Trotineta mea, Sa inceapa treaba
![]() ![]() |
Trotineta mea, Sa inceapa treaba
aditza579 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) P1010026.JPG ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 637 |
||
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#2
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ai respectat conditiile impuse de fabricanti in ceea ce priveste rugina?
poti sa dai si cu ulei de palmier daca nu elimini rugina de tot degeaba. alta schema ar fi ca in momentul aplicari si uscari unui strat de vopsea grund ce o fi apar pori in strat care compromit bariera intre tabla si oxigen, parerea mea este ca trebuie aplicat un sistem multistrat, iar timpi de uscare trebuiesc prelungiti indiferent de ce zice producatorul a doua schema ar fi vopseaua in timp se intareste devine rigida ,tabla fiind subtire si vibreaza ,apar microfisuri /pori in vopsea si incepe distractia! eu de 2 luni ma lupt cu o caroserie , sablat dupa sablat tabla fiind atacata foarte adanc in unele locuri am folosit si Evipass , inainte si dupa pasivare frecat cu jmilgher intens zonele decopertate si abia apoi dai grund dupa desprafuire. asta e munca de miner , daca nu ai rabdare nu faci nimic. eu am curatat masticul de la imbinari si vopseaua in proportie de 90% , vopsea sub care era rugina asa la exterior nu sa vede . la inceput aveam impresia ca cei care cer 3000-4000 de lei pe un vopsit cer foarte mult,dar la cata munca e ii inteleg perfect! alt lucru importanta aderenta intre straturi,din cauza plictiseli uni nu mai matuiesc substraturile indiferent care ar fi ele ,apoi vopseaua pleaca la plimbare. spor la treaba! This post has been edited by ct-03-tvy: 30 May 2013, 22:11 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#3
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Daca vrei un grund (primer) de calitate ia-l din afara (U.K. spre exemplu).
![]() Altfel, solutia larg raspandita aici (Ro) e fuller (spritzchit) in loc de primer (grund). ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ct-03-tvy @ 30 May 2013, 23:04) ai respectat conditiile impuse de fabricanti in ceea ce priveste rugina? poti sa dai si cu ulei de palmier daca nu elimini rugina de tot degeaba. alta schema ar fi ca in momentul aplicari si uscari unui strat de vopsea grund ce o fi apar pori in strat care compromit bariera intre tabla si oxigen, parerea mea este ca trebuie aplicat un sistem multistrat, iar timpi de uscare trebuiesc prelungiti indiferent de ce zice producatorul a doua schema ar fi vopseaua in timp se intareste devine rigida ,tabla fiind subtire si vibreaza ,apar microfisuri /pori in vopsea si incepe distractia! eu de 2 luni ma lupt cu o caroserie , sablat dupa sablat tabla fiind atacata foarte adanc in unele locuri am folosit si Evipass , inainte si dupa pasivare frecat cu jmilgher intens zonele decopertate si abia apoi dai grund dupa desprafuire. asta e munca de miner , daca nu ai rabdare nu faci nimic. eu am curatat masticul de la imbinari si vopseaua in proportie de 90% , vopsea sub care era rugina asa la exterior nu sa vede . la inceput aveam impresia ca cei care cer 3000-4000 de lei pe un vopsit cer foarte mult,dar la cata munca e ii inteleg perfect! spor la treaba! Pai, ce vezi in poze este starea in care am luat masina (inafara de testul cu grund-ul gri). Pana acum a stat. De maine incep sa tai, sa sudez si sa curat. Nu cred ca avem in Romania posibilitatea dar as fi incercat o zincare totala. Asa ca raman la tratamentul clasic. Am sa aplic peste toate sudurile (dupa ce au fost curatate temeinic cu peria de sarma) pasivizator de rugina, preventiv. Apoi un strat de zinc sub forma de pulbere lichida, apoi grund epoxidic pe baza de zinc. Dupa astea, teroson, vopsea, ceara si sper sa nu mai apara moartea lor. Sunt foarte tipicar de fel, altfel, era gata de mult timp. O rezolvam cu petice dar eu am stat de am luat aproape toate elementele de reparatie de se gasesc pentru masinile astea. QUOTE(turbodxman @ 30 May 2013, 23:07) Daca vrei un grund (primer) de calitate ia-l din afara (U.K. spre exemplu). ![]() Altfel, solutia larg raspandita aici (Ro) e fuller (spritzchit) in loc de primer (grund). ![]() Prefer sa lucrez nu in stilul romanesc. Am gasit ceva produse interesante pe la Wurth si Forch. Avantajul e ca se comercializeaza si la noi in tara. Dar am zis totusi sa intreb, poate gasesc ceva mai avantajos si totodata mai bun. Nu ma grabesc pentru ca vreau doar odata sa fac miscarea asta. This post has been edited by aditza579: 30 May 2013, 22:19 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#5
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc enorm! Pentru mine asta inseamna inca un pas spre a alege produsele lor.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#7
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ai specificat ceva esecuri in testele facute cu grundurile autohtone,
recomand loktite pentru teroson alta problema ar fi bani,repara tabla dai un grund si strange bani. toate imbinarile fixe trebuie lipite cu mastic polieuritanic (suduri colturi ) - vezi surorile straineze! This post has been edited by ct-03-tvy: 30 May 2013, 22:28 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, am uitat sa specific de mastic. O sa merg si acolo pe ceva dedicat. Am mai citit ceva de astea poliuretanica. Merci ca mi-ai confirmat. Si cred ca am sa procedez cum ai zis, dau ceva grund de 10 lei pana strang ce e nevoie sa o fac cum trebuie. E cel mai indicat s-o fac pe toata odata banuiesc eu.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#9
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pe toata o data nu o poti face , pentru asta ai nevoie de mai multi oameni si e mult de munca ai sa vezi ce progrese faci in primele zile pe urma in functie de starile emotionale ajustezi programul de lucru.
![]() doteazati atelierul cu un aspirator daca nu ai facut-o deja ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 30 May 2013, 22:48 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Locul unde se afla masina acum, e locul in care se va face tinichigeria. Pentru izolatie si eu ma gandeam sa gasesc un loc mult mai curat, ermetic si curat ca s-o fac. Cand am zis ca dintr-o bucata, m-am referit ca etapa sa nu fie intrerupta de altele.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#11
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
idea e sa nu apuce cateva zile sudurile neprotejate cu ceva, solutia de pasivat nu face mare lucru doar transforma un strat din fier intr-un strat foarte fin care nu rugineste, dar daca este expus mult timp umiditati rugineste .
This post has been edited by ct-03-tvy: 30 May 2013, 23:18 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
In concluzie, asa voi actiona. In prima faza voi da ceva sa fie iar apoi, dupa ce termin tot, fac o izolare finala, calumea.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#13
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
nea adita ai bagat flexu pe conserva?
![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 22:40 |