nu pot regla avansul static, nu vrea sa dea scanteie
![]() ![]() ![]() |
nu pot regla avansul static, nu vrea sa dea scanteie
Marian_2004 |
![]()
Post
#31
|
||
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|||
soulraven |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
deci sa trag si eu o concluzie din topicul asta.....
1. in ce sens se roteste elicea cand pun volanta la 0? 2. la reglajul static, becul trebuie sa se aprinda?sau sa se stinga? 3. de unde incep sa rotesc de delcou? Dinspre baterie spre centru?sau dinspre radiator spre centru? 4. Unde este punctul de 0 grade? 5. Ce fac cand indiferent de sensul in care misc...nu se aprinde sau nu se stinge becul deloc? (am inteles ca este ceva cu avansul centrifugal, sau ceva de genu, ca trebuie ca axul pipei sa ajunga la cap de cursa) cum o rezolv?ce trebuie sa fac? Pentru astea sunt intrebarile... ![]() |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
omegabear |
![]()
Post
#33
|
![]() membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu obisnuiesc sa trag concluzii dar pot incerca sa spun cum procedez eu.
1. in sensul de rotatie firesc - paletele elicei rotite corect "apuca" aer si-l imping peste motor. 2. la reglajul static, becul trebuie sa se aprinda sau sa se stinga in functie de unde se leaga. Eu il pun intre un surub de masa si surubelul de pe delcou de la ruptor (nu mai stiu daca este sau nu aprins). 3. leg beculetul, pun contact, rotesc maxim in sensul acelor de ceasornic (ca si cum as strange robinetul), apoi rotesc usor inapoi. Ma opresc in punctul in care becul se stinge daca a fost aprins sau viceversa. Daca am trecut, dau iar la maxim in sensul acelor de ceasornic si revin mai usor. La sfarsit tai contactul. Si nu stau mai mult de un minut cu contactul pus. Am timp. 4. exact in locul in care se stinge/aprinde becul (cu volanta la semn) sau mai sigur unde da scanteie (metoda cu bujia de la cil. 1) Eu ii mai dau putin avans... il mai "desurubez" un 2-3 mm. 5. pai nu se poate decat daca este legat becul direct la baterie sau oricum unde nu trebuie sau pur si simplu platina nu mai lucreaza, adica e permanent inchisa sau deschisa - evident motorul nu va mai porni. Ar mai fi varianta in care dumneavoastra incarcati sa rasuciti altceva decat delcoul.... si mai stiu eu ?! |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
soulraven |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
mersi mult de tot, maine am sa urmez pasi...sa vedem ce se intampla:)
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 20:07 |