DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Toyota Avensis 1,8 Benzina 2012, Inlocuieste Renault megane Classic 2003

cdadan
post 23 Jul 2012, 15:01
Post #31


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




04WZR: cutia nu-i etajata chiar lung. 120 la 3000 de ture in a 6-a mi se pare absolut banal.
Motorul nu are motive sa urle. Poate un pic, dupa 5000 de ture. Normal ca nu trage liniar, ai distributie variabila. O sa observi ca "misca" mult mai bine jos in ture, fata de un motor obisnuit. In schimb isi arata dintii abia dupa 3500.
Nu stiu de ce la Megane schimbai treptele la 4000. In conditii banale mi se pare o risipa.
Poti schimba dupa indicatia din bord doar atunci cand te misti ca melcul, sau pastrezi o viteza aproape constanta. La demaraje si mai ales in depasiri, ignora martorul.
Nu astepta sa consume ca in carte, n-o sa vezi in veci asa ceva.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 23 Jul 2012, 20:12
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




Felicitari pt achizitie!!! Mie mi se pare ca il turezi excesiv motorul, un mers normal ar trebui schimbat la 2800 cam asa, evident cand ai nevoie de putere la depasiri sau mers sportiv poti linistit sai dai peste, in mod normal pana in 3000 de km nu ar trebui sa depasesti 3000 rot/min ca sa se rodeze putin motorul, dupa 3000 de km poti sta linistit apoi.

Felicitari inca odata pt achizitie, frumoasa masina.


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 24 Jul 2012, 11:07
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Multumesc tuturor pentru urari.
Nu ma pricep la chestiunile tehnice, adica nu realizez cat de "lunga" este viteza a cincea insa mi se pare ca intre a cincea si a sasea e o diferenta foarte foarte mica.
Meganul avea cinci viteze foarte clar delimitate, practic nu puteai confunda viteza a patra cu a cincea.
Insa astea sunt mici detalii si nu am de ce sa ma plang.
Per ansamblu masina este excelenta insa imi place sa sesizez diferentele dintre cele doua masini.
A si mi-a aparut si un mic greieras.
La gura de aerisire din stanga greiereste ceva cand pornesc aerul rece. Probabil grilajul sau ornamentul cromat al aeratorului se contracta si pentru 2-3 minute face ceva zgomot care pe mine ma enerveaza insa pentru pasageri e improape insesizabil.
Cum eu nu suport zgomote straine (sticle de apa rostogolite, celofane, monede sau pixuri troncanind prin buzunare), chestia asta ma irita.
Insa nu am detectat sursa zgomotiului. Mai caut, trebuie sa opresc masina in soare, sa o las cateva minute sa se incinga .


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 24 Jul 2012, 14:16
Post #34


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Faina masina! Nu baga in seama sfaturile de pe forum.

Poti incerca sa ii lasi pe cei de la garantie sa caute greierul. La vechiul model erau trecute in baza de date zgomotele din bord.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Jul 2012, 15:19
Post #35


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(04WZR @ 24 Jul 2012, 11:07)
nu realizez cat de "lunga" este viteza a cincea insa mi se pare ca intre a cincea si a sasea e o diferenta foarte foarte mica.


Multi km fara probleme, si din partea mea!

Poti sa imi spui, te rog, ce turatie ai in treapta 5, respectiv 6, la 60 km/h?
Eventual daca mai tii minte la Megane cat aveai intr-a 5-a, ca sa putem face o comparatie?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 24 Jul 2012, 17:59
Post #36


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Vechiul model nu avea greierasi in bord...cel putin a noastra la 75000 km nu are nici unul.
Ontopic - s-o stapanesti sanatos, este alta clasa fata de Renault, extrem de plicticoasa, nu se strica nimic... Daca nu esti minitehnicus n-o sa te deranjeze chestia asta, pe mine ma enerveaza insa o masina care nu vrea decat motorina si revizii la 15000 km...noroc cu nemtoaica si cateodata cu Megane-ul ca mai pun si eu mana pe surubelnita...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 24 Jul 2012, 18:11
Post #37


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Vibrau si parasolarele, de la diferente de temperatura vibrau si aerisirile din bord, iar la unele vibra bordul datorita cablurilor de la cutia de viteze.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 26 Jul 2012, 10:56
Post #38


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(cdadan @ 23 Jul 2012, 16:01)
04WZR: cutia nu-i etajata chiar lung. 120 la 3000 de ture in a 6-a mi se pare absolut banal.
*


Corect! Cu Cielo am 120 km/h la 3000 rpm (116 km/h pe GPS). Și totuși, are 13 ani și 75 cp!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 27 Jul 2012, 12:52
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Medie de consum la 2400 km parcursi 7.4.

Azi am fost atent la indicatoarele din bord.
In treapta 6 aveam 150 km/h la 3500 rotatii si 160 km/h la 3800 rotatii si mai mult nu m-am incumetat sa vad. Oricum mi s-a parut ca abia de la viteza aia s-a asezat pe drum . Imi da impresia ca poate mult mai mult insa tin la permis, nu-mi permit experimente. Pe portiunea de drum unde poti sa alerg de obicei face panda si politia, asa ca nu risc.


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 29 Jul 2012, 11:52
Post #40


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Du-te pana in Germania...merita si masina aia un rodaj cum trebuie...
Eu la diesel D4D am 170 km/h la 3000 rpm in viteza a VI...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 29 Jul 2012, 11:55
Post #41


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dar sa nu treaca la francezi, am auzit ca nu rezista cutia. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 29 Jul 2012, 12:06
Post #42


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




O fi la astea vandute la .ro, a mea abia asteapta sa ii vorbeasca cineva in franceza...abia asteapta sa ajunga la Nisa sa i se schimbe uleiul s filtrele...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 1 Aug 2012, 09:33
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Greierele din aeratorul stanga face din ce n ce mai urat. Nu a incetat nici o clipa ieri la un drum de vreo 250 km.
Trebuie ucis fara mila. E extrordinar de agasant. Am incercat toate variantele posibile insa nu se linisteste deloc.


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 26 Sep 2012, 16:42
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Salut
Am 6500 km cu ea.
Consumul s-a stabilizat la 7.2 mixt.
Greierul din aeratorul stanga isi face simtita prezenta in mod aleator .
Masina este foarte stransa , rigida in raport cu Meganul care era mai maleabil, mai tolerant.
Imi plac buzunarele din usi cu niste suporti special creati pentru sticle de 0.5 litri, frana electrica automata (cu unele rare exceptii cand o injuri de toate cele) , spatiul urias din portbagaj, senzatia de durabilitate pe care o ai mai ales la viteze de croaziera, caracterul predictibil al traiectoriei masinii desi directia nu iti ofera un raspuns prea detaliat de la drum.
Masina toata iti creeaza o impresie greu de descris, ceva in genul merg pe unde vrei tu dar in conditiile mele.
Foarte greu reusesti sa o scoti din ale ei. Merge si atat, nu face nazuri, nu stai cu teama in masina .
Daca te grabesti te ajuta dar trebuie sa o forjezi nemilos Comportamentul masinii e orientat spre comfort si economie de combustibil.
Nu-mi plac farurile cu care este dotata masina, pe faza scurta nu se vede aproape nimic, sunt de-a dreptul oarbe.
Luminile de zi sunt mai mult niste lumanari, cred ca pe fiecare far sunt puse doua becuri de pozitie care abia licaresc o lumina galbena stinsa. Foarte inestatice Ce folos ca farul are si niste "gene" din leduri, luminile de pozitie le strica tot fasonul. Cat ar fi costat sa puna niste becuri alb albastre care s-ar fi potrivit de minune cu ledurile din far.
Nu stiu cat am fost de explicit, am sa fac in seara asta niste poze .
Nu-mi place de asemeni timoneria cutiei de viteze. Nu de putine ori am selectat gresit viteza cand ma pregateam sa intru in depasire sau chiar ma aflam in mijlocul depasirii.
Tot din cauza asta am patit rusinea opririi motorului cand plecam din intersectie. Imediat ce se oprea motorul intervenea si frana electrica ce imobiliza masina. Pana dadeam la cheie si se debloca masina dura cel putin cateva secunde timp in care am fost apostrofat de participantii la trafic din spatele meu.
Se zgarie foarte rau plasticul din jurul contactului care oricum este amplasat nefericit. Nu vezi unde introduci cheia , trebuie sa pipai locul pana gasesti gaura. icon_mrgreen.gif
Dupa ce o introduci (cheia, la ea ma refeream) realizezi ca este amplasata exact in dreptul genunchiului. In caz de impact frontal genunchiul se va amesteca in mod sigur cu cheia si invers.
Mai am si alte impresii dar le voi pune intr-un post viitor.


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 26 Sep 2012, 20:29
Post #45


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(04WZR @ 26 Sep 2012, 17:42)
pe faza scurta nu se vede aproape nimic
*


Pune niste becuri mai de doamne-ajuta, gen philips x-treme power sau osram night breaker.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 12 Nov 2012, 18:56
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




10.000 km
Masina se comporta impecabil. Media de consum s-a stabilizat la 7.5 l la suta.
Ne-am acomodat reciproc, nu mai fac erori de schimbare a vitezelor, m-am obisnuit si cu ideea apasarii vartoase a acceleratiei la plecarea de pe loc.
La viteze ridicate masina nu face eforturi, pare ca se simte in elementul ei astfel incat nu de putine ori m-am surprins mergand cu mai mult de 160 km/h.
Pe sinistrul drum DN2 E 85 e extrem de riscant si aici nu ma refer numai la radare.
Evident ca am incasat si o zgarietura lunga de 50 cm.
Din fericire nu a fost adanca iar un prieten a facut minuni astfel ca nu se cunoaste absolut nimic.
Nu stiu ce as putea spune mai mult, sunt deplin multumit de ea si cred ca merita tori banii.
Adica e multa, multa masina de banii dati.



--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 12 Nov 2012, 19:21
Post #47


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Foarte frumoasa, arata mult mai bine decat precedentul model care nu mi-a placut deloc. Consumul e OK, datorat probabil si stilului de condus, potrivit dealtfel unei masini de familie cum este Avensis.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 14 Nov 2012, 21:25
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Buna seara prieteni
Azi am incaltat-o pentru iarna,
I-am pus Bridgestone Blizzak , 500 lei bucata
montaj 7 lei de roata,
Maine, dupa vreo 80 km parcursi urmeaza si o echilibrare, tot la 7 lei de roata
Echilibrarea se face cu niste plumbi autoadezivifoarte buni si practici, plus ca nu sse ma ataseaza fel de fel de tablate la janta.


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 14 Nov 2012, 21:37
Post #49


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Cam mult ai dat, eu am luat GY UG8 cu 467 lei/buc, 205/55R16.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 17 Dec 2012, 13:19
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




Azi s-a intamplat evenimentul .
Am dat putin cu spatele si am lovit bara din spate.
Ce spuneti, se poate repara?
Eu am vorbit deja la service, am trimis pozele astea, astept raspuns.



Attached thumbnail(s)
Fotografie0235.jpg ( Size: 556.89k ) Number of downloads: 942
Fotografie0236.jpg ( Size: 570.78k ) Number of downloads: 1085
Fotografie0237.jpg ( Size: 630.93k ) Number of downloads: 1045


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Dec 2012, 13:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




absolut, cu una noua.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 17 Dec 2012, 14:27
Post #52


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(04WZR @ 12 Nov 2012, 18:56)
.Pe sinistrul drum DN2 E 85 e extrem de riscant si aici nu ma refer numai la radare.
*


pe orice drum este riscant sa mergi cu peste 50km peste viteza legala, iar drumul de ce este sinistru?? wacko.gif Este un drum foarte ok calitativ si se merge foarte bine .Bineee, probabil tu esti obisnuit sa mergi numai pe autostrada si sa nu faci stanga dreapta , sa nu schimbi vitezele .etc. Pe Buc-Alexandria ai fost? icon_mrgreen.gif Ala nu este sinistru? Prin marele judet Db nu ai fost sa vezi drumuri din astea? E85 este un drum prea bun pentru ce avem noi in tara.

This post has been edited by M i h a i: 17 Dec 2012, 14:27


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2012, 14:29
Post #53


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Rahatul ăla de marcaj cu o bandă și jumătate îl face sinistru.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 17 Dec 2012, 14:38
Post #54


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Avand in vedere ca stiu ce drumuri sunt in toata tara, pot sa spun ca imi doresc numai drumuri din astea cu ''juma'' de banda , juma de banda pe care poate sta un tir fara sa te deranjeze daca tu mergi pe banda ta (asta daca este sofer ok ) Bineee, aici intervin discutiile cu banda de urgenta, de ce sa ma dau un pic la o parte sa depaseasca si celalalt..etc..nu are rost sa dezvoltam.

Apropo de masina din topic, am mers si eu cu asa ceva si nu pot sa spun ca mi-a placut mai mult decat un megane 2.1 1.6 (ma refer strict la cutie si motor) ....nu am vazut diferenta la acceleratie, am ramas dezamagit.Cu foarte putin in plus alegeam skoda superb tsi care este total alta masina, cel putin pentru mine.

This post has been edited by M i h a i: 17 Dec 2012, 14:39


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2012, 14:43
Post #55


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Problema e ca o bandă jumătate pe sens inseamnă 3 benzi în total, 3 benzi în care nu prea încap 4 masini în paralel iar la vitezele cu care se circulă pe acolo e foarte periculos. Toată lumea vrea să depășească, nu estimează corect distanța față de cei de pe contrasens, și mor ca proștii.

Ai grijă ce-și dorești!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
04WZR
post 17 Dec 2012, 16:40
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 March 12




QUOTE(M i h a i @ 17 Dec 2012, 14:38)
Avand in vedere ca stiu ce drumuri sunt in toata tara, pot sa spun ca imi doresc numai drumuri din astea cu ''juma'' de banda , juma de banda pe care poate sta un tir fara sa te deranjeze daca tu mergi pe banda  ta (asta daca este sofer ok ) Bineee, aici intervin discutiile cu banda de urgenta, de ce sa ma dau un pic la o parte sa depaseasca si celalalt..etc..nu are rost sa dezvoltam.   

Apropo de masina din topic, am mers si eu cu asa ceva si nu pot sa spun ca  mi-a placut mai mult decat un megane 2.1 1.6 (ma refer strict la cutie si motor) ....nu am vazut diferenta la acceleratie, am ramas dezamagit.Cu foarte putin in plus alegeam skoda superb tsi care este total alta masina, cel putin pentru mine.
*



Drumul este foarte bine turnat iar asfaltul a rezistat cu brio (soseaua fost modernizata in 97).
Din pacate drumul este presarat cu cruci tocmai pentru ca sunt multi care chiar nu inteleg cum se circula pe o banda jumatate. Am vazut accidente groaznice cauzate de speranta soferilor ca celalalt, de pe contrasens il evita, se da la o parte.
In ceea ce priveste Skoda pot sa spun ca cei de la Skoda Focsani promovau un motor de 1.2 TSI care pleca de la 17.000 cheala. Cand am luat decizia au fost mult mai multi factori: cei de la toyota mi-au gasit vauchere rabla, mi-au luat masina veche in contul celei noi, nu m-au tepuit la schimbul valutar, mi-au oferit o garantie ferma, etc, in general au fost seriosi. Spre exemplu, nu au fost meschini sa imi ceara bani pe trusa sanitara sau pe covorase. Deci nu, nu am cum sa compar skoda cu toyota . Conteaza ce vinzi dar si cum vinzi.


--------------------
Renault Megane I 2003 - BZ-04-WZR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 17 Dec 2012, 16:45
Post #57


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




QUOTE(C a t a l i n @ 17 Dec 2012, 15:43)
Problema e ca o bandă jumătate pe sens inseamnă 3 benzi în total, 3 benzi în care nu prea încap 4 masini în paralel iar la vitezele cu care se circulă pe acolo e foarte periculos. Toată lumea vrea să depășească, nu estimează corect distanța față de cei de pe contrasens, și mor ca proștii.

Ai grijă ce-și dorești!
*


sunt 2 benzi mari si late- cate una pe sens - si ai banda de urgenta stanga dreapta - pe care mai tot romanul circula - daca urmaresti marcajele ai sa vezi ca din loc in loc ai sageti de pe banda de urgenta sa revi pe banda normala - accidentele tocmai deasta se intampla- prea multi soferi nu au idee pe ce fel de drum merg si care sunt regulile


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Dec 2012, 17:04
Post #58


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Celor care au nemultumiri legate de E85 le recomand calduros Valcea-Pitesti, cat mai des. Sau no, ca sa nu fiu rau, Sibiu-Pitesti.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Dec 2012, 17:08
Post #59


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Merg des pe drumul ala, sunt tot felul de elemente, dar vazandu-ti de treaba ta scazi drastic sansele de incidente. Atat ca se poate oricand sa "ti-o iei din prostia altuia".

Imi pare rau pentru masina, s-ar putea face si o carpeala cu fibra, dar e pacat de ea.
Succesuri!


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 17 Dec 2012, 17:08
Post #60


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




E92 e fain, cu o motorizare corecta.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:23
Forum Renault