DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 3 pistoane, dupa 10 min de mers ,motorul se "zguduie

fal_nessus
post 24 Jan 2006, 10:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




am o Dacie 1310 de prin 98 care are niste simptome destul de ciudate,simptome a caror rezolvare nu o gasesc....deci ajutati-ma daca se poate....
deci,dimineata la -15,-20 grade porneste relativ usor[3-4 cheie-cu socul tras],o incalzesc cateva minute si la drum.... dar dupa 10/15 km,motorul incepe sa se zguduie,ca si cum ar merge in 3 pistoane!!opresc,verific bujiile daca lucreaza,schimb capacul delcou,zic poate are condens,dar nici o rezolvare!dupa vreo 15 minute de chinuiala, motorul racindu-se,pornesc si minune,totul e ok!!!Dar peste 10 minute,la fel,face ca tractorul,nu se accelereaza,si moare in relantee.Mentionez ca la fel ca si in alt topic pe care l-am citit,face spuma uleiul si am incercat sa remediez problema cu furtunul scos afara dar degeaba,la fel...caci spuma am avut decand sa racit afara si nu am avut probleme decat recent!!!Ce sa fac?De ce merge ca si cum 1 bujie n-ar lucra?


--------------------
dacia 1310 l - sv 04 vtc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jan 2006, 13:05
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.481
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Garnitura de chiulasa dusa. Cand se incalzesc piesele, distanta intre bloc si chiulasa creste si pierde compresie . Trebuie desfacut motorul, inlocuita garnitura si verificat daca blocul sau chiulasa nu sunt afectate prea rau.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 24 Jan 2006, 14:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(einstein1984 @ 24 Jan 2006, 12:05)
Garnitura de chiulasa dusa. Cand se incalzesc piesele, distanta intre bloc si chiulasa creste si pierde compresie . Trebuie desfacut motorul, inlocuita garnitura si verificat daca blocul sau chiulasa nu sunt afectate prea rau.
*



Mai spunei ceva si-l vei determina sa schimbe si masina.

fal_nessus stai linistit ,motorul nu are nimic defect, toate motoarele pe carburatie se comporta mai mult sau mai putin in felul descris de tine. dacia mea din '82 porneste dupa 1,2 chei, relaty stabil , mers rotund dar cind o bag in sarcina zici ca a ramas fara o bujie. ma-m ingrijorat la inceput dar dupa ceva bibilit pe la motor am inteles care-i buba. Alimentatie cu carburant infuficienta datorita frigului sau acel fenomen ( givrare)-inghetare. Am pus carton in fata carburatorului si la 1/2 din radiator, incalzita ( 15-20 min) pina ce apa ajunge la 60 grade ( sub aceasta temperatura la mine tot prost merge), dupa care pot rula linistit.
Incearca si tu sa incalzesti motorul si vezi la ce temperatura a apei acesta iti permite sa-l bagi in sarcina.
Si inca un amanunt ce vine sa intareasca cele spuse de mine, astazi dimineata dupa ora 6,30 in drum ( cca 20 km) spre serviciu am vazut solenze, supernove loganuri si 2 camionete diessel ce rulau, berline nexam.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fal_nessus
post 24 Jan 2006, 14:47
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




[quote=Dyda,24 Jan 2006, 14:43]
Mai spunei ceva si-l vei determina sa schimbe si masina.

Multam frumos,sper ca garnitura sa nu fie problema,caci nu vad nici o lipsa de lichid de racire,am sa incerc metoda cu cartonu si daca nu merge ma duc in service sa schimb garnitura,desi ma rog sa nu fie asa...


--------------------
dacia 1310 l - sv 04 vtc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 24 Jan 2006, 15:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




[quote=fal_nessus,24 Jan 2006, 13:47]
[quote=Dyda,24 Jan 2006, 14:43]
Mai spunei ceva si-l vei determina sa schimbe si masina.

Multam frumos,sper ca garnitura sa nu fie problema,caci nu vad nici o lipsa de lichid de racire,am sa incerc metoda cu cartonu si daca nu merge ma duc in service sa schimb garnitura,desi ma rog sa nu fie asa...
*

[/quote]

Mai intii faci ceea ce ti-am spus si daca motorul da semne de bilbiiala dupa ce temperatura a ajuns la valoare de 70-80 grade, atunci trebuie sa te ingrijorezi de ceva defecte la motor si trebuie urmata calea spusa de tine.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fal_nessus
post 24 Jan 2006, 16:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




mersi frumos,am sa incerc,si sa dea Domnu sa mearga,sa scap mai usor


--------------------
dacia 1310 l - sv 04 vtc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freelancer
post 25 Jan 2006, 17:36
Post #7


Membru avansat


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 January 06




Aceleasi simptome si la mine: am pus carton la carburator, la radiator aveam deja.
Am incalzit-o si ceva mai mult (10 min la vreo 1600 ture) si n-am mai avut probleme. smile.gif


--------------------
DACIA 1310 1994 - B-05-VYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th June 2025 - 19:32
Forum Renault