Toyota Avensis 1,8 Benzina 2012, Inlocuieste Renault megane Classic 2003
![]() ![]() |
Toyota Avensis 1,8 Benzina 2012, Inlocuieste Renault megane Classic 2003
cdadan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
vladbobtm |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Felicitari pt achizitie!!! Mie mi se pare ca il turezi excesiv motorul, un mers normal ar trebui schimbat la 2800 cam asa, evident cand ai nevoie de putere la depasiri sau mers sportiv poti linistit sai dai peste, in mod normal pana in 3000 de km nu ar trebui sa depasesti 3000 rot/min ca sa se rodeze putin motorul, dupa 3000 de km poti sta linistit apoi.
Felicitari inca odata pt achizitie, frumoasa masina. |
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
04WZR |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Multumesc tuturor pentru urari.
Nu ma pricep la chestiunile tehnice, adica nu realizez cat de "lunga" este viteza a cincea insa mi se pare ca intre a cincea si a sasea e o diferenta foarte foarte mica. Meganul avea cinci viteze foarte clar delimitate, practic nu puteai confunda viteza a patra cu a cincea. Insa astea sunt mici detalii si nu am de ce sa ma plang. Per ansamblu masina este excelenta insa imi place sa sesizez diferentele dintre cele doua masini. A si mi-a aparut si un mic greieras. La gura de aerisire din stanga greiereste ceva cand pornesc aerul rece. Probabil grilajul sau ornamentul cromat al aeratorului se contracta si pentru 2-3 minute face ceva zgomot care pe mine ma enerveaza insa pentru pasageri e improape insesizabil. Cum eu nu suport zgomote straine (sticle de apa rostogolite, celofane, monede sau pixuri troncanind prin buzunare), chestia asta ma irita. Insa nu am detectat sursa zgomotiului. Mai caut, trebuie sa opresc masina in soare, sa o las cateva minute sa se incinga . |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
4x4 |
![]()
Post
#34
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Faina masina! Nu baga in seama sfaturile de pe forum.
Poti incerca sa ii lasi pe cei de la garantie sa caute greierul. La vechiul model erau trecute in baza de date zgomotele din bord. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
balanel |
![]()
Post
#35
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(04WZR @ 24 Jul 2012, 11:07) nu realizez cat de "lunga" este viteza a cincea insa mi se pare ca intre a cincea si a sasea e o diferenta foarte foarte mica. Multi km fara probleme, si din partea mea! Poti sa imi spui, te rog, ce turatie ai in treapta 5, respectiv 6, la 60 km/h? Eventual daca mai tii minte la Megane cat aveai intr-a 5-a, ca sa putem face o comparatie? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
b06fcn |
![]()
Post
#36
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vechiul model nu avea greierasi in bord...cel putin a noastra la 75000 km nu are nici unul.
Ontopic - s-o stapanesti sanatos, este alta clasa fata de Renault, extrem de plicticoasa, nu se strica nimic... Daca nu esti minitehnicus n-o sa te deranjeze chestia asta, pe mine ma enerveaza insa o masina care nu vrea decat motorina si revizii la 15000 km...noroc cu nemtoaica si cateodata cu Megane-ul ca mai pun si eu mana pe surubelnita... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
4x4 |
![]()
Post
#37
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Vibrau si parasolarele, de la diferente de temperatura vibrau si aerisirile din bord, iar la unele vibra bordul datorita cablurilor de la cutia de viteze.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#38
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
04WZR |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Medie de consum la 2400 km parcursi 7.4.
Azi am fost atent la indicatoarele din bord. In treapta 6 aveam 150 km/h la 3500 rotatii si 160 km/h la 3800 rotatii si mai mult nu m-am incumetat sa vad. Oricum mi s-a parut ca abia de la viteza aia s-a asezat pe drum . Imi da impresia ca poate mult mai mult insa tin la permis, nu-mi permit experimente. Pe portiunea de drum unde poti sa alerg de obicei face panda si politia, asa ca nu risc. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#40
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Du-te pana in Germania...merita si masina aia un rodaj cum trebuie...
Eu la diesel D4D am 170 km/h la 3000 rpm in viteza a VI... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
MuciX |
![]()
Post
#41
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Dar sa nu treaca la francezi, am auzit ca nu rezista cutia.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#42
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
O fi la astea vandute la .ro, a mea abia asteapta sa ii vorbeasca cineva in franceza...abia asteapta sa ajunga la Nisa sa i se schimbe uleiul s filtrele...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
04WZR |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Greierele din aeratorul stanga face din ce n ce mai urat. Nu a incetat nici o clipa ieri la un drum de vreo 250 km.
Trebuie ucis fara mila. E extrordinar de agasant. Am incercat toate variantele posibile insa nu se linisteste deloc. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
04WZR |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Salut
Am 6500 km cu ea. Consumul s-a stabilizat la 7.2 mixt. Greierul din aeratorul stanga isi face simtita prezenta in mod aleator . Masina este foarte stransa , rigida in raport cu Meganul care era mai maleabil, mai tolerant. Imi plac buzunarele din usi cu niste suporti special creati pentru sticle de 0.5 litri, frana electrica automata (cu unele rare exceptii cand o injuri de toate cele) , spatiul urias din portbagaj, senzatia de durabilitate pe care o ai mai ales la viteze de croaziera, caracterul predictibil al traiectoriei masinii desi directia nu iti ofera un raspuns prea detaliat de la drum. Masina toata iti creeaza o impresie greu de descris, ceva in genul merg pe unde vrei tu dar in conditiile mele. Foarte greu reusesti sa o scoti din ale ei. Merge si atat, nu face nazuri, nu stai cu teama in masina . Daca te grabesti te ajuta dar trebuie sa o forjezi nemilos Comportamentul masinii e orientat spre comfort si economie de combustibil. Nu-mi plac farurile cu care este dotata masina, pe faza scurta nu se vede aproape nimic, sunt de-a dreptul oarbe. Luminile de zi sunt mai mult niste lumanari, cred ca pe fiecare far sunt puse doua becuri de pozitie care abia licaresc o lumina galbena stinsa. Foarte inestatice Ce folos ca farul are si niste "gene" din leduri, luminile de pozitie le strica tot fasonul. Cat ar fi costat sa puna niste becuri alb albastre care s-ar fi potrivit de minune cu ledurile din far. Nu stiu cat am fost de explicit, am sa fac in seara asta niste poze . Nu-mi place de asemeni timoneria cutiei de viteze. Nu de putine ori am selectat gresit viteza cand ma pregateam sa intru in depasire sau chiar ma aflam in mijlocul depasirii. Tot din cauza asta am patit rusinea opririi motorului cand plecam din intersectie. Imediat ce se oprea motorul intervenea si frana electrica ce imobiliza masina. Pana dadeam la cheie si se debloca masina dura cel putin cateva secunde timp in care am fost apostrofat de participantii la trafic din spatele meu. Se zgarie foarte rau plasticul din jurul contactului care oricum este amplasat nefericit. Nu vezi unde introduci cheia , trebuie sa pipai locul pana gasesti gaura. ![]() Dupa ce o introduci (cheia, la ea ma refeream) realizezi ca este amplasata exact in dreptul genunchiului. In caz de impact frontal genunchiul se va amesteca in mod sigur cu cheia si invers. Mai am si alte impresii dar le voi pune intr-un post viitor. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
cdadan |
![]()
Post
#45
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
04WZR |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
10.000 km
Masina se comporta impecabil. Media de consum s-a stabilizat la 7.5 l la suta. Ne-am acomodat reciproc, nu mai fac erori de schimbare a vitezelor, m-am obisnuit si cu ideea apasarii vartoase a acceleratiei la plecarea de pe loc. La viteze ridicate masina nu face eforturi, pare ca se simte in elementul ei astfel incat nu de putine ori m-am surprins mergand cu mai mult de 160 km/h. Pe sinistrul drum DN2 E 85 e extrem de riscant si aici nu ma refer numai la radare. Evident ca am incasat si o zgarietura lunga de 50 cm. Din fericire nu a fost adanca iar un prieten a facut minuni astfel ca nu se cunoaste absolut nimic. Nu stiu ce as putea spune mai mult, sunt deplin multumit de ea si cred ca merita tori banii. Adica e multa, multa masina de banii dati. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#47
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Foarte frumoasa, arata mult mai bine decat precedentul model care nu mi-a placut deloc. Consumul e OK, datorat probabil si stilului de condus, potrivit dealtfel unei masini de familie cum este Avensis.
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
04WZR |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Buna seara prieteni
Azi am incaltat-o pentru iarna, I-am pus Bridgestone Blizzak , 500 lei bucata montaj 7 lei de roata, Maine, dupa vreo 80 km parcursi urmeaza si o echilibrare, tot la 7 lei de roata Echilibrarea se face cu niste plumbi autoadezivifoarte buni si practici, plus ca nu sse ma ataseaza fel de fel de tablate la janta. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#49
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Cam mult ai dat, eu am luat GY UG8 cu 467 lei/buc, 205/55R16.
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
04WZR |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Azi s-a intamplat evenimentul .
Am dat putin cu spatele si am lovit bara din spate. Ce spuneti, se poate repara? Eu am vorbit deja la service, am trimis pozele astea, astept raspuns. Attached thumbnail(s) Fotografie0235.jpg ( Size: 556.89k ) Number of downloads: 942 Fotografie0236.jpg ( Size: 570.78k ) Number of downloads: 1085 Fotografie0237.jpg ( Size: 630.93k ) Number of downloads: 1045 |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
absolut, cu una noua.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#52
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(04WZR @ 12 Nov 2012, 18:56) pe orice drum este riscant sa mergi cu peste 50km peste viteza legala, iar drumul de ce este sinistru?? ![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 17 Dec 2012, 14:27 |
--------------------
------
------
------
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#53
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Rahatul ăla de marcaj cu o bandă și jumătate îl face sinistru.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#54
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Avand in vedere ca stiu ce drumuri sunt in toata tara, pot sa spun ca imi doresc numai drumuri din astea cu ''juma'' de banda , juma de banda pe care poate sta un tir fara sa te deranjeze daca tu mergi pe banda ta (asta daca este sofer ok ) Bineee, aici intervin discutiile cu banda de urgenta, de ce sa ma dau un pic la o parte sa depaseasca si celalalt..etc..nu are rost sa dezvoltam.
Apropo de masina din topic, am mers si eu cu asa ceva si nu pot sa spun ca mi-a placut mai mult decat un megane 2.1 1.6 (ma refer strict la cutie si motor) ....nu am vazut diferenta la acceleratie, am ramas dezamagit.Cu foarte putin in plus alegeam skoda superb tsi care este total alta masina, cel putin pentru mine. This post has been edited by M i h a i: 17 Dec 2012, 14:39 |
--------------------
------
------
------
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#55
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Problema e ca o bandă jumătate pe sens inseamnă 3 benzi în total, 3 benzi în care nu prea încap 4 masini în paralel iar la vitezele cu care se circulă pe acolo e foarte periculos. Toată lumea vrea să depășească, nu estimează corect distanța față de cei de pe contrasens, și mor ca proștii.
Ai grijă ce-și dorești! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
04WZR |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 17 Dec 2012, 14:38) Avand in vedere ca stiu ce drumuri sunt in toata tara, pot sa spun ca imi doresc numai drumuri din astea cu ''juma'' de banda , juma de banda pe care poate sta un tir fara sa te deranjeze daca tu mergi pe banda ta (asta daca este sofer ok ) Bineee, aici intervin discutiile cu banda de urgenta, de ce sa ma dau un pic la o parte sa depaseasca si celalalt..etc..nu are rost sa dezvoltam. Apropo de masina din topic, am mers si eu cu asa ceva si nu pot sa spun ca mi-a placut mai mult decat un megane 2.1 1.6 (ma refer strict la cutie si motor) ....nu am vazut diferenta la acceleratie, am ramas dezamagit.Cu foarte putin in plus alegeam skoda superb tsi care este total alta masina, cel putin pentru mine. Drumul este foarte bine turnat iar asfaltul a rezistat cu brio (soseaua fost modernizata in 97). Din pacate drumul este presarat cu cruci tocmai pentru ca sunt multi care chiar nu inteleg cum se circula pe o banda jumatate. Am vazut accidente groaznice cauzate de speranta soferilor ca celalalt, de pe contrasens il evita, se da la o parte. In ceea ce priveste Skoda pot sa spun ca cei de la Skoda Focsani promovau un motor de 1.2 TSI care pleca de la 17.000 cheala. Cand am luat decizia au fost mult mai multi factori: cei de la toyota mi-au gasit vauchere rabla, mi-au luat masina veche in contul celei noi, nu m-au tepuit la schimbul valutar, mi-au oferit o garantie ferma, etc, in general au fost seriosi. Spre exemplu, nu au fost meschini sa imi ceara bani pe trusa sanitara sau pe covorase. Deci nu, nu am cum sa compar skoda cu toyota . Conteaza ce vinzi dar si cum vinzi. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#57
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 17 Dec 2012, 15:43) Problema e ca o bandă jumătate pe sens inseamnă 3 benzi în total, 3 benzi în care nu prea încap 4 masini în paralel iar la vitezele cu care se circulă pe acolo e foarte periculos. Toată lumea vrea să depășească, nu estimează corect distanța față de cei de pe contrasens, și mor ca proștii. Ai grijă ce-și dorești! sunt 2 benzi mari si late- cate una pe sens - si ai banda de urgenta stanga dreapta - pe care mai tot romanul circula - daca urmaresti marcajele ai sa vezi ca din loc in loc ai sageti de pe banda de urgenta sa revi pe banda normala - accidentele tocmai deasta se intampla- prea multi soferi nu au idee pe ce fel de drum merg si care sunt regulile |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
cdadan |
![]()
Post
#58
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Celor care au nemultumiri legate de E85 le recomand calduros Valcea-Pitesti, cat mai des. Sau no, ca sa nu fiu rau, Sibiu-Pitesti.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#59
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Merg des pe drumul ala, sunt tot felul de elemente, dar vazandu-ti de treaba ta scazi drastic sansele de incidente. Atat ca se poate oricand sa "ti-o iei din prostia altuia".
Imi pare rau pentru masina, s-ar putea face si o carpeala cu fibra, dar e pacat de ea. Succesuri! |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#60
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E92 e fain, cu o motorizare corecta.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:23 |