DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Directie defecta Dacia Logan, Rog pareri

Dacia1974
post 23 Jul 2012, 15:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 14 March 12
From: Bucuresti




Salutare tuturor! Tocmai am avut o problema cu Loganul. M-am intors acasa, am urcat pe trotuar, am incercat s-o bag cu spatele intre doi copaci (asa sunt locurile de parcare pe la mine); pana aici, totul a mers bine. Pe urma, cum nu se incadra ca lumea, am scos-o si, cand tocmai incercam s-o garez din nou, am simtit ca e ceva in neregula cu rotile: pur si simplu se intorceau prea greu si prea putin, fata de cat roteam eu volanul. In plus, lumina martor de la bord imi semnala ca e ceva in neregula cu... bateria! blink.gif Cu chiu, cu vai, am reusit pana la urma sa parchez, dar problema persista. I s-a mai intamplat cuiva asa ceva, are cineva idee care ar putea fi cauza? Oi fi bruscat eu volanul si am rupt ceva undeva? O fi de la servodirectie? Mersi!

This post has been edited by Dacia1974: 23 Jul 2012, 15:22


--------------------
Dacia 1300 1974/1,3 l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 23 Jul 2012, 15:53
Post #2


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Cureaua de accesorii ai verificat-o sa vezi daca nu e rupta? Martorul care iti arata ca bateria nu se incarca se aprinde deoarece nu se mai invarte alternatorul.


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 23 Jul 2012, 15:57
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




daca e logan 1,5dci vezi ca e pompa electrica de servo sub bara , sub farul stg ..
n-ar fi rau sa verifici si nivelul de lichid de servo cu ocazia asta !


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1974
post 23 Jul 2012, 16:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 14 March 12
From: Bucuresti




Nu e 1,5 dci, e 1,6 pe benzina.

Lichidul de servo, intr-adevar, m-am gandit si eu sa-l verific.

Multumesc robbie, Cristi pentru pareri. Daca exista si altele, le astept cu interes.


--------------------
Dacia 1300 1974/1,3 l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bujor Stefan
post 23 Jul 2012, 21:43
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Ti-a sarit fulia de la alternator.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1974
post 24 Jul 2012, 08:50
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 14 March 12
From: Bucuresti




Sigur asta este! In urma raspunsului tau, am cautat pe Internet "fulie alternator" si am gasit discutii similare, chiar pe acest forum, care m-au edificat complet. Deci sigur e asa cum spui, mersi mult pentru lamurire!



24 Jul 2012, 17:33:
Am rezolvat. La Adras. Cu ocazia asta, mi s-a inlocuit si un manocontact servodirectie, care scapa ulei. Preturile mi s-au parut, totusi, aberante: 333 lei fulia si 137 lei manopera, 301 lei manocontactul si 62 lei manopera. Astea sunt preturile obisnuite sau am fost prostit?

This post has been edited by Dacia1974: 24 Jul 2012, 17:33


--------------------
Dacia 1300 1974/1,3 l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 29 Jul 2012, 11:46
Post #7


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Astea-s preturile in reteaua Dacia.Diferentele de la service la service in retea nu-s semnificative.Puteai oricum sa mergi la un service corect care nu-i din reteaua lor macar pentru constatare,apoi puteai sa mergi sa-ti iei piesele aftermarket de pe la magazine si mergeai la service doar pentru manopera,puteai merge inclusiv la service Dacia pentru manopera.Preturile in reteaua lor sunt asa mari pentru ca-s preturi de originale(sau cel putin ar trebui sa fie,asta nu inseamna ca nu baga si piese aftermarket),pentru ca-ti dau garantie la piese si la lucrare.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bujor Stefan
post 29 Jul 2012, 12:09
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Si eu am patit la fel ca tine, a sarit fulia de alternator cand mergeam cu viteza mica, incercand sa gasesc un loc de parcare.
Mai devreme fusesem in concediu, cu masina plina ochi, si ma gandeam cum ar fi fost daca sarea fulia respectiva pe serpentinele de la Posada si ramaneam fara directie.
Asa ca dupa ce am vazut ce preturi nesimtite sunt la piese, o fulie costa 25 - 30% din pretul unui alternator, am bagat Bison Montage Kit in fulia veche (care nu avea nici un defect), am asamblat-o si cu ajutorul unui prieten care avea cheia speciala pentru strans fulia, am pus-o inapoi, cu solutie de blocat filetele.
Merge de peste un an fara probleme, si nici nu mai atinge de carcasa alternatorului, cum facea inainte.
Am mai mare incredere in ce am facut eu cu mana mea decat in piesele lor nesimtit de scumpe si montajul incorect.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1974
post 29 Jul 2012, 12:46
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 14 March 12
From: Bucuresti




@ BoomPunk, Bujor Stefan

Va multumesc pentru raspunsuri! In primul rand, afland ca astea sunt preturile in general, in reteaua Dacia, m-am mai linistit. In al doilea, mi-ati dat niste sfaturi pretioase despre cum trebuie sa procedez in caz ca se mai strica ceva la masina si nu vreau sa dau o groaza de bani la vreun service Dacia.

This post has been edited by Dacia1974: 29 Jul 2012, 12:47


--------------------
Dacia 1300 1974/1,3 l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1974
post 31 Jul 2012, 19:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 14 March 12
From: Bucuresti




Mi s-a intamplat alta, acum. M-am dus undeva cu masina, am lasat-o vreo ora in parcare si, cand sa plec cu ea, n-a mai vrut sa porneasca. Contactul mergea, bordul s-a aprins cand am intors cheia, dar motorul n-a pornit, oricat am incercat. Radioul mergea, geamurile (electrice) la fel, dar luminile martor de la bord care indicau bateria si uleiul erau aprinse. Sincer, e cam enervant! Abia am reparat-o si s-a stricat iar. A trebuit s-o las in parcarea respectiva. Ce poate fi? A fost reparatia facuta de mantuiala?


--------------------
Dacia 1300 1974/1,3 l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 31 Jul 2012, 23:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




QUOTE(Dacia1974 @ 24 Jul 2012, 09:50)
S...301 lei manocontactul si 62 lei manopera. Astea sunt preturile obisnuite sau am fost prostit?
*


MOOOR radmasa.gif radmasa.gif e 25 lei in targ aceeasi piesa smile.gif))


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 1 Aug 2012, 08:02
Post #12


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Martorii pt. incarcare baterie si presiune ulei se sting abia dupa pornirea motorului. Din moment ce nu ti-a pornit motorul, nu aveau cum sa se stinga deoarece nici pompa de ulei nu mergea ca sa iti faca presiune, nici alternatorul nu se invartea pt. a-ti incarca bateria.


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:07
Forum Renault