca nu,luat contactu,oprit motor si gata,a doua zi toate injuraturile din lume,ca Loganu este cea mai proasta masina,Ia incearca urmatoarea faza,cand mai ai 2-3 km pana acasa treci pe benzina si opreste motoru tot pe benzina si spune aici pe forum cum porneste dimineata
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
raoul. |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
Normal ca nu trec pe benzina ca doar porneste pe benzina, ca asa e setat compu de gaz.
Si..am facut chestia ce o recomanzi la inceputul telenovelei, dar ca sa nu exclud o posibila solutietemporara am sa mai incerc desi sunt sceptic |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
tybvaly |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 28 April 08 From: Iasi ![]() |
Problema rezolvata..cel putin la mine.
Dupa multe experimente(unele luate de pe forum) am ajuns in service (reprezentanta) unde s-a reconfigurat(resetat, etc) calculatorul de benzina. Orice pornire (rece, cald) se face acum la sfert de cheie. Tot motorul functioneaza perfect ( injectoare(benzina, gaz), pompa benzina, bujii, fise, bobina, MPP, senzor turatie, etc). Singura problema a fost cu parametrii din calculatorul de benzina. Din cate am inteles trebuie rulat pe benzina cate 100 de km dupa 1500-2000 de km parcursi, sau la oprire sa se parcurga ultimii 2 km pe benzina. Configuratia mea este un 1.4 mpi cu gpl de uzina. |
--------------------
Dacia
Logan Laureat 1.4 GPL
2008
|
|
raoul. |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
QUOTE(tybvaly @ 23 Oct 2012, 10:01) Problema rezolvata..cel putin la mine. Dupa multe experimente(unele luate de pe forum) am ajuns in service (reprezentanta) unde s-a reconfigurat(resetat, etc) calculatorul de benzina. Orice pornire (rece, cald) se face acum la sfert de cheie. Tot motorul functioneaza perfect ( injectoare(benzina, gaz), pompa benzina, bujii, fise, bobina, MPP, senzor turatie, etc). Singura problema a fost cu parametrii din calculatorul de benzina. Din cate am inteles trebuie rulat pe benzina cate 100 de km dupa 1500-2000 de km parcursi, sau la oprire sa se parcurga ultimii 2 km pe benzina. Configuratia mea este un 1.4 mpi cu gpl de uzina. dupa un mail de la kti am ajuns si eu la aceeasi concluzie, doar ca ultima oara cand am fost in service la resetat compu m-o tinut o saptamana. momentan am mers pe benzina si pornirea e catusi de putin ok. mi-am propus ca saptamana viitoare sa merg in service pt resetare parametrii si apoi sa merg la GPL sa optimizeze setarile lor. is curios cat o tine |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#58
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
nici tu n-ai vazut postul #16?
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
raoul. |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#60
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
despre ce versiune e vorba?... sau nu ai vazut?
apropo, cum au vazut cei de la service ca ai ultima versiune? i-ai vazut cand s-au legat cu CLIP-u'? |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 20:44 |