Probleme pornire(fura curent)
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire(fura curent)
alexux |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masoara tensiunea pe baterie cind invirte electromotorul , daca nu ai aceasta posibilitate incearca cu alta baterie , daca face la fel ,verifica legaturilor la electromotor, daca sint bune atuci e clar electromotorul , si daca vrei sa il repari , se cam aseamana in general intre ele , adica 80% cu ala de berlina
This post has been edited by bygy007: 29 Jul 2012, 21:54 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alexux |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
ms mult, o sa incerc...apropo, ce tensiune trebuie sa aiba bateria cand invarte electromotorul?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#4
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Cam greu sa masori tensiunea bateriei cand invarte electromotorul deoarece sunt vreo 2-3 secunde,dupa care porneste motorul si intra in functie alternatorul.
Mai bine verifica legatura la masa a electromotorului,multe solenze au avut aceasta problema. |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
hhd_0 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 27 September 10 ![]() |
QUOTE(alexux @ 30 Jul 2012, 09:47) Este normal sa ai cadere de tensiune cand apare un consumator mare - electromotorul. Pe tine te intereseaza daca bateria auto mai este buna sau nu. 1- trebuie sa ai o tensiune de 12.6 - 13.8 volti cu masina oprita . 2- cu motorul pornit ca sa vezi daca baga alternatorul trebuie sa ai 14.4-14.6 V . Verifica bornele bateriei daca sunt oxidate . PS : Sa nu decuplezi bateria in timp ce functioneaza motorul. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- AG-38-RLR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sub 10V e nasoala sau descarcata
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alexux |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
ok, multumesc mult!
31 Jul 2012, 14:54: am masurat tensiunea bateriei, este 13,3 cu motorul oprit si 14,2 cu motorul pornit, este ok? This post has been edited by alexux: 31 Jul 2012, 14:54 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
verifica firul de masa la caroseria masinii.
daca e ok, atunci sunt bucsele de la electromotor. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
alexux |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
pe unde este firul de masa la caroserie?. ms
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da sint bune tensiunile , eu ma refeream la tensiunea pe baterie cind invirte electromotorul
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai ce sa masori in baterie cand invarte . E clar ca tensiunea din baterie nu ajunge unde trebuie .
Ai un minus direct pe motor , pe cutie si de acolo porneste inca un cablu care ajunge sub baterie , langa claxon . Eu am umblat la ambele , ca si eu am avut probleme cu masa si am mai tras inca un cablu pe caroserie . Poti tine plusul la baterie si cu minusul se misti pe caroserie si pe motor , chiar pana la electromotor si vezi acolo cat ajunge de fapt . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
alexux |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 1 Aug 2012, 07:53) Nu ai ce sa masori in baterie cand invarte . E clar ca tensiunea din baterie nu ajunge unde trebuie . Ai un minus direct pe motor , pe cutie si de acolo porneste inca un cablu care ajunge sub baterie , langa claxon . Eu am umblat la ambele , ca si eu am avut probleme cu masa si am mai tras inca un cablu pe caroserie . Poti tine plusul la baterie si cu minusul se misti pe caroserie si pe motor , chiar pana la electromotor si vezi acolo cat ajunge de fapt . scuze, dar nu prea am inteles ce ai vrut sa zici, am mai tras si eu o masa de pe motor pe caroserie, si tot fura undeva...nu stiu ce sa-i mai fac. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca electromotorul ia curent mare , sau bateria descarcata , proasta , tensiunea scade sub 10, 9V si posibil din cauza asta sa nu porneasca , din pacate curentul luat de electromotor se masoara cu aparate de masura speciale ce pot masura 100-200A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
alexux |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 12 February 11 From: Pitesti ![]() |
GATA...am rezolvat problema cu electromotorul(avea joc la bucsi si se inclina in sarcina si se bloca)...acum dupa ce l-am montat, am pus bateria, totul ok, si cand am pornit s-a incalzit motorul si am observat ca i-mi sta relantiul in 1000-1100 RPM...oare dc? precizez ca nu am umblat la corp clapeta sau la filtrul de aer...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003/Confort
- AG 66 VLI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:21 |