Apa in baia de ulei
![]() ![]() ![]() |
Apa in baia de ulei
robotboy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sint unele uleiuri care se albesc daca stau mai mult (cunosc cazuri , da nu la uleiul de motor)
scoate-l si decanteaza-l si vezi daca intr-adevar ai apa This post has been edited by bygy007: 9 Mar 2012, 18:10 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
robotboy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea ![]() |
Dupa cum am sous nivelul din baie era f. mare. Am dat drumul la ulei si au curs cam 4.5 litri. Am dat jos chiuloasa si cu ochiul liber nu se vad fisuri. Nu stiu ce sa fac . Nu as vrea sa schimb blocul fara sa fie nevoie.
![]() |
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
conform legilor fizicii apa este mai grea decit uleiul si se lasa in jos , incercai sa vezi daca in uleiul scurs avea apa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
robotboy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 16 March 10 From: Tulcea ![]() |
Are apa. si cand am slabit busonul de la baie a curs intai apa si apoi ulei
|
--------------------
dacia
1310 cli
2000
- TL-02-HBF
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aha , pai atunci apa poate intra in baie doar prin 2 locuri fara sa fie fisurat blocu
1 chiulasa 2 garniturile de la baza camasilor |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
roby18 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
Salutare pentru-u toata lumea. Am si eu o asemenea problema cu mica mea batranica.
Problema mea e ca apa din vasul de expansiune scade , nivelul uleiului de pe joja a crescut si are bule de apa pe ea. Cand am dat jos uleiul, prima data mia curs apa si apoi ulei! Garnitura de chiulasa a fost schimbata, dar tot problema sa mentinut. Posibil vreo crapatura in bloc sau garnitura de la camasa sa fie uzata? |
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Desfaceti motorul si verificati...Pareri sunt multe si te vei apuca sa'ti zmulgi parul din cap de asa supozitii.
Poate sa fie de la garnitura de chiulasa ciupita si asa baga apa in ulei si face bule in vasul de expansiune. Sfat:Daca schimbati garnitura nu va zgarciti si puneti ceva Victor Reinz sau cel putin Fermit.Asta daca nu va place sa le schimbati la sezon. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
roby18 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
Garnitura nu stiu de care e, dar nu e ciupita! Bule in vasul de expansiune nu am.
Un lucru ce am uitat sa mentionez, capacul de chiuloasa e plin de "muci"! |
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Garniturile de la cilindrii au fost schimbate sau cilindrii miscati cand s-a demontat chiulasa ?
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
roby18 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
La cilindri nu am umblat cand am dat chiuloasa jos.
|
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
cum ai dat chiulasa jos?ai rotit-o sau ai ridicat de ea in sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
roby18 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
am miscat-o putin stanga dreapta!
|
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
deci nu ar fi trebuie sa se miste camasile ca nu au cum decat daca ridici in sus ca innecatu,ai facut planu la chiulasa caltceva nu imi vine acuma in minte
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
roby18 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
planu nu lam facut, am luat chiloasa am slefuit-o tot uniform si am strans suruburile bine! sa fie problema ca nu am mai strans chiloasa? da nu vrea cred ca are cum.sa curga intre atata apa si atunci motoru nu e in functiune.
|
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
r3d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
pai acum depinde cum ai stanso,nu sa strange cum iti vine ca sa strica are si ia o oridene cum sa strange
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
roby18 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
stransa dinspre interior spre exterior in X
|
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#18
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
daca iti intra apa chiar si cand e motorul oprit concluzia este una singura. garniturile de la camesi is duse.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
roby18 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 23 March 10 ![]() |
deci atunci problema sa fie la garniturile de la camasi! Totusi daca era de la chiloasa nu se pierdea asa usor apa ma gandesc eu.
Mersi mult Lucian, va trebui sa verific garniturile. |
--------------------
Dacia
1410
95
|
|
emysem |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Am problema asemanatoare, vreau un sfat! Multumesc! Vas de expansiune gol, nivel de ulei in baie aproape dublu pe joja, buson ulei si capac culbutori plin de muci albi, furtun recuperare gaze carter care intra in capacul injectorului(motor pe injectie) plin de muci, si uleiul murdar gen "cafea". Garnitura de chiuloasa schimbata de mult acum 5-6 ani cred. Tot garnitura??? Multumesc pentru sfaturi !
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
corbex |
![]()
Post
#21
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Chiulasa jos, ganituri de camasa noi, garnitura de chiulasa noua, meserias bun (nu ala cae a umblat ultima oara la motor) si gata!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
emysem |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Multumesc! O nelamurire am - culoarea uleiului gen cafea - mai intra si benzina in baia de ulei? Ca de la antigel trebuia sa fie alb uleiul cred! Adica si pe la segmenti e ceva uzura? Nu ma pricep ca daia intreb, ca daca tot demonteaza meseriasu' chiuloasa mai trebiue si segmenti? Nu am luat inca legatura cu meseriasul din motive financiare!!!
Multumesc pentru sfaturile de mai jos(la alt forum mi-a cerut administratorul sa nu mai deschi alt post si sa editez pe primul in continuare) de sub postul meu. Am sa-i spun meseriasului sa-mi schimbe si garniturile de la camasi - nu stiu ce sunt alea - si sa se uite si la segmenti. Inca o data - multumesc frumos! This post has been edited by emysem: 14 Mar 2012, 16:28 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
corbex |
![]()
Post
#23
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Apa, daca nu-s ganiturile etanse, intra in baia de ulei indiferent de starea segmentilor. Dar, daca tot desface motorul, e pacat sa nu verifice si segmentii.
Benzina poate intra, dar nu multa, daca ai carburatorul reglat prost sau nu-ti mai inchide cuiul poantou. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
payty |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare tuturor,
Vreau sa schimb chiulasa pt ca am facut rost de una modificata. A fost planata, canale de supapa marite, etc. Intreb pe cei care au mai dat jos chiulase: In cazul in care e lipita rau de garnitura (si clar va fi, dat fiind faptul ca motorul e original si masina e din 96), ce pot face daca nu se roteste in jurul surubului ala care se lasa atunci cand vreau sa o demontez? N-as vrea sa deranjez garniturile de la cilindri si sa ma trezesc cu apa prin ulei. Evident, nu invart motorul cu chiulasa scoasa si am si saibe din alea de amortizor ca sa blochez camasile. Ma intereseaza pana reusesc sa scot chiulasa care e treaba. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
tynn |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
O bati usor cu un ciocan de cauciuc si trebuie sa cedeze.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:57 |