DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> imi intra caldura in masina

spooky
post 16 Jul 2005, 00:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 16 February 03
From: Bucuresti




destul de ciudat, si nu stiu pe unde vine exact, pe undeva pe la picioarele mele (adica pe la sofer), si mai ales in timpul mersului imi intra caldura in masina... care se pare ca vine de la motor/radiator...

vreo idee?

nu am gasit nimic relevant pe forum...


--------------------
Dacia SupeRNova - B-43-PHP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CONSTANTIN DINU
post 16 Jul 2005, 09:31
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 04




Am ajuns sa dau eu "stiintza" pe net-adica, STAN-PATITUL,dar INVATATUL.

Problema este ca daca nu-ti pui robinet pe turul caloriferului (aeroterma),antigelul
va circula tot timpul prin calorifer,desi pozitia intrerupatorului cald-rece este pe rece.
Asa este construita masina DSN.Vezi ca exista multe discutii pe tema asta la problematica "calorifer".

SUCCES...!!


--------------------
DACIA SUPERNOVA-CLIMA - B-31-DCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 16 Jul 2005, 23:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Cu toate acestea, n-ar trebui sa simti aer cald decat daca ai reglajul de temeperatura dat pe cald, pe vreme asta tine-l pe rece, chiar daca nu pornesti ventilatorul.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 18 Jul 2005, 07:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Cred ca gasesti totusi ceva pe forum in sensul asta: este posibil ca butonul (sau cum ii zice ca am un lapsus acum) care deschide/inchide caldura sa nu inchida perfect si atunci sa scape caldura in masina. Verifica asta.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 18 Jul 2005, 18:17
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




Problema e de la voletul care comuta fluxul de aer sa treaca peste calorifer sau pe langa si care nu inchide bine. In principiu se poate regla, dar pentru rezolvare completa e nevoie de robinet de izolare a caloriferului. Da un search pe forum ca nu-i chiar simplu. S-a dezbatut o gramada.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spooky
post 22 Jul 2005, 20:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 16 February 03
From: Bucuresti




mda... o sa caut... desi la mine problema se manifesta altfel... e dat pe rece si cand e pornit ventilatorul si e in pozitia sa vina aer si pe jos... imi vine aer rece... dar imi vine si aer cald undeva pe langa / pe sub masca care acopera zona centrala... unde imi e si radio-cdul.... si de aia radiocd-ul imi e foarte fierbinte si chiar baza si in jurul cutiei de viteze...


--------------------
Dacia SupeRNova - B-43-PHP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 23 Jul 2005, 06:42
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




nu ai schimbat de curinmd crucea de la volan si nu o mai pus bine la loc garnitura?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valipopa
post 29 Jul 2005, 12:44
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 May 05




Si la mine e la fel, si se manifesta puternic cand merg cu masina in afara...cred ca singura solutie e treaba cu intreruperea caloriferului....in cursul anului nu prea deranjeaza dar vara e criminal...si aerul conditionat abia face fata!(daca face!)


--------------------
Dacia Supernova Clima - B-48-MCP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesersmith
post 6 Aug 2005, 20:49
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 30 July 05




mai copii,daca puneti robinet pe turul circ de la calorifer,nu va mai circula apa prin motor pana cand se deskide termostatul.ori va faceti un circit cu doua ventile,unul sa taie calea catre calorifer,iar celalalt sa creeze un by-pass intre turul si returul caloriferului.
cat despre problema ta,am avut-o si eu,nu inkide complet clapeta de aer rece-cald,care este actionata de butonul rece-cald.asta se poate regla din surubul care tine camasa cablului de actionare si care se afla in partea dr a aerotermei.da jos ornamentul din dr aerotermei si se vede f clar


--------------------
dacia super nova - cl 02 yke
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord26
post 15 Aug 2005, 02:30
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 November 04




QUOTE(clr @ 18 Jul 2005, 01:16)
Cred ca gasesti totusi ceva pe forum in sensul asta: este posibil ca butonul (sau cum ii zice ca am un lapsus acum) care deschide/inchide caldura sa nu inchida perfect si atunci sa scape caldura in masina. Verifica asta.
*




spunemi te rog unde gasesc schema electrica de dacia 1300 ca la mine nu merge sa dezaburaesca parbrizul si cred ca a fost anulat si nu stiu unde sa verific firele care merg la intrerupator. mersi frumos


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 15 Aug 2005, 07:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




vezi ca aici se vorbeste de supernova.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 18 Aug 2005, 16:51
Post #12


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Pune comutatorul de caldura pe albastru adica rece si parghia sa nu fie pe recirculare ci pe aer proaspat . In conditiile astea mie nu imi vine caldura in masina . De montat un robinet , nu cred , ca doar nu e DACIA 1300 oricat am vrea sau am crede .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 18 Aug 2005, 16:56
Post #13


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Sa nu transformam SUPERNOVA in DACIA 1300 . Mai un pic ne punem sa bagam ulei in praguri , toba , punem un carton iarna , curatam bujiile cu peria de sarma si apoi reglam distanta dintre electrozi pe muchia tablei ETC . Reminiscente ale Daciei reparate in spatele blocului . Concluzie : NU PUNETI ROBINETI in plus sau mai stiu eu ce artificii tip Romania.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian xlz
post 18 Aug 2005, 22:48
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 18 August 05




suspendati caloriferul din aeroterma dupa fotografia asta.
e treaba facuta de mine si un vecin si chiar merge.
bafta!
p.s. e valabil numai la supernova

Attached thumbnail(s)
3.jpg ( Size: 124.85k ) Number of downloads: 180


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - B 33 TSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 22:17
Forum Renault