DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1,6 - s-a turat singura "blana"

ergo
post 19 Jul 2012, 15:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 July 06




Salut tuturor.
Cu scuze daca s-a mai discutat, va solicit sfaturile in urmatoarea privinta:
Am un Logan 1,6 de 6 ani, 65.000 km la bord.
I-am facut o revizie uzuala acum cateva zile, la un service de cartier: ulei/filtre. Imediat dupa revizie am facut si ITP-ul, fara probleme. In timpul reviziei nu s-a umblat decat la filtre si schimbul de ulei.
Plec de la service si dupa putin timp, in treapta 4, motorul s-a turat singur la peste 6000 de ture...l-am oprit imediat, am tras pe dreapta. Am stat putin, am mai dat o cheie (masina scoasa din viteza) - idem, s-a turat singura in "blana".
Ma intorc in service si rog mecanicul sa vina sa vada. Mai dau o cheie - la solicitarea lui - la fel. Atunci mecanicul scoate mufa de la motorasul pas cu pas, o pune la loc si problema dispare...
De atunci si pana in prezent nu s-a mai repetat. Mecanicul a zis sa iau un spray dedicat si sa vin la el sa-mi curete MPP-ul si corpul clapeta.
Rugamintea este sa-mi spuneti:
- a fost de vina MPP-ul ?
- ce legatura este intre scoaterea/punerea mufei MPP si rezolvarea problemei ?
- curatarea este o solutie viabila ?
- peste doua luni ma asteapta un drum pana in Italia. Ar trebui sa schimb MPP-ul/corpul clapeta ?
Multumesc pentru ajutor.

Edit: nu a mai avut niciodata niciun fel de problema cu turatia.

This post has been edited by ergo: 19 Jul 2012, 15:08


--------------------
Dacia Duster 1,5 DCI 4x4 2020 - B32MNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 19 Jul 2012, 15:48
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




Salut!

Corpul clapeta l-am curatat pe la 55.000 km si era plin de funingine si mizerie. Cred ca nu strica sa o faci. Motorasul se curata cu grija si nu se modifica lungimea tijei. Vezi ca exista topic si tutorial foarte bun asa ca poti s-o faci singur.

Scoaterea mufei are (poate) legatura cu calibrarea MPP-ului. Cauta putin pe forum si gasesti cum se face.

Succes!

PS: Poate cand au schimbat filtrul de aer au miscat si corpul clapeta pe care "sta" cutia filtrului?

This post has been edited by B!ll: 19 Jul 2012, 15:49


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ani[I]aL_2008
post 19 Jul 2012, 16:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 17 July 09
From: Cluj-Napoca




Salut
Daca ai facut revizia si s-a schimbat filtrul la motor, este posibil sa-ti fi ägatat"cablul de acceleratie cand a pus capacul. Exact asa am patit eu, m-am speriat foarte tare pentru ca faza mi s-a intamplat intr-un sens giratoriu, ziua in amiaza mare. Si era o circulatie...mama-mama!
Tot ca tine, facusem revizia anuala si inca cateva verificari, totul a mers brici pana am accelerat mai tare la intrare in sens. Atunci s-a agatat cablul acceleratiei si s-a turat singura. Am chemat mecanicul care facuse revizia , a depistat problema ( cablul agatat- pedala de acceleratie era apasata la maxim), mi-a declipsat mufa de la motorasul pas-cu pas, a curatat and... that's all. Am deja 12000 de la revizie si nu am mai patit asa ceva, nu am mai avut probleme .
Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei. Ai grija sa nu iti "vare"pe gat obligatoriu schimbarea MPP-ului sau alte minuni de astea. Pune-i sa verifice masina cu tine langa ei.
Succes si drum bun!

19 Jul 2012, 16:29:
12000km

This post has been edited by ani[I]aL_2008: 19 Jul 2012, 16:29


--------------------
Dacia Logan 2008-Kiss Fm, 1.4mpi - BC 05 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 19 Jul 2012, 22:08
Post #4


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Daca a scos mufa MPP si si-a revenit, e mai mult decat clar ca nu are treaba cu cablul de acceleratie.
Cumpara spray-ul acela si curata MPP si corpul clapetei. Daca nu te pricepi, apeleaza la cineva, sa nu dereglezi tija...


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Jul 2012, 22:35
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Lucru patit de mine la renault clio.....Pui alt MPP daca cablul de acceleratie nu are mustati(ar fi si asta o posiilitate dar s-ar vedea la pedala)...

This post has been edited by sobolan: 19 Jul 2012, 22:35


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ergo
post 20 Jul 2012, 07:51
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 July 06




Va multumesc pentru raspunsuri.
Cablul de acceleratie l-am schimbat la 30.000 km, era "scamosat".
Agatat cu capacul filtrului de aer nu cred, cand a venit mecanicul la masina nu am vazut nimic de genul asta...
Corpul clapeta deranjat din pozitia lui nu ma pot pronunta...
Atat imi este clar, dupa ce a scos mufa de la MPP si-a revenit.
De sperietura nu mai zic, ca radeti de mine...fiind prima oara...totusi am avut o reactie destul de rapida, noroc ca eram pe prima banda si am tras repede dreapta, in timp ce opream motorul...
O sa incerc eu o curatare, desi parca totusi as apela la cineva mai in domeniu.
Am citit acel tutorial cu fotografii, pare simplu, dar eu stiu ?
Multumesc din nou pentru raspunsuri !


--------------------
Dacia Duster 1,5 DCI 4x4 2020 - B32MNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisclement
post 20 Jul 2012, 12:10
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 March 12




daca acum i-ti merge bine nu ai de ce sa umbli la ea.
cu siguranta atunci cand ti-au schimbat filtrul de aer ti-au miscat corpul clapeta pe galeria de admisie si apoi din cauza trepidatiilor motorului acesta s-a deplasat mai mult si atunci a "tras aer fals " printre corpul clapeta si galeria de admisie. Daca ti-a aranjat pozitia corpului clapeta in galerie nu trebuie sa-ti mai faci griji.


--------------------
dacia logan laureat gpl 2008 - ot-02-zws
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:32
Forum Renault