DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sper sa nu avetzi problema mea, sper sa nu avetzi problema mea

dodado
post 27 Jul 2012, 16:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




Salut baietzi,am un logan 1,4,benzina,si am o problema de catziva ani,si azi m-am decis sa scriu pe forum deoarece nici un mecanic nu i-a dat de cap.Deci,in fiecare an cand vin caldurile alea mari,masina imi face probleme,la drum intins si cand e cald afara mi se opreste masina,nu mai trage deloc,trebuie sa opresc eu motoru si sa astept 10-15 minute,si sa plec din nou,dar doar pentru 25-30 de km,dupa care imi face aceeasi figura.Ciudat ca masina nu mai trage dar la relanti merge frumos motorul,dar bag a1-a si nu pleaca,ii da in nas,si tot asa repet,stau 10-15 min si o iau din loc tot ptr 25-30 de km.Chiar acum m-am intors din grecia si pe zi era foarte cald,ma innebunit pe autostrada de cate ori sa oprit.PROBLEMA E,CUM SA DUS PUTZIN SOARELE SI SA MAI RACORIT,NU MI-A MAI FACUT NICI O PROBLEMA TOATA SEARA SI TOATA NOAPTEA.A doua zi am luato de la capat cu necazurile,cand sa facut caldura mare.VA ROG DACA STIE CINEVA CE AR PUTEA FI,


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 27 Jul 2012, 17:00
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Eu unul suspectez pompa de benzina.In caz ca a fost verificata/schimbata ,nu stiu alta cauza.
Asa am patit eu la un cielo.

This post has been edited by burtosu: 27 Jul 2012, 17:00


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 27 Jul 2012, 17:56
Post #3


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(dodado @ 27 Jul 2012, 17:43)
CE AR PUTEA FI,

posibil si o racire defectuoasa a ECU...


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 27 Jul 2012, 18:06
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




As verifica si toate legaturile la masa, s-ar putea ca una dintre ele sa se piarda la dilatare.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 27 Jul 2012, 18:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




posibil sa fie bobina de inductie , incearca cu alta daca poti imprumuta ptr teste


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodado
post 27 Jul 2012, 19:12
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




Ce sa va spun baietzi trebuie verificate multe chesti,m-a innebunit de cap problema asta


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 27 Jul 2012, 19:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




vad ca esti din CT, ia lagatura pe PM cu userul bobo77 si iti recomanda el meseriasi ok sau service-uri bune unde sa mergi smile.gif


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 27 Jul 2012, 20:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(dodado @ 27 Jul 2012, 20:12)
Ce sa va spun baietzi trebuie verificate multe chesti,m-a innebunit de cap problema asta
*


Ai primit atatea sfaturi diferite cate posturi. Unele sfaturi sunt chiar simpatice, cum ar fi cel cu dilatarea legaturilor de masa sau cel cu racirea defectuoasa a ECU smile.gif .

Mergi la un service. Nu poti repara pe forum defectul despre care vorbesti, fara sa vada un mecanic masina. Un tester ar fi de mare folos.

This post has been edited by paul_p: 27 Jul 2012, 21:49


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinXp
post 27 Jul 2012, 20:58
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 30 June 05




Verifica temperatura de pe calculatorul de la motor. macar cu mana...
Tind sa cred ca un integrat/tranzistor... atinge temperatura maxima si intra protectia. Probabil la turatie mica proceseaza putine informatii, dar la turatii ridicate proceseaza ceva mai multe si astfel se incalzeste mai tare atingand mai repede limita de protectie.
O alta chestie mai poate fi pe la bobina, cand se incinde sa mearga aiurea motorul... dar asta de obicei se depisteaza mai repede...

Nu stiu acum daca softul de verificare de la dacia arata si temperaturile integratelor, daca da incearca o plimbare cu electricianul...

This post has been edited by SorinXp: 27 Jul 2012, 20:59


--------------------
DACIA LOGAN Prestige 1.6 16v Dec2008 - B97GCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 27 Jul 2012, 21:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




Zi ca ai glumit ...


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 27 Jul 2012, 21:46
Post #11


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Fa un test clip si verifica si senzorul de temperatura admisie aer.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Jul 2012, 21:46
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Scoate pompa de benzina si sufla sita la un compresor.

This post has been edited by $$ilvviu: 27 Jul 2012, 21:46


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Jul 2012, 21:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




De obicei la temperaturi mai mari problemele apar de la componentele electrice (bobina,ECU). Eu am patit cu o masina din cauza bobinei. Pe caldura mare mergea masina prost, parca mergea in trei. Am fost la mecanic si cum masina a fost bagata in garaj mergea perfect. Pana la urma pe o caldura mare am incercat eu babeste, luam de pe masina unui amic piesa si o puneam pe a mea, faceam proba. Asa am descoperit ca era de vina bobina.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 27 Jul 2012, 22:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE($$ilvviu @ 27 Jul 2012, 22:46)
Scoate pompa de benzina si sufla sita la un compresor.
*


De ce sa faca asta? Sa nu se plictiseasca si sa nu zica ca nu face nimic? La fel de eficient ar fi sa curete si rezervorul de spalat parbrizul. Sau sa verifice presiunea in pneuri.

Crezi tu ca filtrul acela se infunda doar cand e cald si ca se desfunda miraculos cand se racoreste afara?

This post has been edited by paul_p: 27 Jul 2012, 22:02


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodado
post 28 Jul 2012, 09:06
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




Iam facut si testu,nu iese nici un defect,am s-o iau babeshte,piesa cu piesa,nu am ce sa fac


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupul-sur
post 28 Jul 2012, 12:36
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 21 September 08
From: Bucuresti




QUOTE(dodado @ 28 Jul 2012, 09:06)
Iam facut si testu,nu iese nici un defect,am s-o iau babeshte,piesa cu piesa,nu am ce sa fac
*


testul l-ai facut cu masina rece, daca spui ca problema apare doar cand este cald afara, nu poti afla decat daca o bagi pe tester atunci cand cade.


--------------------
Dacia Logan Diesel 85 cp 2008 - echipare full option - model Partener - B-92-SOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Jul 2012, 07:30
Post #17


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(paul_p @ 27 Jul 2012, 21:29)
Unele sfaturi sunt chiar simpatice,  cum ar fi cel cu dilatarea legaturilor de masa sau cel cu racirea defectuoasa a ECU smile.gif
*



E misto filozofia asta, "daca mie nu mi s-a intamplat si n-am auzit de asa ceva, inseamna ca nu i se poate intampla nimanui niciodata".


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodado
post 29 Jul 2012, 17:37
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




si azi mi sa intamplat sa se opreasca masina (binenteles la relanti mergea perfect)si am notat o chestie.Am oprit motorul,si dupaia a cuplat ventilatoru de racire al radiatorului.A mers 2-3 minute,si am pus mana intre ventilator si motor sa vad daca arunca aer si pe SONDA LAMBDA.Imediat dupaia am pornit motoru si am mers vreo 40 de km,(in loc de 20-25).Eu inclin sa cred ca sa bulit sonda lambda,ptr ca ventilatorul cand merge o mai raceste.Cand merg in oras nu am nici o problema,ptr ca ventilatorul cupèleaza mai repede.Cum ies la drum intins si isi face racirea mai bine si nu mai cupleaza ventilatorul,atunci mi se intampla sa se opreasca masina sa nu mai traga deloc


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Jul 2012, 19:38
Post #19


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Scoate-i mufa si mergi asa. Daca nu mai face (desi-s convins ca nu-i din senzor), intr-adevar ai gasit buba. Dar scoate-i mufa dupa ce ti se opreste data viitoare, ca sa te asiguri ca-s conditiile in care o patesti. Nu de alta, dar saptamana viitoare se anunta temperaturi mai mici si s-ar putea sa ajungi la o concluzie falsa.
EDIT: gandeste-te numai la treaba asta: senzorul ala de oxigen are un incalzitor in el, care il aduce mai repede decat gazele arse in care se scalda la temperatura lor. Adica sute bune de grade.

This post has been edited by tatabobu: 29 Jul 2012, 19:40


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 30 Jul 2012, 08:28
Post #20


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Interesanta problema.
Daca as merge pe un fir logic, m-as gandi la o problema de natura electrica, un contact imperfect ceva poate. Senzori defecti, racire insuficienta a ECU, etc ar trebui sa fie semnalati in erorile citite pe tester. O supra incalzire a acestor elemente cu siguranta a fost luata in calcul din faza de proiect si poate fi diagnosticata relativ usor. Un ECU stie cand se supraincalzeste. Un senzor care da informatii eronate este usor de depistat de catre ECU-ul central, mai ramane un cablu sau ceva de genul.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodado
post 31 Jul 2012, 10:51
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




o sa scot firu sa vad ce se intampla,dar vroiam sa va intreb ,daca sonda nu mai face legatura cu ECU,se poate intampla ceva rau?,ma gandesc ca poate sonda e defecta,ca poate se incalzeste prea tare si de asta imi opreste masina.Se poate intampla ceva rau daca merg cu sonda decuplata?


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 31 Jul 2012, 10:58
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




Eu sincer as incerca cu o pompa de benzina , nu cumparata din prima ci luata de proba 2-3 zile de la un prieten care nu prea foloseste masina , sau la un service dispus sa colaboreze in sensul asta . Sa fim seriosi : Ecu si alte circuite se incalzesc la fel de tare si daca afara sunt cu 5-10 grade mai putin , doar in vecinatatea motorului temperatura e mereu crescuta. Pe cand benzina in rezervor se incalzeste mult mai usor , mai ales daca e putina si pompa nu reuseste sa-si faca suficient racirea . Probabil carbunii sau rotorul pompei au inceput sa dea semne de slabiciune care o data cu incalzirea excesiva incep sa "se puna jos" .


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodado
post 1 Aug 2012, 10:40
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 July 12




Am sa incerc sa fac o proba si cu o pompa de benzina,dar vroiam sa stiu daca merg cu sonda lambda deconectata de la fir,se poate intampla ceva rau?


--------------------
dacia logan 2005 - ct07fkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 12:36
Forum Renault