Sunet ciudat motor la pornire!, o secunda
![]() ![]() ![]() |
Sunet ciudat motor la pornire!, o secunda
valy1233 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
S-a mai discutat mult despre tema asta, ori supapa din filtrul de ulei nu tine, ori pompa se dezamorseaza incet, bila din supapa poate fi partial blocata de vreo mizerie. Poti incerca sa pui un filtru de calitate in prima faza. Pentur pompa de ulei, unii recomanda turarea motorului la rece, cand uleiul e mai gros, pentru a antrena eventualele mizerii. Si mie imi bate o secunda, la mine filtrul si pompa sunt ok, deci la mine cred ca problema e de la starea generala a motorului, care nu mai e la prima tinerete.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#3
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 22 Oct 2012, 18:52) S-a mai discutat mult despre tema asta, ori supapa din filtrul de ulei nu tine, ori pompa se dezamorseaza incet, bila din supapa poate fi partial blocata de vreo mizerie. Poti incerca sa pui un filtru de calitate in prima faza. Pentur pompa de ulei, unii recomanda turarea motorului la rece, cand uleiul e mai gros, pentru a antrena eventualele mizerii. Si mie imi bate o secunda, la mine filtrul si pompa sunt ok, deci la mine cred ca problema e de la starea generala a motorului, care nu mai e la prima tinerete. motorul e refacut..tin sa cred ca e pompa de ulei ca nu am verificat-o ![]() Attached thumbnail(s) SNC03150.jpg ( Size: 1.79mb ) Number of downloads: 290 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Atunci pune-te si verific-o, nu de alta, dar e pacat de un motor proaspat refacut sa nu-l conservi cat de mult. Eu in locul tau as lua una noua, daca nu stii in ce stare e, sau de cati ani functioneaza la tine-n motor.
Apropo, frumos ai pregatit motorul ![]() This post has been edited by fullhouse: 23 Oct 2012, 13:51 |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#6
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar se vede si dupa suruburile de prindee a placii de presiune. Legat de bataie, uleiul fiind gros, pompa goala, la primele rotatii cuzinetii merg fara presiune de ulei, panapompa reuseste sa absoarba uleiul. Cand motorul e fierbinte, uleiul subtire (fluid), se scurge din toata instalatia de ungere, lasand aproape uscate toate lagarele, chiar daca supapa de la filtru e buna. Se comporta ca un furtun plin cu lichid, tinut pe verticala si astupat cu degetul la partea de sus. Cand ai luat degetul, totul curge. Asa si lagarele (de la rampa, de la axa cu came), care sigur nu le-ai facut nimic, permit scurgerea uleiului fierbinte.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:19 |