Capac ulei motor, iese usor
![]() ![]() ![]() |
Capac ulei motor, iese usor
alex1988 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|||
stoica_mariush |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
cu siguranta o sa-ti iasa si o sa-ti umple capota si motorul de ulei cel putin mie mi-a iesit de 3 ori(cred ca din cauza gazelor prea multe produse de uzura motorului.
PS stie cineva de ce dupa ce am schimbat uleiul mai ales la pornire dimineata mi se sting foarte greu indicatoarele din bord mai ales cel de ulei?? (inaimte tot greu se stingeau dar nu chiar asa si am crezut ca trebuie schimbat uleiul Moderator edit: Fara IRC. This post has been edited by bucatzel: 4 May 2011, 13:54 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#3
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Vezi ca sar putea sa ai pompa de ulei uzata . Eu unul asa am patit de cateva ori.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Se gasesc de cumparat? Cam cat ar costa?
This post has been edited by alex1988: 4 May 2011, 11:19 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#5
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Se gasesc de cumparat . intre 5 si 10 lei parca nu mai tin minte.
Oricum dute frumos si cumparal NOU nout ca sa etanseze corespunzator! |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am patit eu cu capacul, a sarit si s-a facut tot motorul si capota numai ulei. I-am scos garnitura de cauciua, am infasurat banda adeziva pe el, am pus garnitura la loc si acum deabia il scot eu. Becul la ulei se stinge mai greu de obicei din cauza filtrului de ulei de proasta calitate.
|
--------------------
-
-
-
|
|
GL 01 NJL |
![]()
Post
#7
|
![]() Banned Group: Members Posts: 194 Joined: 16 January 11 ![]() |
Pai asa cred ca e la toate ,pana ia ulei cum trebuie, sa fie aprins ...
This post has been edited by GL 01 NJL: 4 May 2011, 13:42 |
--------------------
Audi
A4
1.9TDI/B5/1996
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
E indicat sa fie aprins cat mai putin (ungere cat mai rapida). Un filtru mai bun, cu supapa unisens care sa-ti tina uleiul mai mult, (poate si o pompa de ulei noua, dar nu neaparat), ar trebui sa-ti rezolve problema.
This post has been edited by bucatzel: 4 May 2011, 13:55 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
panter1 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu am observat aceasta problema de cand am schimbat filtrul de ulei cu unul albatstru si scrie pe el ceva cu Euro si made in Europa.. De atunci se stinge becul dupa 2-3 secunde de la pornire
![]() This post has been edited by panter1: 6 May 2011, 02:45 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
bigpok |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 June 12 ![]() |
Salutare,
Am o problema similara, nu mai ca eu am pierdut capacul in mers(nu stiu cum a fost posibil), ideea este ca sunt in Croatia cu masina, o intrebare: are importanta ce fel de capac ii pun? Nu am gasit de dacie si ce am gasit sunt foarte diferite |
--------------------
Dacia
1310 T
1996
|
|
libarca |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Da are importanta,sa-i pui unul care etanseaza corespunzator!Pai facem tot felul de improvizatii pe la dacii,fie electrice sau mecanice de nu exista 2 la fel cand ridici capota,si in locuri mult mai importante din multe puncte de vedere nu numai al etansarii,in incercarea de a bate injectia de pe straina,sa rupem randamentu,si matale intrebi daca ii face rau alt tip de buson facut dintr-un plastic cu alta structura moleculara si rugozitate diferita!Pune-i nene si un dop te lemn,doar doar sa etanseze si sa ajungi linistit acasa,sa nu-l pierzi pe drum atat dopul cat si uleiul!Sau ti-e frica sa nu modifici raportul de compresie in carterul superior?Glumeam...Sa nu te superi pe mine,sa ajungi tu sanatos acasa,si ai de unde alege!Sanatate!
|
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Cauta un capac de culbutori modelul vechi,de 1300 fara gatul ala la buson si cu buson care se strange ca cel de la benzina. Eu din ala am si n-am avut treaba niciodata. Plus ca asta e si cromat la mine si parca arata mai frumos decat ala negru...
![]() Asta e capacul si ala e busonul pentru el;) This post has been edited by sebymesteru: 15 Aug 2012, 18:33 Attached thumbnail(s) ok_40160.jpg ( Size: 38.49k ) Number of downloads: 241 dsc01226.jpg ( Size: 29.17k ) Number of downloads: 272 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
bigpok |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 14 June 12 ![]() |
S-a rezolvat, multumesc pentru sfaturi
|
--------------------
Dacia
1310 T
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:56 |